Seleden Gelen Gıcırtı ve Esneme
-
Dün akşam park ederken seleden gıcırtı gelmeye başladığını fark ettim. İnceleyince menteşe kısmından geldiğini anladım. Kapalı konumdayken de sele aşağı doğru esniyor. Sanırım kırılmış. Ne yapmam gerekir? Daha önce bu problemi yaşayan ya da yönlendirebilecek olan var mı? Motor: Honda PCX 125i (15 günlük)
Reklamlar
-
alırken kontrol etmiş miydiniz? 0 km bile olsa bu tip sıkıntılar olabiliyor.
servise gidin bence garantiden değişmesi gerek.
-
maxi97 adlı üyeden alıntı
alırken kontrol etmiş miydiniz? 0 km bile olsa bu tip sıkıntılar olabiliyor.
servise gidin bence garantiden değişmesi gerek.
aldığımdan beri bir zayıflık olduğu belliydi, kendi ekseninin dışında sağa-sola da meyilliydi. ancak dün akşam başladı bu şikayetlerim. umarım hatalı bir ürün denk gelmiştir, kronik hataysa ve geçici olarak onarılıp yarın öbür gün yine yaparsa kafayı yerim
-
Tekir adlı üyeden alıntı
Dün akşam park ederken seleden gıcırtı gelmeye başladığını fark ettim. İnceleyince menteşe kısmından geldiğini anladım. Kapalı konumdayken de sele aşağı doğru esniyor. Sanırım kırılmış. Ne yapmam gerekir? Daha önce bu problemi yaşayan ya da yönlendirebilecek olan var mı? Motor: Honda PCX 125i (15 günlük)
Vay be hondanın selesini bile hurda plastikten yapmışlar üzgünüm ama sele kırıkları çatlakları hiçbir markada garanti kapsamına girmez.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Vay be hondanın selesini bile hurda plastikten yapmışlar
üzgünüm ama sele kırıkları çatlakları hiçbir markada garanti kapsamına girmez.
Ben Honda markasının arkasındayım [MENTION=1661]Mengu16[/MENTION] vaktin olursa araştır öğren, bizi de aydınlat ne tür plastikten yapıldığına dair. Garanti kapsamına girer-girmez onu da ben öğrendikten sonra paylaşacağım.
-
daha oncede dedigim gibi pcx125te begenilmeyenler selesi ve amortisorleri, buradakiler alir almaz ilk is seleyi ve amortisorleri degistiriyorlar, yeni pcx150ler piyasaya cikti ve kullanicilar hemen tepki gosterdiler hondaya gene mi ayni sele diye, nerdeyse orjinal selesi ile bir tane pcx125 goremezsiniz, hani 0 motor her parcasi yeni yazik diyeceksin ama sirt agrisi, ortadaki topuzun rahatsizligi hemen kendini belli ediyor, seleyi degisme imkani olmazsa topuzu yokedip koltugu daha rahat sekle sokmak mumkun sanirim. Kisa boylu asyalilar icin daha rahat olmasi dusunulurken onlar bile rahatsiz olabiliyor bu kamburdan, bilmiyorum sizde durum nedir? frenleri icin mukemmel diyebilirim, yakiti da cok oynak ama duzgun kullanimda tum emsallerini kiskandiracak kadar az yakabilir. Bence motoru alir almaz arkaya bir canta, one bir cam, seledeki kamburdan kurtulmak ve guzel bir amortisor ( arka ), arka amortisor degisimi ile konfora ek olarak,yakit tasarrufu, guvenli surus, virajlarda yatarken daha guvenli ve kayma olmuyor, aksi takdirde yatmak motoru yatirmaya davetiye cikarabilir.
-
yaklaşık 500 km yaptım, artçı da aldım. virajlarda yatıyorum da. çok şükür memnunum herhangi bir şikayetim yok ancak bu sele de rahatsızlığından dolayı değil, sanırım menteşe bölümünde bir yerin kırıldığından dikkatimi çekti.
-
acikcasi ben de yeni aldigim honda scooterdaki seleden rahatsizim, aldigim gun dikkatimi cekti, elimde kalacak gibi bir his var, belki kiriklik degildir ama bir sorun var mentese de benimde
-
kursattekin adlı üyeden alıntı
acikcasi ben de yeni aldigim honda scooterdaki seleden rahatsizim, aldigim gun dikkatimi cekti, elimde kalacak gibi bir his var, belki kiriklik degildir ama bir sorun var mentese de benimde
yanında mendil var mı abi, yarın servis açılana kadar kimse tutamaz gözyaşlarımı :(
-
onemli bir sorun olacagini sanmiyorum, pcx125 burada kac senedir var, bircok farkli kmde kiraladim ustelik, mentese sanirim iscilikten olabilir, bende 1000bakimina gidecegim bu hafta, bende baktiracagim, daha onceki bindiklerimde hic sorun yoktu, kronik birsey degil yani, hallolur, onemli olan seklen guzel, hizlanabilen ve ayni sekilde durabilen, guvenilir bir urun, zevkini al, kafana takma bence.
-
kursattekin adlı üyeden alıntı
onemli bir sorun olacagini sanmiyorum, pcx125 burada kac senedir var, bircok farkli kmde kiraladim ustelik, mentese sanirim iscilikten olabilir, bende 1000bakimina gidecegim bu hafta, bende baktiracagim, daha onceki bindiklerimde hic sorun yoktu, kronik birsey degil yani, hallolur, onemli olan seklen guzel, hizlanabilen ve ayni sekilde durabilen, guvenilir bir urun, zevkini al, kafana takma bence.
teşekkür ederim ben de gitmişken yağı değiştireyim diyorum, gereksiz masraf olur mu 500 km'de değiştirmek?
-
hondanin tavsiyesi 1000-4000-8000-12000 seklinde gidiyor, erken degistirmenin pek mantigi yok bence, zaten 1000i bulmak kolay, sonra her 4000 olmazda 3000 olur o sana kalmis ama ilk 500 bence erken
-
sabah bir kontrol edeyim çubuğu, eksilme yoksa ki yoktur %90, yola devam
-
Merhaba arkadaslar, bu sabah İstoç Anes'e gittim ve problemimi servisteki yetkililere anlattim. Oldukca ilgili ve tatmin edici davrandilar, bu yuzden cok memnun ciktim servisten. Servis kayitlarina problem saptanmadi olarak gecti inceleme sonucu.
Idling stop dedigimiz olayin, ekstradan bir sensoru daha varmis selenin altinda, eger idling stop modundayken motordan kalkarsak, stand-by'de beklememesi icin. Esneklik bu sensorun calismasi icin bilincli olarak tasarlanmis. Rahatsiz eden sesin ise onceki gun selenin icine fazlaca doldurdugum malzemeleden kaynaklandigini dusunuyorum. Sabah gecmisti cunku.
[MENTION=43195]kursattekin[/MENTION] 1000 km'ye kadar bu yag ve icine karisan metal artiklari daha iyi bir alisma sergiliyormus, o yuzden degistirmemizin yarari degil zarari olur dediler.
[MENTION=1661]Mengu16[/MENTION] plastik aksamlarin imal kalip degerlerine baktim, okulda bolumden malzeme teknolojisi uzerine master yapan arkadaslarima sordum, hurda diye tabir ettigin geri donusturulmus plastikten imal edilmemis oldugunu soylediler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)