Tam bir dayanıklılık mücadelesi. Kemal Merkit ve Kutlu Torunlar'a bu zorlu etapta Allah kolaylık versin.
Tam bir dayanıklılık mücadelesi. Kemal Merkit ve Kutlu Torunlar'a bu zorlu etapta Allah kolaylık versin.
Evet 5. etabi da geride biraktik ama bu kez uzucu bir haberle. Az once Kemal ile konustum, Kutlu maalesef bir kaza gecirmis ve bilek kemiklerinden birini kirmis.
Kemalin dedigine gore sagligi yerinde ve ciddi bir sorunu yok. Es-dostundan okuyanlar varsa lutfen endiselenmesin. Ancak yarali eli dolayisiyla kazada arizalanan motorunu onaramamis, cok vakit kaybedip yarisi terketmek zorunda kalmis.
Onun icin cok uzgunum ama yarali dizi ve bacagi ile buyuk gayretle ve sportmence bayragimizi bu noktaya kadar getirdigi icin onunla gurur duyuyorum. Buyuk gayret sarfetti ve herseyi denedi, ancak gecen seneki sanssizlik yine onu buldu, yakasina yapisti. Uzulme Kutlu, seneye yeniden deneyeceksin biliyoruz, ve basaracaksin eminiz.
Kemal ise 62. basladigi bu zorlu etabi 41. bitirerek buyuk bir basari gosterdi.
Yarisin geri kalan kismini biraz buruk ve biraz yalniz surudurecek, bayragi tek basina sirtlayacak... Hay bin kunduz... Olacak is miydi yani...
Neyse biz ileriye bakalim, bakalim...Onumuzde koskoca 6. etap var ve moral bozmanin hic sirasi degil... Yani biz izleyicilerin moralindan bahsediyorum cunku Kemalin ki yerinde. Sesi gayet iyi geliyordu, Kutlu icin uzgun olmanin disinda hic bir sorunu yok. En buyuk derdi 2. etapta kaybettigi zamani telafi etmek.
6. Etap koskoca bir 600 km ve bunun 418 i zamana karsi kumluk kayalik col yarisi... Bazi kesimlerinde oldukca hizli, oldkca da tozlu bir etap olacaga benzer. Bu hizli pasajlar geride kalanlara aciklarini kapatmak icin buyuk imkan olacak. Bununla birlikte etabin sonlari oldukca teknik beceri gerektirecek deniyor. Kum tepeleri ver, ve "kayan kumullar" -her ne demekse- var... Tabii bu kum teperini asarken Iquique ye yaklasiyor ve geri planda Pasifik okyanusunu goruyor olacaklar. Manzara inanilmaz olacak, eminim.
Iste Iquique, ve ardindaki tepeler.
Aksama dogru o tepelerden asagi bir ordu inecek... Insallah iclerinde Kemal de olacak diyorum
Hay Allah!!
Geçmis olsun dileklerimi gonderiyorum.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
dakar gerceği gecmiş olsun çok zor iş gecmiş olsun dilerim, yardımsız felan 42.sıraya cıkmayı herkes beceremez
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Elimde bir kac fotograf var, bunlari http://www.webventure.com.br sitesinde buldum.
http://www.fotos.emol.com/index.asp?G_ID=13040# < burada da guzel fotograflar bulacaksiniz...
Bugun yine Kemali bulup konusabildim, hepinize selami var. Iyi dileklerinizi ve desteginizi de elimden geldigince aktardim.
6.Etabin oldukca zor oldugunu bu yuzden motoru yada kendisini kirmadan bitirmeyi hedefledigini, bunuda basardigini anlatti. Bunu takdir edebilmeniz icin bilmeyenlere motosikletle katilan 151 yariscidan 47 sinin, yani kabaca ucte birinin su ana kadar yaris disi kaldigini hatirlatmak isterim. Tabii ki Kutlu da bunlarin arasinda maalesef...
Yariscilar bun golgede 48C yi gorduler...7. etapta da hava boyle devam edecek...
Altta Kemali 2. etapta motorunu icine dusurup buyuk zaman kaybetigi su gecislerinden birinde goruyoruz... Stickerlerini ve cizmelerini yikiyor...
Genel siralamada 2. siradayken gecen gun gecirdigi kaza sonucu bacagi kirilan ve kalp problemleri yasayan Causto nun ardindan bu sefer bu etapta cok iyi yariscilardan 10 numarali Luca Manca da ciddi bir kaza sonucu agir bir kafa tarvmasiyla hastaneye nakledilerek yarisa veda etti.
Manca genel siralamada 9. durumda tam bir centilmen ve sportmendi. Yarisi yakindan izleyenler gecen gun onu Marc Coma ya kendi lastigini vererek yardim ettigini hatirlayacaktir.
Su anda komada ve yasam savasi veriyor, Allah yardimcisi olsun. Insallah kurulur.
Onumuzdeki etaba bakalim bakalim... 7.Etap Iquique ile Anfagasta arasinda kosulacak. Etap delilik dercesinde 600km lik bir ozel etap iceriyor... Zaten tamami 641km.
Bu etabin belki de en onemli ozelligi yarinin "rest day" yani istirahat gunu olmasi. Dakar tarihi "rest day" e ulasanlarin yarisi bitirmesi mumkundur" diyor. Insallah dogrudur, insallah Kemali yarin kampta buzlu ickisini keyifle yudumlarken buluruz diyoruz. Gerci kendisi motoru en son vidasina kadar sokup tekrar takmayi planliyor ama biz yinede oyle hayal edelim, yoksa dayanamayacagiz bu iskenceye
Turkish Dakar Team bulteni bu etabi soyle tanimliyor... (tembellik bu kadar olur, kes yapistir yapiyorum uykudan bayilacagim yoksa...)
"Rallinin en uzun özel etabı aynı zamanda en çeşitlisi de. Iquigue’den ayrılmak bu muhteşem coğrafyaya veda etmek bazılarına pişmanlık yaşatsada, yarışmacılar günün ilk bölümlerindeki muhteşem kum tepelerinde gerekli motivasyonu yakalayacaklar. 3km’lik salar geçişi için ideal bir teknik bulmak oldukça zor. Yarışmacıların büyük bir kısmı tarafından hayatlarında hiç görmedikleri devasa büyüklükteki kurumuş tuz tepesi hızı 10 km’nin altına düşürecek. Bu bölüm geçildikten sonra açık ve hızlı bir yoldan Antofagasta’ya varacaklar. Kural kitabı motosikletçilerin ve görevlilerin ertesi gün dinlenme gününde kamp alanına 6’ya kadar varmalarına izin veriyor. "
Haydi hayirlisi...
Bizlere ancak siz aktarabılırdınız böyle ayrıntılı anlatımlı haberi onun için size TEŞEKKÜR EDIYORUM DONULD kutlu abimize buyuk geçmiş olsun kemal abımızede başarılar dilerim dualarımız onlarla
Cumlemize gecmis olsun, Kemal bu yaristaki etaplarin en zorunu (yukardaki haritaya bi' daha bakayim, vay canina diyeyim), yaziyla tam altiyuz kilometre çölü tek parca halinde geride birakmayi basardi. Bu performansa bu elimizden baska ne gelir? Bravo Kemal !
Iste Kemal 7. Etapta...
Altta bu aksam itibariyla ilk 60 listesini veriyorum. (toplam 90) Mavi noktali olanlar "elite riders".
Yarin... Baklim Kemal golgede serinlerke ne iciyor
Kutlu beye geçmiş olsun Kemal beye de başarılar diliyorum.
Cahilliğimi bağışlayın fakat "Elit Yarışmacı" statüsünde yarışabilmeleri için Sürücülerimizin ne yapması gerekiyor ?
Estagfurullah, bunlarin goz dolduran super yarisci, usta olmalari gerekiyor. Bunlarin kim olduguna ASO karar veriyor. Daha onceki bir mesajmda -yukarda- yazmistim, bu yariscilarin listesi de var.
------------------------
Basin bulteninden:
--------
Ralli’nin 6. Etabını başarıyla tamamlayan Kemal Merkit dinlenme günü öncesindeki zorlu Iquique – Antofagasta etabında 64. sırada start aldı ve 67. olarak bitirdi. 600 km’lik 7. özel etapda ekipler, kum tepeleri ve kurumuş tuz tepelerinden geçtiler.
Kutlu Torunlar’ın motosikletinde yaşadığı benzin tankı sorunu ve el bileğindeki kırık nedeniyle yarış dışı kalmasıyla 55 numara ile yarışan Kemal Merkit yarıştaki tüm zorluklara rağmen finişe ulaşmak için çaba gösteriyor.
Merkit, “Kutlu’nun yarış dışı kaldığı 5. etap çok zorluydu, yarışı ilk günden beri lider götüren Fransız David Casteu bile yarış dışı kaldı, ben de kötü düşüşler yaparak ayak bileğimi sakatladım , yarışa devam ediyorum her ne olursa olsun finişte Türk bayrağını dalgalandırmak istiyorum. Bu sene yarışın zorlu etapları 3. etapdan itibaren kendini göstermeye başladı, Çöl koşullarına makineler yeteince hazir değil. Burdaki sıcaklık nedenıyle özellikle benzin tanklarında ve diğer mekanizmalarda bizlerde dahil olmak üzere herkese sorunlar yasatiyor" dedi.
5. etapda mekanik arıza ve el bileğinde kırık yaşayan Kutlu Torunlar ise hafta içi Türkiye’ye gelecek.
Tamami 9.000 km ve 14 özel etaptan oluşan zorlu rallide Cumartesi günü dinlenme günü olarak kullanılacak. Bundan sonra ekipler Şili’de And dağları eteklerinde zorlu mücadeleye devam edecek.
Büyük geçmiş olsun Kutlu'ya kendisi sağ ya, bayrağımızı orada taşıdı ya önemli olan da bu.
Kemal'e başarılar diliyorum. keşke videolarını da izleyebilsek.
Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..
Bugun Kemali defalarca aradim ama ulasamadim. Uyuyordur filan diye daha fazla rahatsiz etmek istemeyerek vazgectim. Yani ne ictigini ogrenemedik, ama nerelerden nasil gectigini ara sira da fotograflardan gorebiliyoruz hic olmazsa...
Kemalin ADVRider destegi ile bize ulasan bir fotografi. Super...
Evet simdi hikayeyi birakip onumuzdeki etaba goz atalim...
8. Etap yine Atacama colunde, ama bu kez guneye dogru. Hava golgede 50C dereceden 48C a filan dusebilir...
Tam 472km Ozel Etap kahramanlarimizi bekliyor. Toplam etap 568km ve Copiapo sehrinde bitiyor. Ilk cikista yogun sis bekleniyor,ama bu bolum baglanti etabi olarak 100km civarinda normal seyirle gececek... Yaris once oldukca kazik bir kayalik zeminle basliyor. Bir nevi tas colu. Navigasyona epey is dusecek cunku bu zeminde tekerlek izi de kalmiyor.
Etap uzun ve oldukca teknik, gunler de kisa... Sonlara dogru yine kum ve kum tepeleri, vede daha cok kum var. Gunler de kisa demistim degil mi? Kisa...
Bu kisa gunler Marc Coma ya bu gun iyice uzun gelmistir. Gecen gun etap icinde kural disi lastik degistirdigi Fransiz TV sindeki yayinla kanitlaninca 6 saat ceza alan sampiyon kara kara yarisi terketmeyi dusunuyor. 8. etaba start almayabilir. Bakalim ne yapacak.
Bu Dakar Comanin Dakari olamadi bir turlu. Once 22 dakika asiri hiz cezasi yedi, bunu kapatayim diye didisirken arka tekerleginde bir ariza ortaya cikti ve 45 dakika kaybetti. Ardindan da tekerlegini kayaya vurup tamamen yardi ve bu lastik degistirme olayi cikti ortaya.
Boyle bir olay 2008 de Kemal in basina gelmisti. 10,000km lik Transorientale yarisinin 2. gununde motoru tamamen hurdaya ikan motosikleti icin Kemal baska bir motosiklet bulmus yarisa devam edebilmesi icin verilen 200 saat (yani yarisin basinda diyorlar ki "sen bu yarisi sonuncu olarak bitireceksin!") cezaya ragmen Kemal yarisi terketmemis ve listede sonuncu olmasina ragmen 38. olarak bitirmisti.
Coma profesyonel oldugundan (yani kendi adina katilmiyor) bunu yapamayabilir. Bakalim sponsorlari ne karar verecek, birkac saat icinde ogrenecegiz.
Coma siz Dakar biraz tatsiz aslinda. Gerci son gunlerde acigini kapatmak icin gemi aziya almis tam gaz gidisi beni biraz urkutuyordu ama umarim devam eder.
Yildizlar altinda starti bekleyis...
Bu arada "Endurocu.com" dan arkadasim Goksin Kivanc in eline gecen bir haberi de aktariyorum. kendisi Kutlu dan bir mesaj almis. Kutlu soyle diyor...
"Uzun uzun yazmak istiyorum, herkese tek tek cevap göndermek istiyorum ancak malum tek elle hem de sol elle biraz zor. Bu gerçekten tarifi zor bir macera bir de bu kadar gönülden destekleyen sizler olunca iyice tarifsiz oluyor.
Çok ama çok çok çoooook teşekkürler. Tabi ki yarışı tamamlamayı çok isterdim ama emin olun oözellikle bu sene yaşadıklarım ve yaşattıklarınızla yüzde 99'unu tamamladım diyebilirim. Geriye kalan yüzde 1'i de benim için Kemal'in tamamlıyacağından hiç şüphem yok. Destek almadan yarışanlar kategorisinde 1. 'lik bizim olacak."
Saat farkindan dolayi sizin icin bayat olabilir ama benim icin taze haber cok guzel... Coma yarisa devam ediyor ve derece almasi artik mumkun gorunmese bile deli herif 42sn farkla ikinci olarak 8. etabi bitirdi.
kemal de cok iyi gidiyor nazar degmesin... CP4 e 45. olarak ulasti onunde asagi yukari 140-150 km kalmis olmali.
8. Etap tamamlandi, Kemal 43. sirada guzelce bitirdi, bizde rahat bir oh cektik ardindan.'
Buyuk macera yarin 9. etapla devam ediyor...B etabin profili soyle
Toplam 547km ve bunun 338km si ozel etap... Parkurun yarisi Atacama colunde veda etmakle geciyor. 178 km Kum tepeleriyle mucadele ve neredeysedeni 2000m den deniz seviyesine inis. Buradab sonra kayalik, kuru sert zeminle beraber yarisin temposu, hizi yukselecek ve SS Vallenar sehrinde son bulaca. Buradan ekipler La Serena ya ana yoldan tarafige karisip normal bir seyirle ulasacaklar. Anan kamp La Sereneda bu gece.
La Serena dan bir gorunus...
Bu da 2009 Dakar Rallisi La Serena dayken cekilmis, Dakari izleyenlerin hafizalarinda yer alan unlu bir fotograf...
Carlos "Matador" Sainz VW Touareg ile...
Dunku dinlenme gununden de degiSIK iki fotograf var.
ADV Riderden... Ingiliz kadin yarisci Tamsin Jones gununu motoSIKlet bakimindan sonra cadirinda dinlenerek gecirdi. Pek cok yarisci otellerdeydi...
Italyan kadin yarisci Silvia Giannetti motoSIKletini topluyor...
Yaristaki motoSIKletli kizlardan biri de Isvecli Annie Seel
Su anda 8. etapta bilemedigim bazi zorluklarla mucadele ediyor olmali. Henuz finise ulasamadi. Allah kizin yardimcisi olsun.
Alttaki hanim 450 WRF Yamaha ile yarisan Alman sporcu Christina Meier.
Kizlar bu yarista erkeklerden daha iyi dayaniyor sanki... 6 da 5 devam ediyorlar.
Altta sagdaki hanim Sili devlet baskani Michelle Bachelet. Kendisi dun istirahat gununde Dakar kampini ziyaret etti, yariscilarla, gorevlilerle ve fotografta ortada yer alan ASO baskani Lavigne ile gorustu...
Ama korkacak bir sey yok boyle bir sey yapmadi...
yarin 9. etapta gorusuruz...
en alttaki link süleyman beg midir? çıkmadı!
takipteyiz!
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
4 gözle takipteyim... Akşam eve geliyorum ilk açtığım sayfa Dakar Turkish Team sayfası...
Kalbimiz onlarla...
Donald_Duck verdiğiniz bilgiler için size ayrıca teşekkür ederim...
Vallahi bende gorunuyor...
http://www.hurriyet.com.tr/spor/dige...r/11426736.asp
bu da olabilir
http://www.hurriyetoto.com/oto/otoya...r.php?cid=8409
Bu da
http://motoron.com.tr/1036-suleyman-...-aciklama.aspx
ya da bu:
http://img17.imageshack.us/img17/8756/69686950.jpg
SÜlüman agamizdir.
Krostan ekmek çikmayinca, simdi de gozunu Istanbulparka dikmis.
Turk sporcusu guzelim pistini kullanamiyormus.
Sanki yaris duzenledi de içeri sokmadilar.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
kutlu bey için cok üzüldük fakat büyük bi sorun olmadıgı içinde mutlu olduk.dualarımızz kemal bey ile.kemal beyin sayesinde inşallah finişte bayrağımız dalgalanacak... Donald_Duck sizede cok teşekkür ediyoruz bizi sık sık bilgilendirdiginiz için,sizin de emeginiz cok bu işte
Bugun dokuzuncu etap biraz enteresan bir sekilde basladi, devam etti ve tamamlandi arkadaslar. Asiri sis nedeniyle etap planlandigindan daha kisa, 338km ozel etap yerine 175km seklinde yapildi. Sabah sisinin dagilmasi icin sabah 7 yerine 11 de yaisa start verilbildi. Toplam mesafenin hala 550km olarak degismemesi nedeniyle, ekiper gec saatlere kalmasin diye starti 20ser 20 ser verdiler.
Bu tur durumlarda manzara muthis oluyor. Bir de ses olsa...
Uzatmayayim, belki de biliyorsunuzdur, Kemal bu etebi da alninin akiyla 51. sirada bitirdi. Helal olsun diyorum ve iste internetin derinliklerinden Kemalin bir fotografi geliyor. webventure.com dan...
Kemal 9. etapta. Hemen ardinda 155 numara ile Valle geliyor.
Etaptan hosunuza gidecegini dusundugum bir iki fotograf daha...
Etabin birinciligini Despres ve Coma paylastilar. Fark sifir saniye. Boyle sey ilk kez gordum, bir daha da gormem saniyorum. Ikinci (yada ucuncu) yarisci genel siraamada ucuncu goturen, arazinin yerlisi SIlili yarisci Lopez inanlimaz gidiyor. Hemen ardinda yillarin tecrubeli ismi Norvecli Ullevalseter var.
Fotografta Lopez...
Bu da benim disi kahramanlarimdan Alman Christina Meier ve Yamahasi. Bugunku etabi o da 69. sirada bitirdi.
Soz kizlardan acilmisken
bu kahraman suruculerden Annie Seel in basina gecen gun gelen hadiseden bahsetmeden gecmemek lazim.
Bir takim tarihi harabelerin oldugu bir yerlerden gecerken Aniie birden onundeki cukuru farkediyor. Frenleyip durmak icin cok gec, hic bir sey yapacak durumda da degil, kendini motordan atip kurtariyor, motor dusuyor cukura... Hemde ne cukura... B bir "tomb", bir kaya mezari.
Toparanip kendine geliyor ve cukura inmenin, dusseydi cikmanin imkansiz oldugunu dehsetle goruyor...
El sallayip yardim istiyor, birkac surucu duruyor ama yapacak bir sey yok. En yakin CP den yardim istemek uzere ayriliyorlar. Bu arada bir haber helikopteri yardim icin duruyor ama onlarin da yapacagi bir sey yok. Telsizle yardim cagiriyorlar.
Yardim cagirisina yine helikopterle bu kez ASO baskani ettienne Lavigne geliyor. Adam helikopterden ip sarkitip cukura bizzat iniyor, motoru baglayip helikopterle cektiriyor, ve Annie ye teslim ediyor...
Annie sevinc gozyaslariyla motoru calistiriyor, motorun hic bir seyi yok... Yoluna devam edip etabi tamamliyor.
O gunden bu yana Annie ye "Tomb Rider" diyoruz...
Alttaki linkte bu konuda bir video var...
http://www.youtube.com/watch?v=0QXm0...layer_embedded
Yaristen pronografik degeri olan birkac fotograf serpistireyim...
Bu da deliler tarafindan tasarlanmis olan 7. Etaptan bir fotograf ve altta bu etaptan bir video.
Otomobilin karsidaki tepeye cikabilmesi icin tam gaz inmesi sart. Ne inis ama...
http://www.youtube.com/watch?v=C6QBkYLxZvc
Bu da Antafagasta da yariscilari bekleyen kamp, biouvac.
Simdi de onumuzdeki 10. etaba bir goz atalim dilerseniz, yani dilemeseniz de atacagiz, goz benim sonunda...
La Serena / Santiago arsinda 586km lik bir etap ve bunun 238km si ozel etap olarak zamana karsi kosulacak. Atacama colunun geride kaldigini bu etapta yariscilarla beraber gorecegiz. Oldukca inisli cikisli ve sayisiz tepelerle dolu bir etap olacak. Navigasyon oldukca ciddilesecek burada. Yol notlarini okuyamayanlarin oldukca vakit kaybedecegi tahmin ediliyor.
Kisa ama dikkatli gidilmesi gereken biraz teknik bir parkur. Kemalin zorlanacagini sanmiyorum, insallah hay dilimi essek ari soksun demek zorunda kalmam...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:47 ----------
Bugun dokuzuncu etap biraz enteresan bir sekilde basladi, devam etti ve tamamlandi arkadaslar. Asiri sis nedeniyle etap planlandigindan daha kisa, 338km ozel etap yerine 175km seklinde yapildi. Sabah sisinin dagilmasi icin sabah 7 yerine 11 de yaisa start verilbildi. Toplam mesafenin hala 550km olarak degismemesi nedeniyle, ekiper gec saatlere kalmasin diye starti 20ser 20 ser verdiler.
Bu tur durumlarda manzara muthis oluyor. Bir de ses olsa...
Uzatmayayim, belki de biliyorsunuzdur, Kemal bu etebi da alninin akiyla 51. sirada bitirdi. Helal olsun diyorum ve iste internetin derinliklerinden Kemalin bir fotografi geliyor. webventure.com dan...
Kemal 9. etapta. Hemen ardinda 155 numara ile Valle geliyor.
Etaptan hosunuza gidecegini dusundugum bir iki fotograf daha...
Etabin birinciligini Despres ve Coma paylastilar. Fark sifir saniye. Boyle sey ilk kez gordum, bir daha da gormem saniyorum. Ikinci (yada ucuncu) yarisci genel siraamada ucuncu goturen, arazinin yerlisi SIlili yarisci Lopez inanlimaz gidiyor. Hemen ardinda yillarin tecrubeli ismi Norvecli Ullevalseter var.
Fotografta Lopez...
Bu da benim disi kahramanlarimdan Alman Christina Meier ve Yamahasi. Bugunku etabi o da 69. sirada bitirdi.
Soz kizlardan acilmisken
bu kahraman suruculerden Annie Seel in basina gecen gun gelen hadiseden bahsetmeden gecmemek lazim.
Bir takim tarihi harabelerin oldugu bir yerlerden gecerken Aniie birden onundeki cukuru farkediyor. Frenleyip durmak icin cok gec, hic bir sey yapacak durumda da degil, kendini motordan atip kurtariyor, motor dusuyor cukura... Hemde ne cukura... B bir "tomb", bir kaya mezari.
Toparanip kendine geliyor ve cukura inmenin, dusseydi cikmanin imkansiz oldugunu dehsetle goruyor...
El sallayip yardim istiyor, birkac surucu duruyor ama yapacak bir sey yok. En yakin CP den yardim istemek uzere ayriliyorlar. Bu arada bir haber helikopteri yardim icin duruyor ama onlarin da yapacagi bir sey yok. Telsizle yardim cagiriyorlar.
Yardim cagirisina yine helikopterle bu kez ASO baskani ettienne Lavigne geliyor. Adam helikopterden ip sarkitip cukura bizzat iniyor, motoru baglayip helikopterle cektiriyor, ve Annie ye teslim ediyor...
Annie sevinc gozyaslariyla motoru calistiriyor, motorun hic bir seyi yok... Yoluna devam edip etabi tamamliyor.
O gunden bu yana Annie ye "Tomb Rider" diyoruz...
Alttaki linkte bu konuda bir video var...
http://www.youtube.com/watch?v=0QXm0...layer_embedded
Yaristen pronografik degeri olan birkac fotograf serpistireyim...
Bu da deliler tarafindan tasarlanmis olan 7. Etaptan bir fotograf ve altta bu etaptan bir video.
Otomobilin karsidaki tepeye cikabilmesi icin tam gaz inmesi sart. Ne inis ama...
http://www.youtube.com/watch?v=C6QBkYLxZvc
Bu da Antafagasta da yariscilari bekleyen kamp, biouvac.
Simdi de onumuzdeki 10. etaba bir goz atalim dilerseniz, yani dilemeseniz de atacagiz, goz benim sonunda...
La Serena / Santiago arsinda 586km lik bir etap ve bunun 238km si ozel etap olarak zamana karsi kosulacak. Atacama colunun geride kaldigini bu etapta yariscilarla beraber gorecegiz. Oldukca inisli cikisli ve sayisiz tepelerle dolu bir etap olacak. Navigasyon oldukca ciddilesecek burada. Yol notlarini okuyamayanlarin oldukca vakit kaybedecegi tahmin ediliyor.
Kisa ama dikkatli gidilmesi gereken biraz teknik bir parkur. Kemalin zorlanacagini sanmiyorum, insallah hay dilimi essek ari soksun demek zorunda kalmam...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)