bir pist yarışa katılabilmemiz için neler yapmamız gerekiyo ve şu sponsorluk davasını detaylı olarak nereden öğrenebiliriz bilgisi olan var mı
bir pist yarışa katılabilmemiz için neler yapmamız gerekiyo ve şu sponsorluk davasını detaylı olarak nereden öğrenebiliriz bilgisi olan var mı
bilgisi olan yok mu
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
Çok paran olması lazımmm...Motorunun modifiyeli olması lazım..
0 Rh (+)
06 - 09
rider89 haklı walla..
CBR 600F Honda,
Bir motosiklet yarış takımı sponsoru olarak size birkaç faydalı bilgi vereyim.
Ne lazım :
1. Mangal gibi bir yürek
2. 600 cc bir motosiklet
3. lisans
4. vakit
maddi imkanları dile getirmeye bile gerek yok bunun herkez farkındadır diye düşünüyorum.
expert
demek ki sorunun cevabı nerden bakılırsa bakılsın aynı: PARA PARA PARA
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
Özellikle bu ülkede bi yeteneğin varsa bile onu ortaya çıkartmak içinde ayrı bi yeteneğin olması lazım...Ne yazık ki aramızda farklı konularda çok yetenekli arkadaşlarımız olduğundan eminim ama gelgör ki yetenek olması yetmiyor.Bende çok isterdim bi gp yarışcısı olmayı ama bu yetenek bende var mı onu bile test edemeyeceğim belkide...Ne diyelim hayırlısı neyse o olsun.
bence pistle sponsorla falan uğraşmayın yarış için sokaklar yeterrr!!!!!
Değerli Arkadaşlar ,
Biz bu yıl Jinlun ailesi olarak bir Jinlun scooter cup düzenlemek için plan yapıyoruz. Eğer federasyondan onay alabilirsek düzenleyeceğiz. Yarışmak isteyenler bana özel mail atabilir.
İşte size sponsor hadi bakalım görelim kabiliyetli arkadaşları.
Not : SOKAKLAR YARIŞMAK İÇİN DEĞİLDİR.
Saygılarımla ,
expert
arkadaşlar yapmayın allah aşkına kim kendi parasıyla yarışıyor izmirdeki tüm yarışçıları biliyorum hepsi sponsor sahibi kendini ispat etmek için biraz para harcadığın kesin ama sponsorlara güven verdikten sonra tüm harcamalarını karşılıyorlar. söylediklerime katılmayanlar yarışçıları bir araştırsın yüzde kaçı zengin çocuğu
napoleon ta ne zaman motosiklet yarışçısı olmak için ne gerektiğini söylemiş yani. ileri görüşlülük diye buna derim.
May the Force be with McLaren Mercedes
Bizim bahsettiğimiz olay da o zaten Kendini ispat edebilmek için yeterli koşulların oluşmaması.Şimdi şöyle bişey var ben şu an çin malları sayesinde güçlükle bi scooter aldım.Yani demek istediğim şey şu eğer param olsaydı ve ben motor kariyerime daha önce başlayıp gerektiğinde gerekli motosikletim olsaydı yani kendimi geliştirmem veya kendimi ispat edebilmem için her türlü şey elimin altında olsaydı şu an belkide yarışlarda olurdum.Bu sadece benim için geçerli değil kim bilir bu sitede bu iş için yeteneği olan kaç kişi vardır peki kaçı bunu test edebiliyo?İşte asıl sorun burda...Kim bilir ben belki bütün imkanlarımı zorlayıp bi şekilde bişeyler başarmaya çalışacağım ama neden bu daha kolay olmasaydı ki,neden ben olağan üstü çaba sarf etmek zorunda kalsaydım...Bu konu uzun uzun tartışılır ama şurası gerçek ki belki hiç bir zaman racing motorum olmayacak ve benim racing motoru sürmeden veya ne bileyim büyük ccli güçlü bi motosiklet sürmeden daha doğrusu ona alışmadan bu işe yeteneğimin olup olmadığını nasıl anlayacağım...Umarım bu işe gönül veren herkesin şansı yolunda gider ve aramızdan gerçekten dünya çağında ün yapmış yarışçılar çıkar...redpepper adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar ben 4 5 sene önce yamaha bsw nin sukutur cup yarişlarına katılacaktim izmir bölge bayii beni seçmişti yamaha firması sonradan iptal etti ama süreçi şöyle ilk önce kendine bir suponsor bulaçaksın eğer paran varsa bulmana gerek yok yarişlar için lisans cıkarman gerekiyor bu lisans parası 1999 yılında yanlış hatırlamıyorsam 1 milyar cıvarı idi artı olarak yarıştığın pistin bir kirası var buda pist hizmetleri adı altında geçiyor pisti işletenlerin bir maliyeti var ambulas itfaye ve diyer personel giderleri vs. diyelim ki bu para 10 milyar yarış başına eğer 10 kişi yarışacaksan 1 milyar ödüyorsunuz yok eğer 5 kişi yarışacaksanız 2 şer milyar gibi ödeme yapıyorsunuz ufak tefek daha birkaç ödeme oluyor. tabiki birde motorunuzun modifiyeli olması tabiki buda ekstra para demek bazen sadece sıralama veya isinmaturlarında motorunuz la kaza yapabilirsiniz buda motorunuzun kullanılmaz hale gelmesi demek. umarım sizleri aydınlatmışımdır. yolunuz istediğiniz gibi olsun
aslında burda birleşip kendi yarışlarımızı yapabiliriz tabiki önce pist lazzım ama illede pist olacak diye kayide yok katılanlar bana mesaj atsın ha bu arada arkadaşın sorusunu cevaplayım bende 2 ay önce ye kadar honda arj 1 vardı 750cc önce paraya gıyıp onun gibi motor alacaksın izmirde kahramanlarda düşer güzel motorlar o mototru al 13 milyar benim ki kazalıydı 76 milyara almıştım tabi bende üstüne 2 milyar masraf ettim al kuşadasında yarışa sokaraım seni gece yarışları 750 cc motorla sokakta yarışamazsın zaten dönemzsin bu tur motor lar sehiriçi kullanılmaz zor biz otoyolarda yapıyoruz cesme oto yolunda msn var profilde görüşürüz
prdon 76 milyar yazmıiım 7 milyar yanlışlıkla bastım tusa herhalde
Arkadasım bende motocross yarışlarına katılıyorum sana adımları anlatıyım.
1)İlk olarak ya federasyona yada senin bulundugun il'in Klüplerine lisans için basvurcaksın onlar senden belirli miktar para(cross lisansı 150 civarında) ve belgeler istiyorlar onları saglarsan sana lisans veriorlar. ama bunla bitmio
2)Yarışma tarihlerini internetten www.hmk.org.tr adresinden yada baska bi yerden bulup yarısı hangi klüpün düzenledigini ögreniyorsun.
3) O klüple yarısma tarihinden 1 hafta önce bağlantıya geçip kendini yarışmaya belli bir ücret karşılıgı kayıt ettiriorsun.
bu kadar.
Sponsor Guzel Bir Pist Vede Maddiyat Bunlar Varsa Gerisi Corap Sokugu Gibi Gelir
Koruma konusu unutmuyalim arkadaslar. Bende sunlar var.
* Alpinestars Racing Replica tulum, diz ve kol korumalari tulumun icinde var. Boyle tulum yoksa ayri diz ve kol korum alman gerek.
* BMW System V kask, her kask olur ama ucuz kaslari onermem cunku bunlar hemen kiriliyor. Hep kask yeniliyecegen bir kere para ver iyi birsey al. Cami anti-fog ve gunes karumali olmali.
* BMW Sirt koruma. Turkiyede bunlar pek bilinmoyor galiba.
* Yaris cizme
* Alpinestars GP Tech eldiven. Sert ve rahat olmasi cok onemli.
Yarislara katilmak istersen klasina gore yetenekli ve bakimli bit motosiklet lazim. Katildigin yaris klasina gore bagzi kurralar vardir, teknik ve koruma uzerine, bunlarida uygulaman lazim. Acik pist gunlerine katilmak istersen sadece motosiklet lazim.
Sigorta unutma. Normal sigortan pistlerde gecerli degil cunku halka ait bir yolda degilsin. Bunu icin ayri bir sigorta yaptirman lazim, bu cok onemli cunku caparsan butun hasar sana ait, piste verdigin hasarda.
Sponsor ariyorsan tek birsey diye bilirim en iyisi ol. Yeni baslayipda havadan pat diye sponsor dusecegni sanma. Once senler kendi cebinden yarisacaksin bu isin ustasi olacaksin ondan sonra belki birsi seni gorur ve sana sponsorluk yapmak ister.
Turkiyede nasil oldugunu bilmiyorum ama burada yarislara katilmak istiyorsan ozel yaris ruhsati lazim. Bu ruhsat uluslar arasi gecerli ve federasyonda ala bilirsin bunu.
Baska unutdugum birsey yok galiba. Eksik varsa arkadaslar tamanlar.
HER TÜRK ASKER DOĞAR
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)