Bildiğiniz gibi seneye MotoGP motor hacimleri 1000cc'den 800cc'ye düşürülüyor. Takımlar yavaş yavaş bu motorların prototipleri ile test sürüşlerine başladı. Honda yeni motorunu Japonya'da bulunan Motegi pistinde test etti.
Bildiğiniz gibi seneye MotoGP motor hacimleri 1000cc'den 800cc'ye düşürülüyor. Takımlar yavaş yavaş bu motorların prototipleri ile test sürüşlerine başladı. Honda yeni motorunu Japonya'da bulunan Motegi pistinde test etti.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Motorun heryerinden teknoloji fışkırıyo
Yeni bir teknoloji var mıymış?
Peki bunun ne zaman replicası piyasaya çıkacak da, alamayacağımız için üzüleceğiz?
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Motoru incelediğinizde detaylar muhteşem gerçekten. Karbon kompozit grenajlar işçilik harikası. Bu prototip olduğundan grenajda boya falan yok ama ona rağmen bence süper duruyor. Arka kuyruk arka lastikten daha içeride, çok değişik duruyor. MotoGP motorunun kuyruğunu da aynı şekilde mi yapacaklar acaba? Motorun performansını test ettiklerinden onlar için bu tür detaylar performanstan sonra geliyor bence. Bakalım diğer markaların 800cc versiyonu nasıl olacak. Bildiğim kadarıyla Ducati ve Yamaha da 800cc prototiplerini test etmeye başladılar.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
o kım ya ıkıcı pılot mu test edıyo motoyu
üssü var,üstü yok
yuhhbeeeeeee kuzen pedrosayı nasıl tanımazsınnn notunu çok kötü kırdım
---zx-10r Rulez---
kanka motoru 69 nolu nicky hayden.ve 26 no dany pedrosa test ediyor.burası F1 Mİ Kİ İKİNCİ PİLOT OLSUN bu arada makina süper.ve evet aynı makina seri üretim olacak.
manyak bişi ya
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
kullanılan V4, sanırım VFR'de kullanılan 109 HP'lik motorun geliştirilmişi.. VFR'de Vtec de olduğunu düşünürsek yeni motorun modifikasyonlarla 200 HP'nin üzerinde blki de 220 HP civarında olacağı düşünülebilir. Ama Japonlar özellikle sıralı silindirli motorlar konusunda uzman, neden sıralı 4 silindirli değilde V4 kullanmışlar anlamadım.. Tabi ki bildikleri bi şeyler vardır
yaww kuzen pedrosa yı tanıyorum ama kenarda duran degılmı pedrosa ben pedrosa kenardayken pıstte motorla gıden bırı var onu dıyorum yanı anladınmı?
üssü var,üstü yok
arkadaki amcalar bakın.. kulaklarını kapamışlar...
[b]Yaşasın motosiklet kardeşliği. Sevelim, sevilelim, bu dünya kimseye kalmaz. Anneciğim, kardeşim ve gt250R sizleri ölene dek seveceğim... __No Women, Yes Vodka...:wiinkk:[/b]
[COLOR="Red"][B]Hayallerinizin peşinden gidin. Gitmiyorsanız, gidenlere mâni olmayın.[/B][/COLOR]
Gerçekten harika bir alet yapmışlar. Performansı nasıl acaba Diğer markaların da prototiplerini görebilsek keşke. Ama honda gerçekten güzel yapmış özellikle motorsikletin arka kısmında güzel bir değişiklik yapmışlar . Güzel motor
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
rengi eskisine göre kötü bence motorun...repsolün turuncu rengi olayı bitiriyor!
[COLOR="darkorange"]KARANLIĞA KÜFREDECEĞİNE KALKTA BİR MUM YAK[/COLOR]
aerodinamik olatrak harika burna dikkat ederseniz ne kadar keskin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)