Konya drag yarışlarında şampiyon mondial
Reklamlar
-
02 Ağustos 2006, 11:16
#21
H@S@N, ben o motorları gördüm. Cbr 125 lerde de baya bi modifiye vardı görüntü olarak. Görüntüye yaptıkları kadarda motorada yapmışlardır sanırım. Ama malesef Mondiali hiçbiri geçemedi. Senin solluyorum dediğin Kanuni raceri bende Fabrika çıkışlı Ybr ile solluyorum. Boşver ruhsatına yarışmayı. Güzel güzel motoruna bin.
Cılız bi atın şöförü schmaher olsa farketmez yine sonuncu gelir. At sağlam arkadaşlar söförde öyle.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
Reklamlar
-
02 Ağustos 2006, 11:45
#22
Yarista bende ordaydim antalya ekibi ile sahsen gordum. Bunun inanilmayacak bir tarafi yok.Ben dahil her kezi sasirtti motor. Herkez guldu basta iste Mondial mi girer bu yarisa diye ama gel gorki gosterdi gucunu.Modifiyeli Titan ,CBR vardi buyuk disli yuzunden on tekerleri kalkarak basliyorladi. Mondial gercekten gozle gorulur bir fark atti. Atalarimiz bosuna dememis "Bukemedigin bilegi opeceksin " diye. Bence hakkini vermek lazim. Tebrik ediyorum dostumuzu. En ii o yaristi ve birinci oldu.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
02 Ağustos 2006, 11:54
#23
gittim gördüm
mondial birinci
cbr ikinci
ybr üçüncü
bettet -kymko- titan- lar elendi. hiçbir başarı tesadüf deyildir. derler
-
02 Ağustos 2006, 13:37
#24
İyi o zaman ben motoru satıp 150 kn alayım bari nede olsa süper güç baksanıza sadece bi eksoz atarım 150 yaparım babalar gibi
-
02 Ağustos 2006, 14:16
#25
buyrun bunlarda benden mustafayı tebrik ederim kendisi suanda burada antalyada tatili haketti ;)
''Çekemedim Akça Kızın Göçünü , Yol Ver Bana Çubuk Beli Geçeyim''
AB RH (+)
-
02 Ağustos 2006, 16:24
#26
Acaba mondiyi kullanana cbr 125 verselerdi sonuç ne olurdu
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
03 Ağustos 2006, 01:13
#27
SAKAL adlı üyeden alıntı
Acaba mondiyi kullanana cbr 125 verselerdi sonuç ne olurdu
mondialin dragta daha başarılı olduğu bir gerçek. cbr125 ler çok fazlaydı. drag yarışı maximum hız yarışı değil kalkış yarışı. bir tane değil birçok cbr125 i geçti yani.
H@s@n arkadaşım. hızı 150 yapıyo diye birşey yok zaten. ivmelenmesi hondadan iyi bunu kabul edin. motor paraya göre gitmiyor. senin gibi nice honda sürücüsünün yüz rengi yarışta değişti. keşke sen de orda olsaydın
H@S@N adlı üyeden alıntı
Mondial sürücüsünü tebrik ediyorum ama cbr 125 kullanan yarışçılarada teessüf ederim en kralı gelse ki geldi motosikletimin orjinal haliyle rahatlıkla eline veririm o eksozu ne saçmalıkmış bu yaa ben kanuni racer 200 ü solluyorum uzun veya kısa yolda ki bu 150 cc gelsin ruhsatımı koyarım
yarıştaki lisanslı arkadaşlar kadar ustasın madem. kupalarını görebilirmiyiz. benim motor seninkini döver gibi yorum olmaz. arkadaş lisanslı olarak yarışa hazırlanmış bütün motorları tektek elemiş birinci olmuş. senin gibi eline veririm bilmem naparım gibi yapmamış.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
03 Ağustos 2006, 01:28
#28
tebrikler arkadaşa ama demekki pilotta çok önemli
motosiklet gezmek içindir,racing EZZZZMEK içindir.
-
03 Ağustos 2006, 01:51
#29
-
03 Ağustos 2006, 02:20
#30
Tebrik etmek lazım.. Bir de alakalı arkadaşlara sorum olacak, sitede 9.8 yazıyordu KT125 e ancak ruhsatımda 11 Bg ibaresi var.. Sanırım BG den farklı bir terim daha kullanılıyordu motor gucunde, acaba onunla mı alakalı?
-
03 Ağustos 2006, 03:19
#31
abijim arkadaşa helal olsun diyorum...
ama o resimdeki egzoz ne ööle ya.. çok ürkünc...
-
03 Ağustos 2006, 20:10
#32
ylmzzz adlı üyeden alıntı
sanırım 10 tane cbr125 rahat vardı. hepsinin pilotu acemi değildir bence. mondiali süren arkadaş çok iyiydi. ayrıca yarış 400m yani motorlar son hızına nerdeyse ulaşıyor. motorlar arasında güç farkı olsa ne kadar acemi bile olsalar yaklaşık 10 cbr125 den birisi geçerdi.
şampiyon mondial heyttt
bu arada 11.9 beygir motor. ekzozla biraz artmıştır belki de. cbr125 inkide 13.2 bg. marka değil güç önemli.
mesela bir motor daha vardı better ve honda karışımı bir motordu. fakat iddialıydı. markası bile yoktu tam olarak.
markaya bakmıyor. tamamen motor gücüne ve yeteneğe bağlı.
------------------------------------------------------------------------
yılmaz kardeş o bal rengi better bizimdi(titan),sidinglerde finish e 2 saniyeye yakın erken giriyorduk, yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik bizimki buji üstüne buji yaktı
izmir aliağadada böyle oldu,kaybedene bahane bitmez.neyse kazanan arkadaşımı tebrik ederim .güzel geçti.kazasız belasız bitmesi en güzel yanı.
mehmet arıkök .r6 vale rossi.gaziantep
-
04 Ağustos 2006, 11:53
#33
McA adlı üyeden alıntı
Tebrik etmek lazım.. Bir de alakalı arkadaşlara sorum olacak, sitede 9.8 yazıyordu KT125 e ancak ruhsatımda 11 Bg ibaresi var.. Sanırım BG den farklı bir terim daha kullanılıyordu motor gucunde, acaba onunla mı alakalı?
dediğin güç birimi kw fakat ruhsatla ilgisi yok. sigortacı yanlış yazarsa ruhsatta öyle geçer. benim ruhsatta da düşük yazıyor mesela.
150kn modeli 11.9 beygir diye biliyorum. cbr125 de 13.2 beygir. arada fazla bi fark yok. dragta önemli olan vites araları ve bu vitesin zamanında atılarak en iyi şekilde kulllanılmasıdır. motor güçleri yakın olduğuna göre şanzıman ve pilotaj farkı önemli oluyor.
feragold adlı üyeden alıntı
------------------------------------------------------------------------
yılmaz kardeş o bal rengi better bizimdi(titan),sidinglerde finish e 2 saniyeye yakın erken giriyorduk, yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik bizimki buji üstüne buji yaktı
izmir aliağadada böyle oldu,kaybedene bahane bitmez.neyse kazanan arkadaşımı tebrik ederim
.güzel geçti.kazasız belasız bitmesi en güzel yanı.
feragold arkadaşım çok dikkat çekici bir motordu. tabi teknik olarak arıza vermemesi de önemli. hem motor ustaları hem de pilotlar yarışmış oluyor.
diğer yarışlarda başarılar dilerim.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
04 Ağustos 2006, 12:07
#34
____it's my life_1982____
-
04 Ağustos 2006, 12:15
#35
bu bi ölçü olamaz 1 senede çöp olan bi motorbu...
-
04 Ağustos 2006, 12:31
#36
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
04 Ağustos 2006, 13:02
#37
topiğe bak be, milletin ağrına gitmiş. :D :D
adamın ilk mesajı çöp olur bunlar....3-5 mesaj sonra da kayıp olur muhtemelen...
ya arkadaşlar ne var bunda, niye gocunuyorsunuz, adam lisanslı yarışçı, yarışmış kazanmış. tebrik etmek lazım. yok o motor çöp olur, yok ben onu geçerdim, hikaye bunlar....
iddaası olan alır lisansını çıkar yarışa orda konuşur, PC başında değil.
ayrıca bu dayanıklılık yarışı da değil...
offroad yarışlarında da "dandik" lada niva'lar kupayı kaldırıyor, fiyat olarak kendinden katbe kat pahalı "marka" araçlar çamurda boğuşurken.
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
04 Ağustos 2006, 13:36
#38
BOO_74 adlı üyeden alıntı
offroad yarışlarında da "dandik" lada niva'lar kupayı kaldırıyor, fiyat olarak kendinden katbe kat pahalı "marka" araçlar çamurda boğuşurken.
şşşş nivalara laf yok bizdede var bi dene
-
04 Ağustos 2006, 14:33
#39
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
şşşş nivalara laf yok bizdede var bi dene
niva'ya laf olmaz mı, olur tabe: şahane makinadır, arazide üstüne yoktur.
moto yarışlarda sadece motrun kendi kendine yarıştığını sananlara sözüm...
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
06 Ağustos 2006, 07:59
#40
arkadaşlar tebrik etmek lazım bende yarıştaydım ve olur mu canım diyenlerden.1. olan mustafa arkadaşımız motoru gerçekten iyi kullanıyor.Bir arkadaşımız yazmış acaba altına cbr 125 verseler ne yapardı diye onu bilmem ama antalya dönüşü kendisyle birlikte geldik.yaklaşık bir 100km tdm 850 motoru kullanırken artçısı olarak geldim ki boru değil inanılmaz bir motor Ustasını motoru 180km hızla viraja girmenin nasıl bir his olduğunu anladım....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler