Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Cruiser mı Enduro mu Naked mi (bütce 30 bin)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Masrafları minimize etmek için bence Alman'a bulaşmayın, Japon'dan şaşmayın.

    Motosiklet zevk için alınan bir şey. Cruiser seviyorsanız cruiser alın. Ağırlığı sorun olmaz. Hata kaldırır, nispeten güvenlidir. Zevklidir de.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    30bine çantalı, aksesuarlı, 50bin km altı cbf1000fa bulunabilir.Bir araştırın derim.

  3. #23
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Bir cruiser kullanıcısı olarak sana en büyük sıkıntımdan bahsedeyim. Bu sebeplerde crossrunner düşünmeme neden oluyor.
    Uzun yola veya şehir içinde bir yere gideceğim zaman, kask mont eldiven buff her şey elimde kalıyor. Ruhsat bile montumun cebinde.
    Ufak bir sırt çantam var, onda gezdiriyorum, elektronik sigara, kamera yedek bataryaları falan.
    Uzun yoldayım, vardım varacağım yere, kask mont elimde. dğüne gittim yine aynı.
    Eşya koyacak yerim yok başkan. Deri çantayı motosikletime yakıştıramıyorum. Hadi bir şekilde taktım. Ona da kask veya mont sığacak mı? hadi sığdı, güvenli olacak mı. Çantayı açan, kaskı eline alip gidecek.
    Belki hard case çantalar iş görür hertürlü c1500t gibi bir makinadaki çantalar çok iyi olur da. Onu da sonradan takmak bir garip duruyor. ORjinalinden olmadığı için.

    Geçen başımdan geçen olayı anlatayım.
    Sissy bar'ım var, kaskın çene kemerini ona geçiriyorum. Dondurma almaya girdim dondurmacıya montla. Uzaktan da motoru kesiyorum. Kask sissy barda. Alacak olan çene kemerini açmak zorunda.
    Baktım motorun başına 4-5 adet 23-27 yaşlarında eleman doldu. Arkadaki aracın kaputa yaslandırlar. Motorun arka kısmını daire içine aldılar. Biri eliyle kaskı üstten yokluyor falan. Çember yaptıkları için her yeri görebiliyorlar. Uzaktan izliyorum ne yapacaklar diye, kaskı sökmeleri için 10 saniyeye falan ihtiyaçları var mekanizmayı anlayana kadar. benim oraya ulaşmam 5 saniye. 4 kişi biz varız.
    İçlerinden biri tuttu kaldırdı kaskı, tabi kemer tuttu. O an vücudumu onlara doğru yönlendirdim ve yürümeye başladım. Sesli bir ıslık çalacaktım ki. içlerinden biri beni gördü ve diğerlerine birşey söyledi. Hiç biri benim tarafıma bakmadan arkalarını dönerek yürümeye başladılar. Arkadan ıslık çaldım, bağırdım bir kaç. Yürüyüp gittiler. Uzatmadım bende. tatsızlık olmasın kalabalıkta insan içinde diye şimdi. Durduk yere kask, kamera ve intercom'dan oluyor. Haram yiyici, şeref yoksunları haysiyetsizler.

    Demem o ki, cruiser makina çok güzel, çok çok güzel, dikkat te çekiyor. İnsanlar dönüp bakıyor. İyi hoş falan ama yer yok be abi, yer yok.
    Arkadaşın biri demiş, enduro daha dikkat çekiyor falan diye ama bence cruiser daha çok dikkat çekiyor.
    Bir de yengeyle falan gitsen şimdi o kadar eşyayı nereye koayacaksın. Kampa giden ben, artçı alamam arkama. Heleki sissy bar yoksa işin çok zor.
    Şükür garajım var.
    Elimde olsa bunu satmadan enduro alayım diyorum ama, o da bütçemi çok aşar be.
    Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.

    Sevgilerimle.
    Kazasız belasız.
    capozzz ve Justforfun bunu beğendiler.
    20

  4. #24

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, şehri içinde de şehir dışında da tüm motor tarzları arasında en konforlu seçenek enduro olacaktır. Burası bir gerçek. Bununla beraber de tüm motor tarzlarının artıları ve eksileri var. Mesela stil ve kişiselleştirme dendiği zaman da endurolar (yol endurolarını diyorum) pek bir şey veremiyor.

    Peki biz motora niçin biniyoruz? Eğer senin gönlün cruiser diyorsa, onunla keyif alacaksan cruiser almalısın. Orta-uzun yol motorudur cruiser da. Yavaş yavaş, etrafı görerek gidersin. 80-100 km de mola verirsin, yolda olmanın keyfini alırsın vs vs... Ağırlık konusunu dert etme, yere yakın olduğu için ayaklar yere tam güç ile basıyor, endurodan daha rahat hakim olunuyor cruisera. Öte yandan, stil, görüntü, ses gibi şeylerle işim yok. Bir an önce gideyim geleyim, bunu yaparken de hanım çok şikayet etmesin diyorsan çözüm enduro. Ama onda da zincir yağlama işleri var, 500 km de bir git zincir yağla nefret ettiğim iş
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Masrafları minimize etmek için bence Alman'a bulaşmayın, Japon'dan şaşmayın.

    Motosiklet zevk için alınan bir şey. Cruiser seviyorsanız cruiser alın. Ağırlığı sorun olmaz. Hata kaldırır, nispeten güvenlidir. Zevklidir de.
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir cruiser kullanıcısı olarak sana en büyük sıkıntımdan bahsedeyim. Bu sebeplerde crossrunner düşünmeme neden oluyor.
    Uzun yola veya şehir içinde bir yere gideceğim zaman, kask mont eldiven buff her şey elimde kalıyor. Ruhsat bile montumun cebinde.
    Ufak bir sırt çantam var, onda gezdiriyorum, elektronik sigara, kamera yedek bataryaları falan.
    Uzun yoldayım, vardım varacağım yere, kask mont elimde. dğüne gittim yine aynı.
    Eşya koyacak yerim yok başkan. Deri çantayı motosikletime yakıştıramıyorum. Hadi bir şekilde taktım. Ona da kask veya mont sığacak mı? hadi sığdı, güvenli olacak mı. Çantayı açan, kaskı eline alip gidecek.
    Belki hard case çantalar iş görür hertürlü c1500t gibi bir makinadaki çantalar çok iyi olur da. Onu da sonradan takmak bir garip duruyor. ORjinalinden olmadığı için.

    Geçen başımdan geçen olayı anlatayım.
    Sissy bar'ım var, kaskın çene kemerini ona geçiriyorum. Dondurma almaya girdim dondurmacıya montla. Uzaktan da motoru kesiyorum. Kask sissy barda. Alacak olan çene kemerini açmak zorunda.
    Baktım motorun başına 4-5 adet 23-27 yaşlarında eleman doldu. Arkadaki aracın kaputa yaslandırlar. Motorun arka kısmını daire içine aldılar. Biri eliyle kaskı üstten yokluyor falan. Çember yaptıkları için her yeri görebiliyorlar. Uzaktan izliyorum ne yapacaklar diye, kaskı sökmeleri için 10 saniyeye falan ihtiyaçları var mekanizmayı anlayana kadar. benim oraya ulaşmam 5 saniye. 4 kişi biz varız.
    İçlerinden biri tuttu kaldırdı kaskı, tabi kemer tuttu. O an vücudumu onlara doğru yönlendirdim ve yürümeye başladım. Sesli bir ıslık çalacaktım ki. içlerinden biri beni gördü ve diğerlerine birşey söyledi. Hiç biri benim tarafıma bakmadan arkalarını dönerek yürümeye başladılar. Arkadan ıslık çaldım, bağırdım bir kaç. Yürüyüp gittiler. Uzatmadım bende. tatsızlık olmasın kalabalıkta insan içinde diye şimdi. Durduk yere kask, kamera ve intercom'dan oluyor. Haram yiyici, şeref yoksunları haysiyetsizler.

    Demem o ki, cruiser makina çok güzel, çok çok güzel, dikkat te çekiyor. İnsanlar dönüp bakıyor. İyi hoş falan ama yer yok be abi, yer yok.
    Arkadaşın biri demiş, enduro daha dikkat çekiyor falan diye ama bence cruiser daha çok dikkat çekiyor.
    Bir de yengeyle falan gitsen şimdi o kadar eşyayı nereye koayacaksın. Kampa giden ben, artçı alamam arkama. Heleki sissy bar yoksa işin çok zor.
    Şükür garajım var.
    Elimde olsa bunu satmadan enduro alayım diyorum ama, o da bütçemi çok aşar be.
    Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.

    Sevgilerimle.
    Kazasız belasız.
    Her crusieri begenemiyorum. Imkan olsa gidip alirim bir kawasaki vn 1700 voyager yada nomad yada suzuki c1500t ama sü an icin alamam. Yakit vergi sorun degil günlük kullanilmayacak sonucta.

    Sanırim crusier alacagim esimde begeniyor zaten bu makinalari. Elbette artısi ve eksisi olacaktir her motosikletin birbirine. Vn 900 ve xvs 950 yada honda shadow sanırim hem bütce hemde crusier başlangıcı için ideal olacak.

  5. #25
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.
    Şehir içinde bir çözüm ben de bulamadım, küçük sırt çantası işte Şehir dışı için bavul falan kargo ile otele yolluyorum. Eşimle motorda yanımıza sadece 1 günlük kıyafet alıyoruz, o da kargo 1 gün belki gecikebilir diye. Şimdiye kadar da hiç gecikmedi.
    sey_47 bunu beğendi.

  6. #26
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı sezer aykaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro ile cross birbirinden farklidır. Yanlış biliyorsunuz. Crosslar tek kisi arazi kullanimina uygundur. Hafifligi tipi yüksekligi ve lastikleri farklidir. Enduro ise yol motorudur. Versys 650 orta sınıf bir endurodur. Yine gs 1200 üst sinif nc 750 orta sınıf vfr 1200 üst sinif. Spor touring ise sadece asvalt için uretilmiş gezi motorudur.ornegin honda pan europan bmw lt serisi yamaha fjr 1300 gibi.
    Enduro sporu "ülkemiz haricinde" orjinal bir spor dalıdır.
    Enduro sporu tek kişilik yüksek torklu zayıf ağırlığı maksimum 120 kilo olan, 2zamanli ve 4 zamanlı makinalar ile yapılır.
    Motocross ile enduro arasında en belirgin fark, Motocross pistlerde yani kapalı belli bir çember içinde Lap/time usulü yapılır.
    Enduro ise ortak bir rota olup ama yol sınırları pek dar olmayan start/finish şeklinde yapılır

    Enduro denilen spor aslında iki kişinin bir motorda olmasıyla, asfalt ille külliyen alakasizken, bizim cennet vatanımızda nc750x gibi arazi ile uzaktan yakından alakası olmayan motorlara enduro deniliyor malesef

    Enduro turnuvalarının ilk akla gelen isimleri olan Erzberg Rodeo, Redbull Sea to Sky gibi yarışların hiç birinde sport-touring yani nc750x gibi makinalar göremezsiniz
    Hatta sözde endurocularin "Enduroda son nokta" dedikleri r1200 GS yada R1200adv göremezsiniz

    Enduro yapılacak makinalar nedir diye merak ederseniz KTM exc serisi , Husqvarna Te-Fe-Tc serileri, Beta, husaberg, TM racing gibi markaların çoğunluk olarak ürettiği modellere bakabilirsiniz.
    KTMADDICTED bunu beğendi.

  7. #27
    KTMADDICTED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    KTM 990 SMT & WR250R
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro sporu "ülkemiz haricinde" orjinal bir spor dalıdır.
    Enduro sporu tek kişilik yüksek torklu zayıf ağırlığı maksimum 120 kilo olan, 2zamanli ve 4 zamanlı makinalar ile yapılır.
    Motocross ile enduro arasında en belirgin fark, Motocross pistlerde yani kapalı belli bir çember içinde Lap/time usulü yapılır.
    Enduro ise ortak bir rota olup ama yol sınırları pek dar olmayan start/finish şeklinde yapılır

    Enduro denilen spor aslında iki kişinin bir motorda olmasıyla, asfalt ille külliyen alakasizken, bizim cennet vatanımızda nc750x gibi arazi ile uzaktan yakından alakası olmayan motorlara enduro deniliyor malesef

    Enduro turnuvalarının ilk akla gelen isimleri olan Erzberg Rodeo, Redbull Sea to Sky gibi yarışların hiç birinde sport-touring yani nc750x gibi makinalar göremezsiniz
    Hatta sözde endurocularin "Enduroda son nokta" dedikleri r1200 GS yada R1200adv göremezsiniz

    Enduro yapılacak makinalar nedir diye merak ederseniz KTM exc serisi , Husqvarna Te-Fe-Tc serileri, Beta, husaberg, TM racing gibi markaların çoğunluk olarak ürettiği modellere bakabilirsiniz.
    hele sukur bilgili bir arkadas cikti.umudumu kesmeye baslamistim.
    MrMud bunu beğendi.

  8. #28
    KTM250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KTM 300 EXC 2017
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarzlar birbirine girdi artık, 20 yıl önceki gibi keskin sınırlar yok. Bu motorlar enduro-turing diye geçiyor. Her seferinde öyle diyeceğimize enduro diyoruz işte. Çok takılmamak lazım. Hemen hemen herkes cruiser motora chopper der geçer, ne yapalım isyan başlığı mı açalım
    O zaman bizim canavarlarada special enduro diyelim
    SADECE ENDURO @YOUTUBE

  9. #29
    KTMADDICTED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    KTM 990 SMT & WR250R
    nc750 enduroysa exc ye isim bulmaniz zor.tavsiyem jamiryo

  10. #30
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    NC 750 X ve benzeri ağır motosikletler enduro değil ama halk arasında bu tipler enduro olarak bilindiğinden artık herkes öyle kanıksamış.Aslında bu motosikletler enduro görünüşlü sport touring yada adventure.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)