Masrafları minimize etmek için bence Alman'a bulaşmayın, Japon'dan şaşmayın.
Motosiklet zevk için alınan bir şey. Cruiser seviyorsanız cruiser alın. Ağırlığı sorun olmaz. Hata kaldırır, nispeten güvenlidir. Zevklidir de.
Masrafları minimize etmek için bence Alman'a bulaşmayın, Japon'dan şaşmayın.
Motosiklet zevk için alınan bir şey. Cruiser seviyorsanız cruiser alın. Ağırlığı sorun olmaz. Hata kaldırır, nispeten güvenlidir. Zevklidir de.
30bine çantalı, aksesuarlı, 50bin km altı cbf1000fa bulunabilir.Bir araştırın derim.
Bir cruiser kullanıcısı olarak sana en büyük sıkıntımdan bahsedeyim. Bu sebeplerde crossrunner düşünmeme neden oluyor.
Uzun yola veya şehir içinde bir yere gideceğim zaman, kask mont eldiven buff her şey elimde kalıyor. Ruhsat bile montumun cebinde.
Ufak bir sırt çantam var, onda gezdiriyorum, elektronik sigara, kamera yedek bataryaları falan.
Uzun yoldayım, vardım varacağım yere, kask mont elimde. dğüne gittim yine aynı.
Eşya koyacak yerim yok başkan. Deri çantayı motosikletime yakıştıramıyorum. Hadi bir şekilde taktım. Ona da kask veya mont sığacak mı? hadi sığdı, güvenli olacak mı. Çantayı açan, kaskı eline alip gidecek.
Belki hard case çantalar iş görür hertürlü c1500t gibi bir makinadaki çantalar çok iyi olur da. Onu da sonradan takmak bir garip duruyor. ORjinalinden olmadığı için.
Geçen başımdan geçen olayı anlatayım.
Sissy bar'ım var, kaskın çene kemerini ona geçiriyorum. Dondurma almaya girdim dondurmacıya montla. Uzaktan da motoru kesiyorum. Kask sissy barda. Alacak olan çene kemerini açmak zorunda.
Baktım motorun başına 4-5 adet 23-27 yaşlarında eleman doldu. Arkadaki aracın kaputa yaslandırlar. Motorun arka kısmını daire içine aldılar. Biri eliyle kaskı üstten yokluyor falan. Çember yaptıkları için her yeri görebiliyorlar. Uzaktan izliyorum ne yapacaklar diye, kaskı sökmeleri için 10 saniyeye falan ihtiyaçları var mekanizmayı anlayana kadar. benim oraya ulaşmam 5 saniye. 4 kişi biz varız.
İçlerinden biri tuttu kaldırdı kaskı, tabi kemer tuttu. O an vücudumu onlara doğru yönlendirdim ve yürümeye başladım. Sesli bir ıslık çalacaktım ki. içlerinden biri beni gördü ve diğerlerine birşey söyledi. Hiç biri benim tarafıma bakmadan arkalarını dönerek yürümeye başladılar. Arkadan ıslık çaldım, bağırdım bir kaç. Yürüyüp gittiler. Uzatmadım bende. tatsızlık olmasın kalabalıkta insan içinde diye şimdi. Durduk yere kask, kamera ve intercom'dan oluyor. Haram yiyici, şeref yoksunları haysiyetsizler.
Demem o ki, cruiser makina çok güzel, çok çok güzel, dikkat te çekiyor. İnsanlar dönüp bakıyor. İyi hoş falan ama yer yok be abi, yer yok.
Arkadaşın biri demiş, enduro daha dikkat çekiyor falan diye ama bence cruiser daha çok dikkat çekiyor.
Bir de yengeyle falan gitsen şimdi o kadar eşyayı nereye koayacaksın. Kampa giden ben, artçı alamam arkama. Heleki sissy bar yoksa işin çok zor.
Şükür garajım var.
Elimde olsa bunu satmadan enduro alayım diyorum ama, o da bütçemi çok aşar be.
Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.
Sevgilerimle.
Kazasız belasız.
20
Her crusieri begenemiyorum. Imkan olsa gidip alirim bir kawasaki vn 1700 voyager yada nomad yada suzuki c1500t ama sü an icin alamam. Yakit vergi sorun degil günlük kullanilmayacak sonucta.
Sanırim crusier alacagim esimde begeniyor zaten bu makinalari. Elbette artısi ve eksisi olacaktir her motosikletin birbirine. Vn 900 ve xvs 950 yada honda shadow sanırim hem bütce hemde crusier başlangıcı için ideal olacak.
Şehir içinde bir çözüm ben de bulamadım, küçük sırt çantası işte Şehir dışı için bavul falan kargo ile otele yolluyorum. Eşimle motorda yanımıza sadece 1 günlük kıyafet alıyoruz, o da kargo 1 gün belki gecikebilir diye. Şimdiye kadar da hiç gecikmedi.Cruiser kullanıpta yer sıkıntısı çekmeyen arkadaşları, bana ulaşmalarını istiyorum. Fikirleri benim için çok çok önemli.
Enduro sporu "ülkemiz haricinde" orjinal bir spor dalıdır.
Enduro sporu tek kişilik yüksek torklu zayıf ağırlığı maksimum 120 kilo olan, 2zamanli ve 4 zamanlı makinalar ile yapılır.
Motocross ile enduro arasında en belirgin fark, Motocross pistlerde yani kapalı belli bir çember içinde Lap/time usulü yapılır.
Enduro ise ortak bir rota olup ama yol sınırları pek dar olmayan start/finish şeklinde yapılır
Enduro denilen spor aslında iki kişinin bir motorda olmasıyla, asfalt ille külliyen alakasizken, bizim cennet vatanımızda nc750x gibi arazi ile uzaktan yakından alakası olmayan motorlara enduro deniliyor malesef
Enduro turnuvalarının ilk akla gelen isimleri olan Erzberg Rodeo, Redbull Sea to Sky gibi yarışların hiç birinde sport-touring yani nc750x gibi makinalar göremezsiniz
Hatta sözde endurocularin "Enduroda son nokta" dedikleri r1200 GS yada R1200adv göremezsiniz
Enduro yapılacak makinalar nedir diye merak ederseniz KTM exc serisi , Husqvarna Te-Fe-Tc serileri, Beta, husaberg, TM racing gibi markaların çoğunluk olarak ürettiği modellere bakabilirsiniz.
nc750 enduroysa exc ye isim bulmaniz zor.tavsiyem jamiryo
NC 750 X ve benzeri ağır motosikletler enduro değil ama halk arasında bu tipler enduro olarak bilindiğinden artık herkes öyle kanıksamış.Aslında bu motosikletler enduro görünüşlü sport touring yada adventure.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)