Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar..
Merhaba;
Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.
Keyifli Forumlar..
[QUOTE=hakanens;3478909]Motoru büyütmeyi bırak bu devirde, bu pahalılıkta motorunu ya da arabanı tutabiliyorsan ne ala. Herkes ihtiyaçtan satıyor malını mülkünü. Oysaki ne heveslerle alıyoruz ama gelgör işte. Zaten gitmiyor bu mevsimde. Yaza kalırsa satmayacağım. O zaman satmak için bir gereksinimim kalmayacak. Yazın motor kalırsa elimde bi Aydın a gitmeyi planlıyorum kısmet bakalım.[COLOR="Silver"]
Aydına gelirsen bende Aydın'dayım buyur gel.
Teşekkürler mTasci inşaallah. Tabikide bi çayını içeriz artık. Öyle niyetlenirsem sana yine buradan ulaşmaya çalışırım. Bakalım kısmet artık. Aslında Didime gidecem tabi Aydının içinden geçiyoruz her halukarda uğrarım.
Bir garip yolcu
Motoru ilk aldığım zaman sormam gereken soru bugün hızlanma sorunu yaşayınca aklıma takıldı.Sorun büyük ihtimalle benden kaynaklanıyor ama yinede hangi hızlarda vites değiştiriyorsunuz merak ettim. Ben düşük devirde geçiş yapıyorum sanırım. 30-40 arasında 4. vites 40-60 arasında 5. vitese geçiyorum ve genelde hızım 70 i geçemiyor Bu şekilde kullanmaya devam mı edeyim yoksa biraz daha devirli mi kullanayım ? Bir kaç kez de yüksek devirde vites değiştirdim gaz sonuna kadar açık olmasına rağmen 90-95 arası yapabildim.
Havalar güzel olursa önümüzdeki günlerde Aydın Karacasu'ya gitme ihtimalim var. Müsait olursan görüşelim..
Tabi müsait olursam beklerim. Önceden haber et arkadaş. Çayımı kahvemi iç. Yolu düşen herkesi beklerim.
EFEKAN09 hocam motosikletinizin bakımlarını Nazilli'de Uğur abi var. Ona mı yaptırıyorsunuz? Ben oraya gidiyorum
MRT-35 4.vites hızın çok düşük. Biraz daha yükek hızlarda 4.vitese geç. Mesela 55-60 km. Benim motorda düzlükte maks 95km falan gidiyor. Yani 100km yi bulduğuna hiç rastlamadım. Tabi bu hız konusunda kiloda etken olabilir. Ben 1.81 boy 70 kg olduğum içindir motor hızlanma konusunda sıkıntı yaşamıyor
Arkadaşlar pek denk gelemedim sanırım ya da bulamadım heralde. Hava filtresini çıkartamıyorum. Durumuna bi bakmam lazım. Buradan bana yön gösterebilecek varmı ya da tarif ya da resimli ya da videolu.Kapak şasenin oradan çıkamıyor
Bir garip yolcu
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Depoda şu an sinekler uçuşuyor zaten hallederimde. O işlemi yaptım yine çıkartamadım. Depoyu söktüm kaldırdım zor şer böcek yuvası kadar altındaki şase deliğinden küçük tornavida ile bir vida var onuda söktüm bu sefer onun üstünde şase sacına takıldım. Kapak vidalarını söküyorum bi şekil hepsini, hareket ettiriyorum ama bir türlü çıkartamıyorum. Kapak için yeterli hareket yeri yok. Kapağın bir miktar yukarıya çekilip sonra aralardan o kapığı sürükleyip çakaracak kadar yer yok şu an.
Bir garip yolcu
b65 nıcklı arkadasımızn yazdığı bana
merhaba arkadaşlar yaklaşık 2012 senesinden bu yana bende cb 125e kullanıyorum bakımlarını kendim yapmaya başladım forumda cok da yazmışlıgım yoktur ama zaman la okuyorum formu size bir sorum olucak hava filtresini kendisi değiştiren arkadaşlar.. abi nasıl oldu da depo altında kalan vidayı sökebildiniz ben rahat olan 3 vidayı söktüm ama üst sağ köşe depo altında kalıyor deponun koltuk altı vidasını söksemde erişmek zor bu konuda pratik çözümü olan varmı
Not : daha önce acıldıysa bu konu kusura bakmayın göremedim[COLOR="Silver"]
Depo bağlantılarına dokunmadan söküp taktım. Bir adet penseye ihtiyac var. Pense ile vidanın başlığını kavradım. Arka tekerden ön tekere doğru cevirdim. Bunu sürekli yaptım. Bir yerden sonra vida gevşiyor. Her iki elin işaret parmaklarını pense gibi kullanarak cıkardım. Takarkende tam tersini yaptım.
Benim motor 13000km de. Filtreye baktığımda temiz gibi duruyodu. Kullanma kılavuzunda 16000km bir değiştirilmesi gerektiğini söylüyor ama bana kalırsa 30000km de bile değişmese olabilir gibi. Fİltrenin hava girişinin koyulduğu yerden dolayı fazla tozlanma yapmıyor.
Paylaş
| Beğen
Motor tutkunu değil kullanıcı.......
valla ben duz yolda cok rahat 2 kısı motor 110 u goruyor benım tek anlamadım nokta 4. vıtes ve 5 vıtes arası pek bırsey farketmıyor gıbı gelıyor
hava filtresinin 4. vidasını motorda tecrübeli bir tanıdık abi söktü, ve 4. vidayı bir daha takmadım 3 vida idare ediyor sökerken arkadaşların dediği gibi depo vidasını falan gevşetti.
Ne illet bi durumdur bu. Sırf tabi yetkisiz eller değil yetkili, işi bilen kişiler yapabilsin diye yapılmış sanki düzen
Bir garip yolcu
trafıkte gıdıyordum tamda hondanın servısının onunde sans ıste :D arkamda annem vardı motorun zıncırı atar gıbı bırsey hıssettım sonra baktım haraket halındeyken vıtes ı buyutup kucultemıyorum hemen fren yaptım durdum servıs e gıttım debraj telı kırılmıs dedı ıscılık dahıl 40 tl verdım sımdı gelelım soruya motor 1 ay sonra tam 1 senelık oluyor benım bu kadar cabuk mu kırılması kopması ? neden ne dıye debraj telı kırılırkı ? acaba yanlıs mı kullanıom :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
debraj telını bız kendımız yaglıyabılırmıuız nasıl yaglarız bıde hngı yag ? ve aklıma gelmısken sunuda sorayım arkadaslar bılıyorsunuz ben bır cıddı kaza gecırdım motor on sasesı 3 gunde ancak duzeltebıldıler tornacı kazadan sonra sunu hep dıkkat ettım yoldakı serıtler vr ya ? cızgılerden bahsetmıyorum yoldakı 70 km 50km gıt yada sag a sol a donulecek dıye yola cızılen serıtlerın ustunden gectıgım zaman motor boyle yalpalanıyor yamuk gıdıo 8 cızıyor acaba bunun nedenı benım on sase tam duzeltılmedıgı ıcın mı yoksa o yoldakı madde yuzunden mı hıc durup bakmadım o serıtlere ama bant gıbı bırsey herelde :D
Kusuruma bakma ama bu durumda "geçmişolsun" demekten başka hiçbirşey gerçekçi olmayacak reverse
Herşeye rağmen içindeki farklı birşey denemek isteğini çok iyi anlıyorum, zaman zaman bastırılamaz oluyor ve kontrolü ele alıyor
CB' nin doğuşundan bugüne hakkıyla kullananlardansın. Büyük çoğunluğumuz bahsettiğim duyguya sebepsiz yere çok erken kapılıp gitmiştik.
Senin için hayırlısı neyse öyle olsun, yeni tecrubelerini bizlerle de paylaş
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Orkut selam. Öncelikle geçmiş olsun. İnşaallah sende bir sıkıntı olmamıştır. Aynı durum bende de oluyor. Anlıyacağın şaseden kaynaklanan bir durum değil. Çizgiler yapı itibari ile pürüzsüz bir yüzeye sahipler hatta bazıları ışık vurduğunda parlayan cinsten olduğundan daha kaygan olabiliyorlar bu yüzden ince lastikler yani motosikletler için bir risk teşkil ediyorlar. Virajlarda yatarken ya da yolda firen yapacaksan bu çizgiler üzerinde kesinlikle yapma. Birde yol ıslaksa hiç şansın olmaz. Benim fikrim lastikleri uygun bir lastikle değiştirirsek nisbeten bu hareketleri biraz azaltabiliriz. Orjinal lastikler desen olarak uygun değiller sanırım.
Bir garip yolcu
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)