Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7361
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Merhaba;

    Motosikletin kullanım kılavuzu konunun ilk mesajına eklenmiştir.

    Keyifli Forumlar..
    hakanens bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7362

    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Honda CB125E
    [QUOTE=hakanens;3478909]Motoru büyütmeyi bırak bu devirde, bu pahalılıkta motorunu ya da arabanı tutabiliyorsan ne ala. Herkes ihtiyaçtan satıyor malını mülkünü. Oysaki ne heveslerle alıyoruz ama gelgör işte. Zaten gitmiyor bu mevsimde. Yaza kalırsa satmayacağım. O zaman satmak için bir gereksinimim kalmayacak. Yazın motor kalırsa elimde bi Aydın a gitmeyi planlıyorum kısmet bakalım.[COLOR="Silver"]

    Aydına gelirsen bende Aydın'dayım buyur gel.

  3. #7363
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    Teşekkürler mTasci inşaallah. Tabikide bi çayını içeriz artık. Öyle niyetlenirsem sana yine buradan ulaşmaya çalışırım. Bakalım kısmet artık. Aslında Didime gidecem tabi Aydının içinden geçiyoruz her halukarda uğrarım.
    Bir garip yolcu

  4. #7364
    EFEKAN09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Honda cb125e, Yamaha MT 7
    Biraz renk gelsin bakalım. Hiç fotoğraf paylaşan yok. Karşınızda Nazilli'den Kara Kurt...


    abeciMotoru, mTasci, reverse ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #7365

    Üyelik
    18 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ns200
    Motoru ilk aldığım zaman sormam gereken soru bugün hızlanma sorunu yaşayınca aklıma takıldı.Sorun büyük ihtimalle benden kaynaklanıyor ama yinede hangi hızlarda vites değiştiriyorsunuz merak ettim. Ben düşük devirde geçiş yapıyorum sanırım. 30-40 arasında 4. vites 40-60 arasında 5. vitese geçiyorum ve genelde hızım 70 i geçemiyor Bu şekilde kullanmaya devam mı edeyim yoksa biraz daha devirli mi kullanayım ? Bir kaç kez de yüksek devirde vites değiştirdim gaz sonuna kadar açık olmasına rağmen 90-95 arası yapabildim.



    Alıntı EFEKAN09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz renk gelsin bakalım. Hiç fotoğraf paylaşan yok. Karşınızda Nazilli'den Kara Kurt...
    Havalar güzel olursa önümüzdeki günlerde Aydın Karacasu'ya gitme ihtimalim var. Müsait olursan görüşelim..

  6. #7366
    EFEKAN09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Honda cb125e, Yamaha MT 7
    Tabi müsait olursam beklerim. Önceden haber et arkadaş. Çayımı kahvemi iç. Yolu düşen herkesi beklerim.
    hakanens bunu beğendi.

  7. #7367

    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Honda CB125E
    EFEKAN09 hocam motosikletinizin bakımlarını Nazilli'de Uğur abi var. Ona mı yaptırıyorsunuz? Ben oraya gidiyorum

  8. #7368
    EFEKAN09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Honda cb125e, Yamaha MT 7
    Alıntı mTasci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EFEKAN09 hocam motosikletinizin bakımlarını Nazilli'de Uğur abi var. Ona mı yaptırıyorsunuz? Ben oraya gidiyorum
    Evet benim bakımları da uğur ustam yapıyor.

  9. #7369
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    MRT-35 4.vites hızın çok düşük. Biraz daha yükek hızlarda 4.vitese geç. Mesela 55-60 km. Benim motorda düzlükte maks 95km falan gidiyor. Yani 100km yi bulduğuna hiç rastlamadım. Tabi bu hız konusunda kiloda etken olabilir. Ben 1.81 boy 70 kg olduğum içindir motor hızlanma konusunda sıkıntı yaşamıyor

    Arkadaşlar pek denk gelemedim sanırım ya da bulamadım heralde. Hava filtresini çıkartamıyorum. Durumuna bi bakmam lazım. Buradan bana yön gösterebilecek varmı ya da tarif ya da resimli ya da videolu.Kapak şasenin oradan çıkamıyor
    Bir garip yolcu

  10. #7370
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı hakanens adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MRT-35 4.vites hızın çok düşük. Biraz daha yükek hızlarda 4.vitese geç. Mesela 55-60 km. Benim motorda düzlükte maks 95km falan gidiyor. Yani 100km yi bulduğuna hiç rastlamadım. Tabi bu hız konusunda kiloda etken olabilir. Ben 1.81 boy 70 kg olduğum içindir motor hızlanma konusunda sıkıntı yaşamıyor

    Arkadaşlar pek denk gelemedim sanırım ya da bulamadım heralde. Hava filtresini çıkartamıyorum. Durumuna bi bakmam lazım. Buradan bana yön gösterebilecek varmı ya da tarif ya da resimli ya da videolu.Kapak şasenin oradan çıkamıyor
    benzin deposunu tutan vidayı söküp hafif kaldırman gerek, filtrenin çıkacağı boşluk oluşuyor ozaman.
    depoda benzin az iken bu işlemi yap aksi durumda malum depo biraz ağır olacaktır.
    hakanens bunu beğendi.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  11. #7371
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    Depoda şu an sinekler uçuşuyor zaten hallederimde. O işlemi yaptım yine çıkartamadım. Depoyu söktüm kaldırdım zor şer böcek yuvası kadar altındaki şase deliğinden küçük tornavida ile bir vida var onuda söktüm bu sefer onun üstünde şase sacına takıldım. Kapak vidalarını söküyorum bi şekil hepsini, hareket ettiriyorum ama bir türlü çıkartamıyorum. Kapak için yeterli hareket yeri yok. Kapağın bir miktar yukarıya çekilip sonra aralardan o kapığı sürükleyip çakaracak kadar yer yok şu an.
    Bir garip yolcu

  12. #7372
    ryan82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    aprillia
    b65 nıcklı arkadasımızn yazdığı bana

    merhaba arkadaşlar yaklaşık 2012 senesinden bu yana bende cb 125e kullanıyorum bakımlarını kendim yapmaya başladım forumda cok da yazmışlıgım yoktur ama zaman la okuyorum formu size bir sorum olucak hava filtresini kendisi değiştiren arkadaşlar.. abi nasıl oldu da depo altında kalan vidayı sökebildiniz ben rahat olan 3 vidayı söktüm ama üst sağ köşe depo altında kalıyor deponun koltuk altı vidasını söksemde erişmek zor bu konuda pratik çözümü olan varmı

    Not : daha önce acıldıysa bu konu kusura bakmayın göremedim[COLOR="Silver"]

    Depo bağlantılarına dokunmadan söküp taktım. Bir adet penseye ihtiyac var. Pense ile vidanın başlığını kavradım. Arka tekerden ön tekere doğru cevirdim. Bunu sürekli yaptım. Bir yerden sonra vida gevşiyor. Her iki elin işaret parmaklarını pense gibi kullanarak cıkardım. Takarkende tam tersini yaptım.

    Benim motor 13000km de. Filtreye baktığımda temiz gibi duruyodu. Kullanma kılavuzunda 16000km bir değiştirilmesi gerektiğini söylüyor ama bana kalırsa 30000km de bile değişmese olabilir gibi. Fİltrenin hava girişinin koyulduğu yerden dolayı fazla tozlanma yapmıyor.
    Paylaş
    | Beğen
    Motor tutkunu değil kullanıcı.......

  13. #7373

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    valla ben duz yolda cok rahat 2 kısı motor 110 u goruyor benım tek anlamadım nokta 4. vıtes ve 5 vıtes arası pek bırsey farketmıyor gıbı gelıyor

  14. #7374
    mesut38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2013
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    cb 125 e
    hava filtresinin 4. vidasını motorda tecrübeli bir tanıdık abi söktü, ve 4. vidayı bir daha takmadım 3 vida idare ediyor sökerken arkadaşların dediği gibi depo vidasını falan gevşetti.

  15. #7375
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    Ne illet bi durumdur bu. Sırf tabi yetkisiz eller değil yetkili, işi bilen kişiler yapabilsin diye yapılmış sanki düzen
    Bir garip yolcu

  16. #7376

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    trafıkte gıdıyordum tamda hondanın servısının onunde sans ıste :D arkamda annem vardı motorun zıncırı atar gıbı bırsey hıssettım sonra baktım haraket halındeyken vıtes ı buyutup kucultemıyorum hemen fren yaptım durdum servıs e gıttım debraj telı kırılmıs dedı ıscılık dahıl 40 tl verdım sımdı gelelım soruya motor 1 ay sonra tam 1 senelık oluyor benım bu kadar cabuk mu kırılması kopması ? neden ne dıye debraj telı kırılırkı ? acaba yanlıs mı kullanıom :D

  17. #7377
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı 0rkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    trafıkte gıdıyordum tamda hondanın servısının onunde sans ıste :D arkamda annem vardı motorun zıncırı atar gıbı bırsey hıssettım sonra baktım haraket halındeyken vıtes ı buyutup kucultemıyorum hemen fren yaptım durdum servıs e gıttım debraj telı kırılmıs dedı ıscılık dahıl 40 tl verdım sımdı gelelım soruya motor 1 ay sonra tam 1 senelık oluyor benım bu kadar cabuk mu kırılması kopması ? neden ne dıye debraj telı kırılırkı ? acaba yanlıs mı kullanıom :D
    debriaj telin yağsız kalmıştır, ince ayrılmalar kopmalar başladığında ise bastığın zaman garç gurç ses çıkarır.
    yağsızlıktan kopmuş olması yüksek ihtimal, evet bi seneden kısa sürede bu belirtileri yaşamıştım.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  18. #7378

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriaj telin yağsız kalmıştır, ince ayrılmalar kopmalar başladığında ise bastığın zaman garç gurç ses çıkarır.
    yağsızlıktan kopmuş olması yüksek ihtimal, evet bi seneden kısa sürede bu belirtileri yaşamıştım.
    debraj telını bız kendımız yaglıyabılırmıuız nasıl yaglarız bıde hngı yag ? ve aklıma gelmısken sunuda sorayım arkadaslar bılıyorsunuz ben bır cıddı kaza gecırdım motor on sasesı 3 gunde ancak duzeltebıldıler tornacı kazadan sonra sunu hep dıkkat ettım yoldakı serıtler vr ya ? cızgılerden bahsetmıyorum yoldakı 70 km 50km gıt yada sag a sol a donulecek dıye yola cızılen serıtlerın ustunden gectıgım zaman motor boyle yalpalanıyor yamuk gıdıo 8 cızıyor acaba bunun nedenı benım on sase tam duzeltılmedıgı ıcın mı yoksa o yoldakı madde yuzunden mı hıc durup bakmadım o serıtlere ama bant gıbı bırsey herelde :D

  19. #7379
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.
    CC büyütmek amacıyla cb'mi satıyorum. Olayı duygusallaştırmak istemiyorum ama içim bir tuhaf oldu.
    Motorumdan çok memnunum. Herhangi bir sıkıntısı da yoktur. Alan arkadaş da umarım ki en az benim kadar keyif alarak kullanır.

    Detaylar için:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5413591/detay/
    Kusuruma bakma ama bu durumda "geçmişolsun" demekten başka hiçbirşey gerçekçi olmayacak reverse

    Herşeye rağmen içindeki farklı birşey denemek isteğini çok iyi anlıyorum, zaman zaman bastırılamaz oluyor ve kontrolü ele alıyor

    CB' nin doğuşundan bugüne hakkıyla kullananlardansın. Büyük çoğunluğumuz bahsettiğim duyguya sebepsiz yere çok erken kapılıp gitmiştik.

    Senin için hayırlısı neyse öyle olsun, yeni tecrubelerini bizlerle de paylaş
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  20. #7380
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    Alıntı 0rkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debraj telını bız kendımız yaglıyabılırmıuız nasıl yaglarız bıde hngı yag ? ve aklıma gelmısken sunuda sorayım arkadaslar bılıyorsunuz ben bır cıddı kaza gecırdım motor on sasesı 3 gunde ancak duzeltebıldıler tornacı kazadan sonra sunu hep dıkkat ettım yoldakı serıtler vr ya ? cızgılerden bahsetmıyorum yoldakı 70 km 50km gıt yada sag a sol a donulecek dıye yola cızılen serıtlerın ustunden gectıgım zaman motor boyle yalpalanıyor yamuk gıdıo 8 cızıyor acaba bunun nedenı benım on sase tam duzeltılmedıgı ıcın mı yoksa o yoldakı madde yuzunden mı hıc durup bakmadım o serıtlere ama bant gıbı bırsey herelde :D
    Orkut selam. Öncelikle geçmiş olsun. İnşaallah sende bir sıkıntı olmamıştır. Aynı durum bende de oluyor. Anlıyacağın şaseden kaynaklanan bir durum değil. Çizgiler yapı itibari ile pürüzsüz bir yüzeye sahipler hatta bazıları ışık vurduğunda parlayan cinsten olduğundan daha kaygan olabiliyorlar bu yüzden ince lastikler yani motosikletler için bir risk teşkil ediyorlar. Virajlarda yatarken ya da yolda firen yapacaksan bu çizgiler üzerinde kesinlikle yapma. Birde yol ıslaksa hiç şansın olmaz. Benim fikrim lastikleri uygun bir lastikle değiştirirsek nisbeten bu hareketleri biraz azaltabiliriz. Orjinal lastikler desen olarak uygun değiller sanırım.
    Bir garip yolcu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)