Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Haziran 2014, 02:02
#7061
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
duke 200 de bunları kim söyledi bilmiyom ama ben aldım bir ay oldu şuan 5800km. de zincir brak kopmayı birkere bile gerilmedi amortisörler gayet güzel çalışıyo.
bunları söyleyenler heralde zincir ayarı için servise gidenlerdir.
tabi servisteki ustada işi biliyo hemen geçirmasyonu yapıyo.
eğer biliyosanız zincir biterse dişli seti de biter ama dişli biterse zinciri değişmeden dişli takımı değiştirebiliyosun.
tecrubeyle sabitli CBF 150 de orinkli zincirle en az 50 000 km yapıyodum tabi 30 bin cıvarında dişlileri yeniliyodum çünkü sivrilip kırılıp yok oluyolar
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/...35492096_n.jpg
şekilde görüldüğü gibi dişli iflas ama zncir de tık yok dişlileri değiştirip en az bi 25 bin daha devam.
zincir biti dişlilerde bişey yok diyen ustaya nufus cuzdanınızı verin üstüne alsın artık o sizin üvey babanız
Sizin duke200 kullanicilari basligindan okudum, batta birkac kisi de onay vermis facia derecesinde dandik zincir olduundan bahsetmisler. Ben ktm nin servisine gidecegimi sanmiyorum,ktm im olsa servise verecegim paralari biriktiririm bankaya faize koyarim
ben cin mali jinlunda bile 20.000 km ayni disliyi kullandim, CB yi 14.500 de sattim hala en ufak ses yoktu.
Reklamlar
-
20 Haziran 2014, 02:12
#7062
Selamunaleykum.Forumda yeniyim, ilk motorum için 'Salcano Wolf 125' ve 'Honda CB 125 E ' arasında kaldım lütfen yardımcı olur musunuz ? Ayrıca temiz 2013 honda cb 125 arıyorum satmayı düşünen var mı ? teşekkürler.
-
20 Haziran 2014, 02:36
#7063
0rkut adlı üyeden alıntı
ARKADASLAR KAZA YAPTIGIM MOTOR BU MOTORUN ARKASI KORUMALIK SAYESINDE SAGLAM DURUO KORUMALIGA BAKARSANIZ IKI BÜKLÜM OLMUS DURUMDA MOTORUN UZUN ON DEMIR I YANI LASTIK E INEN DEMIRDE YAMUKLUK VAR FREN KIRIK MOTORUN KAFASI SAGLAM GIIB AMA SALLANTISI VAR ON CAMURLUK KIRIK BENM SUAN KABURGALAR KIRIK OLDUGU ICIN MOTORUN RESMINI ARKADASLARA CEKTIRDIM PEKDE ANLAMAM AMA SU GORDUGUNUZ SEKLI ILE MOTORUN NE KADAR MASRAFI CIKAR ? BILEN ARKADASLAR YORUM ATARSA SEVINIRIM :(
150'ye çıkar diyen arkadaş şaka yapıyo galiba. parçaları orijinal almanızı öneririm, sonuçta sağlam bi kaza geçirmişsiniz, geçmiş olsun valla :/ amortisorler 110 lira diye biliyorum, gidon da yamulmuş, 40-50 lira, çamurluğu orijinal yine 30 lira, çıkma bulsak, yarı fiyatı, amortisör dışında ön maşa da değişecek bence, sağlam kalmamıştır. koruma demirini doğrultup kaynak yaptırırsınız. motorun ön takımını orijinal alın, saçma sapan olmadık şeyler takmayın. masrafa işçilik de koyarsak 350 bulur gibi.
diğer parçaları çıkma bulabilirsiniz bence. çamurluk, kafa grenajı.. servise de sakın gitmeyin! fena giydirirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
Kamara adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar siyah kask vizörü kullanan varmı bendeki beyaz güneşte sıkıntı yaşıyorum siyah almaya niyetim var bu konuda bilgisi olan var mı siyahta skıntı yaşarmıyım
siyah vizörü gece takmadığın sürece sıkıntı yok, gece görüş %70 kayboluyo öyle söyliyim yolda su falan varsa göremiyosun.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
20 Haziran 2014, 15:34
#7064
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
150'ye çıkar diyen arkadaş şaka yapıyo galiba. parçaları orijinal almanızı öneririm, sonuçta sağlam bi kaza geçirmişsiniz, geçmiş olsun valla :/ amortisorler 110 lira diye biliyorum, gidon da yamulmuş, 40-50 lira, çamurluğu orijinal yine 30 lira, çıkma bulsak, yarı fiyatı, amortisör dışında ön maşa da değişecek bence, sağlam kalmamıştır. koruma demirini doğrultup kaynak yaptırırsınız. motorun ön takımını orijinal alın, saçma sapan olmadık şeyler takmayın. masrafa işçilik de koyarsak 350 bulur gibi.
diğer parçaları çıkma bulabilirsiniz bence. çamurluk, kafa grenajı.. servise de sakın gitmeyin! fena giydirirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
siyah vizörü gece takmadığın sürece sıkıntı yok, gece görüş %70 kayboluyo öyle söyliyim
yolda su falan varsa göremiyosun.
ben motor ıslerınden pek anlamam gene servıs e goturecem herseyını onlar sıparıs versınler taksınlar dıye dusunuyorum :( servısler nıye boyle sıkayet edebılecek yerımız yok mu buranın servıs ı tek tabanca cok rahatlar :S benım gıbı ılk defa motor alıpda tanımadıgım yerleden parca topluyup sanayıde bırısınede taktırmak ıstemıyorum :S
-
21 Haziran 2014, 10:29
#7065
Şöyle söyliyim:
Birkaç liralık far ampulüne 15TL alıyorlar.
Garanti bitmesine rağmen periyodik bakımlar için hala yetkili servise götürüyorum. Kullanma kılavuzunda 2 yılda bir değişmesi GEREKLİ denilen fren hidroliğini, 2 yıl geçmiş olması ve özellikle belirtmiş olmama rağmen 12bin bakımında değiştirmediler.
Honda a.ş.'ye bir şikayet formu yolladım. Servisten hemen aradılar motoru getirin diye. Götürdüm ücretsiz değiştirdiler.
Yani Honda vs. diyoruz ama öyle kusursuz çalışan bir servis anlayışı yok bana göre.
-
21 Haziran 2014, 11:15
#7066
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
150'ye çıkar diyen arkadaş şaka yapıyo galiba. parçaları orijinal almanızı öneririm, sonuçta sağlam bi kaza geçirmişsiniz, geçmiş olsun valla :/ amortisorler 110 lira diye biliyorum, gidon da yamulmuş, 40-50 lira, çamurluğu orijinal yine 30 lira, çıkma bulsak, yarı fiyatı, amortisör dışında ön maşa da değişecek bence, sağlam kalmamıştır. koruma demirini doğrultup kaynak yaptırırsınız. motorun ön takımını orijinal alın, saçma sapan olmadık şeyler takmayın. masrafa işçilik de koyarsak 350 bulur gibi.
diğer parçaları çıkma bulabilirsiniz bence. çamurluk, kafa grenajı.. servise de sakın gitmeyin! fena giydirirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
siyah vizörü gece takmadığın sürece sıkıntı yok, gece görüş %70 kayboluyo öyle söyliyim
yolda su falan varsa göremiyosun.
Mobilden girdigim icin on takimi fark edemedim,benim usta duzeltebilir yada cin mali motordan uydurulabilir. Camurluk yan sanayisi 30 tl. Orjinali pahali,far cercevesi 45, far 50 tl yine yan sanayi.
-
23 Haziran 2014, 03:59
#7067
honda servisinin yaptığı standart bakım, 10-30 honda marka yağ, buji değişimi, zincir gerdirme, 10bin k'de hava filtresi, fren ayarı, debriaj ayarı başka bişey yok. 70, 80 lira alıyor,masrafından fazla işçilik yani. ilk 2-3 bin km'de arızası çıkarsa çıkar, servise verilen parayla ilerde oluşacak her türlü arızanın bakımını kendiniz yaparsınız. arıza oluşumasında ise sipariş edilen parçaların en az 1 haftalık kargo süresini beklemezsiniz.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
27 Haziran 2014, 00:30
#7068
arkadaşlar herkese merhabalar yeni katıldım foruma ve cbe 125 almayı düşünüyorum devir göstergesi canımı sıktı ybr fiyat farkı neredeyse 1000 liraya ulaşıcak büyük ihtimalle alacağım nasıl memnunmusunuz motorlardan? fiyat şu an 4100 civarında ?? ayrıca servis bakımları 0 motorların ücretlimi nasıl oluyor ? ben ilk defa 0 motor alacağım şu an bindiğim ve ilk motorum honda today 50 ) tavsiyelerinizi bekliyorumm
-
27 Haziran 2014, 00:45
#7069
Merhaba fatihebeler,0 km de alsan 2.el de alsan servise bakım için gittiğinde yağ , degismesi gereken diğer parçaların ücreti vs ve işçilik ücreti alır servis.Bu bütün marka ve model motorlar için de geçerli. Motor hakkinda sorduğun soruya gelirsek 125 cc lik bir motor dan ne beklentim var bilmiyorum ama cb125e gayet tatmin edici bir motor.2 senedir kullanıyorum ve cok memnunum.Bu başlığı baştan sona okursan çoğu kullanıcısı memnun kalmıştır ne istediğini bilmeyenler hariç. O yüzden beklentin önemli Şahsen honda cb250e diye bi model çıkarsa gözüm kapalı alırım çünkü bu motorun sorunsuz ve tatminkarligini çok sevdim Mümkünati varsa test edip al yani kullanmadan kimseyi dinleme bana kalırsa özellikle kullanmayan kişilerin laflarıni hiç dikkate alma..Söyleyeceklerim bunlar.
-
27 Haziran 2014, 01:16
#7070
Öncelikle teşekkürler kardeş ilgilendiğin için malum yeniyim vitesli motor ilk kez kullanıcam beklentilerim çok üst düzey değil sonuçta honda today kullanıyorum şu an 2. el alıyımmı diyordum plaka vs masrafı için hemen hemen aynı ücrete geliyor 100 tl veraset intkal falan bagaj nasıl kardeş motorda ? ayrıca rodajı nasıl yaptın ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
https://www.facebook.com/Cb125E ARKADAŞLAR FACEBOOK SAYFASI İLGİLENİRSENİZ GÜZEL PAYLAŞIMLAR VAR
-
27 Haziran 2014, 02:03
#7071
Bagaj derken? Sele altı diyorsan bagaj yok Sele altında commuter sonuçta..Canta taktim dandirikten bitane kaski alsin yeter diyerekten..Rodaj da 1000 km ama aslinda bana gore bi motorun rodaji 3-4 bin suruyor cunku motor zaman gectikce daha guzel aciliyor şehiriçi 60 km yi geçmeden sürekli vites değiştirerek değişik hızlarda kullanarak yaptım.Bin km den sonra yavaş yavaş yüksek devirlere ve hızlara çıktım çünkü motoru açmak gerekiyor ..Bu yaptıklarının da faydasını gördüm motor suan 11 bin km de ve yokuş tırmanma performansi çok hoşuma gidiyor 35 -40 derece yokusları tek kişi çıkıyorum 4.vites istiyor 105 kiloyum artcimda arkamda o da 70 kilo her gün dolapdereden taksime çıkan Yokuşu bilen bilir orda 2.vites az geliyor bağırıyor 3 viteste çıkıyorum hem de bayılmadan.Rodaj önemli.Tork anlamında teknik olarak ybr den iyi zaten.Gecis motoru olarak kullanacak isen 2.el alanı öneririm temizinden.
-
27 Haziran 2014, 02:45
#7072
İşte geçiş motoru konusunda kararsızım belki binerim ayrıca 2. el fiyat olarak uygun yok minimum 3500
-
27 Haziran 2014, 03:20
#7073
Sıfır 4170 tl plaka ruhsat sigorta derken ayrıca aksesuar da ekliceksin motor koruma demiri falan derken fiyat yükseliyor tabi.Ikinci el de bazı şeylerden kurtuluyorsun..Bütçen neye uygunsa onu alacaksın tabi yapcak bişey yok bu durumda.Temiz 2 el 3500 altına sezonda bulabilir misin bilmiyorum belki düşer.
-
27 Haziran 2014, 04:07
#7074
Kiz gibi motoru 3.250 ye verdim,simdi millet tursulari vermiyor o fiyata
cb den korkmayin alin,apaçi degilseniz memnun kalirsiniz.yok ben 125cc alip 1000rr ile kapiscam derseniz yanlis model
-
28 Haziran 2014, 01:34
#7075
Halen karar veremedim bir sürü şey var aklımda vitesli nasıl olur alışırmıyım rodaj süresinde sıkıntı yaşarmıyım 0 alırsam sonuçta hiç tecrübem yok vitesli ile ilgili yok jigle çıktı şimdi jiglesiz çalıştırmayın falan diyorlar bakımları nasıl oluyor bu motorların atıyorum ilk 1000 km masrafı ne oluyor ? garantinin önemi ne ne işe yarıyor çok bilgisizi bu konularda :(
-
30 Haziran 2014, 00:52
#7076
fatihebeler adlı üyeden alıntı
Halen karar veremedim bir sürü şey var aklımda vitesli nasıl olur alışırmıyım rodaj süresinde sıkıntı yaşarmıyım 0 alırsam sonuçta hiç tecrübem yok vitesli ile ilgili yok jigle çıktı şimdi jiglesiz çalıştırmayın falan diyorlar bakımları nasıl oluyor bu motorların atıyorum ilk 1000 km masrafı ne oluyor ? garantinin önemi ne ne işe yarıyor çok bilgisizi bu konularda :(
Vitesliye alışırsın. 2 günde vites olayı kafanda bitmiş olur, 1 hafta sonra yokuşlarda vs. rahatça kalkabiliyor hale gelirsin. Kısacası 1 haftada vites işini otomatiğe bağlamış olursun.
Rodaj konusunda sıkıntı yaşamamak yine senin elinde. Deviri fazla yükseltmeden kullanman gerekiyor. Bunu motorun sesinden de anlayacaksın zaten.
Jigle kullanımı konusunda motorun kullanma kılavuzunu okumanı tavsiye ederim. Doğru kullandığında yaz-kış motorunu tek çarşta sorunsuz çalıştırır keyfine bakarsın. Mesela bugünlerde sıcak havalarda jigleye gerek yok. Çok az gaz vererek marşa bas oldu bitti.
1000 bakımı için sadece yağ ücreti alıyorlar, işçilik ücreti alınmıyor.
Garanti ne işe yarıyor bilmiyorum ama fren balatası, debriyaj teli, far ampulü gibi sarf malzemelerini kapsamıyor.
-
30 Haziran 2014, 03:06
#7077
Teşekkürler 0 alacağım galiba 2. eller yüksek fiatları birde adam akıllı rodaj yaptımı ne yaptı bilemiyosun çok tecrübemde yok 0 alacağım o yüzden koruma demiri vs nereden bulacağım yada ilk aldığımda tavsiye edeceğiniz malzemeler ne kadar tutar kask vs ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------
merhaba bu göstergeleri nasıl yaptınız ? çok iyi olmuş
-
30 Haziran 2014, 12:00
#7078
0 ya da 2. el konusu sizin taktiriniz zaten. Hayırlısı olsun.
Koruma demiri motoru satan bayide mutlaka vardır. Motor için anlaşırken demir de almak istediğinizi belirtin.
Ama genelde dizlere doğru kıvrık bir demir takıyorlar. Çok saçma bir model. Benim koruma demiri gibi bir şey bulursanız tavsiye ederim. Ben sahibinden.com'dan sipariş etmiştim. Sadece normalden daha uzun civata vs. ihtiyacı olmuştu.
Kask ve diğer koruma ekipmanları ise tamamen başka bir başlığın konusu.
Minimum işe yarayacak düzeyde bir mont 200 desek, eldiven 50 olsa, kullanacaksanız bir bot 200 desek, en aşağı ls2 kalitesinde bir kask 200 olsa; 650 etti bu hesaba göre. Bu parayı ve daha fazlasını sadece bir kaska da verebilirsiniz. Bir de kask içine mutlaka balaklava tavsiye ederim. Yazın yazlık, kışın kışlık balaklava benim olmazsa olmazım. Gerçi ben yazın buff kullanıyorum.
Koruma demiri:
-
30 Haziran 2014, 12:35
#7079
Kasa derken su yani malzeme kalitesi eskisi gibi sağlam değil ... Ben çok kaza yaptim o yüzden on takımdan ses geliyor o kadar da olacak ... Titreşim kullanıcı için yok denecek kadar az o da aşırı zorlayınca belli ediyor kendini ama yolcunun ayaklarını koyduğu yer çok rahatsız ediyor ama ışte motor aksami honda nin kat kat üstünde ... Zaten bu fiyata böyle bi motor yok yakıt tüketimi de az bunu alman daha mantıklı
-
01 Temmuz 2014, 00:45
#7080
Arkadaşlar merhaba bindiğim motor bu koydum ilana fakat satılmıyor neden sizce acaba piyasasına görede uygun yazdım 100 lira fiyat bile düşürdüm sizce ne eksik ?? http://www.sahibinden.com/index.php?a=1004&b=1&list_type=1
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)