Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6981

    Üyelik
    12 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motosikleti
    Cb125e
    Alıntı MRT-35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tam 10 litre olduğuna emin misin ? Olamaz demiyorum ama şöyle bir şey geldi geçende başıma.. Bu güne kadar benzin hesabı yapmadım. Ne zaman bittiyse o zaman 20-30 tl alıyordum .Geçenlerde benzin ibresi nerdeyse kırmızının ortasındaydı ve 30 liralık benzin aldım yola çıktım. Kırmızıda durduğumda şok oldum depoyu full gösteriyordu çünkü.Ertesi gün depoyu açıp baktığımda benzini görüyordum.30 liraya 5-6 litre benzin almış olsam geri kalan 5-6 litre depodaymış ama gösterge kırmızıdaydı Ya benim göstergede sorun var yada atladığım bir yer var.
    Motoru işe gidip gelirken kullanıyorum. Hafta için hep aynı mesafe ve yaklaşık aynı yol durumu olduğu için ne yaktığımı takip edebiliyorum. Camdan önce her 10 günde bir depoya 50 tl (yaklaşık 10 lt.) benzin koyuyorum ve 400 km. yol yapabiliyorum. Camdan sonra ilk depoda düzgün ölçemedim, ikinci depoda tam da dediğim gibi 440 km. yol yaptım. Tabi, 50 tl.ye tamamlayana kadar pompacı arkadaş epey uğraşıyor, ve gösterge çizgisi kırmızının üzerine çıkıyor. 80-100 km. kadarda altına inmiyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6982
    ozanozugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB125E
    reverse hidrolik yağını değiştirmek uğraştırdığı biraz da olsa, yapmak istemiyolar. iki kişi gerekiyor çünkü bu iş için; birisi yukarıdan şırınga yardımı ile yağı basacak birisi de aşağıdan tahliye vanasını açıp içindeki yağı akıttacak. fakat üst haznedeki yağ biterse yani alttan çok akıp üstten zamanında tamamlanmadığında hava kaçıyor araya bu da bi sorun oluşturuyor. Ben arkadaşımla değiştirmiştim. en yakın eczaneden bi tane büyüğünden şırınga istersin bi karış falan sonra açmak kolay iş alttan damlamaya başladığında yani aynı zamanda üstten de azalmaya başladığında tamamlamaya başlıyosun. Miktarı konusunda emin değilim şuanda bi bakmak lazım. hayırlı olsun km nin hepsi sana mı ait?
    reverse bunu beğendi.

  3. #6983
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Satmayin CB lerinizi :( arabayla olmuyor, pisman olmayin sonra :(
    ozanozugur, abeciMotoru ve reverse bunu beğendiler.

  4. #6984

    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Honda CB125E
    12.000 km hayırlı olsun reverse Benim CB'nin 1000 km bakımı geliyor. Forumda daha önce tartışılmıştı ama; 1 lt yağ almıyordu sonuç ne oldu acaba? Aydın'daki servisi uyarmalıyım ya da onlar doldurduktan sonra kendim kaliteli yağ alıp mı doldurayım? 1000 km bakımında nelere dikkat etmeliyim tecrübeli ağabeylerim
    reverse bunu beğendi.

  5. #6985
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Bugün bakımı yaptırdım ama pek memnun kalmadım.

    Özellikle söylememe rağmen fren hidroliğini değiştirmediler. Ama ben böyle kalmam. Honda a.ş'ye bir mail yazıp durumu şikayet ederim. Öyle kolay değil uğraştırıyor diye yapılması gerekeni yapmamak. Üstelik motorumun garantisi bitmesine rağmen hala yetkili servise bakıma götürüyoruz.

    Bir diğer mesele zincir temizliği/yağlaması yapılmamış bile. Bu nasıl periyodik bakım anlamadım.

    Yapılan işlemler:
    Hava filtresi değişti
    Far ampulü değişti (uzun hüzme yanmıyordu ben de üşenip değiştirmediğimden, hazır servisteyken değiştirsinler dedim 15TL almışlar 1 ampule)
    IPONE 10-40 yağ
    Ayrıca zincir ayarı yapıldı.

    Bunlar haricinde pek fazla bir şey yapıldığını sanmıyorum. Belki bujiyi kontrol etmiştir. Bu kadar.
    100 papel de ücret ödedim. İşin masrafında değilim. Öyle olsa yetkili servise götürmem ama bari yapılan işten memnun kalmış olsaydım diyor insan.
    Bu arada servis Esengül Honda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

    Teşekkürler arkadaşlar.
    ozanozugur; evet km tamamı bana ait, motosikletin ilk sahibiyim.

    mTasci; teşekkürler. Bunca zamandan sonra servisler hala 1 litre yağ basıyorsa hakkaten ciddi problem var demektir. Bak aklıma kurt düştü yarın bir4 kontrol edeyim.

    Bir de serviste kayıt kuyut işleriyle uğraşan arkadaş CB'nin enjeksiyonlu olduğunu idda etti bir ara. Ben ısrarla karbüratörlü olduğunu söyleyince de ses etmedi. Pek ikna olmuş gibi değildi. Rölanti devri ile ilgili bir şey yapamayacaklarını anlatıyordu da muhabbet oradan çıktı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

    Ha bir de aklıma gelmişken şunu da yazayım; kullanma kılavuzunda 2 yılda bir değişmesi gerektiği söylenen ''Yakıt Hattı'' da değişmedi. Kayıtçı çocuk böyle bir şey yapmıyoruz filan gibisinden konuşuyordu. Sanırım bundan da haberi yok gibiydi.
    Aynı durum karter havalandırması ile de ilgili yaşandı. Çocuk bunlardan bihaber.

  6. #6986

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün bakımı yaptırdım ama pek memnun kalmadım.

    Özellikle söylememe rağmen fren hidroliğini değiştirmediler. Ama ben böyle kalmam. Honda a.ş'ye bir mail yazıp durumu şikayet ederim. Öyle kolay değil uğraştırıyor diye yapılması gerekeni yapmamak. Üstelik motorumun garantisi bitmesine rağmen hala yetkili servise bakıma götürüyoruz.

    Bir diğer mesele zincir temizliği/yağlaması yapılmamış bile. Bu nasıl periyodik bakım anlamadım.

    Yapılan işlemler:
    Hava filtresi değişti
    Far ampulü değişti (uzun hüzme yanmıyordu ben de üşenip değiştirmediğimden, hazır servisteyken değiştirsinler dedim 15TL almışlar 1 ampule)
    IPONE 10-40 yağ
    Ayrıca zincir ayarı yapıldı.

    Bunlar haricinde pek fazla bir şey yapıldığını sanmıyorum. Belki bujiyi kontrol etmiştir. Bu kadar.
    100 papel de ücret ödedim. İşin masrafında değilim. Öyle olsa yetkili servise götürmem ama bari yapılan işten memnun kalmış olsaydım diyor insan.
    Bu arada servis Esengül Honda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

    Teşekkürler arkadaşlar.
    ozanozugur; evet km tamamı bana ait, motosikletin ilk sahibiyim.

    mTasci; teşekkürler. Bunca zamandan sonra servisler hala 1 litre yağ basıyorsa hakkaten ciddi problem var demektir. Bak aklıma kurt düştü yarın bir4 kontrol edeyim.

    Bir de serviste kayıt kuyut işleriyle uğraşan arkadaş CB'nin enjeksiyonlu olduğunu idda etti bir ara. Ben ısrarla karbüratörlü olduğunu söyleyince de ses etmedi. Pek ikna olmuş gibi değildi. Rölanti devri ile ilgili bir şey yapamayacaklarını anlatıyordu da muhabbet oradan çıktı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

    Ha bir de aklıma gelmişken şunu da yazayım; kullanma kılavuzunda 2 yılda bir değişmesi gerektiği söylenen ''Yakıt Hattı'' da değişmedi. Kayıtçı çocuk böyle bir şey yapmıyoruz filan gibisinden konuşuyordu. Sanırım bundan da haberi yok gibiydi.
    Aynı durum karter havalandırması ile de ilgili yaşandı. Çocuk bunlardan bihaber.
    Yandık desene reserve benimde 12 bin bakımı geliyor hidrolik benimde kafama takıldı şimdi. benimde kısa yanmıyor.vede balataları kontrol ettireceğim.Birde debriyaj telim kopmak üzereydi bir tatil nedeniylemi tam hatırlmayıroum serviste kapalı olunca yansanayi tel taktırmıştım acaba tel garantiye girermi bilemiyorum..benim bakım biraz tuzlu olucak gibime geliyor. bu arada koydukları yağ yarı sentetik oluyor demi?

  7. #6987
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Valla debriyaj teli garantiye girmiyor.
    Kısa far yanmıyorsa kullanma kılvuzuna bakarak kafayı söküp takmak çok basit eğer elinde gerekli ekipman varsa. Ben üşengeçliğimin kurbanı olarak 15TL verdim.
    Balatalar değişirse ön fren balatası 53TL gibi bir şey olması lazım.
    Benim faturada IPONE 10w40 sentetik motor yağı yazıyor.
    MaMi_33 bunu beğendi.

  8. #6988
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Oysaki Esengülden genel olarak memnun herkes, nasıl öyle yüzeysel iş yapmışlar ki

    Ön fren balatası, sirkeciden kore malı bişey aldık akadaşa yumuşacık, ses falan yapmıyor, çok iyi tutuyor... sadece çabuk biter dedi satıcı 15TL

    Senin fatura normal sayılır reverse, sadece ampul işte %1000 kadar abartı fiyat, okadarda olsun

    Hidrolik yağı mevzusu hertürlü sinir bozucu, yağı ödiycez, işçiliğini ödiycez, randevumuzu aldık servise gittik

    ve kitapçıkta belirtilen periyodik birşey istiyoruz, ekstra fantazi Ankara usulü 20 ayna montajı falan bişey olsa anlarım :/

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satmayin CB lerinizi :( arabayla olmuyor, pisman olmayin sonra :(
    Bunlar güzel günler Serkan, motosiletsiz kalmanın acısı bi tuhaf, benim şen şakrak karakterim melankolik bi tipe dönüşmüştü bikaç ayda

    Sen bişeyler bak bence yandan yandan, ne olduğunun önemi pek yok aslında, sorun çıkarmasın hakikaten yeterli
    reverse bunu beğendi.

  9. #6989
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Yakit hatti ile karter havalandirmasinin degismesi cok gerekli degil.cb nin Malzeme kalitesi cin mallarindan onde, o hortumlarin 2 yilda catlayip patlayacagini hic sanmiyorum. Benim cb de bu ayin 30 unda 2 yasini doldurcak 14.500 km de sattim,dun yeni sahibi ile cafede bulustuk 850 km yapmis aldigindan beri ve debriyaj maneti bollasmis onu ayarladim hala sifir gibi duruyor masallah..

    servis konusunda herzaman soyledigim gibi kartal cevizlideki konşuk motor en memnun kaldigim servis, diger gittigim 2 servisten bir cacik olmaz.

    Fren hidrolik sivisini kendiniz kolaylikla degistirebilirsiniz ben oyle yaptim.. yarim metre silikon hortum,bir pet sise yardimi ile.. nette videolari var izleyin cocuk oyuncagi. Petrol istasyonundan Dot4 fren hidroligi alin.

    debriyaj teli benimde kopmak uzereydi,mobilet gaz teli aldim gresle guzelce yagladim ve tel sıkma ile ayarlayip bagladim yumusacik oldu.
    reverse bunu beğendi.

  10. #6990

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tvs Apache rtr150
    Apache rtr150 ile bunun arasinda kaldim. Tarafsiz olarak degerlendirebilir misiniz?

  11. #6991
    ozanozugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB125E
    reverse yakıt hattı ne oluyor ya ben ikinci sahibi olduğum için değişti mi değişmedi mi fikrim yok maalesef. El kitabında da bahsetmişler bundan ama ne kadara nasıl değişir bu alet acaba bilginiz var mı?

    Bence servise gitmeyin abi, düzgün titiz bi tamirci bulup ona gitmekte yarar var diye düşünüyorum hemen hemen aynı miktara en azından daha güvenli ve ilgili muhattap olur karşında. Ve "biz hidrolik yağı değiştirmiyoz abey" gibi saçma sapan argümanlarla uğraşmazsın. Ayrıca benim motorun da bakımı geldi de yavaş yavaş vaktim oldukça yapıyorum. Bujisini değiştirdim. Hava filtresini kontrol edip değiştirceğim, yağını değiştireceğim ve zinciri temizleyip yağlamam gerekiyor. Zinciri nasıl ve neyle temizleyip neyle yağlıyorsunuz? Ayrıca ön dişlinin arkasındaki keçeyi nasıl bulabilirim kodunu falan bilen varsa çok yardımcı olur, beni herşeyi söküp takma zahmetinden kurtarmış olur. Motorum bugün itibari ile 18150 oldu 3700 ü bana ait.

    Metzeler fotosu istemiştiniz çok geç oldu biliyorum ama fotoğraf makinasını gidip alamadım evden bir türlü. En yakın zamanda fotolar geliyor.

  12. #6992

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakit hatti ile karter havalandirmasinin degismesi cok gerekli degil.cb nin Malzeme kalitesi cin mallarindan onde, o hortumlarin 2 yilda catlayip patlayacagini hic sanmiyorum. Benim cb de bu ayin 30 unda 2 yasini doldurcak 14.500 km de sattim,dun yeni sahibi ile cafede bulustuk 850 km yapmis aldigindan beri ve debriyaj maneti bollasmis onu ayarladim hala sifir gibi duruyor masallah..

    servis konusunda herzaman soyledigim gibi kartal cevizlideki konşuk motor en memnun kaldigim servis, diger gittigim 2 servisten bir cacik olmaz.

    Fren hidrolik sivisini kendiniz kolaylikla degistirebilirsiniz ben oyle yaptim.. yarim metre silikon hortum,bir pet sise yardimi ile.. nette videolari var izleyin cocuk oyuncagi. Petrol istasyonundan Dot4 fren hidroligi alin.

    debriyaj teli benimde kopmak uzereydi,mobilet gaz teli aldim gresle guzelce yagladim ve tel sıkma ile ayarlayip bagladim yumusacik oldu.
    servis gibi adamsın

  13. #6993
    ozanozugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB125E
    Alıntı hamsi61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache rtr150 ile bunun arasinda kaldim. Tarafsiz olarak degerlendirebilir misiniz?

    Hocam araştırsanız biraz kıyamet gibi bilgi bulacaksınız ama kısaca söylemek gerekirse performans olarak rtr150 daha iyidir. Yakıt, sağlamlık vs açısından cb125 daha iyidir. Ben de ikisi arasında kalmıştım alırken(şubatta aldım) ben cb125 aldım, arkadaşım da benden 1 ay sonra rtr150 aldı. Ben "iyiki cb125 almışım" dedim içimden siz karar verin artık

  14. #6994

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Alıntı hamsi61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache rtr150 ile bunun arasinda kaldim. Tarafsiz olarak degerlendirebilir misiniz?
    cb alırsan hız konusu olarak neden apache almadım diye pişman olabilirsin.he hız önemli değil diyorsan tavsiye ederim gerek servis gerek ikinci el satış vs..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

    Alıntı ozanozugur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reserve yakıt hattı ne oluyor ya ben ikinci sahibi olduğum için değişti mi değişmedi mi fikrim yok maalesef. El kitabında da bahsetmişler bundan ama ne kadara nasıl değişir bu alet acaba bilginiz var mı?

    Bence servise gitmeyin abi, düzgün titiz bi tamirci bulup ona gitmekte yarar var diye düşünüyorum hemen hemen aynı miktara en azından daha güvenli ve ilgili muhattap olur karşında. Ve "biz hidrolik yağı değiştirmiyoz abey" gibi saçma sapan argümanlarla uğraşmazsın. Ayrıca benim motorun da bakımı geldi de yavaş yavaş vaktim oldukça yapıyorum. Bujisini değiştirdim. Hava filtresini kontrol edip değiştirceğim, yağını değiştireceğim ve zinciri temizleyip yağlamam gerekiyor. Zinciri nasıl ve neyle temizleyip neyle yağlıyorsunuz? Ayrıca ön dişlinin arkasındaki keçeyi nasıl bulabilirim kodunu falan bilen varsa çok yardımcı olur, beni herşeyi söküp takma zahmetinden kurtarmış olur. Motorum bugün itibari ile 18150 oldu 3700 ü bana ait.

    Metzeler fotosu istemiştiniz çok geç oldu biliyorum ama fotoğraf makinasını gidip alamadım evden bir türlü. En yakın zamanda fotolar geliyor.
    bir zahmet en kısa zamanda bekliyoruz fotoları

  15. #6995
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı hamsi61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache rtr150 ile bunun arasinda kaldim. Tarafsiz olarak degerlendirebilir misiniz?
    Benim 3210 ile çekmişim fotoğrafı , pikselli yılan oyunu gibi çıkmış ama özletmeye yetiyorda artıyor bile



    Benim için CB nispeten daha bi tarzı olan motosiklet Apache bence daha sıradan, bajajlar, herolar falan gibi bişey.

    Apache çok daha atik, kalkışlar ivmelenme hakkaten küçümsenmeyecek bi fark var arada ama CB " E " Ekonomi odaklı bi motosiklet, zaten beklememek lazım uçtu kaçtı.

    Apachenin malzeme kalitesi güzel, pegler, sehpa kapandığında karşılayan kısım falan ince detaylar komple düşünülmüş ve hakkaten fena değil.

    Apache 150cc bi bloğa sahip CB125cc

    Oturuş pozisyonu Apachede CB' ye göre çok rahatsız, diğer motosikletlere göre sadece rahatsız.

    Apachenin far aydınlatması çok zayıf CB nin muhteşem.

    Apachenin lastik ölçülerini bulmak temin etmek uğraştırıcı CB nin marka model dolu.

    Apachede CB ye oranla çok ciddi bi titreşim var, ben önemsemem ama rahatsız olan çok olur bayağa var çünkü.

    CB nin frenleri daha iyi.

    CB trafikte daha kıvrak, Apachede fena değil ama hani kıyaslarsak fark var

    Apachenin amortisorleri daha iyi.

    CB nin parçalarını bulmak çok daha kolay, fiyatları çok çok daha makul...

    CB nin kontrolü çok daha kolay,

    Kaza bela sonrası duruma göre Apacheni birkaç ay göremeyebilirsin bile, CB bikaçgüne elinde olur (apachesi olan arkadaşım 2.5 ay bekledi :/ )

    Yani pek kıyaslanacak motosikletler deil ama ben aklıma gelenleri yazayım sen neyi önemsiyorsan al içinden işte

    Herşeye rağmen daha fazla para verip yukarıdakilere katlanırım dyorsan, tipi, tarzı hoşuna gidiyorsa Apache alınmayacak motosiklet değil bence, mesela bana hiç uymuyor CB zaten fiyat/verim anlamında düşünülmeyecek bi motosiklet, düşündüğün her gün hayatından bi kayıp
    ozanozugur, reverse ve abeciMotoru bunu beğendiler.

  16. #6996

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tvs Apache rtr150
    Anladim cok tesekkurler. Dediginiz gibi 2.el konusu benim icin onemli. buyuk ihtimal buna karar kilicam. Tekrar cok tesekkurler...
    ozanozugur bunu beğendi.

  17. #6997

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB ne bi hava filitresi hediye edebilirsin reverse, şu yaz sıcaklarında oksijen girsin yavrucugun ciğerine

    Fren balatalarının durumunu bi sor.

    Arka teker kaplin takozları var üç kuruş bişey ama kolaylıkla pert oldukları için bu lastikler, sert frenlerde tak tuk ses yapar arka teker, korkutur adamı, birde sürüş konforunu etkiler.

    Sibopları hiç elletmediysen bi durumunu sor, ellettiysende bi dinlesinler bence

    Bujini bi söktür baktır, ara açıklık olması gerektiği gibi mi, değilse temizlet ayarlat.

    2 yıl doldu aslında ön fren hidroliğininde değişmesi lazım ama bunu yetkili Honda servisine anlatabilmene imkan yok, dışardan usta falan bulup anca o da belki :/

    Benim 12000 için ön gördüklerim bunlardı, aklıma gelirsede yazarım, ama işte ben 12000 göremeden gitti yavrum

    kardesım o sert frende cıkan yanı arka tekerden gelen o ses tam olarak nedır bende bazen oluyor sankı zıncır bır anda bosalıyorda dolanıyormus gıbı gelıyor hemen fren ı bırakıyorum zorlamak ıstemıyorum bana acıklarmısın neyın nesı o ses nasıl sıkıntı cıkarır ?

  18. #6998
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Abi mevzu şu işte, şu fotoğraftaki lastiklerin sürtünmeden eridiğini, ısnıp sıkışa sıkışa serleşip kuruduğunu, kollarından koptuğunu falan bi düşün.

    Ki bu fotoğrafta aralar zaten epey açık aslında. Sonra karşılığına dişlinin civatalarla sıkılı olduğu plakayı sıkıştırman lazım ki o plaka oraya üstüne basarak falan anca girmesi lazım. Ani gaz açtığında, kapadığında falan o lastikler ezilerek senin sert darbelerini emiyor.

    CB dekiler daha ufacık, dolayısıyla komple paramparça bile olabiliyor, herhangi bi harekette lastikten eser yok resmen metale TAKKK diye vuruyor gibi bi etki oluyor.

    Ya nası anlatsam bilemedim ama bende o sesi araştırırken ne oluyor acaba diye söküp anlamıştım mevzuyu, kömürleşip kırılmış gibi un ufak parçalar falan boşalmıştı oradan

    Değiştir zaten direk anlarsın farkı, tüm takımı 10 lira bişey zaten


  19. #6999

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    ferdinadd bu 0 motorlardada olması sansı varmı yanı ne yapıyoruzda boyle oluyor nelerden sakınmalıyım ? parası sıkıntı degıl degıstırırım ama motor daha 1000 yenı oldu o sesı yaklasık 6 kere duydum ben acaba sürüşümdemı bı sıkıntı var bu benım ılk motorumdu cunku

  20. #7000

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Alıntı 0rkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ferdinadd bu 0 motorlardada olması sansı varmı yanı ne yapıyoruzda boyle oluyor nelerden sakınmalıyım ? parası sıkıntı degıl degıstırırım ama motor daha 1000 yenı oldu o sesı yaklasık 6 kere duydum ben acaba sürüşümdemı bı sıkıntı var bu benım ılk motorumdu cunku
    Teker felan yapmaya çalışıyormusun genelde o lastikler teker yapmaya çalışırken parçalanıyor .Bence o ses freni ani kitlemelerde zincirden geliyordur..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)