Cb diye heves ettim epeydir beklyorum hayal kırıklığı oldu
Cb diye heves ettim epeydir beklyorum hayal kırıklığı oldu
arkadaşlar son zamanlarda hepten azıtan 2. el sahipleri yüzünden bende kafayı bozdum ve cb ilanımda fiyatı 5.100tl yaptım =) malum inazuma olsun wolf olsun, cbr250r olsun crf250l olsun neredeyse bütün modellerde 2. el fiyatları sıfırı ile aynı yada pahalı. yamaha mt7 nin sıfırı 17.000 tl iken 2005 model fazer 600 ler 9 yaşında,kazalı,bakımsız,leş gibi oldukları halde 13.000-14.000 tl yazıyorlar. Kısacası 2. el piyasası kafayı yedi! bende ''Öyle göze böyle tarak' diyerek en yüksek cb fiyatını yazdım =) birde sıfırı 10.000 tl olan motora 10.700 tl fiyat yazıp takas fiyatım farklı deyip takasta 12.000 tl isteyenler var. Allah motosiklet alacaklara kolaylık versin..
@Serk21; cb'yi satma sebebin nedir? Başka bir şeyler mi bakıyorsun?
Benim de aklımı şu pulsar 200 karıştırıyor ama bilemedim. Aslında cs400 pulsar var ama Türkiye'ye gelir mi bilinmez. Hasta oldum ona.
Yalnız 200cc beni 2 kişi 100-200km yolculuklarda rahatlatır mı onu bilmiyorum. Rahatlıkla yolculuk yapılır mı acaba?
biraz önce kardeşim uyandırdı 2012 astra 1.3 dizel alıyormuşuz, yani cb yi satmıyorum an itibari ile vazgeçmek zorunda kaldım (kardeşime borç vericem) ama ilan dursun =) yurt dışında çalıştım ve elime bir miktar para geçti, bende duke200,cbr250,inazuma vs gibi az yakan çok giden bi 250 cc almayı düşünüyordum yada biraz kredi çekip sıfır km MT7 almayı planlıyordum ama an itibari ile iş yalan oldu :(
Piyasa şuan çok kötü, eğer adam gibi satıcı bulabilseydim şuan duke200-cbr250r yada inazuma benzeri bir motosikletim olacaktı, pulsarı bende düşündüm ama bazı yerlerde kalitesinin o kadarda iyi olmadığını duydum. ayrıca titreşim yüzünden ön kafayı söküp göstergenin farın oralara koca koca süngerler koyup hala zangırdamayı kesemediklerini fln yazmışlar yurt dışı forumlarda. tabi birde fiyat olayı var ki; bajaj ın diğer modelleri hindistandan 1.000 tl civarı daha pahalı girmiş piyasaya ama pulsar 4.000 küsür tl pahalı girmiş yani saplarım da saplarım diyor kanuni.. bu saplamaya da uyuz oldum.
Çok iyi teklonoji dedikleri pulsar aynı cc deki duke200 den daha yavaş ve daha az beygir üretiyor,bunun ile birlikte bakımda 1 değil 3 buji değiştiriyorsunuz yani gereksiz masraf vs gibi sebeplerden pulsardan vazgeçtim.
CB den çok memnunum ama izmire gitme planlarım vardı (gezmek için)oradan da belki alanya vs.. bu yüzden en azından 140-160 km görebilen bir motosiklet istedim ama yalan oldu :( artık kısmet, parayı ne zaman geri alırsam o zaman yeni planlar yapabilirim =)
Kısmet değilmiş diyelim.
Ben de motoru büyütmek istiyorum ama evlilik öncesi paraları motora dökersem topa tutulurum.
Fiyatın (her ne kadar kazık denilse de) diğer 200-250cc'lere bakarak uygun olması sebebiyle pulsar düşündüm ama emin olamıyorum.
Daha önce hiç 150cc üzeri motor kullanmadım. O yüzden beni ne kadar tatmin edecek kestiremiyorum. Arka çanta yüklü, 2 kişi uzun yolda tırmanışlarda vs. rahat eder miyim? Kamyon sollarken zorlanır mıyım vs. gibi emin olamadığım konular var.
Wolfte artci olayi sikinti,pulsarda da rahat olacagimi hic tahmin etmiyorum.bence bekle bakalim piyasada catlayacak mi patlayacak mi ne olacak
Allah sana kolaylik versin,evlilik isi zor. Insallah esinde bu konuda arkanda durur da ilerde beraberce biriktirip guzel bi 600 cc touring alirsiniz bide 3 lu çanta
Arabayi bugun teslim aldik 35.000 km de full orjinal 1.3 turbo dizel cb gibi yakittan yuzumuzu guldurur insallah. Borcu bitince de motosiklet piyasasi duzelmis olursa insallah iyi mi makina yaparim bende
Teşekkür ederim. 2 Yıldır kendisi artçım olarak arkamda zaten. O konuda sıkıntı yaşamayız. Şu telaşlı olaylar bir bitsin hele bir belimizi doğrultalım da...
Artçılı rahat gezilecek motorlar yerine gözüm nerde zıpçık bir şey varsa ona ilişiyor. MT-07 mesela çok hoşuma giderdi. Pulsar yine o şekilde. Ha bir de pulsar cs400 var ki amanın.
Aslında Honda cb500x için çok heyecanlanmıştım ancak o da hem gelmedi hem de gelseydi fahiş fiyatlı olacaktı.
İnazuma güzel alet ama pahalı. Wolf güzel ama ucuz değil, artçı için ise sıkıntı diyorsun. Pulsar ne olduğu belli değil, artçı konforu önemli. CBR250 tarzım değil. Piyasada motor kalmadı zaten başka.
o yüzden beklemek en mantıklısı, CB nin sıfırı da gelmeyecek diyorlar madem. ozaman today50 ler gibi değere biner hepten =) bizim memlekette meşhurdur, 2 sene sonra 8.000 tl ye cb ilanı dahi görebiliriz =) Bu arada cb yi yabana atmayın değerini bilin. Geçen arkadaşla motorları değiştik adam 1000rr dan indi CB ye bindi yüzünde güller açtı inmek istemedi. Aynı şekilde asya rx250 den inip benim CB ye binen arkadaşım az kalsın motorumu gasp edecekti =) yarın öbür gün rahatsız bi motosiklet alıp sonra birinin CB sine bir tur binip bin pişman olmakta var CB yi sattığına =)
Bir de şu cb'yi ''dandik'', ''titreşim makinası'' gibi adlandıranlar yok mu, beni deli ediyor. Tam 2 senedir yaz-kış biniyorum motoruma, 1 kez bile şikayetim olmadı.
Bu arada uzun far ampulüm sizlere ömür. Farı kendim değiştirebilirim değil mi? Nerden temin edebilirim acaba orjinal farı?
Sen onlara bakma, onlar cahil dümbeleği olarak adlandirabilecegimiz tipler, ille birsey soylemek ihtiyaci duyan,çok bilmiş,bilgisi olmadan fikri olan tipler.hayatinda kac motosiklete binmisler acaba? Ayni adamlar asya schooter ile 160 km gordugunu de soylerler,bionik ile R1 i gectigini de soylerler icraata gelince koca bir SIFIR
bide ben denk geliyorum cok yakin cevremde de var mesela, facebookta bir arkadasim var yaşi benden epey kucuk,hayatinda hic motosikleti olmadi ve hic kullanirken gormedim,zaman zaman beni gorur "abi abi abi" diye yanima gelir sorular sorar eder,sacma sapan duyduklarini anlatir ben gulerim şehir efsanelerine ve facebookta bu vatandas motosiklet sitelerindeki hemen hemen her videonun altina yorum yapar; "adam viraja yanlis girdi,r1 asla 1000rr i gecemez,o adam dusmuyor yanliyor" vs gibi surekli surekli yorumlar yapiyor. Yani bizim memlekette bos konusan cok adama motoru versen yerinden kaldiramaz yaş 17 ama nette herseye yorumu var sen kendi binmedigin motor hakkinda kimsenin anlattigina inanma. Baksana adamlar bindigimiz motor hakkinda bile olmayan seylere bizi inandiracaklar neredeyse
bu arada far ampulunu sok,sanayide ampul satan bi dukkana gir goster aynisini verirler
Reverse Pulsar200 ü denemedim en azından Duke binenlerin yorumlarına bakarak ve Duke ün diğer tüm 200 ler ile aynı sınıfta bilir kişilerce karşılaştırmasına güvenerek Pulsarın motoru seni üzecek motor değil onu net kestirebiliyorum Ama alet bana göre aslında ucuz değil. Neden dersen ucuzlatılmış bi Duke sonuçta ama öyle böyle ucuzlatmamışlar. Yani 5000-5999 TL aralığında anahtarı eline alsan neyi düşünüyorsunki koş hemen al derdim ama bugün teslim al et, lastikler nedir, şusu busu derken +8000 lere "bence" alınacak motor değil :/
Yani hiç tarzın olmadığını biliyorum ama 5 ay Bajaj alıp kullansan +8000 TL lere, benim 2. el daha makul fiyata aldığım CBR 250 ye binsen değiştokuş bi Kilyos yapıp dönsek ben niye böyle bir karar almışım ki diye pişmanlık duyabilirsin kalite farkı çok çok çok büyük ortada.
Birde düş eş bi 2. el İnazuma falan denk getirsen artçın resmen uyuya kalır, sende ciddi keyif alırsın eminim. yani göstergenin içindeki ışıklı kadran çubuğuna kadar özenilmiş duruyor bu markalar, Bajaj malesef öyle değil bu yüzden pahalı diyorum.
Gelelim merak ettiğin diğer boyutuna 250cc senin öngördüğün yüklü, artçılı, kamyonlu, yokuşlu... ... ne olursa olsun fazlasıyla beklentini karşılar garanti veriyorum O rampada kamyon sollamak için sadece düşünmen yetiyor yani okadar. Daha büyük cc lere göre tek dezavantajı bu tür durumlarda feci devir çevirmek zorunda kalıyor ( ki rahatlıkla çeviriyor sorun yok ) ve yolun zor şartlarına oranla yakıt artıyor.
CB 125 ten sonra alışman kısa bile sürecek diyebilirim, nispeten daha ufak yaştaki arkadaşlar buna " çabuk sıkılmak" diyor ama emin ol alakası yok, alışmayı çabuk sıkılmak zannedenlerin uydurmaları tamamen. Tüm ihtiyaçlarını karşılayan bi cc 250 sınıfı hatta zaman zaman fazla bile
Ben CB' den sonra CBR a bir tek konuda uyum sağlayamadım, verimli torku aldığım devir yüksekti (Cb de de pek alçak değildi aslına bakarsan ama CB nin düşük devir sert gazı açışlarınında bi telafisi vardı CB uysaldı, affediyordu ) ama o devirlere gelene kadarki 2000-3000 ler biraz tecrubesizliğimi yüzüme vuruyordu Sürekli eğitim almam lazım modunda dolandım üst devirlerde hep o noktayı yakalayarak kullanmam lazımdı ama ben o durumdan haz duymuyordum hatta rahatsız oluyordum vızzz vızzzz diye 30 ile giderken 6500 devirde olmak :/ Özellikle motosiklet seçerken o tork/hp eğrilerine bence öznem ver, stabil yükselsin, düz yerinde saydığı hiçbir devir aralığı olmasın mümkünse
CBR ı alma sebebplerimin en önemlisi zaten ara geçiş için kullanıp kolay elden çıkarmaktı ki öyle de oldu. Aralık sonuydu heralde ofisin önünde kaldırımda sigara içerken biri kolumdan tuttu Notere götürdü efkarlı efkarlı eve kadar yürüdüm sonra. Yani çabuk satılması değil sen istemesen bile biri zorla alıyor öyle bi talep var Ama sen sindire sindire kullanıyorsun sevdiğin aleti bu sebepten bu mevzuya takılman gereksiz olur Senin kullanım amacını düşündüğümde olurmu olur hatta kötü de olmaz çantalı artçılı CBR ama Inazuma varken de bişeyleri uyarlamaya çalışmanın manası yok
(400 bajajlar için 2015 duyumları aldım bikaç yerden, gelebilirlerde belki )
Ferdinandd çok teşekkür ederim. Gayet net açıklamışsın.
200-250cc için güç konusunda biraz aydınlanmaya ihtiyacım vardı. Şimdi iyi oldu.
İnazuma tabi ki en mantıklı olanı. CBR sevmediğim için pulsar dediydim ama tabi ki emin olamıyorum. Tabi bir de bütün bunların düşünce aşamasında olması durumu var. Yani düğün-dernek işleri bitmeden bana yeni motor yüzü yok.
Hayatın gerçekleri daha önemli zaten, sonrası çorap söküğü gibi gelir. Hatta el ele verir, test ede ede konforlu bi yol motosikleti bakınırsınız belli mi olur. Anladığım kadarıyla artık ikinizinde ortak tutkusu olmuş, bırak şu şeytan işini diye başının etini yemiyen bi eşin olacak daha ötesi mi var
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Aynen ferdinandd. İkimiz de motorla seve seve yolculuk yapıyoruz.
Bu arada sen NC mi aldın? Avatar kısmında öyle yazıyor.
Araya hop diye giriyorum belki ama tecrübeli cb125e kullanıcılarına çok ihtiyacım var. Bunun için önce hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum göreceli olarak kısa şeklinde. Şubat ayının başında Ankara'dan bodruma motor almaya gittik cb125e si olan bir arkadaşımla. Herkes karşı çıktı ama biz bir kere kafamıza koymuştuk ve ben de motosikletten başka bir şey düşünemez olmuştum ki fazla bütçem de yoktu. Neyse uygun bir tane cb bulduk bodrumda, Ankara'da yok muydu vardı ama uygun değildi. Biz de yav he he! dedik tüm karşı çıkanlara ve Ankara sabahının Şubat ayazında açtık gazı, cb125e üzerinde 180cm boylarındaki iki tane iri yarı adam. İlk uzun yol tecrübem ama sağolsun arkadaşım resmen uzun yol profesörü, TR de gezmediği il yok. Neyse Bolvadin'e kadar kıçımız dondu tabi haliyle ama sonra o yoldan o kadar zevk aldım ki o cb nin taş gibi artçı selesinde anlatamam. Yokuşlu, bayırlı, tıraşlı, rüzgarlı yollardan sonra bodruma girdik, anlaştık, aldık, çıktık yola. Ankara'ya geri geldik baktım km sayacına 810 km. İki gün motorun üzerine çıkmadım galiba :D Sonra yavaş yavaş taşlar oturmaya başladı derken hop kampüs içinde ilk düşüşüm gerçekleşti. Ben de bir sorun yoktu utanmam dışında fakat motosikletimde ufak çaplı bir hasar meydana geldi. Arkasından hemen oturdum düşünmeye, neden düştüm diye. 1. kavşağa hızlı giriş 2. frenaj 3. tecrübe eksikliği 4. benim caaanım kendalarım. Artık kavşaklara hatta ışıklı olanlara yeşil yansa bile hızımı düşürüp yaklaşıyorum, Frenaj çalışmaları yapıyorum kendi kendime, en yakın zamanda eğitim almayı düşünüyorum, ve lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum bu yüzden de lastik arayışına girdim. Pilot sporty lastik arayışına başladım fakat piyasada bulduğum bütün sporty ler street çıktı. Yani ilan da sporty yazıyor arıyorum bi saniye sorayım dedikten sonra "abi o street miş ya" diye bir cevap alıyorum. Bayisinden, tekil satıcısına bu böyle devam etti. Sonra kafam attı, bir bayiyi aradım "artık sporty üretilmiyor daha doğrusu en son 2012 yılının sonlarında üretildi onun yerine pilot street modelimiz var" diye bir cevap aldım. Eski tarihli lastik almak istemiyorum ama pilot street de almak istemiyorum çünkü memnun kalmayan kişi sayısı fazla. Sizce ne almalıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
Bu arada reverse evleniyormuşsun galiba, hayırlı uğurlu olsun. Siz samimi değilsiniz ama ben sizin yazılarınızı onlarca, yüzlerce sayfa okuduğum için tek taraflı bir samimiyet oluştu haliyle.
Bende aranıza katılıcam. Aydın'da oturuyorum Kuşadası'ndan CB125e siparişi verdim ordan üretimin bitmediğini söylediler. Motosiklet elime geçince fotoğraflarını çekip yollarım
Beyler hepiniz gibi benimde aklımda 250 cc vardı ama maddi durumlardan dolayı bir türlü cesaret edip girişemedim.
Keşke bu kış sym wolf alsaymışım dedirtti 6.500-7.500 arası idi fiyatları ama şu an 8-9 larda baya bir uçmuş
Cbr zaten almayı düşünmüyorum 8.500 den aldıkları motorları 9.500 dan satan bir zihniyet var maalesef...
Şeytan İcadı
Bendede var beyaz CB125E satasım yok aslında yanına cbr250r ekleyesim var. motora CB ile başladım tek sıkıntısı Kendalar. Michelin yaparsam fıstık gibi olacağı kanaatindeyim Ferdinand kardeşimede lastik işini sormuştum. 2 kez ani fren yapmak zorunda kaldım Kendalar tırt hız yavaştı iyiki. Cb125e yi yerden yere vuranlar s1000r Harley davidson sürücüsü sanırsın alakası olmadığı herhalinden belli Cb125e ye binmişliği görmüşlüğü yok illaki. Cb125e candır <3
Shark S900 Finks kask
Venom Evolution mont
İxs shorty aramid eldiven
Venom dizlik
Kullanıyorum gayet güzel yakışıyor Cb125e ye spor Motor zanneden bile var :D Trafikte ışıklarda benimle yarışmaya çalışan 4 teker sürücüleri var. Diğer ışıkta aralardan geçip en öne geçiyorum 4 tekerci dier ışıkta görünmez oluyor . hepinize iyi gazlamalar tekerinize taş değmesin.
ozanozugur teşekkür ederim. Senin de motorun hayırlı olsun.
Şubat ayında o yolculuk hakkaten iyi cesaretmiş, tebrikler.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)