Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Şubat 2013, 18:03
#5081
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Beyler, bu makinede titreşim anlatıldığı kadar rahatsız edici mi yahu?..
Abi bu durum bi tuhaf. Ben subap ayarına kadar 4000/5000 km titreşim hiç ama hiç hissetmedim. Ayar sonrası, motor bloğunun ve peglerin direk bağlandığı bi parça var orada ayağımla hissediyorum yüksek devirlerde.
Yani şöyle diyeyim, ben motosikleti db süzücü kulaklık ile kullanıyorum. Arabamın çalıştığını hissediyorum, ama CB nin çalıştığını hissetmiyorum okadar diyeyim.
7-8 aydır bi insan çalışan motorda "aha stop etti galiba" deyip, 10larca kez aynı yanılgıya düşüp, marşa basıyorsa... sence bu motorun titreşimi rahatsız edici boyutta olabilir mi
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
Reklamlar
-
26 Şubat 2013, 18:11
#5082
initial-D adlı üyeden alıntı
cevaplar için sağol,
1,95 90kiloyum.tek başıma şehirlerarası yollarda 100-110 civarı hızlarda yolculuk yapmam mümküğnmü bu motor ile?
1.90 boyunda ve 120kg biri olarak 125cc motorlarda "o biraz zor" derim.
benim motor 95~100e kadar çıksada bir yan rüzgarda adamın feleği şaşıyor. 80le paşa gidersen ideal...
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
26 Şubat 2013, 18:33
#5083
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Beyler, bu makinede titreşim anlatıldığı kadar rahatsız edici mi yahu?..
12.000 km cbf 150, 1000 km skygo 200 cc cross ve 4000 kmdir Cb125e kullanıyorum. Cb125 kesinlikle skygo kadar titreşimli değil cbf 150 gibi titreşimsiz değil. Hafif t...k gıdıklayan tabirinde bir titreşim var. Vah vah ne titreşimli makina bu keşke almasaydım demedim hiç. cbf150 nin bir küçüğü. Sert rampalarda cbf150 80 de sabit çıkardı, cb125 ise 70 ile çıkıyor. İstanbul Bağcılar civarındaysanız kullanma imkanı sağlayabilirim.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
-
26 Şubat 2013, 19:04
#5084
madlive adlı üyeden alıntı
12.000 km cbf 150, 1000 km skygo 200 cc cross ve 4000 kmdir Cb125e kullanıyorum. Cb125 kesinlikle skygo kadar titreşimli değil cbf 150 gibi titreşimsiz değil. Hafif t...k gıdıklayan tabirinde bir titreşim var. Vah vah ne titreşimli makina bu keşke almasaydım demedim hiç. cbf150 nin bir küçüğü. Sert rampalarda cbf150 80 de sabit çıkardı, cb125 ise 70 ile çıkıyor. İstanbul Bağcılar civarındaysanız kullanma imkanı sağlayabilirim.
Sağolun ama Avcılar tarafındayım. Pek yolumda düşmüyor sizin taraflara.
Neyse, fuarda bir alıcı gözle tekrar bakacağım makineye.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
26 Şubat 2013, 19:17
#5085
-
26 Şubat 2013, 22:00
#5086
Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar, hayırlı akşamlar. Ben de bu ayın 20'sinde Cb125 benzeri motorumu teslim aldım Sorularım marka bazlı olmadığı için, bu forumu da uzun süredir takip ettiğim için ve sizlerin bilgilerinize ve yardımseverliğinize güvendiğim için, aranızda takılmaya ve sorularımı ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim. Sizin tecrübelerinizle tecrübelenmek nasip olur inşallah. Yaklaşık 750km kadar motor deneyimim olmuştu, bu da sahip olduğum ilk motorum oldu Allah'ın izniyle.
Motorumla şimdilik 125km kadar yol yaptım. Şimdilik rodajda olduğumuz için en fazla 40km/h ile yol alıyorum. Ortalama hızım 30-40 arası. Bir kere yanlışlıkla 45km/h yaptım yokuş aşağı Hızımı kademeli olarak artıracağım, 1500km'ye geldiğimde motor tamamen açılmış olur inşallah. 2 defa artçı taşımak zorunda kaldım, kısa mesafeler 3-4km kadar. Artçılar memnun kaldı ama benim içim gitti Bana plaka, ruhsat, sigorta, koruma demiri ve dandik kask (koruma demiri ve kask hediye) toplamda 3400 civarına mâl oldu. Motorum dediğim gibi Cb 125 benzeri, işte fotoğraflarına bakmak isteyenler için;
Motorumu teslim aldığımdan beri, arka tekerden vong vong diye ötme sesi geliyor, sürtme gibi.. Öğlen motoru aldım, akşamına direk servise geri gittim ötüyor bu diye; "abi bu ses yapar kampanalar sert, zart-zurt, biraz sür geçer, yumuşar" dediler geçiştirdiler... Daha hâlâ ötüyor. 300km bakımına kadar geçmezse, değiştirmelerini talep edeceğim öten her neyse... (Ki fren pedalına hafiften basınca ötme kesiliyor)
Farlar, sizin evlatlarla sanırım aynı. Sizin dediğiniz kadar güzel aydınlatıyor, selektör ve uzunlar da çok iyi ve etkili. Sinyaller gündüz vakti, göstergede gözükmeyecek kadar zayıf yanıyor... Göstergeye bakarak sinyal açık mı, kapalı mı anlaşılmıyor. Arkadaki demir de sizinkilerle aynı, çanta taşır mı taşımaz mı bilmiyorum. Çanta takarsam da sanırım biraz büyük takmam gerekli, çünkü laptop sığması gerekir. Benzin kapağının etrafı baya benzin kokuyor. Geçen gün kaskı, tan kapağın üzerine bırakmışım, kafama geçirdiğimde benzin kokusundan boğuluyordum. Sizce bu normal mi?
Lastikler de ne idüğü belirsiz çin malı naylon lastik. Ama 40km/h hızla güvenli diyebilirim
Herkese iyi forumlar, iyi eğlenceler, kazasız belasız sürüşler inşallah
-
26 Şubat 2013, 23:29
#5087
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
27 Şubat 2013, 00:08
#5088
video u yüksek kalite de izleyiniz
-
27 Şubat 2013, 00:24
#5089
-
27 Şubat 2013, 00:28
#5090
-
27 Şubat 2013, 18:53
#5091
Muratçım gezin gezi fotoğrafların anlatımın öyle içten ve güzelki bende sizinle beraber gezdim ohhh be diyerek sohbetinize katıldım. Gibi oldum demiyorum bak Bu aralar işlerim çok yoğun bizde bir haftasonu gezisi yaptık henüz fotoğrafları ve yazıyı paylaşamadım. İstanbuldan Kartepeye gittik iki adet cb 125. Diyeceğim odur ki uzun yoldan korkmayın bu motor dünyayı gezdirir, motor sevdasını ve hatta insan sevgisini dost kazanma hissiyatını yüreğinizde yeşertir büyütür.
-
27 Şubat 2013, 21:32
#5092
İbrahim Abi çok teşekkür ederim.Umuyorum çok daha güzel gezilerimiz olacak sağlıklı olalım yeter.Motor gerçekten git dedinmi istediğin yere gider.Lastik patlamasına karşın malzeme olduktan sonra yolda kalma ihtimali yok.Motosiklet aldıktan sonra ile öncesi farklı abartmıyorum.Olaylara bakış açım dahi pozitif yönde değişti hatta işimde başarı sahibi oldum.
Kazanılan dostlukları, dönen sohbetleri hiç saymazsam bile bambaşka birşey motor sahibi olmak.125cc eyvallah küçük ama gidiyor be abi.Siz buralara gelin hele neler yaparız neler.En çokta istediğim şeylerden biri motorcuların etrafımızda çoğalmaları.Hele misafir edebilirsek bizden mutlusuda olamaz.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
28 Şubat 2013, 19:20
#5093
Honda Türkiye teknik verilerde değişiklik yapmış
-
28 Şubat 2013, 22:23
#5094
şimdi fuardan geldim arkadaşlar , cb 125 e anahtar teslim fiyatı 3950 tl ... Yanında yeni model olan cb 125 ace baktım bizimki onun yanında daha yakışıklı ve tork açısında daha yüksek fiyatı ise anahtar teslim 3600 tl değer mi derseniz değmez bence . koltuk aynı sertlik dümdüz kavis dene bir şey yok ... Bence bu sene honda sınıfta kaldı türkiye ye gelen motorlar yüzünden gelmeyen bir sürü model var gelmeyecekmişte cb 500 x , cb 500 f , cbr 500 r , nss 300 forza .
-
28 Şubat 2013, 22:29
#5095
Ayak marşı olmayan motorlar için ipli marş fikri geldi bugün aklıma. Araba çekme halatları oluyor ya 2 metre uzunluğunda kalın hasır halattan. Onun iki başındaki demir kancaları çıkarıp arka tekere sarıp motor orta sehpadayken 1. veya 2. viteste halatı çekerek motor çalıştırılabilir diye düşünüyorum. En kısa zamanda kendi motorlarım üzerinde deneyeceğim bunu, başarılı olursam bir video da çekerim
-
02 Mart 2013, 05:38
#5096
okkesh79 adlı üyeden alıntı
Şimdi fuardan geldim arkadaşlar,
CB 125e, anahtar teslim fiyatı 3950 tl... Ace' ye baktım, fiyatı anahtar teslim 3600 tl. Bizimki onun yanında daha yakışıklı ve tork açısında daha yüksek, değer mi derseniz değmez bence.
Koltuk aynı sertlikte, dümdüz, kavis denen bir şey yok... Bence bu sene Honda sınıfta kaldı Türkiye' ye gelen motorlar yüzünden. Gelmeyen bir sürü model var, gelmeyecekmişte cb 500 x , cb 500 f , cbr 500 r , nss 300 forza .
ABi Honda' nın tuhaf tuhaf stratejileri var genelde kestirilemeyen Gelecek der gelmez, gelmeyecek der gelir, hiç belli olmaz.
Pazarını bozacak psikolojiye sokmuyor müşterisini. Nekadar berbat görünsede bu durum, kendi adına yıllardır başarılı ilerliyorlar. NC serisi satış grafiği düşerse ve herhangi bi revizyona uğramazsa model... CB500 serisi Türkiye' ye girer bence
ACE nin getirilmesine bende bi anlam veremedim, bence perde arkasında Honda, CB125E' nin pazar payını arttırması, piyasada daha bi yer etmesi için, geçici süre getirmiş olabilir bu modeli, sonra tutulmadı deyip kaldırabilir.
Bu fiyatla tanıtılmasından, başka hiçbi mantıklı anlam çıkartamıyorum ben
Tespitlerine %100 katılıyorum, görsellik, malzeme kalitesi, konfor, güven hissi, depo kavranmıyor, tuşlara basılamıyor... ...
Honda olmasına rağmen gözümde değeri maksimum : 2000-2500 TL aralığı
Bu fiyat aralığında gelseydi, emekli pedere yazlıkta kordon turu atsın, manava gitsin diye alınabilirdi Şu durumda bence bu modelin satışı hedeflenmemiş, işin içinde başka bişey var bence
Fiyat farkı çok az olmasına rağmen CB 125E ile kıyaslayamıyorum bile, arada dağlar var. Ben Ace ile artçımı alıp karşıya bile geçmeye korkarım, CB 125 ile düşünmeden şehirler arası turlara çıkıyorum
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
02 Mart 2013, 05:54
#5097
victorist adlı üyeden alıntı
sitede yazan bilgiye göre bu motor 9,5 beygir güç üretiyor. 7.6 kw X 1,25 = 9,5bg. honda nın bu ps saçmalığı nedir anlayamadım. bunun standardı kw birimi 1,25 ile çarpılır. ps ne demek kardeşim, ne 10,5 ps yazıyorsun, bu motor bayağı 9,5 beygir işte.
-
02 Mart 2013, 10:15
#5098
horsepower (hp) (electric) 746
horsepower (hp)(metric,DIN,PS) 735.4988
horsepower (hp)(U.K.) 745.7
1BG=1KWx1.34
-
04 Mart 2013, 17:03
#5099
ön teker bilya dağıtmış. 20 lira verdim değişti
şimdi saat gibi gidiyor.
Bu arada servisren gelirken sanki Motor açıldı. İlk defa düzlükte 100 yaptım hemde zorlamadan. Şimdiye kadar hep rüzgarlı yoldaydım demekki. Yağ olarak shell advance a geçiş yaptım ve şimdiye kadar denediklerim arasında en iyisi diyorum.
-
04 Mart 2013, 17:39
#5100
yahu mıkuni ben titana 11 yıl bindim, 17 yaşındayken 80 binlerde sattım. Yeri geldi 3 kişi bindim, yeri geldi 150 yaptım, yeri geldi ardına kasa takıp odun, yük çektim ve sattığımda ön ve arka teker rulmanları hala orjinaldi. Made in japan. Şimdi ben diyorum, hondanın çinden getirdiği modeller sağlam değil, cevaben yok honda kaliteden ödün vermezmiş, yok çindede üretilse aynı kalitede ucuza üretilirmiş, görüyoruz yani, sağlamlık bakımından diğer çinlilerden ne farkı var?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)