Valla kıskandım sizi
Resim eklemek zor oluyor ama ben de taktırdım sizinkilerin aynısından
Yalnız ferdinandd senin cb125'i
Best model of the CB125e seçtim
Hele biraz vaktim olsun ben de alacağım senin elciklerden.
Valla kıskandım sizi
Resim eklemek zor oluyor ama ben de taktırdım sizinkilerin aynısından
Yalnız ferdinandd senin cb125'i
Best model of the CB125e seçtim
Hele biraz vaktim olsun ben de alacağım senin elciklerden.
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
selam arkadaşlar. Bugün öğleden sonra murat arkadaşımla buluştuk saat 15:00 gibi. Daha önce ufak bi test edip paylaşmıştım cb 125 i. Hatta biraz tepki almıştım neyse, murat arkadaşımın cb yi ben aldım, wolf ü murat a verdim yola çıkmadan. Ki şöyle güzel bi test edeyim. bodrumdan turgutreis istikametine doğru yola çıktık. cb 1,2,3 kalkış iyi, 4 den 5 e salladınmı bayılmalar başlıyor. Düzde max hız 85 dip gaz hafif rampa aşa benim wolfle rahat 120, bi kaç kerede 130 a çıktığım yolda cb ile 100 ü göremedim o kadar zorlamama rağmen 95-98 arasında kaldı. Ve murat benim wolf le rahat bi şekilde yanımdan uzayıp geçti. Benim tabirimle tokatladı wolfe göre cb de titreşım var. Hızlanma kötü. Uzun yol motoru değil kesinlikle. Şehir içi kullanım için iyi. Gerçekten 100 cc bi cup bunu son hızda geçer. Kim ne derse desin. Sele murat arkadaşımın biraz kilolu olmasına rağmen yumuşamış ama genede son dakikalara doğru totom uyuşmaya başlamıştı ki wolf te bu yok. Ayrıca orjinal siperlik vites atarken sol dizime deyipduruyorki beni gerçekten rahatsız etti. Bide niye bu motoru wolf le kıyaslıyosun diyen olursa, çünkü wolfüm var. Onla kıyaslıyorum. Titanlada kıyaslayabilirım. Farketmez. Turgutreis, gümùşlük, yalıkavak falan gezdik. Biraz foto falan çektik. Murat arkadaşım buraya veya gezi bölümüne yükleyebilir. Akşam oldu, veda zamanı geldi, motorları değiştik, yolları ayırmamıza 1 km falan kaldı, oda ne? Murat arkadaşım kenara çekmiş korna basıyor. Gıttım yanına, arka teker patlamış. napalım, akşam oldu, tamirciler ve lastikçiler kapanmıştır. Havada karardı, ne yapacaz? Devreye girdim hemen, ev 3 km kadar. Gittim eve anahtar takımları, bi tane sağlam iç lastik, çakmaklıkla çalışan pompa vs kapıp geldim. Çektik sokak lambasının altına. Önce çiviyi bulup çektik. Sonra lastiği söktüm, dış lastiği söküp şamriyeli çıkardım. Getirdiğim samriyeli taktım. Çakmaklıklı pompayla şişirdim, lastik tam oturmadı, havasını indirip tekrar şişirdım. O zaman tam oturdu. Biraz zahmetle karanlıkta taktım yerine lastiği. Ve murat arkadaşımı yolda bırakmadan yolcu ettim. Kendisine sevgiler. Fotoları buraya ve ya gezi bölümüne atar herhalde.
Abi negüzel tanışmışsınız, gezmişsiniz. Son dakikadaki o lastik mevzusuda sayende çözülmüş Şimdi Murat gelir ben tubeless lastik alıcam ne önerirsiniz der
Kaza bela olmadan, yapayalnız zamansız yolda kalmadan çözülen sorunlar güzel tecrubeler Fotoğrafları çok merak ediyorum
"Orjinal siperlik vites atarken sol dizime değip durdu, gerçekten rahatsız etti" bu dediğin yer neresi olabilirki abi
Benim boy kısa olduğundan diz mesafem 15cm zaten, hiçbiyere değmiyor Ama öyle bişey varsa alacak arkadaşları boyuna göre uyarırız
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
siperlik, koruma demiri varya, geriye doğru geliyor kenarları. Orası. Hala dizimde hissediyorum o demiri boyum 1.75 ama ayaklarım uzundur benim. Ondan olsa gerek. Murat arkadaşım daha uzun benden. Bakalım o ne diyecek?
Dükkanın adını hatırlamıyorum aslında belkide Madlive arkadaşımızın aldığı yer ile aynı yerdir
Madlive Şirinevler Motoay' dan, 35 TL' ye almış. Bende tesadüfen geçerken almıştım Şirinevler' den ve 35 liraydı. Büyük ihtimal aynı yer çünkü açık adres tarif etmiştim
Motoay kendi sitesinden yada sahibinden kanallından sipariş edebilirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
Hee benim o koruma demiri düz olan tiplerden abi, öyle olduğundan dizime denk gelebilecek bişey gelmedi aklıma Dizimin, bacaımında günahını aldım akşam akşam
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Acaba Murat motoru hep kendi deyimiyle ''Hacı Dede'' gibi kullandığından motor açılmamış olabilir mi?
Çünkü daha 20 dakika önce eve girdim ve bugün çevreyollarında 2 kişi+topcase ile düzde 90-100 ve hafif rampa aşağı yollarda rahatça 100km hızlara ulaştık. Önüme araç denk gelmeseydi daha da hızlanacak gibiydi.
Benim de boyum 1.78 civarı olmasına rağmen özellikle sol dizim koruma demirinin o sivri ucuna temas ediyordu. Motoru sağlam biyerinden tutup, o ucu iyice dışa doğru kanırtınca biraz eğiliyor ve artık o problem ortadan kalkıyor gibi. Yine de en iyi çözüm o tip içe doğru bükülen tipte olmayan koruma demiri kullanmak. Yani adem80'in bu konudaki şikayeti motosiklet ile ilgili değil. Tamamen kötü tasarımlı koruma demiri olayın muhatabı.
Bir de yeri gelmişken belirteyim. Bugün lenslerle yaptığım sürüş mükemmeldi. Her şey net, ışıl ışıldı. Valla çok memnun kaldım. İlk kez takarken uğraştım ama neyse ki değdi. Çıkartırken o kadar uğraştırmadı tabi.
Bir de lens gözümü rahatsız etmemesine rağmen, sanki orada bir nesne olduğunu hissediyor gibiydim. Bunun sebebi ilk kez kullanıyor oluşum mu acaba, yoksa bu lens bana uygun değil midir? belki de böyle olması gerekiyordur, emin değilim.
Adem abi gerçekten çok babayiğit bir insan.Gurbette çok kazık yediğim için artık insanlara güvenimi kaybetmiştim ama gerçekten Adem Abi'yi öz abim kadar sevdim.Eminim daha sık görüşeceğiz.Allah bin kere razı olsun beni yolda bırakmadı, talihsizlik çivi girdi lastiğe.Adem Abi elletmedi ustalıkla meseleyi çözdü.Ayrıca o çakmaklı pompayı bende bulup alıcam garanti.
Adem Abi motorla ilgili çok yara deşmeden güzel bir yorum yapmış.Koruma demirleri benimde dizime değiyor hatta aldığımda bunu açamazmıyız demiştim.Tabi bu bölgede var, Honda'da demirciye yaptırıyor İstanbul2daki motorların hep düz.Motorla 105 i görmüşlüğüm var emme bugün Adem Abi'yi fena tokatladım .Gerçekten şahane bir motoru var.Titreşim yok ve her devirde ivmelenmesi çok güzel.6000 den sonra motor canavar zaten.Tam aradığım komfor mevcut.Çok beğendim gerçekten yazın fiyatını sormuştum ama deneme şansım olmamıştı.Düşünenler daha fazla düşünmesin derim.Çok güzel 4 saat geçirdim ve çok hızlı bitti.Adem Abi'ye sonsuz sevgiler saygılar
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
reverse, evet o orjinal koruma demiri üretim, tasarım hatası. Yani kısa boylu olmak gerek dizin değmemesi için. Motor açılmamış olabilir, yanılmıyosam 5700 km lerde. Devir saati olsa 6 binden sonra devirlenmek için ne kadar zorlandığı fark edilir. Hele 4 ve 5 ci viteste. Muratın motorla düzde 100 hayal. Tek kişi olsa bile. Artık açılmadımı, gitmiyomu onun kararını kullanıcılarına bıraktım. şunuda yazayım, süspansiyonlar benim wolf e göre sert. Bunu muratta dedi bana. Yazar belki buraya.
Ökkeş kardeşimizin camı çok kral aslında benim cam ters rüzgarda üzüyor ama ciğer dostu soğuk getirmez.Tam hacı işi işte
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
murata yatık cbf tur camı önerdim. Rüzgarı keser ama rüzgardan etkilenmez. O üstündeki tahta gibi dümdüz ve dik. Yolda paraşüt etkisi yaratır, yatık cam tam tersi hızlandırır. Mesela cbr 250 nin ön siperlik orjinal camını bı inceleyin. Anlarsınız.
CB125 e ile E/5 te 125 yapıyor arasıra hafif yokuş aşağı olsun yeter. bide çok yokuş aşağı olursa 130 gördük
İstanbulda avcılar beylikdüzü civarlarında E5'te anormal dik inişler var orda görmüş olabilir 130'u, benim 100'lük cub 115 yapmıştı orda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
Göstergeleri de bundan yani öyle fazla gösteren dandik çinli cub göstergesi gibi değil.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)