napsın ybr ve cbf gibi abilerinin karşısında ezilince hemen bizim motorlara çatıyor cb125 ciler.
sınıfının küçük agresifleri sizi
napsın ybr ve cbf gibi abilerinin karşısında ezilince hemen bizim motorlara çatıyor cb125 ciler.
sınıfının küçük agresifleri sizi
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
yok aslında bizden çamur atan, wolf 1 numara . bir de wolf çular kendi kendilerine gelin güvey olup bizim motoru kötülümeseler iyi olacak. yoksa 3ncü dünya savaşı cb'ciler ile wolf çular arasında çıkacak bence.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
az önce motora çek malı zincir ve ön dışlı taktırdım. 45 tl. Arka lastik kışlık irc 80 tl. Servise sordum zincir 45 arka dişli 55 tl dedi. Ön dişli 10 dedi. Servis uzak ve yollar kapalı diye gidemedim dün. Şimdi bu irc sözde kar lastiği aslında arazi lastiğinden dönme olduğu için asfaltta çok kayıyor heveslenmeyin.
Yılbaşına kadar Camlar geliyor.kimse Cbf yada benim gibi scooter camı takmak zorunda kalmayacak.
http://www.ozenplexi.com/
Arayacaklar beni çıkınca, bende direk burada paylaşırım.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
arkadaşım sıfırını bedava verseler 34 bin km deki wolfum le değişmem. Çöp bidonuna honda amblemi yapıştırsalar ooovvv şuna bak honda marka diyeceksiniz. Ben wolf biniyorum, wolf le karşılaştırırım, honda titan biniyorum, onlada karşılaştırırım. İsteyen istediği motorla karşılaştırır. Aaa bunun markası honda, bu hiç bir motorla karşılaştırılamaz, yok öyle bisey. Burda model hakkında isteyen istediği karşılaştırmayı yapar. Ve isteyen beğenir, isteyen beğenmez. Ben bindim, kullandım, test ettim beğenmedim. Beğenmek zorundada değilim. Zorla güzellik olmaz.
3.000 civarı bi miktarı nakit geri kalan kredi kartı ile 10.000'i geçmemiş cb bulabilir miyim desem,çok şey istemiş olur muyum
Konuyu yeni takip etmeye başladım,o yüzden sürekli takip eden cb kullanıcıları 2.el konusunda daha bilgilidirler diye soruyorum.
Ayrıca çinli-japon muhabbetine girmeye gerek yok,zevk ve özellikle de imkan meselesi bu işler..
Saygı duymak gerekiyor kim neye biniyorsa.
Sorunsuzluk anlamında wolf,drift gibi iyi çinliler cb'den aşağı kalmasada,2.elde müşterisinin hazır olması,sıkıntısız servis ağı,malının arkasında durmak gibi çok önemli
kriterlerde 1947'den beri motosiklet üretmeye başlayan bir firma ile çinliler kurumsal kimlik anlamında daha yarışacak düzeye gelmedi.
o yazı benim için hiç bişey ifade etmiyo arkadaşım. Ayrıca cb diğerleri kadar çinçançon. Üstünde kocaman made in channa yazıyor. Bi oku. Çin çan çon dan zerre kadar farkı yok. O kanatları eşşeğe taksalar honda diye zevkle bineceksiniz yahu. wolf e laf atmaya devam edilirse yok tekeri olamaz filan, senin tekerin ne markaki? Nerde üretiliyor? Vs çatışmalar devam eder.
dostum çanta kappa 46 litrelik.çantadaki yastık orjinal ürün.koltuk için motosay olarak aratırsan istanbulda bulabilirsin.şirinevlerde.
her yolculuk bir macera
niye? Senin beni sayfadan kovma yetkin varmı? Tartışıyoruz işte. 6 aydır takip etmen bişey ifade etmez. Ben 1 yıllık üye, 6 yılda takipçiyim. İstediğim başlığa yazarım. Buna siz karar veremezsiniz. Derdim yok. Ne gördüysem, ne hissettiysem onu yazdım. Sen honda nın avukatımısın? Neyse. Cevap yazılmazsa , cevap hakkı doğmazsa yazmıcam. Sizde wolf cb nin tekeri olamaz kafasından vazgeçin.
Tam da saatinde başlıkta bile kıyamet kopmuş ya La
Beyler ben sızmışım yanlışlıkla yine, noldu kıyamet işi Yeni boyutlarımıza yükseldikmi, benim boyuttaki arkadaşlara selam olsun
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
FERDİNAND arkadaşım aha bu msj dan sonra kıyamet koptu. Neymiş, cb çinlinin yanında mersedesmiş? Ben çinli wolf sürüyorum, bi arkadaşım cb 125 almış baya bi kullandım, bana çinli wolf cb den daha çok mersedes gibi geldi ayrıca çinli diye karalama yaptığı diğer modeller çinde üretilmişte cb sanki japonyada üretilmiş? Şimdi japon tasarımı denecek, pekala wolf ne tasarımı? %100 ybr motoru kullanmıyormu? Aynı fabrikadan çıkmıyormu? Tamam çinlilerin çoğu kötüdür ama içlerinde iyiside var. Çinli süren adamı yerin dibine sokmaya gerek yok. Motor motordur, motorcu motorcudur. Arkadaşlar kusura bakmayın. Biraz sert çıkıştım bikaç sayfadır. Ne olur çin çan çon diye kimseyi aşalamayalım. Cb de bi nevi çin unutmayalım.
Adem80 insanların çin çan çon demelerinin aslında sebebi çinli kullananları aşağlamak değil,bunun sebebi çin malı motosikletlerden çok çekmiş olmaları. inan bana dükkana gelen giden çin malı motosikletleri gördükçe insan kafayı sıyırıyor.aynı adam haftada bir en az geliyor. düz yolda giderken şasesi kırılan ve kaza yapan 2 kişi geldi mesela bugun. He volf mu? hayır değil mondial vs schooterlar bahsettiğim ama kurunun yanında yaşta yanıyor adı çinli oluyor işte.
Bu arada geçenlerde bir volf geldi yağ pompasının dişlisi parçalanmış yağlamayı kesince komple yemiş motoru.(büyük ihtimal yağda pislik vardı o tıkayınca dişli zorlanıp kırıldı) bu her motorda aynı sonuca sebep verirdi volfun dandikliğinden değil.
Ayrıca gelelim CB nin çinde üretilmiş olması mevzusuna, üretimin nerede olduğu önemli değildir hangi kalitede olduğu önemlidir.Ben 2007 yılında çinden ürün alıp satıyordum,aynı ürün bire bir aynı yerde üretiliyordu fakat üzerlerinde QC leri vardı. QC1 den QC3 e kadar olanlar asla arıza vermiyordu fakat QC7 ve QC 17 ye kadar olanları 3 gün dayanmıyordu. bence bu konuda çok yanılıyorsun. hatta sana bir örnek daha vereyim, 1 yıl Gölcük Ford Otosan fabrikasında çalıştım, aynı fabrikada üretilen romanyaya giden Connect ile Amerikaya giden Connect arasında dağlar kadar fark var, cıvatasına kadar farklı,motoru bile başka yerde üretiliyor ;) yani CB de mondialde çinde üretiliyor olabilir bu aynı kalitede olduğu anlamına asla gelmez bunu savunan kişiyle zaten bırak tartışmayı yazdıklarını okumak dahi vakit kaybıdır.
Karadeniz - Giresun.
yahu ben yukarda yazdım. Çinli motorların %90 nı 5 para etmez. En iyileri bellidir zaten. Yamahanın ybr si, hondanın cbf si, cb si. Bunların yanında bikaç çinli iyi modelde var. Kimse kullandığı motoru kötülemek, kötületmek istemez. Cb hondanın ucuza mal etmek için elinden gelen herşeyi kullanmış. Bence tubless lastik, devir saati, ayak marşı, daha özenli titreşimsiz bi makine olarak piyasaya sunmalıydı. Nerde en kötü, 3 cü dünya ülkelerine satılan en ucuz model var, gidip onları getiriyor. Keşke 5 bin tl olsaydıda bu problemler olmasaydı. Ben hondayı eskiden öyle tanırdım. Pahalı ama ömürlük, eksiksiz motorlar. Ucuz hondanın suyu yavan olur. 11 yıllık honda ! Kullanıcısı olarak bunu bilirim. Ama şu yeni model honda cb ve cbf ye 5 para vermem. Gözümde 5 para etmez. Gider yaptığım gibi wolf alırım. Param olursa cbr a para veririm. Bugüne kadar cbr 125-250 modellerine hiç lafım olmadı. Neden acaba? Onlar motor gibi motor.
Şu ''Çin markası ile Çin'de üretilen marka'' tartışmaları hiç bitmiyor.
Bir Çin markası ile, Avrupalı/Amerikan/Japon markasının aynı fabrikada (Çin'de) üretim yapıyor oluşu aynı kalitede olacakları anlamına gelmez.
Yamaha ile Wolf. Aynı fabrikada üretiliyorlardır, belki de aynı tasarıma sahiplerdir doğrudur. Ama bakalım aynı malzemelerden, aynı kalitede malzemelerden mi üretiliyor? Hiç sanmıyorum.
Neden sanmıyorum? Çünkü aynı kalitede üretim yapsalardı, wolf, yamaha'dan daha ucuza satacağı için kesinlikle tercih edilen marka olacaktı. Yamaha satamayacaktı. Çünkü hem aynı kalitede hem de wolftan pahalı.
Sizce yamaha buna müsade eder mi?
Kesinlikle aralarında bir anlaşma vardır ve yamaha -kaba tabirle- ''benim tasarımımı kullanabilirsin ancak şu şu şu kaliteyi kullanamazsın'' vs. gibisinden şartlar koşmuştur. Yoksa aralarında ne fark olacaktı fiyattan başka? Sizce insanlar yamaha'ya o fiyat farkını plastik kalitesinden vs. mi veriyor?
Gelelim ikinci safhaya. Çin'de üretilen Japon vs. markalarına. Misal bir Honda çinde üretiliyor da olsa kalitesi bellidir.
Bu şuna benziyor. Diyelim ki çok yetenekli bir ahçı var. Bu usta İstanbul'da yaptığı yemeği, dünyanın neresine giderse gitsin yapar değil mi?
Burada belki kullanılan hammaddenin çin menşeili olma durumu var ki, burada da kalite farkı ortaya çıkar. Biliyorsunuz ki Çin'de kaliteli ve kalitesiz hammadde bulmak mümkün. İşte bu noktada da Honda'nın belli bir standartın altına düşeceğini sanmıyorum.
Zaten şu anda herkesin CB125'inden memnun olması bunu ispatlıyor.
Bosver abi ya Sorun varsa motosikletlerimizde çözmek için geliştirmek için konuşalım, yada keyif aldığımız konulardan muhabbet edelim
Valla ben motosiklete bu yüzden sardırdım, bi uğraş çıksın, farklı bişey girsin dünyama, keyif alıp muhabbetini yapacağım arkadaşlarım olsun, zaman zaman buluşup gezilere katılayım yeter.
Motosikletini sevdiğin sürece sorunları bile keyif verir, uğraşırsın kovalarsın düşünür edersin mis gibi Bi nevi keyifli bi hobi. Tartışmasıda zevkli, tartışmanın kızışması bile zevkli ama kırıcı olmak bana gereksiz geliyo abi
Yoksa yemişim üretildiği memleketini Keşke Eskişehirde civatasına kadar yerli "devrim" diye bi motosiklet üretilseydide, hiç düşünmeden alsaydım
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Ayrıca adem80; CBR250'nin, CBF150'den daha titreşimli bir motor olduğunu biliyorsundur sanırım?...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)