Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3761
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Yok ya lafım stickerları sökmeye değil. Sade daha güzel gerçekten. Jantlar, lastikler, motorun üstüne yazılar, garip ışıklandırmalar vs. lafım onlara. :D
    www.motorumla.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3762

    Üyelik
    09 Ekim 2010
    çıkartmaları sökünce motor çok güzel olmuş. zaten saçma sapan bişe neden yapıştırmışlar anlamak mümkün değil. fakat çıktıkları yerde kalan iz yenilir yutulur cinsten değil benim için, bi çare bulunursa dakika durmam hemen sökerim de bu şekilde iz kalacaksa sökmesem daha iyi sanki.
    bu arada inzell motoru sattın ama sayfadan kopamadın yeniden mi dönüyorsun yoksa cb ye
    bu kadar kullanıcısı var sadece bir kişi hoşnutsuzluğunu dile getiriyor benim bildiğim. bu kadar insan ağız birliği yapıp kötü motora iyi diyecek değiliz ya. para mı alıyoruz canım hondadan.
    bu forumda cb ye karşı negatif bi havanın oluşmasına etken, yamaha fanatiklerinin yanlı ve yalan yanlış yorumları diye düşünüyorum. cb alacaklara tavsiyem; gözlerini bile kırpmadan rahatça bu motoru alabilirler.
    ErcanSalcan bunu beğendi.

  3. #3763
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı fnscar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bırakın şu ybr yi amma takıldınız motora . honda motor çıkarınca ybr ile kıyaslama ihtiyacı neden hissediyorsunuz cb 125 aldım on numara ses sıfır konfor mükemmel . devir saatine ihtiyacı olana alayım göndereyim adresini göndersin bana
    On numara ses, sıfır konfor, mükemmel

  4. #3764
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Alıntı Halil Karamanoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çıkartmaları sökünce motor çok güzel olmuş. zaten saçma sapan bişe neden yapıştırmışlar anlamak mümkün değil. fakat çıktıkları yerde kalan iz yenilir yutulur cinsten değil benim için, bi çare bulunursa dakika durmam hemen sökerim de bu şekilde iz kalacaksa sökmesem daha iyi sanki.
    bu arada inzell motoru sattın ama sayfadan kopamadın yeniden mi dönüyorsun yoksa cb ye
    bu kadar kullanıcısı var sadece bir kişi hoşnutsuzluğunu dile getiriyor benim bildiğim. bu kadar insan ağız birliği yapıp kötü motora iyi diyecek değiliz ya. para mı alıyoruz canım hondadan.
    bu forumda cb ye karşı negatif bi havanın oluşmasına etken, yamaha fanatiklerinin yanlı ve yalan yanlış yorumları diye düşünüyorum. cb alacaklara tavsiyem; gözlerini bile kırpmadan rahatça bu motoru alabilirler.
    Şu yuvarlak farlısı gelse alırım hemen bir tane. Seviyorum CB'yi. 650'lik motorum garajda dururken CB ile daha çok yakınlaşayım diye güneye inip gelmiştim 3200 km mutlu mesut geçmişti.
    reverse ve ferdinandd bunu beğendiler.
    www.motorumla.net

  5. #3765

    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu yuvarlak farlısı gelse alırım hemen bir tane. Seviyorum CB'yi. 650'lik motorum garajda dururken CB ile daha çok yakınlaşayım diye güneye inip gelmiştim 3200 km mutlu mesut geçmişti.
    yuvarlak far konusunda ben de senin gibi düşünüyorum. benim de tercihim o olurdu seçme imkanı olsaydı. klasik tarz her zaman iyidir. ilk bakışta demode bi görünüm belki ama motora çok yakışıyo napalım yani

  6. #3766
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Yuvarlak far konusuna bir +1 de benden. Hatta motor ilk geldiğinde bayileri arayıp sormuştum yuvarlak farlı modeli var mı veya yuvarlak farla değişim imkanı olur mu diye. Cahillik işte.

  7. #3767
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Geçenlerde depoyu ağzına kadar full'lemiştim. Bugün tam 370km'de yedek depoya düştüm. Tamam devamlı şehiriçi dur-kalklı trafikte kullanıyorum ama bu kadarı fazla değil mi?
    Subap ayarsızlığının fazla yaktırabileceğini söyledi birkaç usta. Deponun da tamamına yakınını 4000 bakımından (yani subap ayarından) önce kullandım. Şimdi ilerleyen günlerde bir kez daha fulleyip, neticeye bakmak lazım.

  8. #3768
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Neden cahillik olsun ki, benimde aklımdaydı bi VTR 250 farı takıp teslim etseler diye Pazarlık falan derken şakasını bile yapamadım tabi

    CB' nin aydınlatmasından hoşnut kalınca, basit bişey alıp takasımda gelmedi. Onlar bile "far+tutamaklar+ampul+uydurma sorunu+işçilik(muhtemelen serviste yapılacak)" 150-200 liraları bulur heralde

    Birde bu en basit, hakkında sürekli şikayet okuduğum yuvarlak far için böyle Hem aydınlatsın, hem kaliteli bişey olsun deyince işin boyutu değişir muhtemelen Keyfe göre zamanla bakıcaz bişeyler
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  9. #3769
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden cahillik olsun ki, benimde aklımdaydı bi VTR 250 farı takıp teslim etseler diye Pazarlık falan derken şakasını bile yapamadım tabi

    CB' nin aydınlatmasından hoşnut kalınca, basit bişey alıp takasımda gelmedi. Onlar bile "far+tutamaklar+ampul+uydurma sorunu+işçilik(muhtemelen serviste yapılacak)" 150-200 liraları bulur heralde

    Birde bu en basit, hakkında sürekli şikayet okuduğum yuvarlak far için böyle Hem aydınlatsın, hem kaliteli bişey olsun deyince işin boyutu değişir muhtemelen Keyfe göre zamanla bakıcaz bişeyler
    Bir honda cgl yan sanayi ön far ile bir çift far kulağı ile parça maliyeti 50 lirayı geçmez. Aslında kendin yapabileceğin bişey ama ustaya yaptırayım desen 40-50 lira işçilik alır.

  10. #3770
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde depoyu ağzına kadar full'lemiştim. Bugün tam 370km'de yedek depoya düştüm. Tamam devamlı şehiriçi dur-kalklı trafikte kullanıyorum ama bu kadarı fazla değil mi?
    Subap ayarsızlığının fazla yaktırabileceğini söyledi birkaç usta. Deponun da tamamına yakınını 4000 bakımından (yani subap ayarından) önce kullandım. Şimdi ilerleyen günlerde bir kez daha fulleyip, neticeye bakmak lazım.
    Sadece subap ayarı bile değil yapılan her işlem yakıta yansır reverse ama 370 yinede çok bence
    __________________________________________________ ____________________________

    Benimde arka kampana civarından her turda sürtünmeye benzer çok hafif bi ses geliyor, bugün zinciri çıkarırken farkettim.

    elle çevirince bile çok rahat dönüyor, lastiği kastıracak bi sürtünme değil anlaşılan ama kafama takıldı nasıl çözebilirim
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  11. #3771
    cyclette - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Dün saat 16:00 civarında Kahramanlarda moto shopların orda 30-40 km/h hızla giderken yerde yağ olması nedeniyle yolum sağına yanaşayım derken düştüm. İlk olarak kaskın çene bölgesini yere vurdum, sonra sağ diz ve eller asfalta buluştu. Sol elimde ve bilekte ezilme var biraz da sağ omuzda ağrı var. Korumalar tamdı. Dizlik, kask eldiven mont ayakkabı bir tanesi bile olmasa duman olmuştum. Aslında şunu söylemek istiyorum, motor koruma demirinin bize de çok faydasının olduğunu anladım. Çünkü bacak motorun altında kalmıyor ve ezilmiyor. Bu arada kappa çantayı takdir ettim. Çizik haricinde birşey olmadı.

  12. #3772
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı cyclette adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün saat 16:00 civarında Kahramanlarda moto shopların orda 30-40 km/h hızla giderken yerde yağ olması nedeniyle yolum sağına yanaşayım derken düştüm. İlk olarak kaskın çene bölgesini yere vurdum, sonra sağ diz ve eller asfalta buluştu. Sol elimde ve bilekte ezilme var biraz da sağ omuzda ağrı var. Korumalar tamdı. Dizlik, kask eldiven mont ayakkabı bir tanesi bile olmasa duman olmuştum. Aslında şunu söylemek istiyorum, motor koruma demirinin bize de çok faydasının olduğunu anladım. Çünkü bacak motorun altında kalmıyor ve ezilmiyor. Bu arada kappa çantayı takdir ettim. Çizik haricinde birşey olmadı.
    O yolda yağın ne işi var ? Hangi mal döktü/maldan döküldü aceba.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #3773
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir honda cgl yan sanayi ön far ile bir çift far kulağı ile parça maliyeti 50 lirayı geçmez. Aslında kendin yapabileceğin bişey ama ustaya yaptırayım desen 40-50 lira işçilik alır.
    Kendim hertürlü yaparımda, titanlarda, yuvarlak farlı ybrlerde hep aydınlatma yetersizdi xenon taktım gibi şikayetler var Mengu, gazı açıyorum far parlıyor devir düşünce bilmemne... şimdi böyle şeyler başıma gelecekse diye tırsıyorum.

    Gece çok sık biniyorum, güzel duracak eyvallahta keyfimi kaçıracaksa anlamı kalmaz farı bozmamın

    VTR ciler yabancı forumlarda acaip memnun mesela fardan, çok iyi aydınlattığından çok yerde bahsediliyor, görünürde aynı far nerdeyse ama olay neyse artık
    Bu arada avatar efsane olmuş
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  14. #3774
    cyclette - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Valla ben de anlamadım. Komple dökülmüş degil ama, böyle büyük damlalar halinde dökülmüş sıra sıra ben de sağa doğru döneyim derken bi anda yapıştım yere.

  15. #3775
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    cyclette geçmiş olsun, en büyük kazan bu olur işallah. Ne kadar dikkatli de olsak bazen olacak şeyden kaçılmıyor işte.

    ferdinand bakalım subap ayarından sonra durum ne olacak.

  16. #3776
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendim hertürlü yaparımda, titanlarda, yuvarlak farlı ybrlerde hep aydınlatma yetersizdi xenon taktım gibi şikayetler var Mengu, gazı açıyorum far parlıyor devir düşünce bilmemne... şimdi böyle şeyler başıma gelecekse diye tırsıyorum.

    Gece çok sık biniyorum, güzel duracak eyvallahta keyfimi kaçıracaksa anlamı kalmaz farı bozmamın

    VTR ciler yabancı forumlarda acaip memnun mesela fardan, çok iyi aydınlattığından çok yerde bahsediliyor, görünürde aynı far nerdeyse ama olay neyse artık
    Bu arada avatar efsane olmuş
    Gaz açınca far parlaması far ile değil senin motorunun elektrik tesisatı ile ilgili, farları alternatöre bağlarlarsa düşük devirde çok sönük yanar. Ama senin motorunda öyle bişey yok eski farın kablolarına bağlayacaksın o kadar. Senin motora uyacak yuvarlar far da bi tane değildir piyasada 10 çeşit yuvarlak far var bu boyutlarda en azından. Halojen ampüllü birini alırsın güzel aydınlatır.

  17. #3777
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Alıntı cyclette adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün saat 16:00 civarında Kahramanlarda moto shopların orda 30-40 km/h hızla giderken yerde yağ olması nedeniyle yolum sağına yanaşayım derken düştüm. İlk olarak kaskın çene bölgesini yere vurdum, sonra sağ diz ve eller asfalta buluştu. Sol elimde ve bilekte ezilme var biraz da sağ omuzda ağrı var. Korumalar tamdı. Dizlik, kask eldiven mont ayakkabı bir tanesi bile olmasa duman olmuştum. Aslında şunu söylemek istiyorum, motor koruma demirinin bize de çok faydasının olduğunu anladım. Çünkü bacak motorun altında kalmıyor ve ezilmiyor. Bu arada kappa çantayı takdir ettim. Çizik haricinde birşey olmadı.
    Çok geçmiş olsun.Herkes sizin gibi bilinçli kullansa ufak kazalar motosikletleri canavar gibi göstermez.Ekipman şart mobilete bile.
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )

  18. #3778
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı cyclette adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün saat 16:00 civarında Kahramanlarda moto shopların orda 30-40 km/h hızla giderken yerde yağ olması nedeniyle yolum sağına yanaşayım derken düştüm. İlk olarak kaskın çene bölgesini yere vurdum, sonra sağ diz ve eller asfalta buluştu. Sol elimde ve bilekte ezilme var biraz da sağ omuzda ağrı var. Korumalar tamdı. Dizlik, kask eldiven mont ayakkabı bir tanesi bile olmasa duman olmuştum. Aslında şunu söylemek istiyorum, motor koruma demirinin bize de çok faydasının olduğunu anladım. Çünkü bacak motorun altında kalmıyor ve ezilmiyor. Bu arada kappa çantayı takdir ettim. Çizik haricinde birşey olmadı.
    Abi büyük geçmiş olsun, yağlı yolda da daha ne yapılabilir ki Allah korumuş diycemde yok yere de korumamış bütün önlemlerini almışsın zaten taktir ediyorum bu konuda.

    Bugün ilk kez dizliklerimi yanıma almadım, nede olsa zinciri söküp yukarı çıkıcam ya sözde, inmişken karaköye kadar gidip döneyim dedim ( yürüyerek 15 dk lık yol dedim kendimce ).

    Birde kendime söz vermiştim markete bile full ekipman gideceğime dair.

    Iki servis minibüsünün arasından bir dayı fırladı ki kalakaldı adamcağız, bütün frenleri dibine kadar sıktım, nereye düşeceğiz, birimize bişey olacakmı diye geçirdim aklımdan okadar diyeyim, böyle anlatıyorumda olay saniyelik tabi

    30 cm ya vardı ya yoktu nasıl durdum ben bile inanmadım

    Bide özür diledi dayı dalmışım genç falan diyo, çıkıp öpesim geldi dayıyı okadar beklemiyordum o durumdan çıkabilmeyi. Anladım ki bana göre değil sokakta bile ekipmansız binmek, hakikaten şakası yok.

    Tekrar tekrar geçmişolsun cyclette
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  19. #3779
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    farı değişirseniz göstergelerin durumu ne olacak?
    Bu arada bende dudullu aktaş motora gidip 16t ön dişli aldım. Servise sordum, cbf ile parçalar aynı dedi. Anahtarla kapağı açıp dişleri saydım tek tek.
    Orjinal dişli 15t 10 lira. Ben 16 lık dişliye 7.5 lira verdim. Yarın takıp deneyecem. Hem zincirinde ömrü uzamış olur. 3200 km de olmasına rağmen çok gevşedi.

  20. #3780
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Mikuni adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    farı değişirseniz göstergelerin durumu ne olacak?
    Bu arada bende dudullu aktaş motora gidip 16t ön dişli aldım. Servise sordum, cbf ile parçalar aynı dedi. Anahtarla kapağı açıp dişleri saydım tek tek.
    Orjinal dişli 15t 10 lira. Ben 16 lık dişliye 7.5 lira verdim. Yarın takıp deneyecem. Hem zincirinde ömrü uzamış olur. 3200 km de olmasına rağmen çok gevşedi.
    motordaki değişimi yazarsan memnun oluruzmerak ettim 16 dişli nasıl olcak...bu dişli muhabbetini tam çözemedim;dişli büyütünce son hızda artma çekişte düşüş veya tam tersi nasıl oluyo tam idrak edemedim bu konuyu....


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)