İnzell.. şu an okumaya başladım bile..siz memnun musunuz bu modelden?? benim gibi acemiye tavsiye edilir mi yani???Motosikletle düşünce masraf çıkarmayacak ..
İnzell.. şu an okumaya başladım bile..siz memnun musunuz bu modelden?? benim gibi acemiye tavsiye edilir mi yani???Motosikletle düşünce masraf çıkarmayacak ..
Bence 0 tvs apache alın
Ankaradaki 2.el ybr den de cbf den de daha iyidir
Belki cb125e den 300 500 fazlaya mal olacak ama en azından hiçbir eksiği olmayan ve bence tip olarak daha hoş bi motosikletiniz olacak ayrıca 0km alacağınızdan önceki sahibi nasıl kullanmıştır derdinizde olmayacak
Not:cb125e son zamlarla 3600 oldu yani tvs ile arasında 300tl fark var. Vereceğiniz farkada fazlasıyla değeceğini düşünüyorum
Dip not: cb125e sahipleri daha yeni aldıkları için daha kronik sorunları yada herhangi bir sıkıntısı olup olmadığı net değil ve yeni alınan motosiklet (çin/japon farketmez) elbette sorunsuz ve kullanıcıları memnun olacaktır
Daha 3-5 km anca kullandım. Plakanın çıkmasını bekliyorum ondan sonra güzelce deneyeceğim. Lakin eralpt yazılması gerekenleri çoktan yazmış bile.
Tavsiye ederim, Çin motosikletleriyle neredeyse aynı fiyata ve Honda güvencesiyle. Ufak düşüler olursa pek hasar alacağını düşünmüyorum. En fazla gidon topuzları, manetler, ayak pegleri ve egzozun ucu deforme olur. Sürüklenirsen biraz daha artar deformasyon. Daha ciddi bir kaza olursa motoru düşünme kendine bak zaten.
www.motorumla.net
3-5 km ohhhhhooo....İnzell kardeş sen motosikleti eskitmişsin.. Ama yine de ben ikinci eline talibim fiyatta anlaşırsak...... Tekeriniz düz bassın nice KM'lere (motosiklet kullanmadan motosikletçi oldum gibi hissettimdiyorum)
Abi kazanın ikinci safhasının ''En fazla gidon topuzları, manetler, ayak pegleri ve egzozun ucu deforme olur '' Bedeli yaklaşık kaç TL olur acaba??? Diğer aşamaları dikkate almak istemiyorum
Yine sana bağlı. Gidon topuzu çok azıcık çizilir değişmesine gerek kalmaz. Egzozda çizildi diye değiştirilmez zaten. Manetler yamulduysa iki boru yardımıyla düzeltirsin. Ayak peglerini yine boru yardımıyla düzeltirsin. Kırıldıysa yenisini alırsın yalnız fiyatını bilmiyorum. Vites pedalı yamulduysa yine düzeltirsin kırıldıysa yerine estetik bir civata koyabilir ya da yenisini alabilirsin. Konu tamamen senin titizliğinle alakalı. Yeterki bir yerlere girip amortisörlerin, jantın ya da şasen eğilip bükülmesin.
www.motorumla.net
Zaten kazada çıkacak masrafa göre motor seçmemek lazım. Hergün kaza mı yapıyorsunuz ?
arkadaşlar benim cb125e'den anlayamadığım bir titreşim sesi geliyor. Düz yolda 2. viteste 30km, 3. viteste 40km hızla sabit giderken ön far tarafından cızırtı geliyor. Sizde de var mı? Servis'e gitmeyi düşünüyorum.
Gevşek bir yer olabilir, cızırtı yaparken elinle bastır orasına burasına anlarsın nerenin gevşek olduğunu.
www.motorumla.net
CB125 e yazılarını okumayı şimdi bitirdim... Erlap Beyi başlardaki yorumlarda yani zam gelmeden önce..
1) 3450/12 taksit ...ybr ile aynı fiyat olursa tabi ki tercih YBR demiş..
2)Lastiği tubeless ile değiştirmek lazım demiş 280 TL
3)Zam gelmiş motosiklete 100 TL
4)Koltuk sert denmiş ybr'ye göre...yani 50-100 TL koltuk parası
Toplamda motosiklet oldu 3450+100+280+50=3880 TL ......neredeyse YBR parası olmadı mı?? YBR demi zamlandı acaba bir kontrol edeyim...
SAFAKK Bey, TVS Apache incelemeye alıyorum....
Tavsiyeleri için teşekkürler bu arada...
Arkadaşlar ben bu motorun kalite olarak aynı fabrikadan çıkmasına rağmen cbf den biraz daha kaliteli olduğunu ancak hafif olduğunu düşünüyorum, üzerine oturduğum motorun selesi cbf kadar rahat diğildi ancak cbf den daha kıvrak olabilir bilhassa beyazı çok iyi...
arkadaşlar tvs apeche nasıl bir motor bilgisi olan varsa yazabilirmi
Bugün bu motordan bi tane park halinde, bir tane de hareket halinde karşı şeritten bana doğru yaklaşırken gördüm. İkisi de beyaz renkti, ne diyim hayırlı olsun. Depo altındaki ızgaralı parça olmasaymış daha güzel olurmuş. Lastikler de CST marka sanırım, lastik deseninden tanıdım gibi.
slm motor kullanalı 500 km oldu.her gün 50 km yapıyorum.zorlamıyorum ama geçen gün gültepeye gitmiştik iki kişi o yokuşları bilirsiniz belki nerdeyse %80 eğim var.iki kişi 1. viteste çıktım indik motordan acayip ısnmış.biraz zorladık ama bi şey olduğunu sanmıyorum ama bugün bi şık şık diye ses geliyo motordan onu farkettim.arkadaş motorunu yaptırmaya gittiğinde ben de gösterdim usta normal değil dedi bi baktır servisine baktıracağım bakalım.yakıtı gerçekten az yakıyo kullananlar farkeder.
jantları beyaza boyamış güzel olmamış bence
Arkadaşlar bu akşam eve gelirken benzin aldım.. Aslında almayacaktım ama meraktan aldım ne olacak diye.. Motoru bayiden alıp hemen 300 metre ilerdeki benzinciye gidip fullettirmiştim.. odometre 00001 idi yani..
321 km de 6.55 litre yakmışım.. Yani 6.55/3,21=2.04 litre / 100 km..
Tahmin etmiştim 2 litre civarı oldugunu.. bu kullanım sırasında, 80 i sadece bir kere gectim onun dışında cevreyolunda 80 km yi gecmedim, şehiriçinde herhangi bir ekonomiklik yapmadım normal kullandım..
2L 100 km bence gayet iyi bir rakam.. rodajdan sonra biraz daha azalır gibi geliyor.. Ama bu seferde gazlayacağımız için aradaki farkı kapatırız nasıl olsa
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
bi dakka hocam 100 kmde 2 litre çok süper bi rakam sizin yanlışınız olabilirmi acabayakıt olarak şuan en az yakan motor diyebiliriz,enjeksiyonlu innovalar bile 2 litre yakıyomudur kullananlara sormak lazım...bu yakıt olayını bikaç kere daha ölçerek bizimle paylaşırmısınız...kazasız belasız sürüşler..
1- YBR ile aynı fiyat olsaydı YBR alırdım dogru..
2- Lastiği deiştirmek lazım.. ama lastik 280 lira değil Pirelli 150 lira takımı, Michelin 180 lira takımı, en önemlisi YBR de alsanız lastiği değiştirmeniz gerekiyor güvenli bir sürüş için. Yani aynı masrafı ona da yapmanız gerekio..
3- Zam var
4- Koltuk sert, YBR nin Konforu yok.. ama alışılıyor ilk başlardaki kadar yadırgamıyorum.. Ona masraf yapıp nasıl yumuşatacaksınız ki? içindeli süngeri kesip yumuşak sünger koymakla olur o da orijinalliğini bozar ve pot pot iğrenc bir görüntü oluşturur.. O yuzden bu şık direk elendi
TVS nin en büyük sorunu titreşimin dışında oturuş pozisyonu.. Hiç dikkat ettinizi mi bilmiyorum ama TVS de gidon boru değil ve ne yuksekliğini ne pozisyonunu ayarlayamıyorsunuz.. 1.75 uzeri kişiler için çok konforsuz.. pegler geride race oturuş pozisyonu var.. Vites kolu ile şanzıman vites mili arasında mafsallardan oluşan bir uzatici var peg arkada oldugu için bu da kısa bri sure sonra o mafsallar lackalaştığı için vites değiştirmede buyuk konforsuzluk yaratıyor..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)