Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1861

    Üyelik
    31 Mart 2012
    Aslında orijinal lastiklerle hic bı sıkıntı yasamadım ama patladığında yasayacağım kesin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

    Size bı sorum olacak dün motoru zorladım benim cb 3000 km de. Hız olarak 3.vitesde 103 yaptım. Ama bı arkadaşında crypton var onu bir türlü geçemedim benim depo ful ve karsı taraftan 30kilo daha fazlayim motor ağırlığı dahil. Bir de mesala 4 vitesde 110 yapıyorum 5.vitese bekletmeksizin attığımda hız hemen 100 e düşüyor ve çıkmıyor. Biz askında 3 motorduk diğer arkadaşda mordiler drift var o da 105i bulunca yokuş aşağı gecti cryptonu crypton. Da oynanmamış orijinal motor tavsiyeleriniz var mı sebeb ne olabilir hızın 110 iken birden 100e dusmesi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1862
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Lastik konusunu biraz araştırdım. Sanırım bizim motorlar için en iyi seçenek Michelin Pilot Sporty modeli.
    Pirelli Dura Traction için fazla dişli olduğundan asfaltta yol tutuşunun michelin kadar iyi olmayacağı yönünde yorumlar var.

  3. #1863
    kdrsahin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 125E
    Alıntı FatihC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor platinli değilmiş
    Platinli olunca ne oluyor? Platinli olması mı daha iyi platinsiz olması, biraz açıklayabilirmisin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

    Alıntı FatihC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor platinli değilmiş
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik konusunu biraz araştırdım. Sanırım bizim motorlar için en iyi seçenek Michelin Pilot Sporty modeli.
    Pirelli Dura Traction için fazla dişli olduğundan asfaltta yol tutuşunun michelin kadar iyi olmayacağı yönünde yorumlar var.
    Lastiğin fazla dişili olması yağışlı havalar için daha iyi değilmi?

  4. #1864
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Arkadaşlar bende Cb125e aldım yalnız bir yerden zırıltı yapıyor bir ara depo dan diye okumuştum servise söyledim Depo kapağından dedi usta normal bir durum muş

  5. #1865
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı victorist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende Cb125e aldım yalnız bir yerden zırıltı yapıyor bir ara depo dan diye okumuştum servise söyledim Depo kapağından dedi usta normal bir durum muş
    bir kaç sayfa önde test ettiğim cb den yorumlar var.. cb 125 çok yerini kırar döker söylemedi deme... zırıltıda vibrasyondan kaynaklanıyor yok demeyin apache den farkı yok...
    bir çok yeri olumsuz gözümde...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #1866
    kdrsahin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 125E
    Alıntı victorist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende Cb125e aldım yalnız bir yerden zırıltı yapıyor bir ara depo dan diye okumuştum servise söyledim Depo kapağından dedi usta normal bir durum muş
    Depo kapağından diye ben demiştim yalnız benim servis normal bir durum gibi bir şey söylemedi, değişim için form doldurdu (gerçi halen dönüş yapmadılar ama)

  7. #1867
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    depo kapağındaki mavi bandı sökerken kapak ile su girmesin diye koydukları dönmeli parça arasında mavi bant kalıyor oda arada boşluk bırakıyor ve vibrasyona girince ses yapıyor, biraz uğraşınca artık kalan mavi bandı söktüm ses kesildi, uzun süre kalınca yağmur kapağının bağlandığı yer gevşiyor değişmek gerekiyor.

  8. #1868
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Arkadaşlar motoru yarın 1000km bakımına götüreceğim. Avrupa yakasında tavsiye edeceğiniz iyi bir servis var mı?
    Tavsiye gelmezse otosevere götüreceğim motoru.
    Bir de istediğim yağı yanımda götürmeli miyim? Yoksa servislerde bulunur mu iyi marka yağlar? 10-30 mu, yoksa 10-40 mı koydurmalıyım?

  9. #1869

    Üyelik
    31 Mart 2012
    Bence takma yağı ben otoseveere götürdüm değiştirdiler memnunum işçilik iyi

  10. #1870
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    kitapçıkta 10-30 yazıyor, serviste marka tercihi yaparsan o markayı kullanırlar kendilerinde yoksada sen alıp gelirsin öyle koyarlar, zincirini mutlaka kontrol ettir ve yağlattır. birde gidonun sol tarafında debriyaj halatını kontrol et bazen gidon mafsalı araya alıp eziyor.

    bende sesli flaşör taktıracağım, sinyal verince ses çıkaranlardan.

  11. #1871

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Alıntı murat koksal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar hepınıze merhaba ben aranıza yenı katılanlardanım motorla ılgılı pek bılgım yok ama hevesım cok var motor almak ıstıyorum cb125 ıdeal geldı sankı ama bu tıtreme hız dusuklugu falan bıraz tereddut ettım sız kullanıcı olarak ne soylersınız ben sadece ısten eve evden ıse gıdıp gelırım gunde en fazla 30km yol yaparım hızı sureklı sabıt 100 km gıdılırmı bununla motor bunu kaldıracak kapasıtedemıdır veya bu motorun yerıne ybr 125 ve mondıal 150 mcx roadraker uygun olurmu en ıyısı hangısıdır sızce benım oncelıgım cb125 gorunus ve tıp olarak cok hosuma gıttı verıcegınız bılgıler ıcın sımdıden tesekkurler...
    Hocam ben CB125'den çok memnunum ama kıyaslama yapamam zira başka motosiklet kullanmadım.Bakım sırasında konuştuğum bir kurye arkadaş 4000 km bakımını yaptırıyordu. O da şehir içi manevra ve torkundan memnun ama bunu satıp YBR alacağını söyledi. (16 senelik kurye imiş ve cbf,ybr,apache vs. hepsini kullandım dedi.. Ben onun yalancısıyım. Seçiminde sorumluluk almam.)


    Bu motosikletle uzun süreli sabit yolculuk hız 90 km/saat.. Bu hızın üstü tat vermez...
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  12. #1872
    skystar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    İZMİR/BORNOVA
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Bende cumartesi günü ilk 1000 bakımına götüreceğim motoru.
    Yükseliş İzmir ile görüştüm 30 tl ücret aldıklarını söylediler...

    Hani kusra bakmasınlarda alt tarafı 1 lt yağ 30 tl yaparmı ya
    Maalesef yapacak bişey yok malum bana yakın olan tek servis bu yoksa taa manisa'ya gitmem lazım yada Tire'ye
    Şeytan İcadı

  13. #1873

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Bende bunu anlamıyorum... EralpT denen kişi titreşim var ama Apache gibi böbrek taşı düşürmez diyor... Bu arkadaşta Apache'den farkı yok diyor... keşke bu arkadaşla buluşup aynı CB125 ve aynı apache'ye binsede ortak bir yorum yapsalar... Zira ikiside doğru söylüyordur ama bindikleri motorlardandır heralde fark modelden değil .... Niye yalan söylesinlerki...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

    ................
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim... aklıma gelen başka bişey olursa yine eklerim... ama inşallah motoru sağlam ve uzun km ler götürecek cinstendir...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .. cb 125 çok yerini kırar döker söylemedi deme... zırıltıda vibrasyondan kaynaklanıyor yok demeyin apache den farkı yok...
    bir çok yeri olumsuz gözümde...
    ..................
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  14. #1874
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    tvs apache'deki vibrasyon motordan kaynaklanıyor altınızdaki yırtıcı gücü hissediyorsunuz, honda cb125e'de ise belirli bir devirden sonra vibrasyon var.Eralpt bey motorunu satılığa çıkarmış bu başlığa daha girmiyor. Ramazan abide açık sözlü biri esirgemez lafını ama doğru söyler. onca yıllık tecrübesidir aslında konuşan.

  15. #1875
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Ses Kapakdan değil yalnız merak ediyorum tüm cb 125e lerde bu zırıltı mevcutmu?

  16. #1876

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    hee tamam ıkı kısı yorum yaptı bır kısıde motoru satılıga cıkardı tamam butun cb yakın ortada bırtane bırakmayın komık yaa ...

  17. #1877

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    şu zırıltı bendede peydah oldu daha 120 kmdeyim yaw gazı aniden bırakınca hırlama gibi oluyor uyuz oldum durdurdum gaz verdim falan ses yok sadece seyir halinde gaz açıp kapattığım zaman oluyor
    HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......

  18. #1878

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    1500kmdeyım arka plakalıgımdan baska depomdan ses gelıyor ayaklar esneme anında vıklıyor baskada bır sıkıntım yok belkı sızın hırlama karburatorun vakum sıstemıyle alakalıdır dınlemek lazım...

  19. #1879

    Üyelik
    07 Ağustos 2011
    Motosikleti
    Honda CB125E/NC700x
    Alıntı FatihC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tvs apache'deki vibrasyon motordan kaynaklanıyor altınızdaki yırtıcı gücü hissediyorsunuz, honda cb125e'de ise belirli bir devirden sonra vibrasyon var.Eralpt bey motorunu satılığa çıkarmış bu başlığa daha girmiyor. Ramazan abide açık sözlü biri esirgemez lafını ama doğru söyler. onca yıllık tecrübesidir aslında konuşan.
    Hocam bende size katılıyorum.. Kimseye yalancı vs. demek haddime değil... Tamamen ikisi de doğru söylüyor diye yazıda da yazdım zaten...
    Benim motorda zırıltı falan yok, Allah nazardan saklasın.
    ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,

  20. #1880
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S

    Selamlar

    Arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar,
    Aranıza katılmak adına can atıyorum. Tasarım okudum ve yıllar önce Yamaha' nın MT 03 modeline görsel olarak vuruldum, acilen ehliyet aldım ve fiyatından dolayı 2. el tercih etmek zorundaydım, fakat petrol yeşilinin 2. ele düşmemesi,
    motosiklet kullanan arkadaşlarımın ilk motor için bana fazla olduğunu sürekli vurgulaması, askerlik... derken aradan yıllar geçti :D Motosikletin bir kültüre sahip olması (binlerce yıldır atalarımızın at üstünde yetişmesindenmidir bilinmez) ve
    trafikteki diğer taşıtlara oranla daha kaliteli bir kullacı kitlesine sahip olması beni de bu aileye katılmak adına çok heyecanlandırıyor.

    Öncelikle süratten hiç hoşlanmam, çok ciddi bir işim olmadığı sürece keyif sürücüsüyümdür (işim çok acil ise taksi, metro, tramvay... ), 1997 -159 000 km honda civic sahibiyim ve otomobil ile 130 km/h görmemişimdir.
    Bunun sonucunda, 3 yıl önce akü ve geçen yıl lastik değiştirdim bir kez bile yolda kalmadım. Yapıma uygun olduğunu düşündügüm CB 125 E motosikleti henüz test etmedim zaten çokta bir beklentim yok anlayacağınız üzere
    Birkaç gün içerisinde bir Honda bayiine gidip seleye oturduğumda ayagımın yer ile ilişkisi tek kriterim ( boy 1.68 ). Malum sadece ehliyet alırken 100 mt kadar ybr kullandım :D ve yüksek gelmişti.

    Yakıt ekonomisi günümüzde çok önemsediğim konulardan biri mecburen. Cb 125 e beni üzerinde geçirdiğim her kilometrede maddi olarak daha da yaklaştıracak. Bu durumu birkaç bin kilomoetrede kendini amorti etmesi ile esprili bir dille,
    gayet açık aydınlatmış arkadaşlara teşekkürler. Bir sonraki hedefim nasip olursa Brammo Empulse R ( tr gelirse ) / Yamaha MT 03. Tarz olarak bir sınıf seçmek doğru gelmiyor henüz fakat motosikletimin karşısına geçip
    bir sigara yakasım gelmeli ki birbirimizi daha çok sevmeliyiz. Başlangıç sınıfında görsel olarak beni tek çeken makine KTM 125 Duke fakat ne olur ne olmaz sadece iki tekerlekli olarak bisiklet kullanmış biri için fiyatını yüksek buluyorum.
    Diğerlerinin hepsi zaten çirkin bunu kabul etmekte fayda var :D (şahsi fikrim)

    Unutmadan ufak bir sorum olacak ruhsat ve plaka işlemlerinde "ikamet ettiğiniz ilçe emniyeti" diye geçmiş bilgiler, benim ikametim Bursa da görünmekte fakat kendim Beyoğlu / Istanbul da oturmaktayım. Ikametimi Istanbul a aldırmadan Beyoğlu emniyetinde işlemlerimi tamamlayabilirmiyim, yoksa illa ki ikametimi aldırmam mı gerekiyor ?

    Şimdiden cevaplayan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Hepinize kazasız belasız kullanmalar nasip olsun. Her kelimeyi tüm içtenliğimle yazdım, umarım yanlış anlaşılacak birşey yazmadım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)