Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Bende geçmedi. Aldığımdan beri var. 2750km oldu hala koku geliyor. Bizim ev yokuşta kalıyor. Biraz sıcakken stop edince benzin ve plastik kokusu az miktarda geliyor. Isınan birçok şey kokar zaten ben ona bağlıyorum. Yağmurda daha belirgin olmasının sebebi koku yapan parçaların su buharı ile beraber daha kolay yayılabilmesi olabilir.
Merhaba arkadaşlar kısa bi aradan sonra tekrar aranızdayım.
Ben askerde olduğum için motoru babam kullanıyor.
Dün beni arayıp marşın 2 defa basmadığını motoru iterek çalıştırdığını söyledi.
Ben de servisi arayıp sordum marş kömürlerinin tozlanmış olabileceğini önemli bir sorun
olmadığını söylediler. Sizin görüşleriniz neler ?
evet rodaj bıttı az once konsukta 1000 bakımı yaptık.zıncırımı temızledıler yagladılar debrıyajı ayarladılar yag degıstı aklınıza gelıcek heryer pas sokucu ve wd 40 spreylendı 24tl aldılar ortam guzel ustalar yardımcı oluyor sızı dınlıyor anlatıyor cozum buluyor mototal fıyat sordum 40tl demıstı parasnda degılım gıt gel farkı yaktım belkı ama muamele ıyı degıl orda bır ıkı kere bsy sormya gırdım ılgı uok bundan sonra her hondamı konsuk gotururm tawsıye edılır... Artık devır cevırme zamanı ah ıde 118 gecse:(
Forumda yeniyim
Yıllardır motor kullanıyorum fakat hep scooter kullandım, hiç vitesli kullanmadım. 3 senedir Kymco People S200 kullanıyorum, 1 senedir artık bir değişiklik yapmayı ve vitesliyi denemeyi istiyordum. Cuma günü Kymco mu sattm. Kafamda Cbf 150 yada Ybr 125 almak vardı. Cb 125 bilmiyordum görmemiş ve duymamıştım, bir arkadaşım internette fotoğrafını gösterdi. İlk görüşte görüntüsünü beğendim, burada okuduğum yorumlarda tipini beğenmeyenler var fakat bu zevk meselesi kişiye göre değişir.
Fiyatıda cazip geldi, sonra cumartesi sabah yorum okumak için internete girince bu foruma ulaştım. İlk okuduğum yorumlar pek olumlu olmadığ için canım sıkıldı fakat devam ettiğimde ısrarla tavsiye eden yorumlarla da karşılaştım, açıkcası kafam karıştı ve kendim deneyip test etmeye karar verdim.
Bir kaç bayi aradım fiyat aldım en uygun fiyat veren bayi aynı zamanda bana en yakın bayi oldu.
Bende hiç canlısını görmediğim için hem canlı canlı görürüm diye bayiye gittim, canlısıda gerçekten insanı cezbediyor.
Sonuç olarak Ümraniye D&B motordan plaka ruhsat işlemleri bana ait olmak üzere 3320 TL ye aldım.
Ben beyaz aldım çünkü beyaz daha çok hoşuma gitti, zaten bayilerdeki stok durumundan en çok satılan rengin beyaz olduğu anlaşılıyor.
Bu arada ben motoru hız için veya hava için kullanmıyorum, trafikte rahat etmek için ve iş ev arası kullanıyorum onun için bu motor benim için ideal diye düşünüyorum.
yeni çektiğim bir video
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------
yeni çektiğim bir video
http://www.youtube.com/watch?v=7lutf1RtNQg
dun aksam dolastım bıraz yarım depodan bıraz az yakıtım vardı 30 km gıbı bır yol yaptım kırmızıya dustu nası oldu anlamadım ya subap ayarı yanlıs yapıldı cok yakıyor yada ben cok hırcın kullandım sınırlıydım bıraz devır cevırdım onda yaktı cozemedım yarn ykıt alıp tekrar kontrol edıcem.(
boyle guzel bır motora neden devir saati koymamıslar HONDA ?
Arkadaşlar;
* motor soğukken hiç bir sorun yok ama 30 - 45 dakikalık bir kullanımdan sonra;
* vites geçişleri çok zorlaşıyor
* vites pedalı sertleşiyor sanki debriyaja basmadan değiştiriyomuş hissi oluşuyor
* durduğumda boşa geçmiyor ,
* mortor durmuş konumda iken 1. vitesten boşa alırken arada sıkışıp kalıyor
15 -20 dakka stop ediyorum motor soğuyunca normale dönüyor sora ısınınca tekrar aynı sorunla karşılaşıyorum bu sorunla karşılaşan yada sebebini bilen varsa yardım lütfen (motor 750 km de 300 km de ilk yağı değişti )
ilk olarak servisin değiştirdiği yağdan şüphelendim çünki motorun kullanım klavuzunda ''tavsiye edilen yağı kullanın . enerji tasarrufu etiketi olan daha üst kalite yağları kullanmayın. Yağlama ve debriyaj performansını etkileyebilir'' yazıyor . serviste fransız marka bir yağ önerdiler en kalitelisi bu bunu koyalım dediler tabi o zaman kullanım klavuzunu okumadığım için kabul ettim insan mantıken kalitelisi herzaman iyi herzaman yararlı diye düşünüyor otomatikman . bu yüzden olmuş olabilirmi yada bunun dışında başka sebebi var mı ???
ya ben motorun basındaydımda gormedım ne yag koydukları mobıl dedıler umarım oyledır bende dun yag degıstırdım ıcıme bır suphe dustu nden cok yaktıkı aksam poff
---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 22:01 ----------
sımdı baktım bakım faturasına mobıl 15/50 racıng yazıyor normal mı bu yag kullanılması.
Kullanım klavuzunda SAE 10W - 30 yazıyor .
sımdı kılavuza bıdaha baktım 10-40ta yazıyor daha sıcak ıklımlerde acaba 15-50 daha ıncemı oluyordu?
cbf 150 nin 42 yada 43t dişlisini takmayı düşünüyorum uyarmı sizce ben bi dişli bulup deneyeyim sonucu yazarım buraya.
Uyar mı uymaz mı bilmiyorum. Burası da doğrudur '' CB125E'nin hız göstergesinin içinde vites-hız ilişkisini gösteren çizgiler var, dişli değişiminden sonra o çizgiler doğruluğunu kaybeder '' . Ancak ''hangi hızda hangi viteste gideceğini bilemezsin motor devrini tahmin edemezsin'' kısmına katılmyorum zira acemi olarak ben bile motosiklet kullanırken sese göre vites atıyorum, devir saat göstergesi olanlarda ona bakmazlar motor sesine göre vites atarlar..
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)