Görüdüğüm kadarıyla hemen her kullanıcı sele sertliğinden şikayetçi. Honda ilerleyen zamanlarda buna mutlaka bir çözüm getirecektir.
Görüdüğüm kadarıyla hemen her kullanıcı sele sertliğinden şikayetçi. Honda ilerleyen zamanlarda buna mutlaka bir çözüm getirecektir.
hiç sanmıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
bunu nereden anladığınızı sorabilirmiyim hep aynı laf esd de bozdu yamaha diye her gördüğüm yerde soruyorum henüz bir cevap alamadım söyleyinde bizde bilelim belki bizde eski kasa alırız
hocam dediğin yere gitmiştim zaten. 3850 tl dedi nasıl olur liste fiyatı 3650 lira dedim yok zam geldi değişti diye salladı. anladığım kadarıyla dediğin gibi bir bayi ile anlaşmışlar hem motoru hem garanti işini oradan hallediyorlar.biz tali bayiyiz dedi bursa daha yakın ama ankaraya gidiyorum hafta sonunda. gitmişken almayı planlıyorum. garanti konusuna gelince 1 ay sonra mezun oluyorum memlekete döneceğim. oradada servis yok. sanırım garanti her şekilde bozulacak. memlekette tamirci arkadaşım var tamir para tutmaz ama yedek parça lazım olursa sanırım yapacak bişey yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
ebay.com da çok daha uygun fiyatlara var.
eralp hocam merhabalar.size bi sorum olucak.arkadaşıma 2009 model 5000 km de çok temiz bi ybr 125 city aldık.motorun herşeyi mükemmel temizlikte fakat 90 km nin üzerine ulaşamıyor.ancak rampa aşağı 100 e yaklaşıyor ama görmüyor.araç sollarken sol şeritte çok zaman harcaması gerekiyor.bu sebeple bugün sabah motoru satmış bulunmakta.4000 lira sınırlı 2011 ve üstü cbf 150 mi tavsiye edersiniz yoksa sıfır cb 125 isteklerini karşılarmı.sadece 100 km nin üzerine kolayca ulaşıp en azından kamyonların solunda kalmak istemiyor.bu soruyu tüm arkadaşlarada yöneltmek istiyorum.sonuçta istenilen hız 100 ün üzerine rahatça çıksın gerekli durumlaradada 110 en fazla 120km ye ulaşması yeterli.uçuk kaçık hızlar beklenilmiyor fakat ybr 125 bi tık geride kalıyor.şimdiden tarafsız yardımlarınız için teşekkür ederim
---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:47 ----------
ben bunu birazda rodaja bağlıyorum.motorun km si nekadar az olursa olsun kaderi ilk 1000 km ye bağlı.itina gösterilmeyen motorlarda bu tip isteksizlikler oluşabiliyor.birçok arkadaş cb 125 lerin rodajını bitirdi son performans değerleri nasıl acaba
arka çanta yanılmıyorsam 32 lt ve camda cbf150nin tur camı
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
100km/s' in üzeri hızları rahatça görmek istiyorsa arkadaşınız, cbf 150/cb125' den ziyade cbf 250' nin 2. ellerine baksın derim.
Bu motosikletler 80km/s' den itibaren, isteksizce hızlanmaktadırlar.10 hp lik motosikletlerden fazlası beklenmemeli.
Sahibinden sitesinde 5-6.000 tl rakamlara ER-5, GS 500 gibi 50hp civarlarında güç üreten 500cc' lik, 2 silindirli motosikletler bulunmakta. Eğer temiz bulunabilirse f/p oranları çok iyi geliyor gözüme.
Tabii bunu söylerken yedek parça fiyatları, motorlarının sorunlu olup olmadıkları, yakıt tüketimlerinin ne seviyede olduğu gibi soruları sormak gerekiyor.
selam arkadaşlar bende bu motordan almaya düşünüyorum bir kaç sorularım olacak size
bu motorda titreşim yapıyormu
100 km de kaç litre benzin yakıyor
arkadaşlar yanlış telafuz etmişim 100 ün üstüne rahat çıksın derken ihtiyaç anında zorlansa dahi tek kişi 120 km sasate ulaşması kafi.bunu cb 125 yapabiliyormu.90 km hızda stabil gidip gaz açtığınızda yavaş hızlansada 110 ve biraz üzerine ulaşabiliyormu.bunu düz ve rüzgarsız bi ortamda varsayalım.ben cbf 150 kullanıyorum tarafsız olmak açısından direk sizlerin görüşlerini almak daha iyi diye düşündüm.ybr ve cbf iki motor yolculukta 90 km hızda sorunsuz arka arkaya gidiyoruz fakat araç sollarken ben gaz açtığımda motorumda hala hızlanma olduğu için sorun yaşamadan 110 ve üzerine ulaşıyorum fakat ybr 90 km üzerinde atılım yapamıyor.amaç yarışmak deyil yanlış anlamayın lütfen.mesela 70 veya 80 le giden bir kamyonu sollamaya çıktığımızda zaten direk sol şeritteki rüzgar direncide buna eklenince ybr zor anlar yaşıyor.bu durumda cb 125 nasıl onu merak ediyorum.
1.4 100 beygir araba bile 90 sabit giderken gazlayınca 110'a yarım saatte çıkıyo 190 km hız yapabilen araba bunu yapıyosa 125'lik motordan ne beklenir ki yokuş aşağı kamyon sollanır da düz yolda yada yokuş yukarı hayal. Cb125E'nin göstergesinde 100 km'den sonrası kırmızı bölge olarak gösteriyo zaten. Önceki sayfaları incelerseniz 115 yapanlar var ama tabiri caizse yardırarak yapılmış bir hız motor o hızda artık zorlama beni diyormuş
Sık sık E5 üzerinde yol alıyorum.CB 125, düz yolda 80km hıza yeterli sürede çıkıyor.Yine düz yolda çıkabildiğim hız 100km. Eğer ybr ile 90, cbf 150 ile 110-120km hızlara çıkıyorsan cb 125, bu 2 motosikletin ortasında yer alıyor diyelim.
Yalnız motosikletlerdeki kilometre hatalarını göz önüne alırsak hız ibremde 100km/s gördüğümde, aslında 90km/s ile gidiyor olmam muhtemel.
Yukarıdaki mesajıma bahsettiğim gibi, 120km hızlara çıkmak istiyorsan ve bu hızda motosikletinin daha sağlıklı, dengeli yol almasını istiyorsan(kullanmadım ama) hem lastik çapı, hem ağırlığı hem de motor gücü ile 250cc motosikletlere bakmanızı öneririm.
Mesela ben bu motosiklet ile birlikteliğimi biraz deneyim kazanmak adına kullanıyorum. Daha önemli faktör ise bütçe. Yoksa şimdiye çoktan NC 700X gibi bir motosiklete geçmiştim.Bakalım ilerleyen zamanlar neyi gösterecek.
Motosiklette bariz değil fakat hissedilir titreşim var.İlk zamanlara göre sanki azaldı bu, belki rodaj döneminin büyük kısmını atlattığım içindir(motosikletim şu anda 1200km' de ve vitesler çok daha güzel ve yumuşak geçmeye başladı). Tüketim değerim ilk aldığım yakıtta 2.8lt/100km, ikinci aldığım yakıtta 2.2lt/100km iken, 1000km' ye yaklaştıkça elimin gaza olan duyarlılığı arttığından üçüncü benzin alışımda 2.4lt/100km' de gibi bir hesap elde etmiştim ki bu hesaplarımın hepsi İstanbul içi tüketim değerlerimdir.Hızımı 60km/s' e sabitleyip uzun yola çıksam sanırım 1.8lt/100km' nin altına inerim.
Evet o hıza ben ulaşmıştım hafif yokuş aşağı bir yolda.Ancak bu motosiklet ile yüksek hızları kesinlikle önermiyorum.
Bir boğaz köprüsünden geçerken, mayıs ayında olmamıza rağmen motosikletimin nasıl rüzgardan etkilendiğini görmenizi isterim. cb 125' in 120km' lık ağırlığından mıdır, arkadaki 48lt lik çantadanmıdır(pek ihtimal vermiyorum bu seçeneğe) bilemiyorum
Öncelikle merhaba, .15 yıllık motosiklet kullanıcısıyım. Daha öncede çeşitli motorlar kullandım. Bunlara Honda olarak CBF 150, 250 ; CBX 250 Twister de dahil. Bu motoru dün akşam teslim aldım. İlk 100 km deki izlenimlerim :
-Motor son derece kıvrak.
-Fiyatına göre malzeme oldukça kaliteli.
-Vites geçişler oldukça basit ve yumuşak.
-Alçak ve yüksek hızlarda kullanımı çok rahat.
-CBF 150 ye göre daha atik ve kullanımı ondan çok çok rahat. (CBF 150 deki zırt pırt stop etme olayı yok)
arkadaşlar motorumdan gelen cızırtıyı sonunda buldum. Tam titreşim yaptığı devirde depo kapağı depoya titreyerek çarpıyor. Kapak biraz boşta gibi. Şimdilik depo kapağı ile depo arasına peçete sıkıştırdım. Sabah servise gideceğim. Aynı depo kapağı sorunu sizde de var mı?
Bende depo kapağı değil ama 2 gündür üst üste gelen zırıltıların sebebini tek tek buldum.
İlk önce bugün sabah otoparktan çıkmadan plakayı tutan somunlardan birinin oldukça gevşemiş olduğunu gördüm. El yordamıyla sıktım somunu.
Daha sonra da akşam iş çıkışı motor ısınırken hafif gaz verdiğimde bir zırıltı daha duydum. Bu sesi takip ettiğimde sol elcikte, jiglenin kablosunu (ya da herneyi ise) tutan bir somunun gevşemiş olduğunu gördüm, aynı şekilde onu da sıktım.
Bu gevşemeler neden oluyor acaba? Yolda giderken çizgi filmlerdeki gibi dökülmeye başlamasın motor?
rezonans nedir ya? :D
Geçen ay iş için Eskişehire gelmiştim. Orada motosiklet piyasasını biraz araştırdım. Mondial bayiliği yapan bir esnaf Şair Fuzuli Caddesinde küçük bir Honda bayisinin olduğunu söyledi. Ayrıca motosikleti eğer Ankaradan alırsan trafik şubeye başvurman halinde bir defaya mahsus iki şehir arasında nakil amaçlı seyahat etmene izin veriyorlar sanırım. Bunun için bir izin kağıtı veriyorlarmış. Bu kesin bir bilgi değil. Duyduğumu söylüyorum. Araştırmanda fayda var.
yukarıda konuştuğumuz bayii o işte honda levhası var, dışarıdan bakınca gerçek bayi gibi ama tali bayiymiş kendilerine öyle diyorlar en azından dolaylıda olsa bayi işlerini görebiliyorlar anladığım kadarıyla.
Geçici trafik belgesi (C) (nakil amaçlı şehirler arası seyahat izni) Başvuru evraklarını şoförler odası satıyor birde maliyeye harç parası ödüyosun. sonra gidip trafikten geçici plaka çıkartıyorsun. Dediğini araştırdım sonuç bu hocam Maliyeye yatırılan harç kim bilir ne kadar. Amaaan bunlarla uğraşacağıma riske girer plakasız gelirim. aslında en mantıklısı plakayı alıp öyle gitmek gibi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)