Çok teşekkür ederim herkese bilgileri için ben cb almayı düşünüyorum az önce gittim bayiisinde inceledim sadece kafama takılan bakımları ve yedek parça fiyatları nedir acaba
Çok teşekkür ederim herkese bilgileri için ben cb almayı düşünüyorum az önce gittim bayiisinde inceledim sadece kafama takılan bakımları ve yedek parça fiyatları nedir acaba
İyimiş ya devir saatinin olmaması bir de ayak marşının olmaması kafamı kurcalıyor
Yapcak bsy yok ne kadar ekmek o kadar kofte ama benımde ılk motorum hatta bır kac aya satıcam kısmet olursa cbr250r dusunuyorum neyse. Ben devır saatı yerıne vıtes gostergesını tercıh ederım tabıkı ıkısınıde ısterımde bırınden bırıyse kesınlıkle vıtes cunku sesle devrı anlarsın ama sesle hangı vıtestesın bılemezsın acemı ıcn konusuyorum bu yonde cok kolaylık saglıyor boylede yolda gıderken vıtes dusurcem dıye gıden motoru 1e atmamıs olursun
[B]Artisliğin sonu figüranlıktır...[/B]
ben bayi de ya da dışarıda görme şansı edinemedim ( ankara dışındayım )
motorun sele yüksekliği uzun birisi için nasıl ? (1.91)
fikri olan varsa ya da süren uzun arkadaşlar varsa fikir verirse sevinirim,
iyi akşamlar.
Valla kill_bill ben az önce baktım ben 1.81'im gayet rahattım ama senin için pek rahat olmayabilir fakat çok kastırmaz en kısa sürede git bi bin üstüne derim ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Vites göstergesi nerde ya ben bugün baktım göremedim :D
honda kalitesi hakkında haklısın.
mr 150 ve 150 mc kullanıcıları da iyi şeyler söylüyorlar motorları hakkında, biraz da ilgi ve bakım meselesi galiba.
bende ramzey chopper vardı 250 cc'lik, insanlar kuşku ile yaklaşıyordu ,hiçbir sıkıntısını da görmedim. ankara kışında da direkt çalışan bir motordu.gerçi ben sattıktan bir hafta sonra yeni sahibini yolda bırakmış,o da sigortalar atmış ciddi birşey değildi..
bu hafta bakmaya çalışıcam honda ya bakalım.
gklp45 msj attım :D bi bak yaw:D arassıra
ya devir saati mevzuunu gerçekten aklim almıyor. 2011 yılına kadar 4 yıl boyunca cbf 150 lerde de devir saati yoktu ayak marsi ise ciktigindan beri 5 yıldır yok hiç kimse de ya bunda devir saati yok kötü motor tu kaka demedi.. Neden bi anda herkesde devir saati merakı başladı anlayamadım
eralpt hocam snada msj yazdım bi bakaar msın lütfen
Baktım ama cepte olduğum ve yolda olduğum için yazamadim.. Musait bir zamanda uzun uzun cevaplayacagim
tmm eraplt usta bekliyorum musayit oldugun zaman cevapla ama unutma lütfen
yok boyle bırsey hava resmen benı beklıyor bu aksam cıktım turlıyım s ,sahıl falan yapıyım dıe gok delındı sankı ılk defa yagmurda kullandım ama sorun yasamadım donuma kadar ıslanmak dısında:D
Bu gün siyah rengini kanlı canlı görme şansım oldu.Sandığımdan daha iriymiş.Motor hakkındaki görüşlerim yavaş yavaş değişmeye başladı gibi.
Gösterge tasarımı ışıklandırması çok hoşuma gitti ama devir saati olsaydı tadından yenmezdi.
Geçenlerde motorun musluğunu yanlışlıkla yedek depo kısmında unuttuğum için depodaki tüm yakıtı bitirmişim. Neyse ki otobanın tam Çiğli kavşağında kaldığım için az bir itme ile benzinlikteydim. 20tl'lik benzin aldım ama fişi kaybettiğim için kaç litre aldığımı unuttum. Dün 135 km olduktan sonra yedeğe düştüm.
Benzini 4.5tl'den aldığımı varsayarsak 20 / 4.5 = 4.44lt benzin almışım. Yedek depo kullanım kılavuzunda yazana göre 2lt ise, 4.44 - 2 = 2.44lt ile 135km yol gitmişim. Yani 100km'de 1.9lt yaklaşık. Toplamda 1500 km, rodaj neredeyse bitmek üzere ve hiç ekonomik olmayan şehir içi kullanım tarzı ile böyle
Rezerve geçtikten sonra 75 km gittim ve motor stop etti. Biraz dik bir yokuştaydım, belki düzlükte daha fazlada gidebilirdi ya da bir şey değişmezdi. Siz yinede kendinizi 75 km'ye göre ayarlayın beyler.
www.motorumla.net
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)