Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Nisan 2012, 00:00
#761
safakk adlı üyeden alıntı
birinin aynası düşer
Diğerinin deposu delinir
Başkasında arka kampanadan ses gelir
öteki yağ yakar (kaldı ki fındık kadar motoru olan ve safkan koreli olan motorumda bile yağ tam çıkıyorken cbf 150 de bu durum üzerinde durup düşünülmeli)
ondan sonraki yağmurda tekler
Bunların hepsini honda cbf 150 kullanıcılarının kendisi söylüyor üstelik kendi başlıklarında
Ayrıca cbf 150 ilk çıktığında bukadar sorunlu da değildi son bir kaç yılda yaşandı bu kalitesizlik
Başka bir konuda şu ki bu sorunları yaşayanlar 3 değil 5 değil onca insan bu durumlarla karşı karşıya kalmış. Hadi hepsi hor kullandı diyelim yahu adam daha yeni cbf150 alıyor daha 200km olmadan arka kampanadan ses gelmeye başlıyor. Bu arkadaş da mı hor kullanmış oluyor. Üstelik honda üretim hatası olduğunu kabul edip defalarca arka jantı bilmem neyini değiştiriyor. Böyle sorunlarla artık çinlilerde bile az raslanmaya başlanmışken yılların verdiği tecrübeyle halkın güvenilirliğini kazanmış bir japon firmasının böyle hatalar yapması kabul edilebilir yada önemsenmeyecek bir durum değildir
Honda artık alt sınıf segmentini kendi eliyle resmen yerin dibine soktu. Evet sağlam motorlar üretiyorDU! Ancak şimdi hala aynı kaliteden bahsetmek yanlış olur
not: ha yok sen hepsine tü kaka dedin honda böyle honda şöyle demeyin boşuna. evet eskiden çinli markalarda olduğu gibi arada sağlamı çıkıyor işte...
Dip not: konu cb125 ken cbf 150 konuşmak hem abes hemde yanlış olacağından dolayı bu konuda tarafıma cbf150 ile ilgili cevap yazılırsa konunun selameti açısından cevap yazmayacağım
konunun selameti açısından cevap yazmayacağım demişsin ama cbf hakkında atıp tutup gitmişsin.
1-2007 model cbf kankam aldı neredeyse 5 yıldır onda 30000 küsur km ye geldi ne yağ yakma ne tekleme ne ayna düşmesi vs. hiçbir sorun bile yaşamadı.
2-yeni kasa denilen 2011 kasa cbf150 sahibiyim alırken kuzenimle birlikte 2 adet aldık şuana kadar ne kampana ne yağ yakma vs. hiçbir sorun yaşamadık.
3-yaklaşık 1 yıl boyunca senin mototunun abisi agilitycity 125 kullandım motorla kaza yaptım sol taraftan itibaren komple grenaj kırıldı koptu 2 ay parça bekledim fiyatı tam hatırlamıyorum ama 350-400 tl de para verdim grenaja ve inanırmısın motor bir daha dikiş tutmadı ardı ardına sorunlar gelmeye başladı zor kurtuldum.
şimdi gelelim yazıdıgın problemlere
ayna düştü demiş bir arkadaşım durup dururken hiçbir ayna kolay kolay düşmez. mutlaka bir yerine bişi olup düşmüştür.
kampana arızası olmuş diye yazmışsın cbf 150 başlıgında 2 yada 3 kişi haricinde kampanadan söz eden olmadı.
deposu delinen bir kişi oldu sadece 5 yıldır açık cbf 150 topiğinde
yağmurda tekleyip duran sadece 1 kişi vardı
şimdi toplamda 10 kişinin yaşadıgı sorunları yazıp bu motoru kötülemenin bir alemi yok
geri kalan 1000 lerce motor hepsimi sorunlu? filo halinde cbf alan ecza depoları çok mu honda tutkunu da bu kadar sorunlu makinayı alabiliyorlar.
yazarken bu motora ilgi duyan cbf almayı düşünen insanları etkilemeyin lütfen.
bir tarafta 10-20 kişi sorun yaşadı motoru kötüleyelim diyeceğinize
bu motoru eşşek niyetine kullanan bu motordan ekmek yiyen 100 lerce insanında düşüncelerini katın yorumlarınıza
Reklamlar
-
06 Nisan 2012, 00:06
#762
mkaptan adlı üyeden alıntı
konunun selameti açısından cevap yazmayacağım demişsin ama cbf hakkında atıp tutup gitmişsin.
1-2007 model cbf kankam aldı neredeyse 5 yıldır onda 30000 küsur km ye geldi ne yağ yakma ne tekleme ne ayna düşmesi vs. hiçbir sorun bile yaşamadı.
2-yeni kasa denilen 2011 kasa cbf150 sahibiyim alırken kuzenimle birlikte 2 adet aldık şuana kadar ne kampana ne yağ yakma vs. hiçbir sorun yaşamadık.
3-yaklaşık 1 yıl boyunca senin mototunun abisi agilitycity 125 kullandım motorla kaza yaptım sol taraftan itibaren komple grenaj kırıldı koptu 2 ay parça bekledim fiyatı tam hatırlamıyorum ama 350-400 tl de para verdim grenaja ve inanırmısın motor bir daha dikiş tutmadı ardı ardına sorunlar gelmeye başladı zor kurtuldum.
şimdi gelelim yazıdıgın problemlere
ayna düştü demiş bir arkadaşım durup dururken hiçbir ayna kolay kolay düşmez. mutlaka bir yerine bişi olup düşmüştür.
kampana arızası olmuş diye yazmışsın cbf 150 başlıgında 2 yada 3 kişi haricinde kampanadan söz eden olmadı.
deposu delinen bir kişi oldu sadece 5 yıldır açık cbf 150 topiğinde
yağmurda tekleyip duran sadece 1 kişi vardı
şimdi toplamda 10 kişinin yaşadıgı sorunları yazıp bu motoru kötülemenin bir alemi yok
geri kalan 1000 lerce motor hepsimi sorunlu? filo halinde cbf alan ecza depoları çok mu honda tutkunu da bu kadar sorunlu makinayı alabiliyorlar.
yazarken bu motora ilgi duyan cbf almayı düşünen insanları etkilemeyin lütfen.
bir tarafta 10-20 kişi sorun yaşadı motoru kötüleyelim diyeceğinize
bu motoru eşşek niyetine kullanan bu motordan ekmek yiyen 100 lerce insanında düşüncelerini katın yorumlarınıza
Bence bu işin başka açıklamsı yok!!!
-
06 Nisan 2012, 00:09
#763
her motor modeli hakettiği kadar övgü,hakettiği kadar hakaret alır. Bilmem anlatabiliyomuyum?
-
06 Nisan 2012, 00:12
#764
adem80 adlı üyeden alıntı
her motor modeli hakettiği kadar övgü,hakettiği kadar hakaret alır. Bilmem anlatabiliyomuyum?
Evet anlatabildiniz Cbf150 övgüyü hakeden bir motor bu yüzden
Gerek görüntüsü gerek kullanım rahatlıgı kıvraklıgı ile sınıfının en iyisi
Ybr,apache,kymco kullanmış biri olarak yorum yapıyorum
-
06 Nisan 2012, 00:26
#765
mkaptan adlı üyeden alıntı
Evet anlatabildiniz Cbf150 övgüyü hakeden bir motor bu yüzden
Gerek görüntüsü gerek kullanım rahatlıgı kıvraklıgı ile sınıfının en iyisi
Ybr,apache,kymco kullanmış biri olarak yorum yapıyorum
Kendi formunda bile çok güzel övgüler var okudum
-
06 Nisan 2012, 00:30
#766
şimdi arkadaşlar motorumu ilk aldığım gün depoyu fulledim, şimdilerde 300 küsürdeyim çeyrek depo kaldı, yolda 80 km hızla giderken benzin bitince ne olur? ve ne yapmam gerekir? yedek depoda yarım litre falan vardır heralde.
-
06 Nisan 2012, 00:42
#767
CB125E adlı üyeden alıntı
şimdi arkadaşlar motorumu ilk aldığım gün depoyu fulledim, şimdilerde 300 küsürdeyim çeyrek depo kaldı, yolda 80 km hızla giderken benzin bitince ne olur? ve ne yapmam gerekir? yedek depoda yarım litre falan vardır heralde.
hocam acil sana birşey sormam gerek müsaitsen telefon ile görüşebilir miyiz ? sorum cb125e ile ilgili...
-
06 Nisan 2012, 02:08
#768
CB125E adlı üyeden alıntı
şimdi arkadaşlar motorumu ilk aldığım gün depoyu fulledim, şimdilerde 300 küsürdeyim çeyrek depo kaldı, yolda 80 km hızla giderken benzin bitince ne olur? ve ne yapmam gerekir? yedek depoda yarım litre falan vardır heralde.
rezerve 2.6 litre.. bi de kırmızıya girdikten sonra, daha gidecek sonra benzin bitecek musluktan rezerveye alacaksın onun uzerine 100 km ye yakın daha gidersin.. Yani senin şu andan itibaren 200 km ye yakın yolun var.. rahat ol
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
06 Nisan 2012, 05:40
#769
adem80 isimli arkadas ortalıgı karıstırıosun. cb125 konusunda cbf 150 kötülemeyin yahu. yaklasık 1-1,5 yıldır takip ederim cbf150 konusunu. Cıkan sorunlar devede kulak misali. Devenın kulagını gosterip durma. Tinan kullanıcısısın. Sağlamlıgı konusunda bikaç yerde haberini okudum lakin hiç sorunlu titan mı yoktu? Mutlaka vardır. e şimdi o sorunları baz alarak titan için şöle böle diyorlar mı diyelim. cb125 konusu dısına cıkmasın lutfen yazılanlar. illa cbf 150 kotulemek istiyorum diosan konu falan ac. insanlar buraya cb125 için girio okuo vs. varsa cb hakkında bilgin buyur yaz.
-
06 Nisan 2012, 08:09
#770
mkaptan adlı üyeden alıntı
konunun selameti açısından cevap yazmayacağım demişsin ama cbf hakkında atıp tutup gitmişsin.
1-2007 model cbf kankam aldı neredeyse 5 yıldır onda 30000 küsur km ye geldi ne yağ yakma ne tekleme ne ayna düşmesi vs. hiçbir sorun bile yaşamadı.
2-yeni kasa denilen 2011 kasa cbf150 sahibiyim alırken kuzenimle birlikte 2 adet aldık şuana kadar ne kampana ne yağ yakma vs. hiçbir sorun yaşamadık.
3-yaklaşık 1 yıl boyunca senin mototunun abisi agilitycity 125 kullandım motorla kaza yaptım sol taraftan itibaren komple grenaj kırıldı koptu 2 ay parça bekledim fiyatı tam hatırlamıyorum ama 350-400 tl de para verdim grenaja ve inanırmısın motor bir daha dikiş tutmadı ardı ardına sorunlar gelmeye başladı zor kurtuldum.
şimdi gelelim yazıdıgın problemlere
ayna düştü demiş bir arkadaşım durup dururken hiçbir ayna kolay kolay düşmez. mutlaka bir yerine bişi olup düşmüştür.
kampana arızası olmuş diye yazmışsın cbf 150 başlıgında 2 yada 3 kişi haricinde kampanadan söz eden olmadı.
deposu delinen bir kişi oldu sadece 5 yıldır açık cbf 150 topiğinde
yağmurda tekleyip duran sadece 1 kişi vardı
şimdi toplamda 10 kişinin yaşadıgı sorunları yazıp bu motoru kötülemenin bir alemi yok
geri kalan 1000 lerce motor hepsimi sorunlu? filo halinde cbf alan ecza depoları çok mu honda tutkunu da bu kadar sorunlu makinayı alabiliyorlar.
yazarken bu motora ilgi duyan cbf almayı düşünen insanları etkilemeyin lütfen.
bir tarafta 10-20 kişi sorun yaşadı motoru kötüleyelim diyeceğinize
bu motoru eşşek niyetine kullanan bu motordan ekmek yiyen 100 lerce insanında düşüncelerini katın yorumlarınıza
Atıp tutmak gibi bir tabiri öncelikle size yakıştıramadığımı belirtmek isterim. Bende heralde buradaki kullanıcı yorumlarından hareketle bunları söylüyorum. Hondayı yerin dibine batırıncada kimse bana para vermiyor
1 yazımı tam okumuş anlamış olsaydınız zaten eski kasalarda sorun yok dediğimi ve son yıllarda çıkan modellerde sık sık sorun yaşandığını belirtmiştim (ama tabii hondaya karşı çıkan birini görünce köpüre köpüre daha yazının sonunu okumadan cevap vermişsiniz)
2 ben istisnasız hepsinde olacak diye kesin birşeyde yazmadım. Ayrıca cbf150 kullanan yakın tanıdıklarımda benzer sorunlar yaşadı. Ben aldım bende yok demek çin japon tartışması yaşanan konuya yani çin motosikleti almış birinin ben aldım sorun yaşamadım demesine benzer
3 ben agility bundan daha iyidir gibi bir iddam olmadı ancak 50cc kore malı bir motor bile yağ yakmıyorken tutup japon malı 150cc bir motorun yağ yakmasının ne derece normal ve kabul edilebilir olduğunu sorgulamak amaçlı yazdım. Ayrıca şimdiye kadarda kymco yedek parçada hiç bir sıkıntı yaratmadı çok şükür. (gerek bulunabilirlik gerek maddi yönünden)
Honda cbf150 topic ini takip etmediğinizi düşünmekteyim zira yağ yakma ve tekleme konusunda özellikle çokca insan muzdaripti (azımsanmayacak kadar fazla!).
Son olarak civarımda bulunan ecza depoları artık yavaş yavaş ybr ye dönüyor. Zaten ecza depolarında artık yeni kasa cbf zor bulunur oldu.
Umarım bir gün şu marka fanatikliğini bir kenara bırakıp sağlıklı bir şekilde olayları değerlendirebilirsiniz
Not: yazış üslubunuza dikkat etmenizi rica ederim. Sonuçta bende fikrimi paylaşıyorum ve aslında yorum yazmak istemememinde sebebi cb125 konusunda cbf tartışıyor olmamız ve konuyu saptırmış olmamız.ben bu konuda duyarlı davranmaya çalıştıkça siz buraya gelip ''vay bak cevap veremiyor kaçıyor bakın bakın'' gibi bir tutum sergilemenizi doğru da bulmuyorum
Neyse size cbf inizle mutluluklar diliyor kymco ile geçirdiğiniz kaza için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum
-
06 Nisan 2012, 09:19
#771
safakk adlı üyeden alıntı
Atıp tutmak gibi bir tabiri öncelikle size yakıştıramadığımı belirtmek isterim. Bende heralde buradaki kullanıcı yorumlarından hareketle bunları söylüyorum. Hondayı yerin dibine batırıncada kimse bana para vermiyor
1 yazımı tam okumuş anlamış olsaydınız zaten eski kasalarda sorun yok dediğimi ve son yıllarda çıkan modellerde sık sık sorun yaşandığını belirtmiştim (ama tabii hondaya karşı çıkan birini görünce köpüre köpüre daha yazının sonunu okumadan cevap vermişsiniz)
2 ben istisnasız hepsinde olacak diye kesin birşeyde yazmadım. Ayrıca cbf150 kullanan yakın tanıdıklarımda benzer sorunlar yaşadı. Ben aldım bende yok demek çin japon tartışması yaşanan konuya yani çin motosikleti almış birinin ben aldım sorun yaşamadım demesine benzer
3 ben agility bundan daha iyidir gibi bir iddam olmadı ancak 50cc kore malı bir motor bile yağ yakmıyorken tutup japon malı 150cc bir motorun yağ yakmasının ne derece normal ve kabul edilebilir olduğunu sorgulamak amaçlı yazdım. Ayrıca şimdiye kadarda kymco yedek parçada hiç bir sıkıntı yaratmadı çok şükür. (gerek bulunabilirlik gerek maddi yönünden)
Honda cbf150 topic ini takip etmediğinizi düşünmekteyim zira yağ yakma ve tekleme konusunda özellikle çokca insan muzdaripti (azımsanmayacak kadar fazla!).
Son olarak civarımda bulunan ecza depoları artık yavaş yavaş ybr ye dönüyor. Zaten ecza depolarında artık yeni kasa cbf zor bulunur oldu.
Umarım bir gün şu marka fanatikliğini bir kenara bırakıp sağlıklı bir şekilde olayları değerlendirebilirsiniz
Not: yazış üslubunuza dikkat etmenizi rica ederim. Sonuçta bende fikrimi paylaşıyorum ve aslında yorum yazmak istemememinde sebebi cb125 konusunda cbf tartışıyor olmamız ve konuyu saptırmış olmamız.ben bu konuda duyarlı davranmaya çalıştıkça siz buraya gelip ''vay bak cevap veremiyor kaçıyor bakın bakın'' gibi bir tutum sergilemenizi doğru da bulmuyorum
Neyse size cbf inizle mutluluklar diliyor kymco ile geçirdiğiniz kaza için geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum
yazış üslubumda seni rencide edecek küçük düşürecek bir tarz görmedim,eğer kırdıysam özür dilerim
bizim bu karşılıklı yazışmamız sayfalarca sürüp gider o yüzden devam etmenin alemi yok
umarım kymco da grenaj ve motor aksamı ile bir problem yaşamazsın ve benim gibi sezonda 2 3 ay parça sıkıntın olmaz.
Birde ecza depoları konusunda yanlışın var lütfen kulaktan dolma cevaplar yazma tüm ecza depolarının honda ile özel iskontolar dahilinde anlaşmaları var
ha yamahaya geçiyorlarsa emin ol çok iyi fiyat almışlardır o yüzden.
Marka fanatikliğim yok emin çinli baotian ,yamaha crypton honda kinetic kymco simson hepsinin sahibi oldum.
-
06 Nisan 2012, 09:53
#772
Ben de tam tersini hatırlıyorum, yağ yakma sorunları ilk modellerde vardı, o da devir saati olmaması kaynaklı yüksek devirli kullanımdan. Deponun benzin kaçırması tekil bir fabrikasyon hatasıdır. Her türlü motorun başına gelebilecek bir olay. Araç imalatı yapan fabrikalarda çalışan arkadaşlar bilirler. Buralarda hiçbir ürüne kalite kontol yapılmaz, ürünün kalitesinden imalatçısı sorumludur. Parçalar geldikleri gibi araçlara takılırlar, sonradan bir sorun çıkarsa bunun hesabı imalatçıya sorulur. Tabi markanın da imajını zedeleme riski vardır ama tüm parçalara kontrol yapılamaz. Her motosiklette yüzlerce parça olduğunu düşünürseniz, günde yüzlerce motosiklet üreten bir fabrikada buna zaman da yoktur.
Ben bir arkadaşıma, bütün bu problemleri duymuş olmama rağmen geçen sene CBF150 aldırdım ve tek bir sorun bile yaşamadı. Kendim de alsam adım gibi eminim hiçbir sorun yaşamadan kullanırım. Bundan önce kullandığım Zealsun marka motorumda da (Çin işi montaj kaynaklı elektrik problemi hariç), şimdiki motorumda da zincir ve karbüratör ayarı dışında bir sorun yaşamadım. Ayrıca motorlarıma iyi bakarım, otomobil yağı kullanmam, bazılarının yaptığı gibi "Castrol Magnatec" koymam, "ya ne gerek var kaliteli yağa, 5 TL'lik yağ da aynı işi görüyor" demem, ısıtmadan yola çıkmam, kaldırımdan atlamam, bakımlarını kaçırmam. Bilmem anlatabildim mi ? Daha önce söylediğim gibi tekil bir iki gerçek sorun hariç çıkan sorunlar hep kullanıcıların zormalasından, rodajlarına dikkat etmemelerinden kaynaklanıyor.
Bu arada şahsi fikrim, CB125'in CBF150'den daha dayanıklı bir motor olduğunu yönünde. Bunu zaman gösterecek elbet ama üzerine oturunca bu hissi veriyor.
-
06 Nisan 2012, 10:06
#773
Cb 125'in cbf150'den daha dayanaklı olacağı kesin çünkü bozulacak bir şeyi yok.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
06 Nisan 2012, 10:07
#774
Honda gibi bir markadan beklentimiz daha çok arkadaşlar.Diğer ülkelere sattığı gerçekten harika motosikletleri bizimde kullanmak hakkımız.Bence hondayı kötüleyen arkadaşların bilinç altında bu konu var.5-6 yıldır bi cbf 150 dir gidiyor 2012 de bize reva gördüğü motosiklet cb 125 (kötülemek için söylemiyorum yanlış anlamayın) çok daha güzel modeller olduğunu hepimiz biliyoruz.
Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.
-
06 Nisan 2012, 10:14
#775
Neden CB125 reva görülsün ki ? Adamlar NC700 sersini de getirdiler, Crosstourer'ı da... CB125 bu fiyat kategorisindeki açığı kapatmak içindi. Zaten arada fark olsun diye CBF150'ye de zam yaptılar. Burada tek eleştirilecekleri nokta CBF150'yi kaldırıp enjeksiyonlu CBF 125'i getirmemeleri.
-
06 Nisan 2012, 10:27
#776
sarıdev adlı üyeden alıntı
Honda gibi bir markadan beklentimiz daha çok arkadaşlar.Diğer ülkelere sattığı gerçekten harika motosikletleri bizimde kullanmak hakkımız.Bence hondayı kötüleyen arkadaşların bilinç altında bu konu var.5-6 yıldır bi cbf 150 dir gidiyor 2012 de bize reva gördüğü motosiklet cb 125 (kötülemek için söylemiyorum yanlış anlamayın) çok daha güzel modeller olduğunu hepimiz biliyoruz.
Honda'nın bu sömürü mantığı olduğu sürece o modelleri getirse bile fahiş fiyata satar. Cbf125 Türkiye'ye gelirse fiyatı 7000TL'den aşağı olmaz. Bu yüzden cbf125 gibi modelleri getirmezler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
Bir de inanılmaz bir mantık var Honda'da ülkemize gelen modellerin özelliği ile Avrupa modellerinin özellikleri farklı. En basit örneği cbr250r Avrupa'da abs ve cbs fren sistemine sahip bizde ise bunlar yok. Şimdi bir arkadaşım bu özellikler olsa daha pahalı olması gerek diyebilir. Honda isterse ülkelerin ekonomik durumlarına göre fiyat belirler. ÖTV firmaların çok iyi kullandığı bir aldatmaca. Ötv ülkemizde yüksek doğru ama firmaların kar marjıda yüksek. Bir yıl önce kdv 250cc altına % 10 düşürüldü. Cbf 3700TL civarına düştü. Peki ne oldu bir yılda da cbf 150'ye % 23 zam geldi. Benim isyanım buna. Tamam cb125 sağlam motor, hangi ekstra özelliği var da fiyatı 3650TL?
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
06 Nisan 2012, 10:37
#777
Su soğutmalı ve daha performanslı CBR125 6900 TL'ye satılırken (ki bu da yüksek bir fiyat), daha aşağı sınıftaki CBF125'i 7000 TL'ye satmazlar, satsalar da kimse almaz. Onun ederi 5000 TL altıdır.
Bazen kendi kendime acaba ben mi yanlış değerlendirme yapıyorum diye soruyorum. Şu anda Türkiye'de satış yapan 4 Japon içerisinde özelliklerine ve kalitesine göre en uygun fiyatlı motorlar Honda'da satılıyor. Son zamlardan sonra bu durum biraz geriledi tabi ama hala geçerlidir. Burada Honda'nın ürünlerini ve fiyatlarını eleştirenlere tavsiyem önce bir Suzuki'ye bakmaları. Inazuma gelene dek Türkiye'nin en pahalı motorlarını satan ve en az ürün çeşidine sahip olan firmasıydı kendileri. Inazuma hariç hala da öyledir. Burgman 650 31 bin TL iken, Silverwing 600 20 bin TL idi. V-Storm 27 bin TL iken Transalp 19500 TL idi hem de ABS'li. Geçen sene CBR125 5400 TL'ye satılırken Yamaha 125'lik SS modelini 10500'e falan satıyordu. Şimdi bana aynı değiller demeyin, tamam aynı değiiler de o kadar da farklı değiller. Keza CBR250 8810 TL'ye geldiğinde Kawasaki Ninja 250 5000 € idi, hala da öyledir. Şu anda bu farklar kapandı biraz ama yine de en ucuzları Honda'lar. Bundan 4-5 sene önce ben de Honda'yı kazıkçı olarak görüyordum ama artık o fikirde değilim. Tek pahalı oldukları motor NC700 serileridir.
-
06 Nisan 2012, 10:53
#778
şehirde kullanmak için cb 125 e yeterli ve güzel bir motor yakıt sarfiyatı rodajda olmasına rağmen memnuniyet verici
-
06 Nisan 2012, 13:43
#779
Arkadaşlar cbf yağ yakiyordu ama bu yüzden yatak saran varsa kullanıcının yağ seviyesini kontrol etmediğindendir. Ara ara biraz yağ eklemek bütçeyi sarsmaz herhalde. Şimdi bu motorların fiyatları 5000tl altı. Bu sayıların altında uzun ömürlü diyeceğimiz motor modeli sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Bu modeller içinde ise sorunsuz olanı yok. Hangi modelin sorunları göz ardı edilebilecek ya da düzeltilebilecek türdense alıcı gider onu seçer. Honda ve yamaha kendilerini kanıtlamış markalar. Bugün birisi cb125'in selesini beğenmez ybr alır, diğeri ybr'nin torkunu beğenmez cb125 alır. Renk-zevk meselesi biraz. Ben cb kullanıcısıyım. Bugün motorumun ön tekerleğinde biraz yalpalama ve bulamadığım bir yerlerinde cızırdama var. Birazdan servise gideceğim. Bunun böyle olacağını bilseydim yine cb125 alırdım. Çünkü en ucuz ve güzel torklu bir motor. Cızırdama ve tekerlek benim için o kadar önemli değil. Tercih meselesi.
Şimdi, ybr tercih edenler kendi forumlarında kendi tercihlerini tartışsinlar, konuşsunlar. Biz burada cb125 tartışalım, konuşalım.
-
06 Nisan 2012, 13:45
#780
niketnac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf yağ yakiyordu ama bu yüzden yatak saran varsa kullanıcının yağ seviyesini kontrol etmediğindendir. Ara ara biraz yağ eklemek bütçeyi sarsmaz herhalde. Şimdi bu motorların fiyatları 5000tl altı. Bu sayıların altında uzun ömürlü diyeceğimiz motor modeli sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Bu modeller içinde ise sorunsuz olanı yok. Hangi modelin sorunları göz ardı edilebilecek ya da düzeltilebilecek türdense alıcı gider onu seçer. Honda ve yamaha kendilerini kanıtlamış markalar. Bugün birisi cb125'in selesini beğenmez ybr alır, diğeri ybr'nin torkunu beğenmez cb125 alır. Renk-zevk meselesi biraz. Ben cb kullanıcısıyım. Bugün motorumun ön tekerleğinde biraz yalpalama ve bulamadığım bir yerlerinde cızırdama var. Birazdan servise gideceğim. Bunun böyle olacağını bilseydim yine cb125 alırdım. Çünkü en ucuz ve güzel torklu bir motor. Cızırdama ve tekerlek benim için o kadar önemli değil. Tercih meselesi.
Şimdi, ybr tercih edenler kendi forumlarında kendi tercihlerini tartışsinlar, konuşsunlar. Biz burada cb125 tartışalım, konuşalım.
Serviste de titreşimli motor cızırdar normaldir diyecekler büyük ihtimalle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)