Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ağustos 2014, 14:39
#7201
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
windy125 adlı üyeden alıntı
İLGİ VE ALAKAN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..
BİRKAÇ SORUM DAHA OLACAK CB 125 İLE CB 125 E ARASINDAKİ FARK NE
İKİNÇİ OLARAK CB 125 VEYAHUT CB 125 E TAVSİYE EDERMİSİNİZ.. UZUN VADEDE BİNMEK İÇİN İSTİYORUZ..
CB 125 ACE 4 VİTES OLDUĞU İÇİN SON SECENEK OLARAK ELİMDE BULUNUYOR ÖNCELİĞİM CB 125 VE CB 125E AMA ARADAKİ FARKI ANLAMADIM..
ŞİMDİDEN CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..
Yazdığım gibi pek büyük farklar yok.
Ace 4 vites,ön arka kampana.
Cb e 5 vites,ön fren disk.
İki motorda performans olarak 125 cc'lik bir commuter ne verirse onu verir. Bakımları zamanında yapılırsa ben iki motorun da üzeceğini sanmıyorum.
Ace ya da Cb e seçimi artık zevkinize kalmış.
Reklamlar
-
10 Ağustos 2014, 00:55
#7202
Arkadaşlar dişlilerle oynayan varmi acaba ?
-
10 Ağustos 2014, 23:54
#7203
hsnkzyrt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dişlilerle oynayan varmi acaba ?
Bende önde 17 dişli var
1. Vites geciş aralıkları arttı. Şehir icinde coğu zaman 4 ncü vitese takmaya gerek bile kalmıyor
2. Güc düştü. Beşinci viteste güc hic yok. Düz yolda 4ncü viteste 90km ye cıkıyorum 5nci 90 ı aşamıyor. Hatta karşıdan hafif rüzgar varsa hız geri bile düşüyor. Aşağı eğimli yolda 110km ye kadar cıkabildim. Burada 5inci vites işe yaradı. Aynı yerde 15 dişli ile yanılmıyorsam 105 görmüştüm. Tam emin değilim 100 de olabilir.
Yokuşlarda her zaman cıkıtığım vitesle cıkamıyorum. Vites düşürmem gerekiyor
3. Gaz vermeden debriyaj basılı indiğim bir yer var orada 17 dişli daha yüksek hıza ulaşıyor. Sanırım zincir sistemi fren etkisi gösteriyor. 15 dişlinin etkisi 17 ye göre daha fazla. Bu aynı zamanda fren mesafesinin uzadığı anlamına da geliyor. Temkinli kullanan birisi olduğumdan beni fazla etkilemedi. Cabuk alıştım.
4. Yakıta etkisi olmadı.
-
11 Ağustos 2014, 01:46
#7204
Arkadaşlar motoru çalıştırdıktan sonra cikleyi açıyorum ve motor sönüyor cikleyi gaz vererek açmam gerekiyor sizce normal mi. Ayrıca kalkışlar sönük kalıyor acaba neyden kaynaklanıyor gaz yemiyor gibi geliyor bana ne yapmam gerekiyor sizde de durum bu mu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Motorumuz honda'nın resmi sitesinden kaldırılmıştır.
-
11 Ağustos 2014, 14:42
#7205
Jigle açmaya neden gerek duyuyorsun ki? Yazın Jigleye gerek yok.Jigleye gerek olmadigi için de calistirdiginda motoru boguyorsun ve stop ediyo..Kışın da jigleli calistirmak istiyorsanız önce jigleyi açın ve hiç gaz koluna dokunmadan marsa basın. .bi kaç dakika motor isindiktan sonra jigleyi birden kapatın. Sonrasinda motor normal rolantisinde calismaya devam edecektir.
Ayrıca motor gaz yemiyor demissin jigleyi kapattigindan emin ol yola cikarken.sebebi bu olabilir.
-
12 Ağustos 2014, 09:23
#7206
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler, dediklerinizi uygulayacagim.
-
12 Ağustos 2014, 15:47
#7207
B65 adlı üyeden alıntı
Bende önde 17 dişli var
1. Vites geciş aralıkları arttı. Şehir icinde coğu zaman 4 ncü vitese takmaya gerek bile kalmıyor
2. Güc düştü. Beşinci viteste güc hic yok. Düz yolda 4ncü viteste 90km ye cıkıyorum 5nci 90 ı aşamıyor. Hatta karşıdan hafif rüzgar varsa hız geri bile düşüyor. Aşağı eğimli yolda 110km ye kadar cıkabildim. Burada 5inci vites işe yaradı. Aynı yerde 15 dişli ile yanılmıyorsam 105 görmüştüm. Tam emin değilim 100 de olabilir.
Yokuşlarda her zaman cıkıtığım vitesle cıkamıyorum. Vites düşürmem gerekiyor
3. Gaz vermeden debriyaj basılı indiğim bir yer var orada 17 dişli daha yüksek hıza ulaşıyor. Sanırım zincir sistemi fren etkisi gösteriyor. 15 dişlinin etkisi 17 ye göre daha fazla. Bu aynı zamanda fren mesafesinin uzadığı anlamına da geliyor. Temkinli kullanan birisi olduğumdan beni fazla etkilemedi. Cabuk alıştım.
4. Yakıta etkisi olmadı.
ön dişli 16t yaparsanız ideal hale gelecektir, düz yolda maks hız 110-115, torktan kayıp çok fazla değil.
ben o şekilde test ettim. tavsiyemdir.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
12 Ağustos 2014, 21:36
#7208
Denizli ve çevre yakın illerde cb 125 veya cb 125E alınacaktır.. Tabi motorun temiz olması ve fiyatın şişirilmemesi.
-
13 Ağustos 2014, 00:10
#7209
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
ön dişli 16t yaparsanız ideal hale gelecektir, düz yolda maks hız 110-115, torktan kayıp çok fazla değil.
ben o şekilde test ettim. tavsiyemdir.
16t ile benim motor düzde 110 u görür mü şüpheliyim. 15 dişli ile en fazla 100km,102km civarı yapıyordu. İleriki bir zamanda 16t takıp denemeyi düşünüyorum. Az yakan düzde 110 yapan bir motor hem şehir ici hem şehirler arası icin cok iyi olur.
Bu arada internette glh125sh(cb125e nin kullanma kılavuzundaki görünen ismi) olarak arattırdığımda bir sitede bazı teknik resimlere ulaştım. İlginizi cekebilir
http://www.mototoro.com/search.aspx?Keyword=glh125sh
aslında mototoro honda parcası satan bir site parcaların resimlerini,yerlerini ve isimlerini gösteriyor.
resimlerin üzerine tıkladığınızda resimleri büyük görebiliyorsunuz.
-
14 Ağustos 2014, 17:55
#7210
ARKADAŞLAR CB 125E SARI RENKLERİN HEPSİDE PİZZACI MOTORU GİBİ SANKİ PİZZA PİZZA SARI RENKTEN 500 TANE SİPARİŞ VERMİŞ DAHA SONRADA İÇ PİYASAYA VERMİŞ MOTORU.. BİLGİSİ OLAN VARMI..
-
14 Ağustos 2014, 17:57
#7211
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
-
15 Ağustos 2014, 14:39
#7212
[QUOTE=OSİMAN;3419724]PTT den çıkma onlar.[/QUOTE
SANIRIM DIŞ PLASTİK AKSAMINDA SORUN VAR .. NEDENİNE GELİNCE YEDEK PARÇA BAKIYORUM MESALA SİPERLİK SİYAH KIRMIZI VE MAVİ VAR AMA SARI RENK YOK AYNI ŞEKİLDE YAN KAPAK VE ARKA KUYRUK PLASTİKLERİDE.. DEMEKKİ SARI RENK ALMAK AKIL İŞİ DEĞİL..
-
15 Ağustos 2014, 14:48
#7213
Bu motoru yapan japon mühendis utanç ve pismanligindan harakiri yapmış diyorlar doğru mu acep. Honda Türkiye neden uretimden kaldırdı. Belki bundandir.
-
15 Ağustos 2014, 16:32
#7214
arkadaşa alacağız sanırım cb 125e ama hala aklım yatmıyor acabalarım var.. ve cevap alamıyorum :S
-
15 Ağustos 2014, 16:46
#7215
[QUOTE=windy125;3420308]
OSİMAN adlı üyeden alıntı
PTT den çıkma onlar.[/QUOTE
SANIRIM DIŞ PLASTİK AKSAMINDA SORUN VAR .. NEDENİNE GELİNCE YEDEK PARÇA BAKIYORUM MESALA SİPERLİK SİYAH KIRMIZI VE MAVİ VAR AMA SARI RENK YOK AYNI ŞEKİLDE YAN KAPAK VE ARKA KUYRUK PLASTİKLERİDE.. DEMEKKİ SARI RENK ALMAK AKIL İŞİ DEĞİL..
Sarı renk ptt icin boyanmış olanlar. Onlardan bulamazsın.Normalde benim bildiğim beyaz,siyah ve kırmızı renk var. Mavi yok diye hatırlıyorum
-
15 Ağustos 2014, 17:41
#7216
3100 TL
17 bin KM
Honda CB125E sizce alınır mı ?
aynı fiyata Kuba CR1 2.000 KM var ama biri daha yeni ne olduğu tam belli değil biri Honda
CR1 devir saati var,dijital gösterge var 150 cc titreşim yok
Honda sadece honda kalitesinden alıcı olarak bakıyorum.Titreşim var deniyor devir göstergesi yok
Sonuçta 20 binde ki motorun servisle işi yok ve garantiside bitmiştir.
-
15 Ağustos 2014, 18:37
#7217
demirkask adlı üyeden alıntı
3100 TL
17 bin KM
Honda CB125E sizce alınır mı ?
aynı fiyata Kuba CR1 2.000 KM var ama biri daha yeni ne olduğu tam belli değil biri Honda
CR1 devir saati var,dijital gösterge var 150 cc titreşim yok
Honda sadece honda kalitesinden alıcı olarak bakıyorum.Titreşim var deniyor devir göstergesi yok
Sonuçta 20 binde ki motorun servisle işi yok ve garantiside bitmiştir.
Motor iyiyse alınır. Benimkisi 20.000 e yaklaşıyor taş gibi maaşallah. En ufak problemi yok. Fiyat da yerinde motor temizse.
-
15 Ağustos 2014, 19:30
#7218
12 bin km de benim cb..Masallahi var taş gibi hiç üzmedi..Yolda kalır miyim diye düşünmeden nispeten uzak yerlere giderken hiç aklımda şüphe bırakmıyor..Honda markasını hakeden bir motor..temiz kullanilmissa dusunmeden alın derim..Yalnız özellikle dikkat edin motoru satın alacağınız kişi motoru MIKUNI nickli arkadaş gibi kullanmissa arkanıza bakmadan kaçın.
-
16 Ağustos 2014, 01:43
#7219
Ne yapsam bilemedim simdi ya 16 ideal gibi duruyo aslinda peki bunu kendim yapabilir miyim sizce ? Dikkat etmem gereken noktalar neler acaba?
B65 adlı üyeden alıntı
Bende önde 17 dişli var
1. Vites geciş aralıkları arttı. Şehir icinde coğu zaman 4 ncü vitese takmaya gerek bile kalmıyor
2. Güc düştü. Beşinci viteste güc hic yok. Düz yolda 4ncü viteste 90km ye cıkıyorum 5nci 90 ı aşamıyor. Hatta karşıdan hafif rüzgar varsa hız geri bile düşüyor. Aşağı eğimli yolda 110km ye kadar cıkabildim. Burada 5inci vites işe yaradı. Aynı yerde 15 dişli ile yanılmıyorsam 105 görmüştüm. Tam emin değilim 100 de olabilir.
Yokuşlarda her zaman cıkıtığım vitesle cıkamıyorum. Vites düşürmem gerekiyor
3. Gaz vermeden debriyaj basılı indiğim bir yer var orada 17 dişli daha yüksek hıza ulaşıyor. Sanırım zincir sistemi fren etkisi gösteriyor. 15 dişlinin etkisi 17 ye göre daha fazla. Bu aynı zamanda fren mesafesinin uzadığı anlamına da geliyor. Temkinli kullanan birisi olduğumdan beni fazla etkilemedi. Cabuk alıştım.
4. Yakıta etkisi olmadı.
-
16 Ağustos 2014, 16:20
#7220
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)