Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 16:27
#7181
Hemşerim, Sivas'ta devamlı kısa mesafelerde motor daha tam ısınmadan, artçılı ve tapa gaz gittiğin için fazla yakmış olabilir. Sonuçta, 1 ay için 250 km. az. Yeri geliyor bir haftasonu bu kadar km. yaptığım oluyor.
Çok etkilemese de bir miktar benzin uçmuştur. Bu da bir etken.
Lastik havalarını kontrol edebilirsin belki.
Bende bir depo ile yaklaşık 450 km. yol yapıyorum. 100 km. de tüketim 2.4 litrelerde.
Memlekete selam..
Reklamlar
-
01 Ağustos 2014, 16:29
#7182
CelalOgun adlı üyeden alıntı
Hemşerim, Sivas'ta devamlı kısa mesafelerde motor daha tam ısınmadan, artçılı ve tapa gaz gittiğin için fazla yakmış olabilir. Sonuçta, 1 ay için 250 km. az. Yeri geliyor bir haftasonu bu kadar km. yaptığım oluyor.
Çok etkilemese de bir miktar benzin uçmuştur. Bu da bir etken.
Bende bir depo ile yaklaşık 450 km. yol yapıyorum. 100 km. de tüketim 2.4 litrelerde.
Memlekete selam..
VE Alaeykümselam, anlıyorum doğru tespit.
-
01 Ağustos 2014, 16:31
#7183
585858 adlı üyeden alıntı
fakat ben yedeğe düşüştüğü anda ki km yazdım daha var için de yedekte. Benim bir tespitim var ben 67 kg ım fakat artçı ağır oluyor 80 75 civarı motor 125 lik olunca 2 kişide tapa gaz yaparsan motor çok yakmaya başlıyor görüşüm bu hafif birisi fıtı fıtı tek başına binerse belki dediğiniz olur. Bu arada hava filtresi temiz.
artçıyla o kadar yol yapmadım, hava sıcak hiç işim de olmaz artçıyla, tapa gaz bide yazıktır hayvana
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
01 Ağustos 2014, 22:02
#7184
20 TL lik benzin ile (5,10 kuruş benzin fiyati) 120 km yapıyorum Çoğunlukla artcili ve şehiriçi ben 105 artcimda 68 kilo depoyu kaça fulledin? 65 liraya depoyu fullesem 13 litre 390 km yol giderim..Artcisiz gidecegim yol biraz daha artar tabi.
-
02 Ağustos 2014, 01:23
#7185
Motoru kullandığınız mesafeler bu konuda çok etkili. Ben de motoruma 3.2 litre civarları yaktırabiliyorum.
Artçılı, çantalı-yüklü ve devamlı kısa mesafeler çok etkiliyor.
Bir de arkadaşlarımızın depo fulleme algısı çok farklı. Benim bildiğim pompa depo ağzına bırakılır ve tetik atınca doldurma işi bitmiştir. Bunun haricinde yapılan zoraki doldurmalar ile yapılan ölçümler bir şey ifade etmiyor bence. Çünkü depo o noktadan sonra oldukça fazla benzin almaya devam ediyor.
-
02 Ağustos 2014, 02:02
#7186
bugün benim motorda 472 km de benzin tamamem bitti. motor yağ yakma ihtimali var birde hava filtresini söktüğümde motor yağıyla yağlanmış vaziyette buldum bununla ilgili düşüncelerinizi paylaşır mısınız?
-
02 Ağustos 2014, 12:15
#7187
Bende dün fulledim sayacı sıfırladım şimdi sakin kullanacağım, yedeğe düşene kadar bakalım kaç km kullanacağım.
-
05 Ağustos 2014, 01:25
#7188
Arkadaşlar beni bu motorda çok rahatsız eden bir ses var. Bu ön plastik aksamların olduğu yerden (km göstergesi vs.) çok fazla titreşim ve buna bağlı olarak ses geliyor. Ordaki titreşimi veya sesi nasıl engelleyebiliriz? Varmı bunun bir çözümü?
-
05 Ağustos 2014, 16:05
#7189
SCelen adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar beni bu motorda çok rahatsız eden bir ses var. Bu ön plastik aksamların olduğu yerden (km göstergesi vs.) çok fazla titreşim ve buna bağlı olarak ses geliyor. Ordaki titreşimi veya sesi nasıl engelleyebiliriz? Varmı bunun bir çözümü?
Depo kapağının ustundeki anahtar kapağı yapıyor büyük ihtimal o sesi..Ses geldiğinde elinizle tutun ses kesilirse orasıdir.Benimde yapiyordu önceleri kendiliginden geçti sonra.
-
07 Ağustos 2014, 00:35
#7190
merhabalar honda today kullanıcısıyım grenajımdaki çatlaklardan dolayı komple olarak grenajı orjinal malzemeleriyle değiştirdim ve ön lastiği sökmem gerekti ve ön lastikten çıkan fren hortumuyla km saatinin kordonu malum yere değdi ve tozlandı bende sildim kuru bir bez ile yerine taktım fakat teker eskisi gibi dönmüyor dönmekte zorlanıyor gibi acaba nerede yanlış yaptım çok mu sıktım dedim teker ana uzun contasını gevşettim bu sefer tekerle birlikte kampanada dönüyor lütfen yardım edin ne yapabilirim ? acaba sorun km telindenmidir ?
today başlığı çok eskide kalmış o yüzden buraya yazmak istedim anlayan varsa diye kusura bakmayın
-
08 Ağustos 2014, 00:27
#7191
Merhabalar
Benim motordan benzin kokusu geliyordu ama emin olamadım. Ama bu aylarda normalde 100km de 2.4lt yakarken 2.54'e cıkınca bujiye bir bakayım dedim.(motor 13000km de)
İşte bujinin hali
Ucu kararmış ayrıca aralıkta artmış. Buji bu halde iken bile motor iyi kötü calışıyordu.
Yeni buji olarak kullanma kılavuzunda belirtilen CPR8EA-9'i taktım. Yakıt tekrar 2.4lt ye düştü.
(CPR8EA nın performans olarak CPR7EA dan bir farkını göremedim.)
Sanırım arada bir bujiyi kontrol etmekte yarar var.
-
08 Ağustos 2014, 12:54
#7192
ARKADAŞLAR TEKRAR CB125E ALMAK İSTİYORUM AMA SIFIRI YOK. BAYİDEKİLER HEP 2013.AŞAĞIDAKİ LİNKTEKİ MOTORLA İLGİLİ BİLGİNİZ VAR MI?NASIL?TEMİZ DURUYOR AMA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-garaj-motoru-ogretmenden-servis-bakimli-174202130/detay
-
08 Ağustos 2014, 16:14
#7193
Arkadaşlar benim CB'm sizinkilerden daha çok yakıyor bunu nedenleri nelerdir ve nasıl çözebilirim? (1200km)
-
08 Ağustos 2014, 16:28
#7194
BİLEN YA DA FİKİR YÜRÜTECEK YOK MU
requinxxx adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR TEKRAR CB125E ALMAK İSTİYORUM AMA SIFIRI YOK. BAYİDEKİLER HEP 2013.AŞAĞIDAKİ LİNKTEKİ MOTORLA İLGİLİ BİLGİNİZ VAR MI?NASIL?TEMİZ DURUYOR AMA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-garaj-motoru-ogretmenden-servis-bakimli-174202130/detay
-
08 Ağustos 2014, 22:27
#7195
ARKADAŞLAR BİR ARKADAŞIMA MOTOR ALACAĞIZ.
ÖNCELİKLE CB 125 İLE CB 125E ARASINDAKİ FARK NEDİR..
CB 125 ACE MODELİ VAR SİZCE CB125 YADA CB 125E NOADİL OLABİLİRMİ..
ACE 4 VİTES O BİRAZ DÜŞÜNDÜRÜCÜ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM..
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM..
BİRDE MOTORLAR KAÇ HP VE TORK ORANLARI NEDİR.. TİTREŞİM OLAYI FELAN MERAK ETTİM.
-
09 Ağustos 2014, 00:41
#7196
Arkadaşlar benim CB'm sizinkilerden daha çok yakıyor bunu nedenleri nelerdir ve nasıl çözebilirim? (1200km)
Birincisi kullanım farkından dolayı olabilir. Ben genellikle yüksek devirde kullanmıyorum.
İkincisi, daha önce benim başıma gelmişti. 2.9lt yakıyordu. Rolantisi cok yüksekmiş azalttıktan sonra 2.4 e düştü.
Ücüncüsü benzin aldığın yerden kaynaklanabilir. Bir tanıdığım arabasına gazı bir yerden aldığında tam depo ile en fazla 280 km giderken başka yerden aldığında 300km nin üzerinde rahat yol yapabiliyor. Benzini hep aynı yerden almaya bak. Ben bir istasyonu belirledim zorunlu olmadıkca hep aynı yerden alıyorum.
Dördüncüsü yanlış hesaplama olabilir.Ben 2.4 yakıyorum ama hesaplamayı şöyle yapıyorum. Benzin yedeğe düştüğünde gidip 20 tl lik benzin alıyorum. Yedeğe düştüğü andaki km yi bir yere kaydediyorum. Fişini saklıyorum. Fişte kac litre aldığımı yazıyor.Tekrar yedeğe düştüğünde ne kadar kilometre yaptığımı bulup yakıtı hesaplıyorum. Belki ben hata yapıyorumdur ama hep bu şekilde hesapladığımdan harcamada bir fark olursa hemen farkedebiliyorum
-
09 Ağustos 2014, 01:14
#7197
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
windy125 adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR BİR ARKADAŞIMA MOTOR ALACAĞIZ.
ÖNCELİKLE CB 125 İLE CB 125E ARASINDAKİ FARK NEDİR..
CB 125 ACE MODELİ VAR SİZCE CB125 YADA CB 125E NOADİL OLABİLİRMİ..
ACE 4 VİTES O BİRAZ DÜŞÜNDÜRÜCÜ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM..
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM..
BİRDE MOTORLAR KAÇ HP VE TORK ORANLARI NEDİR.. TİTREŞİM OLAYI FELAN MERAK ETTİM.
Cb 125 E'nin artık sıfırı yok. Sadece Cb 125 Ace sıfır olarak satılıyor.
Cb 125 Ace ile ilgili şu test yazısı faydalı olabilir belki.
Cb 125 Ace 4 vites,devir saati,benzin göstergesi,vites göstergesi yok. Ön arka fren kampana. Yaklasık 8 hp. Kuryelerin altında çok sık gordugum bi motor.
Cb 125 E ise 5 vites,ön fren disk.
Öyle ahım şahım fark yok,az yakar,az kaçar,sağlam,güzel motorlar. Cb 125 Ace hakkında çok olumsuz yorumlar yapıyorlar ama ben yine de beğendim.
Kurye arkadaşların sert kullanımına rağmen hala kronik bir sıkıntı çıkarmaması da olumlu.
Titreşim bir çinli kadar değil. Ama üst devirlerde hissedilir şekilde var. Tek silindirli bir motosiklette olağan sayılır.
-
09 Ağustos 2014, 02:31
#7198
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Cb 125 E'nin artık sıfırı yok. Sadece Cb 125 Ace sıfır olarak satılıyor.
Cb 125 Ace ile ilgili
şu test yazısı faydalı olabilir belki.
Cb 125 Ace 4 vites,devir saati,benzin göstergesi,vites göstergesi yok. Ön arka fren kampana. Yaklasık 8 hp. Kuryelerin altında çok sık gordugum bi motor.
Cb 125 E ise 5 vites,ön fren disk.
Öyle ahım şahım fark yok,az yakar,az kaçar,sağlam,güzel motorlar. Cb 125 Ace hakkında çok olumsuz yorumlar yapıyorlar ama ben yine de beğendim.
Kurye arkadaşların sert kullanımına rağmen hala kronik bir sıkıntı çıkarmaması da olumlu.
Titreşim bir çinli kadar değil. Ama üst devirlerde hissedilir şekilde var. Tek silindirli bir motosiklette olağan sayılır.
İLGİ VE ALAKAN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..
BİRKAÇ SORUM DAHA OLACAK CB 125 İLE CB 125 E ARASINDAKİ FARK NE
İKİNÇİ OLARAK CB 125 VEYAHUT CB 125 E TAVSİYE EDERMİSİNİZ.. UZUN VADEDE BİNMEK İÇİN İSTİYORUZ..
CB 125 ACE 4 VİTES OLDUĞU İÇİN SON SECENEK OLARAK ELİMDE BULUNUYOR ÖNCELİĞİM CB 125 VE CB 125E AMA ARADAKİ FARKI ANLAMADIM..
ŞİMDİDEN CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..
-
09 Ağustos 2014, 02:44
#7199
Merhaba, bende yeni aldım bu motoru ama birşey fark ettim göstergelerdeki çubukların ışığı yanmıyor bunu nasıl halledebilirim ?
-
09 Ağustos 2014, 12:04
#7200
Merhabalar tekrar cb125e alarak aranıza katıldım bende. Yalnız bu ne yağmur böyle beni mi buldu nedir.
Bu arada resim ekleyecektim ama bulamadım eklemeyi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)