Dehşet mi pahalı? :(
Şimdiden hayalini kurmaya başlamıştım halbuki.
Serkan birkaç örnek verebilir misin parça fiyatlarıyla ilgili?
Dehşet mi pahalı? :(
Şimdiden hayalini kurmaya başlamıştım halbuki.
Serkan birkaç örnek verebilir misin parça fiyatlarıyla ilgili?
İyi aksamlar cb 125e kullanıcıları =) Su sitede yabancı versiyonunu gördüm bizim cb nin o far cok yakısmıs gercekten hele mavi rengi =) bu farı takma gibi bir imkanımız varmı ?
http://motorcycles.honda.com.au/Naked/CB125E
Sıfırların hizası bile tutmuş, aysttt beee
İyi aksamlar cb 125 ailesi =) Ben cb min yanına birde 600 lük yakısır diye düsündüm . rahat olmasını istiyorum . Biyerden honda kendini kanıtlamış bir marka olması beni cezbediyor. Bir yandan fazer 6 nin rahatlığı ikisi arasında kaldım.
Sizlerden yardımcı olmanızı istiyorum beni kırmazsanız sevinirim . Cbr 600f ile rahat edebilirmiyim daha cok artçılı kullanıyorum . Deneyim konusunda yaklasık 4000 km kawasaki er6f kullandım. ve bircok 125 250 lik motosiklet . yardımcı olursanız sevinirim
Dilimin izin verdği kadar yard.plm. çalışayım;
Honda cbr 600f artıları:
-top speed=270-275 civarı,
mükemmel denge, iyi frenler...
çıkma parçası bol
aksesuar seçenekleri çok fazla
işi bilirsen 600cc race'leri hertürlü kovalar...
EKSİLERİ:
Eksantrik zincir ve gergiler:kronik tek sorunu'dur..
Orijinal yedek parça çok pahalı(yamaha fz6 fazer'e göre)...
Temizini bulmak(samanlıkta iğne aramak gibi bir şey)çok zor...
Yamah fz6 Fazer;
Eksileri:
Kronik olan TPS sensör arızası(trottle position sensor)-gaz kelebeği pozisyon arızası
Vasat fren(fren'ler 600f'e göre zayıf)
Top speed(standart oynanmamış-modifiye edilmemiş)245-250 civarı(600f'ten 25-30 km/h az)
-nefesi 220-225 gibi kesiliyor...
-tıpkı 600f gibi boyasızı'nı bulmak çok zor....
-200+ süratlerde ön-salmaya başlar(ön-hafifler)-güven vermez yüksek sürat'lerde
-düşük devirler çok cansız-sürekli devirli kullanmayı gerektirir(2000 d/dk-7000 d./dk)
Artıları:
-Orijinal yedek parça(cbr 600f'e göre) çok daha ucuz...
-çıkma parça bol ve ucuz...
-0-200 ivmesi 600f'e nazaran bir tık ^^iyi^^
-daha rahat oturuş pozisyonu ile uzun turlara da elverişli(600f'e nazaran)
Elimden geld. yardımcı olmaya çalıştım...
Şahsi fikrim çok el değiştirmemiş 600f daha mantıklı
The Power of The Dreams.
bu gün 1000 bakımını Tekirdağ/Çorlu Honda yetkili servisi ONUR'da yaptırdım. cbf'min bakımlarını da orda yaptırırdım. 27 tl yağ ücreti verdim cıktım. daha önce gittiğim tüm bakımlarda motorumun yanında dururdum bu sefer içeri almadılar ilk bakım diye sesimi cıkarmadım sadece yağı değişecekti biliyorum birde rutin kontrol.. ara bakımlarda ve ana bakımlarda bu durumu kabul etmiycem Yağ değişiminden sonra beklediğim gibi vites gecisleri ve ivme arttı.. birde 2-3 bin devirsek motor karakterini bir bulsa..
Koca Oğlanı sadece hafta sonu çıkartabiliyorum(malum: Hayvan benzini içiyor...)...Biz de beklioruz ferdinandd gelecek Avcılar'a-da misafirimiz olacak...
---------- Post added at 00:03 ---------- Previous post was at 00:00 ----------
Dünya'nın Ekvator'dan çevresi yaklaşık: 40.000 km'dir--bu demek oluyor benim^^SÜRÜNGEN^^ 1,5 yilda-dünyayı birbuçuk defa dolaşmış...
The Power of The Dreams.
sürüngen demeyin minik deve balık merakım var.. hafta sonu girdiğim bağ bayırı görseniz... cbf250 çamur deryası tarla içinde 1 kez yattı 50 metre kadarda yan yan gitti pati cekerek. bizim ufaklık keçi gibi çamur mamur dınlemıyo
Vay arkadas neler oluyor burda 62.000 supermis, hala cigeri saglam mi? Yag yakma vs var mi?
Permtiq rodajdan kurtulusun hayirli olsun
Umot 600f te fazer a gore daha az ruzgar yersin. Birde benim kullandigim fazerin kici cok geziyordu,cok kisa bir mesafe denemek icin bindim ama korktum hele ki arka frene basinca :/ dyavol hepsi mi öyle yoksa o motorda mi bi caciklik vardi? Sirf bu yuzden fazer dan sogumustum
Motorla birlikte düştüğünde bacağına bir şey olmasını istemiyorsan mutlaka motor koruma demiri taktırmalısın, o demir sadece motoru değil bacağını da koruyor.
Bu arada bende uzun zamandır foruma girmedim, forum bayağı bi durgunlaşmış.
Uzun zamandır forma girmediğim gibi yaklaşık 1,5 aydır motorda kullanamıyorum, bayağı özledim motor kullanmayı.
Motor kullanamamamın sebebine gelince: Zincir bakımı yapayım derken parmağı dişliye kaptırdım, parmak koptu haliyle.
Motor sehpada ve 1. viteste çalışırken temizlik yapayım dedim. Nasıl olduğunu anlayamadım, bir baktım parmak gitmiş, yaklaşık 1 cm falan koptu, tam tırnak başlangıcından bir daha tırnak çıkmayacak şekilde koptu maalesef, kemikte parçalandı. Kopan parça dişili de ezildiği maalesef artık parmak eksik olacak. Parmak halen bandajlı durumda, hayır motor kullanabilirim de eldiven takamıyorum o yüzden kullanmıyorum.
kdrsahin çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.
Bu daha önce de konuşulmuştu, malesef senin başına gelen şey bir başkasının daha başına gelmişti.
O şekilde zincir temizliği yapılması kesinlikle çok tehlikeli.
Ama artık olan olmuş. Tekrar geçmiş olsun.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)