ı phone en kaliteli yağ bence sonra da motul bu ikisinden birini kullan nasıl kafana shoeı ya da nolan kask takıyosan kafanı koruyosa motorunu da bu yağlar öyle korur ve ömrü uzun olur kaçma aradaki 10 tl fark için koyma dandik yağ uzasın motorun ömrü ya da en kötü castrol kullan başka yağ kullanma
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
yeni modeliz yeni eskimiz yok en eskimiz 1 yaşında
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:08 ----------
gitmeyiz ama az yakarız üzmeyiz sahibimizi konforlu değiliz ama yollarda dağılmayız sağlamız dayanıklıyız sadece içimiz kıpır kıpır yapar süratlenince üstümüzde çin yazar ama farklıyız diğerlerine benzemeyiz karnımız acıkır bi yerlerimiz uf olur ya da arada tatlı arada acı isteriz ama yine üzmeyiz sahibimi parçamız ucuz tek isteğimiz vuralım yollara kendimizi özgürce rüzgarı hissedelim ısınalım soğuyalım sinekler çarpsın farımıza bozuk yollarda çalışsın amartüsörümüz asvalt görsün tekerimiz tek isteğimiz bu sahibimizden daha ne olsun
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
Motora küçük bir modifikasyon yaptım.
Gösterge panelinde bir saat olmamasının eksikliğini çok hissettim. 4 papele aldığım bu çin malı dijital saati gidona sabitledim.
Kendi tutacağı da var, motoru sokağa bir yere bırakırken saati alıp cebinize atabilirsiniz.
Dip Not: Tamam, motoru yıkatacağım.
Kuryelik falan mı yapıyorsunuz saate ne gerek var benim aklımdan hesapladığım saatle gerçek saat arasındaki fark 10-15 dakkayı geçmez motorda saate bakmaya ihtiyaç duymuyorum. Uzun yola gidiyosam durunca telefonun saatine bakarım arada bir zaten.
her zaman gözümün önünde saat arayan bi insanım nedense nereye yetişeceksek işte
Saat olayı süper olmuş. 4 liraya çözmüşken toprağa cubuk saplayıp güneş saati yapmanın mantığı yok. Paylaşım için teşekkürler
Arkadaşlar Barkın bayoğlu cb 125 e yi inceleyecekmiş facede yazmış şöyle demiş:
Tamam CB 125E videosu yapacağız, 1 haftada 150 istek mesajı gelir mi bir motosiklet için arkadaş?
Fakat ey "Ben yeni başlayacağım, CB125E düşünüyorum, ne dersin?" ci kardeşler:
Lütfen önce buraya: http://honda.com.tr/m_motosiklet_egitim_merkezi_nedir.aspx yazılınız.
Arkadaşlar ıpone yağ tavsiyeleriniz için teşekkürler.
Bugün HRP honda mersin servisine gittim ;
Ipone yağ 30 , castrol 25 tl dediler bende ıpone u tercih ettim kutusunu okudum tam sentetik değil yarı sentetikmiş.
yağ değişimi yapıldı
zincir esnemiş , gerildi ve yaglandı
lastik havası kontrol edildi 30 - 32 olması gerektiğini söyledi usta( çayandaki usta 30 - 40 demişti) kitapçıgında ise 29 - 33 yazıyor
ilk mesajlarımda yazmıştım depodan ses geliyordu bi metal diğerine sürtme sesi, ustaya gösterdim sonra benzin deposunun altındaki takoz yerinden çıkmış onu düzelttiler,oysaki ilk aldıgımda servis motor hazır dediğinde ses geliyor dedim usta önemli değil demişti, şimdi ses kesildi.
ustaya 800 ml yağ koyalım dedim yok bunlara 1 litre koyuluyor dedi.ben ısrar ettim 800 ml diye tamam dediler fakat ellerinde ölçekli kap olmadıgı için yine göz kararı koydular sonra usta baktı yine az bu dedi biraz daha koydu benim tahmınımce 900 ml felan oldu.
lastiklerin dubleks olup olamayacagını sordum kesinlikle olur dedi bende çayan servisindeki ve istanbuldaki diğer ustaların dublekse uygun jant olmadığını söylediğimde dubleks lastik takarız buna dedi.
şimdi motora istediğim gibi gaz verebiliyorum ve yağ değişiminden sonra motorun daha iyi gittiğini hissediyorum,bugünkü yaşadıklarım bunlar.
Bi de servisi daha resmi olarak açmamışlar o yüzden motorun yanına gidip yaptıkları işlemleri gördüm,ama açıldıktan sonra kamera var içeri giremezsiniz dediler.
Gayet güzel olmuş, beğendim reverse Çok az büyük sanki ama orası serbest bölge, hiçbi rahatsızlık vermez
Fren hidroliğine bak, utanmasa taşacak
__ Bu arada bugün MOTUL yağ almaya gittim ( +Honda' da %40 indirim var faydalanalım diye) , servise girmeyince satışta indirim olmuyormuş, indirimsiz alayım madem dedim Motul ellerinde kalmamış ... ...
Bende gidip herzaman aldığım Atatürk sanayideki Motulcudan aldım ( orayı seviyorum zaten şikayetim yok ) neyse... Karter tapa pulu falan filan aldım, birde motor etrafındaki takozlardan sordum, evet var dedi...
rica etsem 1-2 tane mümkünmü falan filan derken, parça kodu girip ambalajlı olarak Honda bandrollü satışını yaptı, şaşırıdım
Bunları hiçbir işe yaramıyor diyorlardı, neden Honda yedek parça olarak satışı var ki dedim, bi bilgim yok dedi arkadaş Bişey değişeceğini düşünmüyor olsamda kel başa sürüp belki saç çıkar diye bekliycem
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Beğenileriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Saati Sirkeci'de, Eminönünden Sirkeciye Doğubank'a doğru giden yolda, Halkbankasının oradaki bir elektrikçiden aldım. Giderken sağda dönerken solda.
Zaten vitrinine bakarsanız ''yok'' yok bir yer. Bana kalırsa milyoncularda da aynı saati bulursunuz.
Şimdi kutusuna baktım da KENKO marka ve üzerinde ''car clock'' yazmışlar.
Ferdinandd; ilginç şeyleri hep senden görüyorum. O bakır boru neyin nesi, yağ sıcaklığını mı (hararet mi deniyor?) ölçen bir edevat?
Fren hidroliğinin seviyesi gidonun konumuna göre değişiyor. Motorun üzerine oturup tam dik konumda iken ve gidonu da tam ortalayınca motoru ilk teslim aldığımdaki gibi, en üst noktada bir baloncuk kalacak kadar dolu.
Bir de; Barkın bey gerçekten cb125e videosu yaparsa güzel olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Ha bir de unutmadan:
Ferdinandd şu lastik takozların sayısını arttırdığında neler olacak çok merak ediyorum. Çok ilginçtir ki işe yaramıyor denilen şey hondanın yedek parça olarak satışını yaptığı bir şey.
İlla ki bir numarası vardır diye düşünüyorum.
lastik takozu dediğin arka lastiği sökünce kampanayı çıkarınca cantın göbeğine takılan takoz dişli yi sabit tutmaya yarıyor aşındığı zaman arka dişli langur lungur oynar bütün bi parça arttırma ihtimali yok
Hayır hayır, o değil.
Ferdinandd'ın en son mesajındaki fotğrafta kırmızı ok ile işaretlediği lastik parçalardan bahsediyorum. Takoz doğru bir tabir olmadı sanırım.
Tam ismini bilmediğim için o şekilde yazdım.
hmm anladım fotoya bakmamıştım bnm de o plastik parçalar hakkında bi bilgim yok valla hiç onları çıkarmak veya takmak gibi bi ihtiyacım olmadı bu zamana kadar 4 motorumda da
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)