Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5601

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    arkadaşlar ben tekerleri dublex e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

    ]arkadaşlar ben tekerleri tubeless e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??[/QUOTE]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5602
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı demirperde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben tekerleri dublex e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

    ]arkadaşlar ben tekerleri tubeless e çevireceğim inşallah.. motor şu an 7.000 küsürde. hangi lastikleri önerirsiniz ??
    [/QUOTE]
    michelin pilot sporty tavsiye ederim ben aldım çok memnunum

  3. #5603
    cgrdgryl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    merhaba arkadaşlar dün 81 kg ben ve 65 kg lık artçımla istanbul dan lüleburgaza günübirlik gittim geldim toplam 300 km. düz yolda fazla zorlamadan 80-85 km hızla gittim yokuşlarda 60 a kadar düşüyo hız malesef ve biraz kamyonlara küfrediyosunuz çünkü sollayabilecek güç yok altınızda izlenimlerim bunlar paylaşma gereği hissettim sorularınız olursa seve seve cevaplarım

  4. #5604
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    * Fiyat/performans arıyorsan Pirelli Dura Traction araştırabilirsin, kullanıcıları genel olarak memnun!



    * Yüksek performans ve konfor arıyorsan Michelin gözün kapalı alabilirsin

    * Metzelerin kullanıcıları da aşırı memnun, yurtdışı testlerde Micheline yakın puanlar alıyor ama tubeless değil :/

    Alıntı cgrdgryl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar dün 81 kg ben ve 65 kg lık artçımla istanbul dan lüleburgaza günübirlik gittim geldim toplam 300 km. Düz yolda zorlamadan 80-85 km hızla gittim yokuşlarda 60 a kadar düşüyo hız malesef ve biraz kamyonlara küfrediyosunuz çünkü sollayabilecek güç yok altınızda izlenimlerim bunlar paylaşma gereği hissettim sorularınız olursa seve seve cevaplarım
    Artçısız yokuşlarda da sorun yok ama artçı ile yokuş yukarı yüksek hızlı sollamalarda insan biraz daha güç arıyor hakkaten 80-85kmh en tatlı gidiş ve yakıt koklama hızları, 1-2 foto ile renklendirseydin geziyi ne güzel olurmuş
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  5. #5605

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    bu 3. kez arka lastiği değiştirmem oluyor.arka lastiğin sibop kenarından hava kaçırıyor. bu anormal bir durum mu acaba ?

  6. #5606
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Selam arkadaşlar dün akşam arkadaşıma kendi motorumda artçı oldum.
    Şehir içinde 46 km yol yaptık.
    Kerataya artçı olmak da onu kullanmak kadar eğlenceli.
    Genel olarak sürücü olmak ve artçı olmayı kıyaslayacak olursak.

    1) birincisi arkadaşım kendi motorunda 2000km'yi devirdiği için benden kesinlikle daha iyi sürüyordu

    2) motorun arka tarafta tireşimi biraz daha fazla.
    bir ara arkadaş biraz devirli kullandı. o ara peglerde çılgın bir titreşim oldu.
    sanki bileklerim titreşimden kopacakmış gibi oldu.

    3) onun haricinde komik bir olay yaşadık.
    dik bir yokuşta acemilikle arkadaş on freni sıkıp durmaya çalıştı.
    durdu ama bu sefer geri geri kaymaya başladı.
    motor boşta olduğu için gaz veremedi
    dengeyi kuramadığı için ayağını yerden kaldırıp ayak frenine basamadı.
    ön teker kaya kaya yokuşun yarısına kadar indik

    4) tekerler gerçekten kötü değilmiş arkadaş motoru bayağı hızlı ve yatırarak kullandı (bana göre)
    hiç sıkıntı çıkarmadı. lastikleri değiştirmek için hava kuru olduğu sürece acele etmeyeceğim.

    5) Sele gayet rahattı. Sürücü iken ne kadar yorulduysam o kadar yoruldum.

    Genel olarak şehir içi kullanımda artçıyı da üzmedi

    Arkadaşımın da dediği gibi Honda CB 125E alamıyorsan
    rahat etmek için
    BMW 1600GTL almak lazım
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  7. #5607
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı demirperde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu 3. kez arka lastiği değiştirmem oluyor.arka lastiğin sibop kenarından hava kaçırıyor. bu anormal bir durum mu acaba ?
    Tabi ki normal değil, lastikçi sebep olarak ne diyor ki

    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar dün akşam arkadaşıma kendi motorumda artçı oldum. Kerataya artçı olmak da onu kullanmak kadar eğlenceli.
    Arkadaşımın da dediği gibi Honda CB 125E alamıyorsan
    rahat etmek için
    BMW 1600GTL almak lazım
    Bende denemiştim çok kısa bi mesafede, devirlenme falan olmadı tabi mahalle arası çok tuhaf gelmişti ama boş boş sırıttım keyfliydi

    Birde 3. maddede bildiğin kaza atlatılmış, çok riskli bi durum ön frenle yokuşta durmayı denemek

    4. madde artçılı olduğu için okadar güven vermiştir bence tek başına okadar zorlama yinede
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  8. #5608

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    tublees e çevir diyor... ama teker patladığında genelde sibop kenarından sorun çıkartıyor..yarın öğrencez artık

  9. #5609
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı demirperde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tublees e çevir diyor... ama teker patladığında genelde sibop kenarından sorun çıkartıyor..yarın öğrencez artık
    Abi sen iç lastiği mi değiştirdin 3 kez jantın biyerinde çapak falan var da acaba kesiyor mu zamanla İç lastiğin kaçırdığı hava dış lastikteki deliği zorlamak yerine janttaki sibop boşluğundan çıkıyordur

    Peki 3 ünde de patladı mı arka lastik? Tubeless değilse dış lastiği bağlayan bi durum yok zaten hava kaçırmada Çok ilginç bi durum ama ya, merak ettim sebebini, öğrenince paylaşırsan iyi olur

    Bisürü soru sordum kusura bakma
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #5610
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende denemiştim çok kısa bi mesafede, devirlenme falan olmadı tabi mahalle arası çok tuhaf gelmişti ama boş boş sırıttım keyfliydi

    Birde 3. maddede bildiğin kaza atlatılmış, çok riskli bi durum ön frenle yokuşta durmayı denemek

    4. madde artçılı olduğu için okadar güven vermiştir bence tek başına okadar zorlama yinede
    Ya kaza riski felan bilmem ama orada bir kurye arkadaş bize baktı
    ne yapıyor bu saflar der gibi baktı biz durana kadar bekledi durunca gitti.
    Bir de motorun en keyifli yanı motorcu kardeşliğini sonuna kadar yaşamam.
    Resmen tıbbı bırakıp kuryeci kardeşliğine katılasım var

    Yok ya zaten çok riske girmeyi sevmiyorum.
    O kadar hızlı gitmem
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  11. #5611
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    benim lastik geçen 2. ye patladı, hani buzdolabı çamaşır makinası vs kartonlarındaki zımbalar varya onlardan batmış lastiğe. CB nin lastik hamuru çok yumuşak bu yüzden iyi yol tutuyor fakat aynı sebepten yolda ne bulsa içine topluyor, ayrıca etlideğil lastik, sırt kalınlığı bence çok az. zaten jastiği janttan çıkartıp takarken anlıyorsunuz sanki bisiklet lastiği. önerim sakın ha sakın bu lastiklere sibob takıp tubeless yapayım demeyin. motora her binmeden önce lastiklerinize bir bakın.
    Karadeniz - Giresun.

  12. #5612

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    iç lastiği değiştirdim 3 kez.dediğn gibi çapak falan olabilir ama daha 3 gün evvel değişti iç lastik değiştiren farkederdi herhalde. öğrenicem bugün inşallah..

  13. #5613
    korbygs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MCX 162 CC
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-yamaha-ybr-125-lastik-2-75-18-mt-65-pirelli-dura-on-lastik-111391710/detay/
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-yamaha-ybr-125-90-90-18-mt65-pirelli-dura-ybr-125-arka-lastik-115386129/detay/
    1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
    3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC

  14. #5614

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    elhamdüllah... çok şükür lastikleri michelin yaptık.. motor kendine geldi ya hu !!! BU ARADA arka iç lastiğin patlaması sibopdanmış

  15. #5615
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı demirperde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elhamdüllah... çok şükür lastikleri michelin yaptık.. motor kendine geldi ya hu !!! BU ARADA arka iç lastiğin patlaması sibopdanmış
    Hadi hayırlısı olsun diyelim
    demirperde bunu beğendi.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  16. #5616
    cgrdgryl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    http://imageshack.us/photo/photo/835/imagekhx.jpg/

    Merhaba arkadaslar;
    Resimde goruldugu uzere kitapcikta bulunan karter havalandirma borusu hakkinda merak ettigim bisey var.Kitapcikta boruyu arada temizleyip icini bosaltin diye belirtmekte ama ben islemi yapmak icin motosikletimin basina gittigimde borunun ucunun kapali oldugunu goruyorum. Sorum su; bu hortumu nasil temizleriz vidali olan bolumden komple sokup icini bosaltip geri takarak mi ? Yoksa ucunu acmak vasitasiyla ocindekileri bosaltarak mi ? Daha once yapan arkadaslar varsa yardimlarini rica ediyorum zira onemli be atlanan bir detaya benziyor bu temizleme islemi.
    Tesekkurler.

  17. #5617
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Evet oraya bende takılmıştım, umarım tecrubeli arkadaşlardan cevap gelir
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  18. #5618
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    O konuda bir tecrübem yok ama kılavuzda yazılanladan anladığım kadarıyla o boru yerinden sökülerek yapılacak temizleme işlemi.
    Ucunu açmayın bence yoksa deli gibi pislik birikir içine. Zaten ağzı kapalı gibi gözüküyor ama kenarlardan az bir açıklık olmalı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

    Ben de tam 3 gündür koruma demiri işi ile uğraşıyorum.
    Sağolsun ferdinandd'ın da başını ağrıttım konuyla ilgili biraz.
    Sipariş ettiğim demir geldi, ilk önce benim cahilliğimden dolayı montajı yapamadım.
    Eski koruma demirini söktüm ama bu yeni demir aynı noktaya değil, motorun hemen altındaki bağlantı noktasına bağlanması için tasarlanmış.
    Tabi ben bunu bilmediğimden demir uyumlu değil sanıp vazgeçmiştim.
    Sonraki akşam alttaki bağlantı kısmında monte etmek için girişimde bulundum, bu sefer de malesef oradaki civatanın boyunun yeterli gelmediğini gördüm.
    Başarısız girişim: 2.

    En sonunda bugün bir nalbura giderek uygun bir civata buldum ve demiri nihayet bağlayabildim.
    Gayet şık oldu. Ayrıca diğer demire göre genişliği bir miktar daha fazla.
    Şimdi artık demirin dizliklere temas etme vs gibi sorunu yok.
    Motoru aldığım ilk günden beri aklımda olan bir şeydi, değiştirdim rahatladım.
    İşte fotolar:







    ferdinandd bunu beğendi.

  19. #5619
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Abi ellerine sağlık, sabırla uğraşmana değmiş, hakkaten gayet güzel durmuş, çok beğendim

    Umarım hiçbir zaman işlevini deneyecek bi durumla karşılaşmazsın
    reverse bunu beğendi.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  20. #5620
    cgrdgryl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Eğer üst taraftaki bağlı kelepçe den çıkaracaksak bizim yapabileceğimiz bişey olduğunu sanmıyorum çok meşekkatli ve zor bir yerde çünkü.Acaba servislerde bu konuyu dikkate alıp temizliyor mudur? hiç sanmıyorum ama 8000 bakımına gittiğimde özellikle onu soracağım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)