Yarin konsuk motora gidiyorum beyler guzel yorumlardan sonra gitmis kadar oldum.. haklisiniz hak eden kazansin
Yarin konsuk motora gidiyorum beyler guzel yorumlardan sonra gitmis kadar oldum.. haklisiniz hak eden kazansin
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
balaklava kullanmıyorum ferdinandd ama boynumu saran dik yakalı bi montum var ayrıca kapşonlu giyiyorum altından ve kapişon boynumu sarıyor, bugün bindim motora çook daha az agrıdı biraz yoruldum sadece alışıyorum motora artık teşekkür ederim yorumların için
LS2 kaskımı aldığım yere götürdüm ama kaskta bi sorun olmadıgını söylediler artık bu sesle kullancaz.
Kaskta güneş vizörü olması çok iyi.
O sesten rahatsız olmananın en ekonomik yolu 3M kulak tıkacı Kolaylıkla bulabilirsin ve çok cüzzi bi fiyatı var, tavsiye ederim çok memnun kalacağından eminim
Benim en rahat ettiğim ve sesi en güzel kestiğini düşündüğüm şu modelin iplisi ( iki kulaklık birbirine bağlı olanı )
Farklı ve daha pratik kullanışlı modelleri de var ama bi süre sonra kulağımda rahatsızlık verici oluyor bu visco gibi bişey yumuşacık takıp unutuyorsun, çıkardığında dünya ne gürültülü biyermiş diyorsun
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Kulak tıkacını daha önce kullanmıştım, gürültülü bi yerde uyumam gerekiyordu bende bu tıkaçtan takıp uyuyordum, artık bi tıkaç edincez kendimize evet o tıkaçlar tamamen kesiyor sesi ,
rüzgar sesi motor sesini bastırıyor, bu arada daha 350 km yaptım 60 km/h yi geçmiyorum ve yüksek devirde kullanmıyorum, rodaj bitsin otobana çıkıp en son hızını test etmek istiyorum, geçenlerde sen söylemiştin herhalde sol aynaya tümsek ayna koymalı diye bencede koymalı çünkü kör nokta oluşuyor.
dostlar el marşım çalışmıyodu söktüm bi güsel sol kapağı sonra marş rublesini sonra bi baktım bilyaları tutan yay kopmuş bi tane yay yerleştirdim oraya aynısından aynı şekilde bilyaları dizip tekrar yerine oturttum rublenin ve topladım şinci tek marş honda ya gitsem en aşağı 150 ruble 50 işçilik 200 tl gazlardıbi de sol kapağı sökerken contasına da zarar verirlerdi bi de conta 25 30 tl al sana nerdese 250 tl bi yay için gidilirmi honda ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
yeni aldım makineyi kimse hayırlı olsun demedi ama olsun herkes heyecanlı sezon başladı ben 7 senedir bindiğim için varsa bi sıkıntınız yardımcı olurum elimden geldiği kadar
önemli değil daha fotolarını çekemedim cuma aldım motoru 2. el 18000 deydi ama marş arızalıydı bilerek aldım arıza bellidi söktüm tedavi ettim taktım şimdi tek marş
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
debriyaj balatasını orjinal ve uygun fiyat nerden bulabilirim bilen varsa yardım bekliyorum bi de motor lastik istiyo gerçi buldum bi kaç yer mıchelin pırelli nin ama onuda uygun fiyat bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim geri kalan ağır bakımı yapmış arkadaş saolsun
inş teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:26 ----------
arkadaşlar motor delisi.com da bi arkadaş yazmış honda titanın debriyaj balatası uyumlu taktım kullanıyorum die takan varmı uyumlumu doğru bilgi mi
Motor Şekli Güzel Olmuş Ama Ön Koruma Demiri Neden Yok Elciklerden Bendemi Taktirsam acaba
1000 kilometre bakımına gittim randevuyla sabah 9'da, yağ değiştirdiler, 5. viteste debriyaj kaçırmıştı bir-iki defa, onu sordum, sıkı tutuyo, sağlam dediler, belki Nisan ayının eşek donduran güneşli günlerinde parmaklar rüzgardan hissiz kalmıştır debriyaj manetinde diye düşündüm, 40 lira ödeyip yola koyuldum. Sol ayna gevşemişti, bi sıktım, bi daha gevşeyemedi titreşimden... Kazasız belasız 1400 km'ye yaklaştım, kedilerle aram iyi, örtünün üstüne çıkıyolar ama örtünün altına yeltenmiyolar eski scooter'ıma yaptıkları gibi, kedi de biliyo rahat koltuğu, kesintisiz 200km yaptım, koltuk beklediğimden iyi çıktı, 200 km'de bir mola gerek... :-) HGS'yi fosforlu yeleğin şeffaf pencereli cebine koydum, iki defa cezalı geçtim, HGS'si olup da cezalı geçiş uyarısı görenleri göya plakadan düzeltiyomuş sistem, bakalım bu ay belli olur, 2x46 lira derse kaska yapıştırım direkt... Yakıt tüketimini hesaplarken motoru aldığınız günkü ilk depoyu hesaba katarsanız rodajın bile açıklayamayacağı kadar yüksek bi değer çıkıyo, düzeltilmiş değer 3.2 lt/100km, sürekli şehiriçi, habire vites değiştiriyorum, uzun yolda 2.5 lt/100 km'ye kadar düşer bence... Havalar ısınıyor... Şimdilik izlenimlerim bunlar, 2000 km'ye yakın tekrar bi canlı bağlantıya geçerim... Havalar nasıl olursa ossun, tekeriniz düz bassın...
1 Yaw Arkadaslar Bu motorun tıtremesını kesemezmıyız
2 bu motorun hızını braz daha olsun rahatlatamazmıyız 5 cı vıtes te ıyıce salıyor kendını bu motor 110 nu bayırda zor goruyorum =)
Kasktaki rüzgar gürültüsünün sebebi motorda akrilik siper olmamasından değil de, çene-açılır kaskın iki yandaki birleşim yerlerindeki ince yarıklarmış, üzerlerini bantla kapadığınızda gürültü hissedilir derecede azalıyo, tabi ince iş, her seferinde yapılmaz, uzun yolculuklarda belki... Titreşimden yana bir sorunum yok da, bu sol aynanın biraz kalitesiz olduğunu düşünüyorum çünkü uca doğru görüntü hem yamuluyor, hem de çift görünmeye başlıyo, özel olarak öyle tasarlandığını sanmıyorum, kalite kontrolün dikkatinden kaçmıştır, bi gidip soracam servise bakalım ne diyecekler... Bunlar gibi ufak tefek şeyler dışında 1400 km'dir parasını hak ettiği hissi veriyor, umalım da böyle devam etsin... Biz de el üstünde tutuyoruz tabi, 1000 km temizliğinde 3 bezle gıcırdattık...
1991-2005 Kinetic (İlk göz ağrım) > 2005-... ZN 150T (Foresight'ın Çinli kopyası) > 2007-2010 CBR125R (Düz vites öğrendik) > 2007-2009 XMax (Kaza buna denk geldi) > 2012-... XCity (Uzun yol) > 2012-... CB125E (İstanbulda trafik-park-benzin) > ?
5. vites 70 80 km arası giderken bi titreme hissetmiyorum 80 100 km arası hızda hissettiriyor titreşim kendisini arka dişliyi 2 dişli küçültürsek biraz daha rahatlar vites araları uzar düzde 110 u görür gibime geliyo ben 100 kg yum bu arada bnm motor debriyaj balatası istiyor onuda değiştikten sonra düzde kesinlikle 110 u görür titreşim olayı kesilirmi bilinmez ama beni rahatsız edici değil
arkadaşlar bu motorda hız istiyosanız dişlilerle değil karburatörle oynayın. Hatta karburatörü değiştirin. Hız yapmamasının nedeni ekonomik olarak tasarlanması, vakumlu karburatör kullanılmasıdır. Bence yapmayın ama hız isteyenlere karburatör değişimi şart. Bi yerdede okumuştum, 34 mm karburatör takmış düzde 130 yapıyo diye. Tabı cbr 125 te bile 28 mm karburatör var. Normal ebatlarda bi vakumlu olmayan karburatör takılırsa 110 ları rahat görür düzde. Yakıt sarfiyatıda ona göre artar. Tavsiye etmiyorum ama. Sonra ayar tutmazsa arkamdan sövmeyin diye
aynen haklısın karbüratör farkı çok var orjinali ellemicen hiç bi zaman aslında biz insanoğlu doyumsuzuz ve beklentilerimiz hep daha fazlası ben bu makineyi bilerek aldım eti budu belli gideceği hız belli beni şehir içi az yaksın dayanıklı olsun bakımları ekonomik olsun diye aldım hıza gereksinimim yok bnm 4. motorum ve artık uzun yol hariç hız gereksinimi duymuyorum uzun yola da 5 6 arkadaş gidilir ufak ufak geze geze ama tek başına büyük makine olmadan uzun yol çekilmez 3 kez ist ç.kale arası gidip gelmiş biri olarak çünkü ufak makinele ne yol bitiyo ne motor gidiyo
Bence de mantıklı olan böyle düşünmek zaten
Test amaçlı fullediğim son depoda yüksek sürat sarfiyatını denedim hakikaen epey fark ediyor
Yakıtın %75 ini 100km civarı hızlarda kullandım, 120kmh süratleri gördüm ve 448 km de yedeğe düştü
Yani gazı tapa gaz diye tabir edilen şekilde açarsak, yedek hariç bi depoda 100km ye yakın kaybımız oluyor !!!
15-20kmh daha hızlı gitmeye, bu hızlarda 125cc de oluşan konfor kaybını yaşamaya değer mi, bence değmez
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
üstad bu şekilde kullanımda 448 kmde yedeğe düşmesi gerçekten süper bi oran ki sen buna çok diyosunbirde 100 km hızlarda aşırı yorucu oluyor bunlar yani orjinal haliyle tabiki,mesela ben cbfin arka dişliyi 43'den 40'a indirdim dünya varmış dedimcbde de bu durum aynı olur diye düşünüyorum hatta titreşimde azalır tabiki denemden bilemeyiz...
bu arada cbf te 90-100 arası kullanımda 3litre civarı yakıyorum bakalım şimdi ne olacak ama yedeğe kadar 448 km görmek için 80'i hiç geçmemem lazım
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)