Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5541
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çalıştığım yerde tecrübeli motorcu bir arkadaşa sordum: ''balata diske baskı yapıyordur yeni olduğu için, normaldir, zamanla geçer.'' dedi.
    Ahada, msj yazarken çay kahve yapmaya gelmiyor abi Valla kopya çekmedim, sadece mantıken ilk aklıma gelen aynı şey olmuş

    Gerçi bi videoda ısınan diskin soğuk su ile nasıl çarpılabildiğini de izlemiştim, yani dolaylı bi fikir esinlenmesi var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi senedir aklımda olan şeyi yaptırıp, koruma demirini düz tipte olan modeliyle değiştirteceğim büyük ihtimalle.
    Ben düz tip kullanıyorum reverse.

    En büyük sıkıntım, gelişmişliğin en büyük göstergesi olan kaldırım yüksekliğinin, gelişmekten çok gerileme konusunda rekora koşan memleketimde kaldırım taşının yüksekliğini bile yetersiz bulup, altına beton döküldüğünü düşünürsek...



    Düz tip koruma demiri kullanışsız bilgin olsun Ben iki kez sağ alt köşeden kaldırıma sürttüm hatta birinde takılacaktı ucuz yırttım Ben değiştirecek olsam en azından şu tip bişey ile değiştirirdim.



    Bu tiplerinde piyasada 25-30 liralıkları var, onlarında et kalınlığı aluminyum folyo gibi nerdeyse el ile bükülecekler, kalitelisini bulmak zor :/ Bazen hiç olmaması kendi sağlığım açısından daha güvenli geliyor
    reverse bunu beğendi.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5542
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    ferdinandd nereden bulacaz o demiri güzelmiş.
    CB'ciler ben yatar sabah 05:50'de kalkacam size iyi geceler.

  3. #5543
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahada, msj yazarken çay kahve yapmaya gelmiyor abi Valla kopya çekmedim, sadece mantıken ilk aklıma gelen aynı şey olmuş

    Gerçi bi videoda ısınan diskin soğuk su ile nasıl çarpılabildiğini de izlemiştim, yani dolaylı bi fikir esinlenmesi var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------



    Ben düz tip kullanıyorum reverse.

    En büyük sıkıntım, gelişmişliğin en büyük göstergesi olan kaldırım yüksekliğinin, gelişmekten çok gerileme konusunda rekora koşan memleketimde kaldırım taşının yüksekliğini bile yetersiz bulup, altına beton döküldüğünü düşünürsek...

    http://l1304.hizliresim.com/18/p/m93hl.jpg

    Düz tip koruma demiri kullanışsız bilgin olsun Ben iki kez sağ alt köşeden kaldırıma sürttüm hatta birinde takılacaktı ucuz yırttım Ben değiştirecek olsam en azından şu tip bişey ile değiştirirdim.

    http://l1304.hizliresim.com/18/p/m93fp.jpg

    Bu tiplerinde piyasada 25-30 liralıkları var, onlarında et kalınlığı aluminyum folyo gibi kalitelisini bulmak zor :/ Bazen hiç olmaması kendi sağlığım açısından daha güvenli geliyor
    Onu bide motorun üst civatasına bağlarsan bi yere takılması imkansız hale geliyo aralardan geçerken egzozun kaldırıma sürteceği durumlarda bile koruma demiri kaldırıma sürtmüyor.

  4. #5544
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu bide motorun üst civatasına bağlarsan bi yere takılması imkansız hale geliyo aralardan geçerken egzozun kaldırıma sürteceği durumlarda bile koruma demiri kaldırıma sürtmüyor.
    Öyle bi ihtimal varmı yokmu o işe bi bakayım Mengu Başa büyük bela açacak diye nezamandır ellerim titreyerek kullanıyorum yanımda kaldırım varsa :/
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  5. #5545
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Normalde demiri motorun alt civatasına bağlarlar üstte ya bir yada iki civata daha olacak, motoru şaseye bağlayan. iki tane ise o ikilinin alttakine bağlarsın tekse tekdir zaten ona bağlarsın.

  6. #5546
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------


    arkadaşın motorunun resimlerini ekledim.
    yan çanta ve bağlantı aparatları tamamıyla arkadaşın el emeği göz nuru

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

    İnternete düzenli giremiyorum arkadaşlar.
    konuları o yüzden böyle ortadan bölüyorum.
    Geçmişte kalanları okuyamıyorum.

    Geçmiş olsun Reverse
    reverse ve NoExiT bunu beğendiler.
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  7. #5547
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Savaşkayan abimizin yaptığı gibi "Inadınatech" stickerları bastırsın üzerine, havası iyice değişir benden söylemesi Genel olarak yan çantalar uçuk paralara satıldığından, kendi yapıp bu ismi vermişti, bence süper

    Arkaya doğru neden açmış çantaları, bi sebebi var mı Sürekli takılı mı duruyor yoksa tak/çıkar mı ? Genel olarak temiz iş gibi duruyor, öyle göze batan cins cins gereksiz detay bağlantılar yok, helal olsun

    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  8. #5548
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    benim arkadaş yapar da temiz iş olmaz mı
    bağlantılar da dahil toplam maliyet 100TL bile olmuyor
    açılı durmasının sebebi yoğun aerodinamik çalışmalar sonucu verilmiş bir karar
    şaka bir yana malzemeyi en az parçayla en sağlam yapabilmek için yaptığı aparat böyle oldu.
    direk sökülüp takılmıyor sanırım.
    Ama çıkartıp takması o kadar da zor değilmiş.
    savaş abinin yaptığı gerçekten çok profesyonel olmuş
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  9. #5549
    TUVO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    CB 125E
    Arkadaşlar merhaba

    Dün LS2 FF370 çeneden açılır kask aldım ve hemen kullanmaya başladım, sol taraftan vizör baglantı noktasından yogun rüzgar sesi geliyor sizde durum nasıl?
    Bi de motor kullandıktan sonra boyun ve ense kısmında çok agrım oluyor, motor beni çok yoruyor galiba.
    Dr.MZÇ beyaz çanta güzelmiş hangi marka?
    Benim koruma demirim de siyah, inox rengine boyamayı düşünüyorum,jantlara ise mavi keiti marka jant şeridi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

    Arkadaşlar merhaba

    Dün LS2 FF370 çeneden açılır kask aldım ve hemen kullanmaya başladım, sol taraftan vizör baglantı noktasından yogun rüzgar sesi geliyor sizde durum nasıl?
    Bi de motor kullandıktan sonra boyun ve ense kısmında çok agrım oluyor, motor beni çok yoruyor galiba.
    Dr.MZÇ beyaz çanta güzelmiş hangi marka?
    Benim koruma demirim de siyah, inox rengine boyamayı düşünüyorum,jantlara ise mavi keiti marka jant şeridi.

  10. #5550
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı TUVO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba

    Dün LS2 FF370 çeneden açılır kask aldım ve hemen kullanmaya başladım, sol taraftan vizör baglantı noktasından yogun rüzgar sesi geliyor sizde durum nasıl?
    Bi de motor kullandıktan sonra boyun ve ense kısmında çok agrım oluyor, motor beni çok yoruyor galiba.
    Dr.MZÇ beyaz çanta güzelmiş hangi marka?
    Benim koruma demirim de siyah, inox rengine boyamayı düşünüyorum,jantlara ise mavi keiti marka jant şeridi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

    Arkadaşlar merhaba

    Dün LS2 FF370 çeneden açılır kask aldım ve hemen kullanmaya başladım, sol taraftan vizör baglantı noktasından yogun rüzgar sesi geliyor sizde durum nasıl?
    Bi de motor kullandıktan sonra boyun ve ense kısmında çok agrım oluyor, motor beni çok yoruyor galiba.
    Dr.MZÇ beyaz çanta güzelmiş hangi marka?
    Benim koruma demirim de siyah, inox rengine boyamayı düşünüyorum,jantlara ise mavi keiti marka jant şeridi.
    o ağrı bendede oluyor neden acaba

  11. #5551
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı TUVO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba

    Motor kullandıktan sonra boyun ve ense kısmında çok agrım oluyor
    _ Boynunu saran balaklava kullanıyormusun? Benimde başlarda başımada geldi o, üstelik yaz akşamıydı. Resmen tutulma gibi bişey olmuştu ama ozamanlar mont ile kask arasında boynum açık rüzgar yiyyordu sürekli.

    _ Bunun haricinde aklıma tek gelen yine rüzgar yediğin için kaskın aerodinamisi kötü zaten sallamaya dönmeye meyilli, uzun süre dengede tutmaya çalışırsan hakkaten yoruyor boynu ama ağrı acı yapmıyor bende

    _ Ses olayı bütün LS2 lerde efsane zaten, ses konusunda lanet bi kask hakkaten

    _ LS2 nin olayı, çok kişi kullanıp illaki tecrube ediyor ve koruduğunu söylüyor, kağıt üstü veriler ve yapılan testlerde de koruma bakımından iyi notlar alıyor...Buna rağmen bu fiyatlara bu konuda rakibi yok, fiyatının en iyisi.

    Malesef başka hiçbir numarası yok bu kaskın, hatta çoğu konuda kaza sebebi oluşturabilir bile :/
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  12. #5552
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    @ TUVO
    Gaff marka.
    GİVİ ile aynı tasarımda imiş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------

    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -Arkadaşının yaptığı yan çanta operasyonunu merak ettim bende daha çok yakıştırıyorum malzeme çantası uygulamalarını tüm motosikletlere

    -Elcik koruma sonbahar soğuklarına kadar aciliyeti olmayan bişey benim kullanım amacıma göre He çalı çırpı yollarda gezersin veya tın tın giderken bi araç kapısını açar... bu tür durumlarda faydası var tabi, özünde amacı bu zaten

    -Ayna ile ilgili durum artçılı kullanımlarda bendede oluyor, normalde toto selenin yükselen kısmına yaslanarak kullanıyorum, sanırım artçılıyken biraz öne itiliyorum Benim aklıma gelen çözüm ise bağlantı noktasından aynayı biraz öne itmekti

    İncelemedim, mümkünmüdür bilmiyorum ama ayna benden uzaklaşırsa, kendi görüntüm küçülür çevre görüşüm artar mantıken Birde sola ufak bi kör nokta tümseği lazım, aşırı işime yarayacağını düşünüyorum

    - Çakmaklık konaklamalı uzun yol için falan resmen olmazsa olmaz, şehiriçi olmasada olur benim için. Bunu uygulayan oldu mu, nasıl bi çözüm buldular, nereye kaça yaptırdılar bunları bende merak ediyorum
    Ders çalışabilmek için interneti kapatmıştım.
    bu sebeple mesajına cevap yazmakta çok geciktim kusura bakma.

    Elcik koruma benim için de acil değil o kadar.
    ama güvenliğe ufak bir katkısı olur diye yapasım var.

    Ayna konusunda senin çözüm de güzel aslında
    ama zaten gözlük takamıyorum motoru kullanırken
    iyice ufalan görüntü beni daha çok zorlayabilir.
    Benim için yana itmek daha uygun olacak gibi.
    Kör nokta için öyle ufak bir tümsek ayna bulsam ben de hiç acımam alırım

    Çakmaklığı yapan ben de bilmiyorum ama arkadaş en kısa zamanda yapacak
    onun fotoğraflarını da eklerim
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  13. #5553
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    100 - 150 lira 4000 bakım masraf dediler anes motor. (telefonda) Bu kadar pahalı bakım mı olur dedim, sadece yağ değiştirirsek 80 lira dediler. 1,5 saat bakım sürüyormuş.
    Bu nasıl fiyat böyle arkadaşlar? 4000 bakım yaptıranlardan fikir alabilirmiyim?
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  14. #5554
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 - 150 lira 4000 bakım masraf dediler anes motor. (telefonda) Bu kadar pahalı bakım mı olur dedim, sadece yağ değiştirirsek 80 lira dediler. 1,5 saat bakım sürüyormuş.
    Bu nasıl fiyat böyle arkadaşlar? 4000 bakım yaptıranlardan fikir alabilirmiyim?
    ArtıHonda ya falan da bi sor bence. 4000de değişen bi parça da olmuyor... Max 80TL civarı olması lazım 4000, subap ayarı falan da var çünkü biraz zaman alıyor. Honda servislerinde ücret yapılan iş değil saat üzerinden belirleniyor.

    "60TL 1 saat işçilik + yağ ücreti + yağ tapası pulu" toplam maksimum bukadar fiyat çıkması lazım, ki 1 saat sürmeyen arkadaşlarda var!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ders çalışabilmek için interneti kapatmıştım bu sebeple mesajına cevap yazmakta çok geciktim kusura bakma. Çakmaklığı yapan ben de bilmiyorum ama arkadaş en kısa zamanda yapacak, onun fotoğraflarını da eklerim
    Nolucak abi hepimiz normalde meşkulüz, tabiki her saniye yazamıyoruz

    Çakmaklığı takipteyim, festivallerde falan 10dk şok şarj için, seyyar aydınlatma için veya lastik pompası hikayesini kolaylaştırması açısından uzun yolda başımız sıkışınca kral olur
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  15. #5555
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 - 150 lira 4000 bakım masraf dediler anes motor. (telefonda) Bu kadar pahalı bakım mı olur dedim, sadece yağ değiştirirsek 80 lira dediler. 1,5 saat bakım sürüyormuş.
    Bu nasıl fiyat böyle arkadaşlar? 4000 bakım yaptıranlardan fikir alabilirmiyim?
    Konşuk motorda yaptırdım 65 tl verdim sanırım. geçenlerde 8 bin bakımına gittim BUJİ de değişti ayrıca 2 tane yağ tapası ve pulu aldım yedekte dursun diye hepsi dahil 95 tl tuttu. sadece yağ değişimi nasıl oluyorda 80 tl oluyor? nasıl bir saplamacılıktır bu? 1 buçuk saat sürüyormuş öyle mi? yahu .....................(noktaları kafanıza göre doldurun) max 20 dk lık işi demek 1 buçuk saatte yapabiliyorlar. böyle esnaflık olmaz olsun
    Karadeniz - Giresun.

  16. #5556
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Ayiptir ya. Esnafliga sigmaz boyle kazanclar. Birde soylemiyorlar ne kadar tutcagini. Siz gelin bakalim 4000 agir bakimmis. 1.5 saat surermis. kafama ne eserse yani. Tipine gore fatura cikartacak.
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  17. #5557
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayiptir ya. Esnafliga sigmaz boyle kazanclar. Birde soylemiyorlar ne kadar tutcagini. Siz gelin bakalim 4000 agir bakimmis. 1.5 saat surermis. kafama ne eserse yani. Tipine gore fatura cikartacak.


    ağır bakım fln değil, kartal cevizlide konşuk motor var ara konuş oraya git ben taaa gölcükten kalkıp gidiyorum. 4 bin bakımında yağ değişiyor subap ayarı yapılıyor hava filtresi pis ise değişiyor temiz ise hava ile temizleniyor. yani değişen eden birşey yok saplamacı esnaf ağzı yapıyorlar. 8 bin bakımında gerekli görülür ise buji değişecek dediler ve değiştirdiler, hava filtrem cillop gibi çıktı sadece hava tuttular sonra subap ayarı yağ değişimi fren ayarları zincir gerildi yağlandı vs gibi ufak tefek şeyler yapıldı.
    Karadeniz - Giresun.

  18. #5558
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konşuk motorda yaptırdım...
    Abi burayla ilgili hep olumlu yorum duydum. Herkes aşırı memnun yapılan işten ilgi alakadan... ... İstanbulun öbür ucuna servise gidicez herhalde böyle devam ederse. Bari hak eden kazansın
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  19. #5559
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı 2move adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100 - 150 lira 4000 bakım masraf dediler anes motor. (telefonda) Bu kadar pahalı bakım mı olur dedim, sadece yağ değiştirirsek 80 lira dediler. 1,5 saat bakım sürüyormuş.
    Bu nasıl fiyat böyle arkadaşlar? 4000 bakım yaptıranlardan fikir alabilirmiyim?
    yetkili serviste 4000 bakımı + 2 lastik taktılar+ dişli almıştım taktılar 60 tl mümkünse o servise yaklaşmayın bile

  20. #5560
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi burayla ilgili hep olumlu yorum duydum. Herkes aşırı memnun yapılan işten ilgi alakadan... ... İstanbulun öbür ucuna servise gidicez herhalde böyle devam ederse. Bari hak eden kazansın
    Ben izmitteki sahte honda bayii sofuoğlundan kazkı yedikten sonra honda turkiyeye şikayet ettim ve bana sofuoğullarının servis olmadığını söylediler. Ustamda Mehmet konşuk ile arkadaş olduğunu oraya gitmemi söyledi, bi gittim adamlar acayip kurumsal, önce motoru park yerine bırakıyosun sonra oturup çayını içiyosun =) tazikli tabancayla yıkıyorlar motoru sonra bakıma alıyorlar, gözünün önünde faturalı olarak bakımı yapıldıktan sonra birde usta binip test ediyor sonra da ister nakit ister kredi kartı ile ödemeni yapıyorsun. gördüğüm kadarı ile ücret olarak birçok yerden daha uygunlar. ee daha ne olsun =)
    Karadeniz - Giresun.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)