Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4821
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB niz ile resimde gördüğünüz yerlere çıkmayı denemeyiniz :D :D
    Helal olsun Orda ayakta durmak bile zordur, kayan düşen olmadı mı
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4822
    tfurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2013
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cb 125 e
    eyvallah saol

  3. #4823
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Helal olsun Orda ayakta durmak bile zordur, kayan düşen olmadı mı


    Oldu :D kadir Suzuki DRZ 400 SM ile çamurdan kaydı düştü debriyaj manetini kırdı D: özgürde ninja 250 ile yoldan çıkıp çalılıklarda yan yattı :D Allaha şükürler olsun gezideki 2 beyaz CB ye de bişey olmadı =))))
    Karadeniz - Giresun.

  4. #4824
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada konusu geçtiği için belirtmek istedim. Bugün önce muayene olup, sonra da lenslerimi aldım.
    -0.75
    8.6
    14.2
    Bu rakamlar artık neyi ifade ediyorsa?!... Markası AIR OPTIX AQUA. İnternette olumlu yorumlar da var, olumsuz da. Kullandıkça göreceğiz ne olacağını. İlk kez kullanacak olmaktan dolayı da heyecan var azcık.:D
    geçmiş olsun diyorum kardeş seninle aynı durumu 5 sene önce yaşadım o zaman,gözlükten lense geçişte biraz zorluk çektim şuan gerçekten gözlerim bozuk değil gibi motorumlada geziyorum normal hayatımada devam ediyorum...

    benim kullandığım lensler acuve oasys -2.25 gazo022 arkadaşın kullandığı lenslerin aynısı göz bozukluğumuzda aynısöylediği şeylere tamamen katılıyorum ve şunu eklemeyi istiyorum senin 8.6 olan değerin bu lenste 8.4 olmasına rağmen karşılar durumda bende 5 senedir bu markayı kullanıyorum biçok farklı lens denedim ama olmadı ayrıca bu lensleri ben gece yatarkende çıkarmıyorum haftada 1 gün temizliyorum ayda birde değişim gerçekten büyük bir sorundan kurtarıyorlar beni...

    gazo022'ninde dediği gibi oksijensiz lensler kesinlikle sıkıntılı,bu lenslerle motosikletle uzun yolda vizörüm açık bile gittiğim oldu kesinlikle alıştıktan sonra varmı yokmu hissetmiyorsunuz...

    çizdirmeyi düşündüm ama okuduğum ve edindiğim bilgilere göre ameliyattan sonra daha çok sıkıntı oluyormuş o sebeple bu lensi üretenlerden allah razı olsunhayatta birtek bu lenslere verdiğim paraya acımıyorumve değerini lensleri çıkadığımda anlıyorum lensler olmadan ne motor nede araba sürebilirim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:23 ----------

    cb ile dağlara çıktım keçi gibi motor bununla çıkılamayacak yer çok azdır cross motor nereye çıkarsa cbde çıkar

    gazo0202 ve reverse bunu beğendiler.

  5. #4825
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    aynen mücahit arazi parformansı çok iyi, bisiklet gibi heryere gidiyor keçi gibi tırmanıyor =) ah keşke arkadaşın telefon hafızası dolmasaydı da o balçık çamurdan nasıl geçtiğimizin videosunu koysaydım buraya :( bende S3 e kıyamadım, malum ninjanın dikiz aynasına telefonu koli bandı ile bantlayıp öyle çekim yapıyoruz =)))
    Karadeniz - Giresun.

  6. #4826
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb ile dağlara çıktım keçi gibi motor bununla çıkılamayacak yer çok azdır cross motor nereye çıkarsa cbde çıkar
    Motoru kullananda cesaret, istek, sabır olduktan sonra her motor her yere çıkar, iş kullanıcıda bitiyo emin olun
    viper17 bunu beğendi.

  7. #4827
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen mücahit arazi parformansı çok iyi, bisiklet gibi heryere gidiyor keçi gibi tırmanıyor =) ah keşke arkadaşın telefon hafızası dolmasaydı da o balçık çamurdan nasıl geçtiğimizin videosunu koysaydım buraya :( bende S3 e kıyamadım, malum ninjanın dikiz aynasına telefonu koli bandı ile bantlayıp öyle çekim yapıyoruz =)))
    cb ile dağda bayırda gezerken yürümekten bile daha rahat hareket ediyosun tekerlesin mesafesi direksiyon herşey okadar kullanışlı ve kolayki her istediğini yapıyor motor...

    bena göre cbnin tek bi ismi var keçiçok hız ve konfor bekleme ama dağda bayır da kısa mesafede gerçtekten aşırı derecede kullanımı kolay ve pratik...şu motoru honda 15 bg ve titreşimsiz yapsaydı artık siz tahmin edin neler olurdu







    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru kullananda cesaret, istek, sabır olduktan sonra her motor her yere çıkar, iş kullanıcıda bitiyo emin olun

    doğrudur bu söz lakin aynı yere cbf ve cb çıktık gerçekten otobanda giderken cbf rahat ama tırmanmaya başlayınca işler değişiyor
    Murat 48/30 bunu beğendi.

  8. #4828
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    alırken zaten 15 beygir olmadığını bilerek aldık =) bu motor da bu işte,bence olduğu gibi kabul etmeliyiz yoksa ducati alsan yine keşke dersin. mesela ninja 33 beygir arkadaş süreki 40 beygir olsa ahh diyor =) ben hyosung için derdim keşke bu da 33 beygir olsaydı =)

    Artık demiyorum çünkü bilerek isteyerek aldım,arkadaşım diyor 150 lik yapalım ama ben istemiyorum, para da istemiyor sadece malzemeyi al yapayım diyor ama yok.. etrafımda var 125 lik motoru 200 lük yapan ama hergün bi yerinden bişey çıkıyor.
    Karadeniz - Giresun.

  9. #4829
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alırken zaten 15 beygir olmadığını bilerek aldık =) bu motor da bu işte,bence olduğu gibi kabul etmeliyiz yoksa ducati alsan yine keşke dersin. mesela ninja 33 beygir arkadaş süreki 40 beygir olsa ahh diyor =) ben hyosung için derdim keşke bu da 33 beygir olsaydı =)

    Artık demiyorum çünkü bilerek isteyerek aldım,arkadaşım diyor 150 lik yapalım ama ben istemiyorum, para da istemiyor sadece malzemeyi al yapayım diyor ama yok.. etrafımda var 125 lik motoru 200 lük yapan ama hergün bi yerinden bişey çıkıyor.
    Sağlam malzeme kullanılıp, bilinçli olarak yapılırsa sorun çıkmaz. İşçilik ve usta da çok önemli tabi ki.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  10. #4830
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağlam malzeme kullanılıp, bilinçli olarak yapılırsa sorun çıkmaz. İşçilik ve usta da çok önemli tabi ki.
    125 cc nin krankı 200 cc ye dayanır mı? şanzumanı da değişmek gerekmez mi? frenler yeterli güveni sağlar mı? babam bukadar güzel pasta yapmayı nerden öğrendi )

    kaldı ki herşeyin orjinalini severim, japon böyle düşünmüş saygı duyarım, japonları da çok severim.
    cbf 150 bunu beğendi.
    Karadeniz - Giresun.

  11. #4831
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Arkadaşlar lenslerle ilgili iyi dilekleriniz ve yorumlarınız için sağolun.
    Buradan anlıyorum ki, benim kullandığım lensi kimse kullanmıyor sanırım ve acuvue oasys kullanılabilecek iyi lenslerden.
    Bir de oksijenli (veya oksijen geçirgenliği olan?!) lenslerden bahsedilmiş. Benim AIR OPTIX AQUA böyle bir malzeme mi acaba?

  12. #4832
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lenslerle ilgili iyi dilekleriniz ve yorumlarınız için sağolun.
    Buradan anlıyorum ki, benim kullandığım lensi kimse kullanmıyor sanırım ve acuvue oasys kullanılabilecek iyi lenslerden.
    Bir de oksijenli (veya oksijen geçirgenliği olan?!) lenslerden bahsedilmiş. Benim AIR OPTIX AQUA böyle bir malzeme mi acaba?
    O da iyidir rahattır ama gece takılabilen bir lens değilse mutlaka her akşam lensi gözünüzden çıkarmalısınız.

  13. #4833
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Zaten hergün çıkartarak kullanmayı düşünüyorum. Teşekkürler.

  14. #4834
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Alıntı Murat 48/30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ne oldu resimler.Merak ettim doğrusu
    Bugün çok şükür takma fırsatı buldum. Merak edenler için depo kılıfı 30 TL. Bu arada elcik korumaları Şirinevler Motoay'dan aldım. Fiyatı 35 TL.
    Karşılaştırma için kılıflı ve kılıfsız resimleri paylaşıyorum.


    İlk önce koltuk, depo kapağı ve resimde görünen ızgaraları sökmemiz gerekiyor.


    İlk önce ön tarafı oturtmak şartı ile kılıfı geçiriyoruz.






    Daha sonra ızgaraları yerine takıyoruz. Vidaları çok sert uygun tornavida ve iyi güç kullanmak gerek, vida başının yalama olması çok kolay.


    Ve son hali




    Murat 48/30 bunu beğendi.
    ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..

  15. #4835

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    eline sağlık güzel olmuş elcik korumaları hoşuma gitti motorun genel görünümü ile çok uyumlu depo korumanında en kısa zamanda beyazını çıkartırlarsa dadından yenmez
    HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......

  16. #4836
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Elcik korumalar bir yakışmış bir yakışmışş İşin şakası benimde gözüm alıştı, ilk anki garipsemem bitti Düşündüğümden çok işe yarıyor o ufacık şeyler



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-218.html#post2900626
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  17. #4837
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elcik korumalar bir yakışmış bir yakışmışş İşin şakası benimde gözüm alıştı, ilk anki garipsemem bitti Düşündüğümden çok işe yarıyor o ufacık şeyler

    http://b1302.hizliresim.com/16/j/k5n3n.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-2012-yeni-model-commuter-218.html#post2900626
    Teşekkürler. Ben de ilk olarak sizin motosikletinizde görmüştüm sanırım. Biraz daha ayar çekmem gerekiyor benim, çok dışarıda duruyor aralara girerken sıkıntı, çoğu yere giremiyorum bile.

    Alıntı cbf 150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık güzel olmuş elcik korumaları hoşuma gitti motorun genel görünümü ile çok uyumlu depo korumanında en kısa zamanda beyazını çıkartırlarsa dadından yenmez
    Teşekkürler. Depo kılıfının gri rengine denk geldim iki kere ikisi de çok uzaktı pek üstelemedim siyah olanından aldım.
    ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..

  18. #4838
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı madlive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Ben de ilk olarak sizin motosikletinizde görmüştüm. Biraz daha ayar çekmem gerekiyor, çok dışarıda duruyor aralara girerken sıkıntı, çoğu yere giremiyorum bile.
    Evet biraz eğip bükmen lazım, birde kolların km saati tarafını en içteki delikten sıkmaya çalış (tam görünmüyor ama sen en dış delikten sıkmışsın gibi ), artan 2 deliğide kesip atarsın göstergelerin önü açılır, miss gibi olur

    Özellikle gidon topuzuna bağlanan kısmın açısını düzlemeye çalış, dışa taşma ancak öyle engelleniyor. Zaten bu şekilde ele gelen rüzgarı tamamen kıramıyor
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  19. #4839
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet biraz eğip bükmen lazım, birde kolların km saati tarafını en içteki delikten sıkmaya çalış (tam görünmüyor ama sen en dış delikten sıkmışsın gibi ), artan 2 deliğide kesip atarsın göstergelerin önü açılır, miss gibi olur

    Özellikle gidon topuzuna bağlanan kısmı düzlemeye çalış, dışa taşma ancak öyle engelleniyor. Zaten bu şekilde ele gelen rüzgarı tamamen kıramıyor
    Manetlerle aynı hizada olsun ve değmesin diye ayarlamaya çalışınca biraz genişce oldu. Siz koruma demirini manetlerin üstünde kalacak şekilde ayarladığınız için biraz daha dar yapma fırsatı bulmuşsunuz. Tavsiyenize göre ilerleyen zamanda bir düzenleme yapmayı planlıyorum.
    ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..

  20. #4840
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı madlive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Manetlerle aynı hizada olsun ve değmesin diye ayarlamaya çalışınca biraz genişce oldu. Siz koruma demirini manetlerin üstünde kalacak şekilde ayarladığınız için biraz daha dar yapma fırsatı bulmuşsunuz.
    Evet birazda mecburiyetten öyle montajladım Önce manetlere aksladım, benim amacım rüzgarı kesmesiydi, tam olmadı. Ayrıca dediğin gibi epey taşıyordu gidondan aralardan geçerken sıkıntı yaratıyordu, hatta cesaret kırıyordu, yemiyordu çoğu zaman

    Sonra zemine paralel bağladım, birazda koruma metalinin açılarıyla oynayıp bi şekilde uyarladım, hem rüzgar büyük ölçüde kesildi, hem gidondan taşma yok hiç Ama senin şuanki bağladığın gibiyken çok daha güzel görünüyordu o da var

    Gördüğün üzere alttan alttan başını çıkarıyor manet topuzları

    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)