reverse hayırlı olsun kılıfın. Geçenlerde açık gri renkli olanını gördüm tam emin değilim 200 metre mesafeden geçti motosiklet. Acaba ondan kullanan var mı forumda? İkisi arasında tercih yapıp öyle almak istiyorum ben de.
reverse hayırlı olsun kılıfın. Geçenlerde açık gri renkli olanını gördüm tam emin değilim 200 metre mesafeden geçti motosiklet. Acaba ondan kullanan var mı forumda? İkisi arasında tercih yapıp öyle almak istiyorum ben de.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
şişli belediyesi yazısını görmesen biri benim motorumu çekmiş diycem valla :D
Vaayy hiç fena durmamış Depodaki stickerlarda ortadan kalkıyo ya misss
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Teşekkürler arkadaşlar.
Açık gri rengini görmedim ama sanırım tercihim yine de siyah olurdu.
Bence yakıştı kerataya. Bir de bana mı öyle geldi bilmiyorum ama azcık daha heybetli gösterdi motoru. Yani önden ve yandan bakınca küheylan gibi adeta. Arkadan bakınca bütün heybet sönüyor bir anda tabi.
Bu arada depodaki stickerler bir tek bana mı güzel gözüküyor yahu?..
@Murat: Cam taktırmayı hiç düşünmedim ama bir gün ''vay be'' dedirtecek bir şey görürsem belki.
Sen hele bir taktır da...
Ben beğendim ama motor beyazlıktan çıkmış artık
Hocam sıradaki işlem yan kapakları carbon kaplama
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Yok abi öyle bir niyetim yok vallah.
Hani düşünsem düşünsem görsel olarak motora ne yapabilirim diye, şu anda sadece jant şeridi gelir aklıma.
Onun haricinde fazla orjinalliği bozma taraftarı değilim.
Jant şeridi mi? Hmmm...
Ne renk gider acaba?
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
çoktandır merak ediyordum motorun çalışma sıcaklığını civalı bir hararet saati aldım ve uygulamaya koyuldum
uygun bir yerede müşürünü soktum yarım saatlik durduğu yerde rölantide çalıştı sonuç hararet 110 derece
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
ölçümü yaparken hava sıcaklığı 9 derece idi motorda durduğu yerde kısmen rüzgar alıyordu 80 dereceye kadar 20 dakikada geldi ve 20-30. dakikasında 110 derceyi gördü yani 80 derceden sonraki artış daha yavaş gerçekleşti çalıştırmaya devam etsem yükseliş devam edecekti
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
Abi dururken nekadar rüzgar alsada seyir halinde aldığı ruzgar bambaşka olur Fırtınada bile en ufak üşüme hissetmezken motosikletle 5dk yol gidelim elimiz ayağımız donuyor, o hesap
Abi o kablo sadece motor bloğuna mı değiyor, yoksa ordan içeri mi saldın, ayrıca orası normalde ne için var
Motor bloğundaki lastik takozlar resmen birleşmiş ya benimkiler neden düştü acaba Ybr ye baktım yan görünüş fotoğrafında bile 4 tane sıralı duruyordu Harbiden etkili demekki
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
kışın durduğu yerde bu sıcaklığa ulaşan motor yazın sıcağında seyir halinde 130 dereceleri rahat görür kanısındayım, belki geçer bile hal böyle olunca yağın ömrü kısa oluyor yüksek sıcaklıktaki yağ inceliyor ve sürtünmeyi engeleme özelliği azalıyor ve yıpranma hızlanıyor. Amacım stabil bir sıcaklığa ulaşmak bu hararaet saati ile çeşitli şartlarda ölçümler yaptıktan sonra sonuçlara göre motora yağ soğutma radyatörü takmak istiyorum şu anki aşamada sadece yüzeysel ölçümler yapıcam daha sonra karter tapasına tornacıda müşüre uygun bir tapa yaptırıp yağ sıcaklığını ölçmek ama şimdilik bu kadar
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
o bölümden rüzgar geçsin aradan soğutmaya yardımcı olsun diye var
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
1ooo km oldu ilk defa temizlik yapıyorum 4 sefer kalitesiz zincir yağları ile yağlamıştım ama bence tırt çıktılar asfalttan inmedim ama genede ortam tozundan dolayı zincir bayağı kirlenmişti bir kerede germiştim. 500kmdeyken şu an gerginliği
bakımını düzgün kaliteli yağlarla yaparsam, kalitesiz bir zincir olmasına karşın hedefim 20.000 km zinciri kullanmak
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
Elinize sağlık da ben motoru yıkarken zincire de basınçlı su tutuyorum aynı işi görüyo hem ellerim kirlenmiyor. Yıkamadan sonra kurutmak için motoru çıkarıp biraz dolandığım için kalan kiri suyu falan da atıyor sonra istersem yağlıyorum.
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Motoru alalı yaklaşık 9 ay oldu bırak basınçlı suyu yıkamadım bile, mengü kardeşim bence yöntemin yanlış motorunu erken yaşlandırıyorsun, su motorun en büyük düşmanı heleki zinciri basınçlı sudan sonra çalıştırman resmen katletmekle aynı ferdinandd kardeşim zincir gerginliği 1.5 cm kullandığım yağdan dolayı zincirin bütün boşluklarını doldurdu çok kaliteli ve vizikozitesi yüksek bir yağ piyasada pek yok litresi 80tl bal gibi ama kendini salmıyor yapışma özelliği maksimum derecede ondan dolayı gergin gibi duruyor yoksa sorun yok gergide, birde ben eski model adamım elim ayağım yağ olmadan temizliği yapamam sanayinin içinde olunca hal böyle oluyor mekanikten anlarım azcık
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
bu ısı ölçerlerin direk yağ tıpasına takılanları var 15- 20 tl fiyatlı. yaza dogru bende 1 tane alıp denemek istiyorum haziran da öğlen sıcağında uzun yolda ne olacak diye. Bu arada hava soğutmalı bir motosiklet 30 km hızın altında seyir ediyorsa genelde soğutmaz,durduğu yerde çalıştırmak ta sıkıntı. Bu yüzden bunu baz almayın derim.
Karadeniz - Giresun.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)