Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Aralık 2012, 18:23
#4101
Yanlış anlama Mikunu karşı birşey söylemek için değil sadece insanları yanlış yönlendirebileceğini bilmeni isterim.Memnun olan birçok arkadaşın olduğuna eminim.Bu motosikletten memnun olmayan biri ancak ne istediğini bilmeyendir.Çünkü insanda memnuniyetsizlik oluşturacak teknik bir problemi yok bildiğim kadar ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Camper adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar size bir iyi haberim var
Bir süredir motorum için siperlik düşünüyordum ancak bildiğiniz üzere bizim motorlar için herhangi bir üretim yok. Sirkecide birkaç parçacıda universal modeller denedim en son aklımdaki fikir ise cbf siperliğini monte etmek vardı, hatta parçayi denedim kafamda montajını yaptım bile ancak benim motorun cb 125 olduğunu görünce siperlik temin ettiği üreticinin cb125 içinde siperlik ürettiğini ve biraz beklersem temin edebileceğini söyledi. Bakalım takip edicem sizde haber veririm artık.
Baba 200 Tl olacaksa kalsın o biz Beat camına devam
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
Reklamlar
-
18 Aralık 2012, 18:45
#4102
Yanlış anlama Mikunu karşı birşey söylemek için değil sadece insanları yanlış yönlendirebileceğini bilmeni isterim.Memnun olan birçok arkadaşın olduğuna eminim.Bu motosikletten memnun olmayan biri ancak ne istediğini bilmeyendir.Çünkü insanda memnuniyetsizlik oluşturacak teknik bir problemi yok bildiğim kadar ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Camper Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşlar size bir iyi haberim var Bir süredir motorum için siperlik düşünüyordum ancak bildiğiniz üzere bizim motorlar için herhangi bir üretim yok. Sirkecide birkaç parçacıda universal modeller denedim en son aklımdaki fikir ise cbf siperliğini monte etmek vardı, hatta parçayi denedim kafamda montajını yaptım bile ancak benim motorun cb 125 olduğunu görünce siperlik temin ettiği üreticinin cb125 içinde siperlik ürettiğini ve biraz beklersem temin edebileceğini söyledi. Bakalım takip edicem sizde haber veririm artık.
Baba 200 Tl olacaksa kalsın o biz Beat camına devam
Benim sorduğum cbf siperlik 50 tl idi buda o civarda olur sanırım ama malzeme dandik çin malı değildi ona süphe yok.
-
18 Aralık 2012, 18:54
#4103
Mikuni adlı üyeden alıntı
bu konuya 100 lerce insan gelip bu motor hakkında görüş alıyor veya bilgi topluyor. ben yandım, başkaları yanmasın diye yazıyorum. alırken 5 kere düşünsünler. bu motor 60 km/h sürenler için idealdir. yakıtı da o kadar ekonomik değil. 15 kr. yakıyor. cbf150 ile aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
şimdi servisi aradım parça fiyatı sordum. buji 23 tl... hava filtresi 17 tl.. bakım ve işçilik 40 tl. yağ 33 tl.
mikuni kardeş bende başlarda senin gibi düşünmüştüm. ama bu kullanılan teknolojide alınabilecek en yüksek verim bu sanırım.
benim motorda 14-15 kuruş civarı yakıyor. hız olarakta 95-100 dedimi kesiliyor. (tabi bunda 115kg olmam ve büyük ön camın etkisi büyük)
sen canını sıkma. 100km/3lt gayet normal bi tüketim. hızıda kahve fincanı kadar pistona göre makul.
motorunun kıymetini bil. altında bu işe yıllarını vermiş honda mühendisliği yatıyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
18 Aralık 2012, 19:09
#4104
Camper adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar size bir iyi haberim var
Bir süredir motorum için siperlik düşünüyordum ancak bildiğiniz üzere bizim motorlar için herhangi bir üretim yok. Sirkecide birkaç parçacıda universal modeller denedim en son aklımdaki fikir ise cbf siperliğini monte etmek vardı, hatta parçayi denedim kafamda montajını yaptım bile ancak benim motorun cb 125 olduğunu görünce siperlik temin ettiği üreticinin cb125 içinde siperlik ürettiğini ve biraz beklersem temin edebileceğini söyledi. Bakalım takip edicem sizde haber veririm artık.
cbf için üretilen tur camı dedikleri ön siperlikten alıp kendim monte ettim ben. çok da güzel oldu ama rüzgar filan kesmez sadece göstergeleri koruyo güneş ve yağmurdan ve biraz daha ağırlık katıyor motora.
-
18 Aralık 2012, 19:42
#4105
CB de siyah olduğundan heralde abi, hiçte fena durmamış bence
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
18 Aralık 2012, 19:51
#4106
Mikuni adlı üyeden alıntı
bu konuya 100 lerce insan gelip bu motor hakkında görüş alıyor veya bilgi topluyor. ben yandım, başkaları yanmasın diye yazıyorum. alırken 5 kere düşünsünler. bu motor 60 km/h sürenler için idealdir. yakıtı da o kadar ekonomik değil. 15 kr. yakıyor. cbf150 ile aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
şimdi servisi aradım parça fiyatı sordum. buji 23 tl... hava filtresi 17 tl.. bakım ve işçilik 40 tl. yağ 33 tl.
Yalnız senden başka yandığını düşünen yok, ben dahil alan herkes memnun
-
18 Aralık 2012, 19:52
#4107
-
18 Aralık 2012, 20:35
#4108
Abiler şu konuya bi açıklık getirelim bendeki Beat camı bile rüzgara etki etsede rüzgarı kesemez.sebebi far kenarından gelen rüzgar depo kenarından yukarı akım yapıyor.Yani Cbf gibi sabit grenaj lazım yada far altına ek kanat takmak lazım amatisör demiri hizasında.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
18 Aralık 2012, 20:38
#4109
Benim motor vibrasyon lastikleri ile ilgili yazdıklarım eksik anlaşılmış düşüncesiyle,biraz daha konuyu açmak ihtiyacını hissettim.Formun tamamı okunursa
bazı arkadaşlarımızın özellikle yüksek devirlerde bu cc deki bir motorun doğal karakteri gereği yarattığı,bana göre hiç önemi olmayan titreşimi kafaya taktıklarını sayfalar dolusu okuyunca,ömrümü geçirdiğim ve çok sevdiğim deniz,kara,hava makinalarına aşinalığımdan,üretici tarafından motor peteklerine konulan REZONANS EMİCİ LASTİK leri,her peteke uygularsak mantığı ile yola çıkıp kendi motorumda denedim ve
faydasını gördüm ve forumda da yazdım..Niyetim sayfalarca işlenmiş bu konuyu tekrar
gündeme taşımak değildir.
Şok emici lastik kollarını peteğe dikey olarak yerleştirdikten sonra fiber çekiçle tıklatırsanız yerine tam olarak oturuyor ve çıkmıyor ferdinand...
Ayrıca üretici bunu rezonansı emsin diye koyuyor sağa ve sola iki adet olmak üzere.....
Haa bu lastikler titreşimi nasıl üzerinde toplayıp emiyor bu benim konum değil..
Nihayetinde bisiklet fiyatına aldığımız bu motosikletler,emsallerine göre bildiğiniz bi sürü özelliği ile,çok ekonomik boyutda bizim işimizi görüyor..Bu yaz sonu ege'de ki bi yunan adasında beşbin euro ya BMW bisiklet!etiketi görmüş e ç..ş yani demiştim..
Forumda çokca geçen lastik mevzuunda taktırıp sekizyüz km yol yaptığım michelin leride çok başarılı buldum.İşi bildiği her halden anlaşılan,Bursa mudanya yolu başında Dunlop bayisi Can Bey ikiyüz otuz TL paramı aldı,helal olsun..
-
18 Aralık 2012, 21:24
#4110
Hocam bu lastik yandaki siyah 4 kollu olan ince lastik mi?
Bugün inanılmaz bir keşif yaptım.Mavi etiketin depomun üzerinde orantısız durması ve de görüntüsü sevmediğimden sökmüştüm.
Pazar günü tank padi de taktık.
Bugün yakından incelerken birşeyi farkettim.Tank padin sol üst kısmıda orantısız duruyordu.
Sonra iyice baktım.La benim depo orantısızmış yavv
Sinirlendim, sonra komik geldi.Aslında rahatsız edici değil ama beceremiceksen neden böyle bir şekile uğraşıyorsun be mühendis diyesim geldi açıkçası, tabi ben tek bahtsız bedevide olabilirim.
Optimist yaklaşmak gerek, belki 100 ml fazla benzin alıyorumdur
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
18 Aralık 2012, 21:58
#4111
lyre adlı üyeden alıntı
Benim motor vibrasyon lastikleri ile ilgili yazdıklarım eksik anlaşılmış, bazı arkadaşlarımızın yüksek devirlerde bu cc deki motorun doğal karakteri gereği yarattığı, bana göre hiç önemi olmayan titreşimi için,
üretici tarafından motor peteklerine konulan REZONANS EMİCİ LASTİK leri, her peteğe uygularsak mantığı ile kendi motorumda denedim, faydasını gördüm. Niyetim sayfalarca işlenmiş bu konuyu tekrar gündeme taşımak değildir.
Şok emici lastik kollarını peteğe dikey olarak yerleştirdikten sonra fiber çekiçle tıklatırsanız yerine tam olarak oturuyor ve çıkmıyor ferdinand. Uretici bunu rezonansı emsin diye koyuyor sağa ve sola iki adet olmak üzere.
Haa bu lastikler titreşimi nasıl üzerinde toplayıp emiyor bu benim konum değil..
Nihayetinde bisiklet fiyatına aldığımız bu motosikletler, emsallerine göre bildiğiniz bi sürü özelliği ile, çok ekonomik boyutda bizim işimizi görüyor.
Lastik mevzuunda taktırıp 800km yol yaptığım michelin leri çok başarılı buldum. İşi bildiği her halden anlaşılan, Bursa mudanya yolu başında Dunlop bayisi 230TL paramı aldı, helal olsun.
Eksik anlaşılmış olması, benim o lastiklerin resonans emme amaçlı kullanıldığını bilmediğimden kaynaklanıyor aslında lyre. Yoksa gayet açıktı mesajın, ilk okuduğumda deneme kararı almıştım zaten
Bu arada bana göre de hiç önemi olmayan bi mevzu ama anlıkta olsa ufak bi his bile olmayacaksa neden denemiyeyim Gündeme getirme amaçlı olmadığı, test edip faydasını gördükten sonra paylaşmandan besbelli
Biri çıkmaya meyilliyken marangoz bi ustada dediğin çekiçle aynen tarif ettiğin gibi yerine sokmaya çalışmıştım, heralde çıkacağı vardı o lastiğin ki yolda düşmüş
Mudanya yolundaki abimizde İstanbulda halledemediğimiz fiyata teslim etmiş işi, hakkaten helal olsun Saol bilgiler için
Murat 48/30 adlı üyeden alıntı
Hocam bu lastik yandaki siyah 4 kollu olan ince lastik mi?
Bugün inanılmaz bir keşif yaptım, la benim depo orantısızmış yavv
Optimist yaklaşmak gerek, belki 100 ml fazla benzin alıyorumdur
Allahta seni güldürsün Murat
Bu arada kaç kollu bilmiyorum ama bahsi geçen lastikler şunlar
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
18 Aralık 2012, 22:17
#4112
yaa gerçekten güzel adamsın ferdinand....ne güzel resim herşeyi anlatan
-
18 Aralık 2012, 22:51
#4113
MOTOSIKLET TERCIHI:
Mikuni adlı üyeden alıntı
Bugün konşuk motordan cb125 aldım. Test sürüşü yaptım canavar gibi motor. 2. Viteste kafa kaldırıyor sanki.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Pişman oldum keşke spacy alsaydım. 90 ı hayatta geçmez, en küçük çukurlar bile sinir bozucu ama ayak marşı olsaydı onu alırdım.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Hergün cbf almadığım için pişman ediyor beni.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Tek hayalim sh 300 sahibi olmak. 10 bin lirayı veririm hiç düşünmeden. Vitesli motor zoruma gidiyor debriyaj çek bırak, vites mites.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Scooter alırsam Honda
Mikuni adlı üyeden alıntı
Bu motorun taksiti biter bitmez, scarabeo veya liberty 150 alıcam.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Fizy motorunu cb125 ile takas etmek isteyen bana mesaj atabilir, üste para istemem. 20 000 km. ye kadar bir fizy arıyorum.
YAĞ MEVZUSU:
Mikuni adlı üyeden alıntı
Elf 15-50 kendim koydum, 1 lt. sorun çıkmadı fakat yağ çok kalın. Siz 10 40 kullanın.
Mikuni adlı üyeden alıntı
10 40 bu motora gitmez
Mikuni adlı üyeden alıntı
Yağ konusunda şunu söyliyim herkez okusun bunu! Orjinal yağı çok inceydi, kendim koydum 1200 km. Tavsiyem 10 40 gibi ince yağlar kullanmayın.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Yağ konusunda castrolun sitesine baktım. Ben 10/30 kullanmak istiyorum, castrolun yorumuna göre gücü artırıyormuş. Castrolun tavsiyelerini okuyunca fikrim değişti.
Mikuni adlı üyeden alıntı
10 40 diye bağırdınız burada. Koyduk 10 40 yağı, şimdi motor durduğu yerde 1. Vitese geçmiyor. Ben yine 15 50 aldım.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Şimdi yağı değiştim. Opet fulmoto 10 40 koydum.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Yağı boşaltırken dikkat ettimde sanki su akıyor, o kadar ince bu 10 40. Aşınmayı engellemez bence. Yine 15 50 koyacam ve daha 10 40 la işim olmaz diyorum.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün opet 10 40 yağ koymuştum biliyorsunuz. Bugün motor ilk marşta hiç gaz vermeden çalıştı. Hava da çok soğuk üstelik. Daha önce elf marka yağ vardı jiklesiz çalışmazdı.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Bütün honda servisleri 125cc motorlara 1 litre yağ koyarlar. 10 senedir honda kullanıyorum, hiç 800 gram yağ koyan yetkili servise denk gelmedim.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Güngör motora sordum 1.1 lt. koyuyoruz dedi. Şu an motorda elf 15 50 var, baktım çubuğa hep yağ bulaşmış. Halbuki cbf de çubuğa hiç bulaşmazdı, acaba 1 lt bile fazlamı?
SÜRAT:
Mikuni adlı üyeden alıntı
Motor düz yolda 80. Activalara maskara oluyoruz.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Az önce honda müşteri hizmetlerini aradım, ayrıca 3 yetkili serviside arayıp sordum. Bu motora uygun 150cc silindir yok. Karbüratörde yok. Motorun son hızı 80 ve ben çıldırmak istemiyorum.
Mikuni adlı üyeden alıntı
110 la giderken birden bire motor hız kesmeye başladı, çok korkuttu beni. Sanki zincir atacak gibi oldu.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Hergün deniyorum, 100 ü görüyor ve zorlanmıyor ama rampa yukarı 5. Vites çıkarken titreşimden ellerim uyuşuyor.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Bugün motor 5000 oldu. Bana öyle geldiki motor yeni açıldı, gaza tepkisi, hızlanması falan düzeldi.
Mikuni adlı üyeden alıntı
5700 km oldu zorluyorum, geberiyorda 100 ü geçmiyor bu aptal motor.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Arkada deve kadar pizza çantası var?
GENEL MEMNUNİYET :
Mikuni adlı üyeden alıntı
4000 km. oldu. Motorda hiçbir sorun çıkmadı. bakıma falan götürmedim hiç. Garanti dışı kalırsa kalsın, zaten motor sağlam çıktı. susturucunun grenajını söküp matkapla küçük bir delik açtım, şimdi daha tok ses çıkıyor, ve gaza tepkisi daha iyi. 97 oktan benzin kullanıyorum. her yolu denedim ama 85 diyor başka gitmiyor bu motor.
7
Mikuni adlı üyeden alıntı
Motor 5500 oldu ve hala bakıma götürmedim. Hiç birşey de olmadı.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Çantayı orijinal demir taşıyor, 4000 km oldu sapa sağlam.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Bu sabah honda fabrika aradı, gözümü açamıyorum yataktaydım. Motor hakkında sorulara gelince birden uykum kaçtı, gözümü açtım hepsine 10 üzerinden 1 puan verdim. Hiç memnun değilim dedim.
DENEME YANILMALAR :
Mikuni adlı üyeden alıntı
Karbüratörde bi vida gördüm 5 tur çevirdim, bakalım ne değişecek. Benzin ayar vidasını bulsam onu da açacam ama göremedim.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Rolanti ayarını da kıstım. Şimdi motor nefes aldı sanki. Tavsiyem rolanti ayarını açmayın.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Susturucunun grenajını söküp matkapla delik açtım, daha tok ses çıkıyor.
Mikuni adlı üyeden alıntı
10 lira verip 40 dişli aldım. Rampa çıkışlarda çok seri oldu motor.
Mikuni adlı üyeden alıntı
Benim motor şu an arka 40 dişli memnun değilim. Tavsiye etmiyorum, motor rampalarda bayılıyor.
Ya Mikuni, senin adına inan çok üzülüyorum şikayetlerini okudukça. Elimden gelen bişey olacaksa araştırıp ben öğreneyim gerekirse diye, baştan sona tekrar okudum tüm yorumlarını.
Çözümün ne olduğunu araştırmam için sorununu net olarak anlamak istedim ama inanırmısın hiçbi sonuca varamadım, algım yetmedi
Yorumların bazılarını okurken şaka yaptığını düşünüp güldüm, bikaç yorum sonra anladım ki durum ciddiymiş Sonuç olarak nasıl bi faydamız dokunabilir forum olarak inan hiç bilmiyorum.
Anlayabildiklerimden çıkarttığım sonuç en iyi ihtimalle :
*160km/h hız yapabilen, (ki 100km yi normal şartlarda anca geçebilsin)
*otomatik vitesli,
*yük taşımaya uygun,
*ayaklara su vücuda rüzgar almayan
*rampalar için torku daha da yüksek, 5. viteste rahat çıkabilen,
*daha yumuşak süspansiyonlu,
*ayak marşı olan,
*tüm deneme yanılmalardan sadece olumlu etkilenen...
bi motosiklet lazım Ama o motosiklet nedir inan hiçbi fikrim yok be arkadaşım
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
18 Aralık 2012, 23:50
#4114
-
18 Aralık 2012, 23:56
#4115
genel olarak bu motordan memnun değilim. Sizde sanıyorum ki memnun değilsiniz de motorun açıklarını kapatmaya çalışıyorsunuz. Ilerde satarsak alıcılar bu forumda yazılanları görmesin diye mi bu itirazlar.
-
19 Aralık 2012, 00:20
#4116
Mikuni adlı üyeden alıntı
genel olarak bu motordan memnun değilim. Sizde sanıyorum ki memnun değilsiniz de motorun açıklarını kapatmaya çalışıyorsunuz. Ilerde satarsak alıcılar bu forumda yazılanları görmesin diye mi bu itirazlar.
Sende paronaya başlamış bence, memnun olmadığın için memnun olmayan birilerini bulup rahatlamaya çalışıyorsun gibime geliyor, ama inan kimse açık kapatmaya falan çalışmıyor, insanlar gerçekten memnun be kardeşim.
-
19 Aralık 2012, 00:41
#4117
5000 de debriyaj bitiren, 4500 de zincir bitiren bir honda. Artık almam. İyisini alsan cbf var, ne mal olduğu malum. Daha yükseğe çıksan 6500 den başlıyor. Motorun parçaları kendinden pahalı ps150 ve diğer tüm üst modeller. Artık honda almam. Alan alsın. Ben gezmek için kullanmıyorum.
-
19 Aralık 2012, 01:46
#4118
Mikuni adlı üyeden alıntı
5000 de debriyaj bitiren, 4500 de zincir bitiren bir honda. Artık almam. İyisini alsan cbf var, ne mal olduğu malum. Daha yükseğe çıksan 6500 den başlıyor. Motorun parçaları kendinden pahalı ps150 ve diğer tüm üst modeller. Artık honda almam. Alan alsın. Ben gezmek için kullanmıyorum.
Kardeş seni bilmem ama ben parasına göre memnunum, zaten aşırı beklenti içine girmekte mantıksız olur.
Şikayet etiğin konular daha önce cin mali motor kullanmış biri olarak anlamsız geliyor,
Bence sen hic cin mali motorlara binmemişsin.
Bende asya 125 vardi o gözüm gibi bakmama rağmen hergun bir arıza çıkarırdı, titreşim desen masaj koltugundan beter,ha surat olarak 130 u gördüm ama 100 den sonra hakimiyet falan yoktu allah umuduna gidiyordum.
Sonuç olarak ne kadar para o kadar köfte
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
Sonuç olarak cb den şikayet eden arkdaslar kesinlik çinli bir motora binsinler ve cbnin onlarin yanında mercedes olduğunu görecek ler. :-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
Misal herkes ybryi yere goge sigdiramiyor, cevremde de bi sürü ybr var ama ben bir türlü cbden farkını göremedim.
Bende mi bir sorun var acaba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
Malzeme kalıtesi de hemen hemen aynı, çamurluk, siperlik ybr de daha dandik inanmayan yan yana koyup incelesin
-
19 Aralık 2012, 01:46
#4119
Acaba kimin 5000'de debriyajı, 4500'de zinciri bitmiş? Senin mi? 5700km olmuş motoru bakıma sokmamışsın daha...
Her gün motorda yeni bir şeyler deniyorsun. Bir tarafı düzeltirken diğer taraftan feragat ediyorsun her seferinde.
Motordan ekmek yiyorsun tamam da, ekmek yediğin bir şeyi o kadar bakımsız bırakırsan ve (bana göre) o kadar hor kullanırsan olacağı budur.
Denemediğin yağ kalmadı. 5000km'deki motorda olsa olsa 3 kez yağ değişmesi gerekirken, sen piyasada yağ bırakmadın.
Dişli değiştin, karbüratörü mıncıkladın, egzosu deldin, vs. vs...
İnan ki para verip aldığın, üstelik zevk için değil de para kazanmak için kullandığın bir motordan memnun olmanı gönülden isterdim. Ama bu şartlarda çok zor.
Motor 125cc. Gücü bu kadar işte. Sanırım bunu herkes bilerek aldı. Mesela ben motoru almaya gittiğimde bayide görevli kişi bana; ''çok hızlanmaz, aniden hızlanmaz'' gibisinden şeyler söyledi ve bu cümleler benim motoru almaya karar vermemi sağladı. Çünkü aradığım şey tam da buydu. Roket gibi fırlayıp, çok çabuk ivmelenen bir motorla bir yere patlayabilirdim çünkü.
-
19 Aralık 2012, 01:52
#4120
reverse adlı üyeden alıntı
Acaba kimin 5000'de debriyajı, 4500'de zinciri bitmiş? Senin mi? 5700km olmuş motoru bakıma sokmamışsın daha...
Her gün motorda yeni bir şeyler deniyorsun. Bir tarafı düzeltirken diğer taraftan feragat ediyorsun her seferinde.
Motordan ekmek yiyorsun tamam da, ekmek yediğin bir şeyi o kadar bakımsız bırakırsan ve (bana göre) o kadar hor kullanırsan olacağı budur.
Denemediğin yağ kalmadı. 5000km'deki motorda olsa olsa 3 kez yağ değişmesi gerekirken, sen piyasada yağ bırakmadın.
Dişli değiştin, karbüratörü mıncıkladın, egzosu deldin, vs. vs...
İnan ki para verip aldığın, üstelik bunu zevk için değil de para kazanmak için kullandığın bir motordan memnun olmanı gönülden isterdim. Ama bu şartlarda çok zor.
Motor 125cc. Gücü bu kadar işte. Sanırım bunu herkes bilerek aldı. Mesela ben motoru almaya gittiğimde bayide görevli kişi bana; ''çok hızlanmaz, aniden hızlanmaz'' gibisinden şeyler söyledi ve bu cümleler benim motoru almakda karar vermemi sağladı. Çünkü aradığım şey tam da buydu. Roket gibi fırlayıp, çok çabuk ivmelenen bir motorla bir yere patlayabilirdim çünkü.
aynen katılıyorum rezerve, honda demedi ki gazi açtığında şahlanır, yerinden fırlar diye.bilerek aldık çok şükür memnunuz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)