17 dişli ile çok çok rahat olur tahminim. %13 gibi bi sürat artışı var yaklaşık
17 dişli ile çok çok rahat olur tahminim. %13 gibi bi sürat artışı var yaklaşık
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
ben o hızı 15 dişli ile yaptım , daha 17 dişli ile yapma şansım olmadı biraz daha rüzgarların azalmasını bekliyorum
Debriyajı, gevşek, sıkı her turda aşama aşama denedim, yok abi fayda etmiyor, o debriyajda hissedilen tuhaf şey kaybolmuyor.
Arka frenide nerdeyse iptal ettim, acaip gevşettim frenle zaten alakası yok o anlaşıldı. Çünkü debriyajla oynaya oynaya frene basmasamda sadece debriyajı çekmem yeterli olmaya başladı artık hissetmem için o hikayeyi. Neyse artık o
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
yakıt tüketimleriniz gerçekten 15 kuruşmu yani 3lt 100km de?
Benim yakıt tüketimim 12 ile 13 kuruş arası. Motosiklet 2300 km de ve her depoyu fullediğimde ölçtüm. Ölçmediğim hiç olmadı.
Son fullediğimde 343 kmye 45 tl lik yakıt aldım. Yolun 3 de 1 i iki kişi.(85+105) Geri kalanı 10 km işe gidiş 10 km geliş. Sabahları en az 2-3 dk jikleli çalışıyor. Yazın biraz daha düşer diye tahmin ediyorum.
İlk zamanlar 100 km / 2.6- 2.7 litre idi.
Son dolduruşumda 100km / 2.88 yakmışım.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
merhaba arkadaşlar bizim cb125e için H7 ampul varmı arkadaşlar varsa hangi markayı önerirsiniz varmı H7 kullanan
benim CB 125 3lt yakıyor ben daha aşağısını görmedim
benim depo 61 tl fuelleniyor ve her defasında 60 yada 61 benzin alıp ölçtüm , sen nasıl oluyorda 45 fuelleyip ölçüm yapayorsun çok şaşırdım depo 13 litre yakıt alıyor oda tl karşılığı 60 civarında benzine geliyor , yarıdan fazla doldurarak gerçek ölçüm rakamına ulaşamazsın ki
Arkadaşlar arka 42 ön 16 dişli yapsak nasıl olur?
Karadeniz - Giresun.
ben ön dişliyi 17 yaptım arkayı aynı bıraktım , motorun vites aralıkları büyüdü torkta az bir düşüş oldu , sen dediğin rakamlara getirirsen motor hızlı gider ama tork denen bir şey kalmaz yokuşlarda motor bayılır
şu an 15 40 ve motor rampalarda bayılıyor.
orjinali 15- 45 değil mi? öne 1 diş ekleyip arkadan 3 diş eksiltsem dedim,birden öne yüklenmek istemedim aslında =/
en olmadı 16- 43 yada 16 - 44.. hem 16-44 te zincirle de oynamak gerekmez sanırım?
mikuni sende 5 diş birden çok düşürmüşsün =/ bide sna bi tavsiyem var, motoruna opet 10-40 yağ koy ve güzel bi ustaya karbüratör ayarı yaptır belki düzelir. ben opet 10-40 yağ varken motorumda ibremde 120 km hızı gördüm düzde ve arkada topcase varken (80 kiloyum) gerçi senin sepet sanırıım dominosun tabut gibi büyük sepetlerinden, onunla 100 km yi görmen bile mucize sanki?
Karadeniz - Giresun.
evet rampa aşağı 100 zorla yapıyor. Yağ dedinde aklıma geldi. 1800 km oldu değişmek lazım. Opete gidip alacam şimdi ama 18 lira var bende, yeter inşallah. Bahşişlerde olmasa işim zor.
Depoyu tamamen bitirmiyorum. içerde 3 litre falan yakıt kalıyor. Ama her defasında depoyu ağzına kadar dolduruyorum. Takometreyi sıfırlıyorum. 300-400 km sonra tekrar ağzına kadar doldurup yaptığım km ile yakıt tüketimimi buluyorum.
1 defa rezerveye geçtim. Diğer zamanlar rezerveye geçmeden dolduruyorum.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
şimdi yağı değiştim. Opet fulmoto 10 40 koydum. 20 tl. Motorun sesinde değişme yok. Birazdan işe gidecem. Hızlanmada etki yapacağını sanmıyorum.
Evet seninki öyle. Yanlış hesapladığımı düşünüyorsun sanırım.
Ben depoyu ağzına doldurdum takometreyi sıfırlayıp 343 km yaptım. Tekrar doldurdum ağzına kadar 45 tl aldı . 45 TL / 343 KM = 0.131 TL Yani 13 kuruş yakmış. Siz 15 kuruş yakmışsınız. Bu tüketim değerlerine bulunduğunuz yer, trafik koşulları, kullanım alışkanlıkları değişkenlik gösterebilir. Hesap ortada.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
rodajda çok sakin kullandım. Bu arada yağı boşaltırken dikkat ettimde sanki su akıyor, o kadar ince bu 10 40. Aşınmayı engellemez bence. Yine 15 50 koyacam ve daha 10 40 la işim olmaz diyorum.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)