anes motorun hangi bayisi? ben onların merkezini arayıp sordum yok demişlerdi.
bu cam çok orjinal duruyor ön grnaj ve cam birbirine tam birleşik arada plastik var yani ordan rüzgar alma olayı yok güzelde duruyor gidona sabitlemeli istediğinde 5 dakkada çıkar bence işlevsel...heleki bu yağmurlu havalarda tek eksiğim kaldı önden gelen yağmur çamur kaskı kirletiyor uzun tur camı takıcam bende...
istoçtaki anes motor işte bundan max 3 ay kadar önce galiba ama bu cam universal yani eski kasa ybrelerde sonra ybr 250 lerde ve bütün yuvarlak farlı motorlarda kullanılıyor...eminönünde illaki vardır bayideki fiyat biraz pahallı o zman yanlış olmasın 90 euro demişti eleman...bana çok pahallı geldi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------
benim tur camı dediğim cbf için ama aynı camı cbyede takıyolar bunuda aneste çekmiştim...
ama bu cbf için olan tur camını cbnin grenajına vida ile monte ediyolar yani çıkardığında vida delikleri kalır bence şeffaf olanı cb için daha iyi..fiyat farkı var tabi siyah olan 40 tl cik
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:00 ----------
buda full+full cb125e çok tatlı duruyor
o siyah camı takarsam yağışlı havada önümü göremem. en iyisi şeffaf cam. aslında o tur camının şeffaf olanı varmıdır?
evet var tur camının tam şeffar değilde daha açık olanı var,birde bu siyah tur camı sadece göğüse gelen ruzgarı alıyor bütün ruzgarı tam kafanın ucunda topluyor az daha uzun olsa kaskında üzerinde olucak ama bu boyutu ile tam kaskın üstünde toplanıyor bu anlattığım cbfte oluyo cbde denemedim...eğer bulabilirsen gidona takılandan al o biraz daha dik ama ön taraftan gelen bütün ruzgarı keser kurye cbflerde bile gördüm adam gidona sabitlemiş hızda düşüş olur rüzgardan ama verdiği konfora değer...
bulabilirsen dediğim uygun bulursan mevcut fiyatı ile pahallı bence ona 100 tlden fazla verilmez oda max...internette araştırırsan aslında bulursun
Mobil 1 Racing 4T 15W-50, en gelişmiş dört zamanlı motosiklet motor yağıdır. Bu ürün günümüzün yüksek performanslı motosikletleri tarafından talep edilen en yüksek performans seviyesini sağlar. Bu yağlar 4-zamanlı motorları en zorlu çalışma koşulları altında bile temiz tutar ve korur.
Özellikleri ve Faydaları
Mobil 1 Racing 4T 15W-50, benzersiz motor temizliği, yüksek sıcaklıklarda aşınmaya ve korozyona karşı mükemmel koruma sağlayan yüksek performanslı sentetik baz yağlar ile en gelişmiş katık teknolojisi ile formüle edilmiştir. Mobil 1 Racing 4T kullanımı sentetik formülasyonlu baz yağların doğası gereği düşük sürtünme kuvveti katsayısı nedeniyle azami güç sağlar. Özel olarak tasarlanmış bu motosiklet motoru yağları “Dört Mevsim” sürüş koşulları ve yarış parkurlarında karşılaşılan zorlu çalışma koşulları altında eşsiz performans sergiler. Başlıca
faydaları şunlardır:
Özellikleri Avantajları ve Sağlayabileceği Faydalar
Optimum sürtünme özellikleri Sürtünme kayıplarının azalması ile daha fazla güç
Aşınmaya karşı benzersiz koruma Daha uzun motor ömrü
Tüm çalışma sıcaklıklarında yağ filmini koruması özellikle
hava soğutmalı motorlarda bulunan yüksek sıcaklıktaki
çalışma koşullarında oluşan tortuları azaltır
Benzersiz ısıl ve oksidasyon kararlılığı
Düşük ortam sıcaklıklarındaki etkili yağlama özelliği,
kolay ilk çalıştırma, en hızlı aşınma koruması sağlar ve elektrik sistemlerine sıvı bulaşmasını önler
Benzersiz düşük sıcaklık özellikleri
Mükemmel deterjan/dispersan özelliği Benzersiz motor temizliği, düzgün ve güvenilir çalışma
Kritik supap mekanizması ve yatak parçaları ömrünü
uzatır
Pas ve korozyona karşı etkili koruma
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Makine muhendisi degilim ama uzun suredir motor kullaniyorm,bunu bilmek icin muhendis olmak gerekmiyor klavuzda yaziyor zaten acip okuyabilirsin.
arkadaşlar çok kıyak bi motor asırı dayanıklı büfenin motorunu çok kullandım 10 dan fazla kaza yapmıs sasi yamuk far die bi sey yok ama yanlıslıkla girdiğim 1. köprü yolunda 85 i bu aliyle çok rahat gördü dahada idiodu ama kask yoktu tırstım güzel motor yeni baslayanlar içini bence en ideal makine ama bi cbf 150 deil :D
Cbf yag yakiyor ama ben cb yag yakiyor diye kimseden sikayet duymadim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
Kilavuzda su sekilde yaziyor :
Tum motorlar,normal calismalarinin bir parcasi olarak yag tuketir bu sebeple motor yagi seviyesi duzenli olarak kontrol edilmelidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------
Api sh veya api enerji tasarrufu etiketi olan daha ust kalite yaglari kullanmayin.yaglama ve debriyaj performansini etkileyebilir.
Kilavuzda bu sekilde yaziyor
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1922.html Arkadaşlar bu sayfada ybr ye çok güzel bi çalışma yapmışlar ön tur camı takmışlar punta izi felan da yok. Güzel çalışma olmuş.
ZEMHERİ!
4000 km. oldu. motorda hiçbir sorun çıkmadı. bakıma falan götürmedim hiç. 40 lira boşuna para vermeye gerek yok. garanti dışı kalırsa kalsın, zaten motor sağlam çıktı. susturucunun grenajını söküp matkapla küçük bir delik açtım, şimdi daha tok ses çıkıyor, ve gaza tepkisi daha iyi. 97 oktan benzin kullanıyorum. her yolu denedim ama 85 diyor başka gitmiyor bu motor.
7
Herkese merhaba,
Yine bir pazar rutin 20 tl benzinimizi alıyoruz.Motosikletimizi önce pompacıya rica ettiğimiz üzere bezin döktürdüğümüz bezimizle siliyoruz.Daha sonra köpükle bir posta daha silme işleminin ardından güzelce yıkatıyoruz.Lastik havasını kontrol ettikten sonrada bebekler gibi siliyoruz.
Herkese iyi forumlar...
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)