Yok ya lafım stickerları sökmeye değil. Sade daha güzel gerçekten. Jantlar, lastikler, motorun üstüne yazılar, garip ışıklandırmalar vs. lafım onlara. :D
Yok ya lafım stickerları sökmeye değil. Sade daha güzel gerçekten. Jantlar, lastikler, motorun üstüne yazılar, garip ışıklandırmalar vs. lafım onlara. :D
www.motorumla.net
çıkartmaları sökünce motor çok güzel olmuş. zaten saçma sapan bişe neden yapıştırmışlar anlamak mümkün değil. fakat çıktıkları yerde kalan iz yenilir yutulur cinsten değil benim için, bi çare bulunursa dakika durmam hemen sökerim de bu şekilde iz kalacaksa sökmesem daha iyi sanki.
bu arada inzell motoru sattın ama sayfadan kopamadın yeniden mi dönüyorsun yoksa cb ye
bu kadar kullanıcısı var sadece bir kişi hoşnutsuzluğunu dile getiriyor benim bildiğim. bu kadar insan ağız birliği yapıp kötü motora iyi diyecek değiliz ya. para mı alıyoruz canım hondadan.
bu forumda cb ye karşı negatif bi havanın oluşmasına etken, yamaha fanatiklerinin yanlı ve yalan yanlış yorumları diye düşünüyorum. cb alacaklara tavsiyem; gözlerini bile kırpmadan rahatça bu motoru alabilirler.
Yuvarlak far konusuna bir +1 de benden. Hatta motor ilk geldiğinde bayileri arayıp sormuştum yuvarlak farlı modeli var mı veya yuvarlak farla değişim imkanı olur mu diye. Cahillik işte.
Geçenlerde depoyu ağzına kadar full'lemiştim. Bugün tam 370km'de yedek depoya düştüm. Tamam devamlı şehiriçi dur-kalklı trafikte kullanıyorum ama bu kadarı fazla değil mi?
Subap ayarsızlığının fazla yaktırabileceğini söyledi birkaç usta. Deponun da tamamına yakınını 4000 bakımından (yani subap ayarından) önce kullandım. Şimdi ilerleyen günlerde bir kez daha fulleyip, neticeye bakmak lazım.
Neden cahillik olsun ki, benimde aklımdaydı bi VTR 250 farı takıp teslim etseler diye Pazarlık falan derken şakasını bile yapamadım tabi
CB' nin aydınlatmasından hoşnut kalınca, basit bişey alıp takasımda gelmedi. Onlar bile "far+tutamaklar+ampul+uydurma sorunu+işçilik(muhtemelen serviste yapılacak)" 150-200 liraları bulur heralde
Birde bu en basit, hakkında sürekli şikayet okuduğum yuvarlak far için böyle Hem aydınlatsın, hem kaliteli bişey olsun deyince işin boyutu değişir muhtemelen Keyfe göre zamanla bakıcaz bişeyler
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Sadece subap ayarı bile değil yapılan her işlem yakıta yansır reverse ama 370 yinede çok bence
__________________________________________________ ____________________________
Benimde arka kampana civarından her turda sürtünmeye benzer çok hafif bi ses geliyor, bugün zinciri çıkarırken farkettim.
elle çevirince bile çok rahat dönüyor, lastiği kastıracak bi sürtünme değil anlaşılan ama kafama takıldı nasıl çözebilirim
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Dün saat 16:00 civarında Kahramanlarda moto shopların orda 30-40 km/h hızla giderken yerde yağ olması nedeniyle yolum sağına yanaşayım derken düştüm. İlk olarak kaskın çene bölgesini yere vurdum, sonra sağ diz ve eller asfalta buluştu. Sol elimde ve bilekte ezilme var biraz da sağ omuzda ağrı var. Korumalar tamdı. Dizlik, kask eldiven mont ayakkabı bir tanesi bile olmasa duman olmuştum. Aslında şunu söylemek istiyorum, motor koruma demirinin bize de çok faydasının olduğunu anladım. Çünkü bacak motorun altında kalmıyor ve ezilmiyor. Bu arada kappa çantayı takdir ettim. Çizik haricinde birşey olmadı.
Kendim hertürlü yaparımda, titanlarda, yuvarlak farlı ybrlerde hep aydınlatma yetersizdi xenon taktım gibi şikayetler var Mengu, gazı açıyorum far parlıyor devir düşünce bilmemne... şimdi böyle şeyler başıma gelecekse diye tırsıyorum.
Gece çok sık biniyorum, güzel duracak eyvallahta keyfimi kaçıracaksa anlamı kalmaz farı bozmamın
VTR ciler yabancı forumlarda acaip memnun mesela fardan, çok iyi aydınlattığından çok yerde bahsediliyor, görünürde aynı far nerdeyse ama olay neyse artık
Bu arada avatar efsane olmuş
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Valla ben de anlamadım. Komple dökülmüş degil ama, böyle büyük damlalar halinde dökülmüş sıra sıra ben de sağa doğru döneyim derken bi anda yapıştım yere.
cyclette geçmiş olsun, en büyük kazan bu olur işallah. Ne kadar dikkatli de olsak bazen olacak şeyden kaçılmıyor işte.
ferdinand bakalım subap ayarından sonra durum ne olacak.
Gaz açınca far parlaması far ile değil senin motorunun elektrik tesisatı ile ilgili, farları alternatöre bağlarlarsa düşük devirde çok sönük yanar. Ama senin motorunda öyle bişey yok eski farın kablolarına bağlayacaksın o kadar. Senin motora uyacak yuvarlar far da bi tane değildir piyasada 10 çeşit yuvarlak far var bu boyutlarda en azından. Halojen ampüllü birini alırsın güzel aydınlatır.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Abi büyük geçmiş olsun, yağlı yolda da daha ne yapılabilir ki Allah korumuş diycemde yok yere de korumamış bütün önlemlerini almışsın zaten taktir ediyorum bu konuda.
Bugün ilk kez dizliklerimi yanıma almadım, nede olsa zinciri söküp yukarı çıkıcam ya sözde, inmişken karaköye kadar gidip döneyim dedim ( yürüyerek 15 dk lık yol dedim kendimce ).
Birde kendime söz vermiştim markete bile full ekipman gideceğime dair.
Iki servis minibüsünün arasından bir dayı fırladı ki kalakaldı adamcağız, bütün frenleri dibine kadar sıktım, nereye düşeceğiz, birimize bişey olacakmı diye geçirdim aklımdan okadar diyeyim, böyle anlatıyorumda olay saniyelik tabi
30 cm ya vardı ya yoktu nasıl durdum ben bile inanmadım
Bide özür diledi dayı dalmışım genç falan diyo, çıkıp öpesim geldi dayıyı okadar beklemiyordum o durumdan çıkabilmeyi. Anladım ki bana göre değil sokakta bile ekipmansız binmek, hakikaten şakası yok.
Tekrar tekrar geçmişolsun cyclette
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
farı değişirseniz göstergelerin durumu ne olacak?
Bu arada bende dudullu aktaş motora gidip 16t ön dişli aldım. Servise sordum, cbf ile parçalar aynı dedi. Anahtarla kapağı açıp dişleri saydım tek tek.
Orjinal dişli 15t 10 lira. Ben 16 lık dişliye 7.5 lira verdim. Yarın takıp deneyecem. Hem zincirinde ömrü uzamış olur. 3200 km de olmasına rağmen çok gevşedi.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)