herkesin rengi kendine tabi, ben takılıyorum öylesine
CB teknik anlamda sorunsuz olunca insan görsele sarıyor, insan ne doyumsuz bi canlıdır ya
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şimdiye kadar hiçbir kronik, genel teknik anlamda hiçbir geri dönüş duymadım ( insallah duymayız yaşamayız ), duyduklarımda kullanıcı ve servis ( yağ miktarı gibi :/ ) hatasından kaynaklı şeylerdi hep.
Gerisi saçma sapan şeylerdi hep, Bursa' da 17 yaşında çocuk "abi ben reYziGG alacam, bu CB nin amortisörleri çok sert dedi " Bende yumuşağa ayarlayıverdim "hee biraz değişti" dedi
Tamam çok konforlu bi motosiklet diyemeyiz ama SS alacak birinin de kaldırım taşında alıştırma yapması lazım hani, CB onun için aşırı konforlu
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
yarın fotoğraf koymaya çalışırım.Cila değilde sanki bütün deponun saydam etiletlerle beraber kaplandığını düşünün puzzle gibi.Etiketi kaldırdım, kalkan yer çukur kaldı.
Birde bugün %12 indirim var diyerek Full benzin istasyonuna gittim.Sonrasında 3 km yaptım.Biryerde oturduktan sonra tekrar bindim 2. viteste bir tekleme yaptı ama torkda var böyle atıcak üstünden bi oturdu bi dırladı motor.30 saniye tekrarladı, direk benzin istasyonuna gittim.Müdür bizim sertifikalarımız tam şikayetci yok dedi.Ne yapılmalı.Ama o 30 saniye harici tekrarlanmadı.Motor soğukta değildi.Bu çok önemli aslında herkesin başına gelebilir.Ne yapmalı şimdi?motor teklemeye devam etse servise gidicemde etmiyor.Neden yapmış olabilir, temizde sürüyorum zorlamadan.Haftada en az 1 yıkarım.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar;
Malum motosikletten 2 adet aldık ve ikiside 400 km civarında oldu, aşağıda yazdıklarım sizlerinde motosikletlerinde varmıdır acaba;
1. Motosiklet soğuk olduğu zaman debriyaj silkeleme yapıyor.
2. Motorun üst kapağı ve marş motorunun oralardan az miktarda yağ atmış (terleme yapmış)
3. Motosiklette çok fazla olmamakla birlikte vibrasyon var
4. Motosiklette biraz aptallık var, daha fazla idi usta tavsiyesi ile 97 oktan benzin koydum baya bir düzeldi.
Yanıtlarınız için teşekkürler;
YAMASAKİ
Bu şikayetler Er-5 ve YBR 125' e göre mi? Benim çok ciddi bir motosiklet geçmişim olmadığından kullandığınız terimlere çokta aşina değilim fakat kıyaslayacak olursam otomobil ile kıyaslayayım,
* Epey yıl geçirdiğim otomobilimde debriyaj işini ne kalitede yapıyorsa CB de de aynı hassasiyette işini yapıyor,
* Yağ atma ve terleme gözle görünür bişey ise eğer, benim motosikletimin üst kapağı ve marş motoru ilk aldığım günki kadar temiz
* Vibrasyon ilk 4000 km hiç ( H-İ-Ç ) hissetmedim, bu aralar (devir sonlara yaklaştığında) otomobilimde olduğu kadar bir hissiyat var( ilk 4000 km o devirlere çıkmamış ta olabilirim :/ ).
* Motosiklette aptallık terimini inan hiç bilmiyorum, otomobildende tanıdık gelmedi malesef
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
valla arkadasım ben hep full petrolden alıyorum benzini motor o teklemeyi sadece sabahları yapıyor yani sogukken yaklasık yarımsaat veya bir saat kalınca bu aylarda cabuk soguyor motor 1dk binmeden calıstır bişeyi kalmıyor ve ben 50tl benzinle 490km gidiyorum yakıtta sorun olsa bukadar gitmez opetten aldım 475km herkeze iyi sürüsler
merhaba arkadaşlar yol arkadaşımı büyütmek maksadıyla satıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5635306/detay/
er5 yada GS500 düşünüyorum
aynen ferdinand biz rahatsız diyoruz ama geçenlerde R1 i olan bi çocuğu artçı aldım dedi ki '' abi ne rahat motor bu uykum geldi arkada'' :D biz çemkiriyoruz tamam koltuk biraz rahatsız uzun yolda döt felci yapıyor ama bi supersport gibi değil. geçenlerde kawasaki ninjasını aldım arkadaşın acil işim var diye cb yi ona verdim kollarım resmen ağrıdı 20 km yol gittikten sonra,arkadaşta isyan etti 5. vites gazı kapattım ama motor yolun ortasında duruyodu diye :D
Bu arada ben bakımı konşuk motorda yaptırdım herşey dahil 60 tl. zaten yağ 30 tl full sentetik mobil.
Bakımdan sonraki yakıt tüketimim depoyu fulledikten sonra şehir içi artçılı ve devirli kullanımda 486km de yedeğe geçti =)
iyiki almışım bu motoru yakıt parasından zaten verdiğim parayı çıkartacak :D
Bu arada geçenlerde 3500tl teklif ettiler motoruma satmadım.
Karadeniz - Giresun.
__ En büyük sorunum konfor olsun Serkan, olay bi seleye bakar, ben böyle sorunun kedi canını yerim
Ki ben epeydir hiç rahatsızlık yaşamıyorum sele kaynaklı ama ilk 1000 resmen benim rodajım oldu
__ Benim aldığım servis bakım ücretleride 55-60 TL idi, yeni fiyat alan arkadaşlar 15-20 TL fazla fiyat alıyor sanırım bindirme var servis fiyatlarında
__ Yakıt konusunda en şikayetçilerden biriydin, bakım sonrası epey değişiyor durum En agresif CB kullanıcısı sensin diye düşünüyorum, seni bu konuda mutlu görmek şaşırttı açıkçası
Zamanla bende agresif kullanım denemeleri yaptım, artçı aldım, çanta taktım, alabildiğine yükledim... ne yaptıysam ~520 km altında düşüremedim yedeğe Hedefim 486km bilmem tanıdık geldi mi
__ Bende satmayı düşünmeyenlerdenim, bigün kazara satıp değiştirirsem mum ışığıyla arayacağım gibi bi his var içimde
Gönül ister ki abi getirebilelim yanına, bunun için kendi adıma hem tecrube olarak erken, hemde ah keşke şu da olsa diyebileceğim bir beklentiye henüz sokmuyor beni CB.
Abi gelirse görsel haz ve keyif amaçlı gelir buda şuan aşırı LUX e girer yok yere
Bu arada seni daha sık görmek isteriz başlıkta, bilgi paylaşmadan çoğalmıyor abi
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Arkadaşlar merak ediyorum cb125 te kesici var mı ? motor kesiciye giriyo mu ?
Bende merak ediyorum o konuyu, kullanım kılavuzunda hiç bahsi geçmiyor, araştırıp kesin bilgiyede ulaşamadım, bende sordum ama cevap alamadım
Farklı bir forumda karşılaştığım: Ybr esd motor sesi olarak Cb125' den daha sesli, Cb125 daha sessiz çalışıyor.
Yamaha da bulunan devir saati ayrı bir sportif hava katmış, buna karşın Honda da vites göstergesi bulunmakta.
Işıklandırma ve malzeme kalitesi olarak Honda daha öne çıkmakta.
Hafif eğimli düz yol ve bayır aşağı yerlerde karbüratörlü bu iki modelde devir kesici olmadığından son sürat zaman zaman 110-130 arası hızları görmekte.
Gibi gibi devam ediyor. Sanırım yok
Ozaman benim yaşadığım neydi diye düşünüyorum şimdiye kadar bulduğum en yakın ihtimal: "beynin aşırı yüksek devirlere uzun süreli karşılık verememiş olma ihtimali" sanırım
Net bi sonuca ulaşamadım, çok lazım da değil esasında ama sebebini bilmek istiyor insan En yakın bu ihtimali gördüm kendime
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Abi bu gibi bir motorda hangi beyinden bahsediyorsunuz tam olarak acaba? Gerçekten bilmediğimden soruyorum.
Ben de net olarak bilmiyorum ki reverse, beyin dediğime bakma terimsel karşılığını bulamadığımdan
Kendimce anlatmak istediğim şey, gaz elciğini çevirdik diye, bujinin nekadar zamanda nekadar ateşleme yapacağı gibi durumların kararını veren hikaye.
Öyle bişey de vardır heralde, mekanik olamaz o iş
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)