Gözünüz aydın,
konu sahibi Metehan yine CBF 150 almış,meraklısı feysten bakabilir,az önce neslini tükenmekten kurtarabilmiş panda gibi sevinçli
Gözünüz aydın,
konu sahibi Metehan yine CBF 150 almış,meraklısı feysten bakabilir,az önce neslini tükenmekten kurtarabilmiş panda gibi sevinçli
İlk 3 vites hızlanması torktan işte abi Şehir içi, ani kıvrak zıplamalar için oldukça yeterli 125 cc commuterde son sürattense torku tercih ederim şahsen ben
Benim gidonda titreşim ( NET "0" ! ) 105-120 kmh hızlarda olurmu olmazmı bilemem denemedim fakat günlük kullanımda yol sağlıklı ise aynaki görüntü çıplak göz kadar berrak.
Lastikler konusuna %99 katılıyorum, %1 gideri var yinede be abi Sıcak asfalt konusuna da katılıyorum aksi taktirde jantta gitmek gibi, jantta olsa %1 hak ediyor motosiklet yere sürtmüyor en azından
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Yanlış hatırlamıyorsam tek çekim fiyatı 220TL gibi birşey ödemiştik. Demek ki lastiği Buz motordan alınca takma parası almıyorlar, bu çok iyiymiş. Biz lastikleri alırken buz motor diye bir yerin varlığından haberimiz yoktu. 50 papel de işçilik ödedik. Tabi bunun içinde siboplar ve balans işlemi için kullanılan kurşun ağırlıklar da var. Totalde 270 ödemişiz.
yaş yağmur başladı ankarada havalar soğudu daha rodaj tamamlanmadı
[b][u][i][center]"MOTORCU OLMAK BİR AYRICALIK OLACAK"[/center][/i][/u][/b]
konşuk motor depo kılıfı 37 tl. Elcik 45 tl. Yağmurkuk takım 100 tl. Gungor motor daha ucuz.
Bugün lastik değişimi için Honda Mototal'ı aradım. CB 125 lastiğini tubeless e çevirmediklerini söylediler. Nedenini sorduğumda: Jantta açı ile ilgili bir problem olduğunu ve tubeless e çevirilince problem çıktığını söylediler. Ayrıca jantın alaşımlı olmasının tubelesse çevrilebileceği anlamına gelmediğini söylediler.
Başka servislerde bu işlemi yaptıklarını söylediğimde, bir yorum yapmadı ve biz yapmıyoruz dedi.
216 441 2929 konşuk motoru ara sor bakalım
Konşukla konuştum, jant başı 45 TL işçilik istiyorlar. Sibop için jantta deliği genişletme işlemi yapıyorlarmış.
En iyisi Buz motor gibi görünüyor, jantta işlem yapmadan hallediyorlar, ona göre sibopları varmış ve işçilik olarak lpara almıyorlar. Sadece 20 TL sibop parası alıyorlar.
Bu arada dublekse çeviren kimse cevap yazmadı. Sizlerin jantında işlem yapıldı mı?
ben 1,5 ay önce kaza yaptım yol kenarındaki bariyere kafadan girdim ön çamurluğun altında bi demir plaka var o parça direk lastiğe girip lastiği yarmıştı.
haliyle lastiği değiştirmek zorunda kalmıştım, hazır değiştirmişken dublekse yapalım dedim usta, sibobun değişmesi ve jant deliğininde içerden işlem görmesi lazım dedi (işlem dediğide zımparalanarak düzleştirmek) neyse güzelcene zımpara yapıp sibobu taktı aynı işlemi arka lastik içinde yaptı. arka lastik aynı kalıp iç şamyeli çıkarıp zımpara yaptı ve sibobpları taktı
ama pek randıman alamadık 2 güne bir havası inip duruyordu baktım olmuyor dogu batı hondaya gidip durumu anlatım söküp baktılar ve bizde daha iyi sibop var istersen onu takalım dediler okey dedim ama nafile yeni taktıgı sibopta hava kaçırınca bu jantlar dublekse göre değil içi oval nekkadar zımparayla düzleştirsende illaki hava kaçırıyor dediler. mecburen şamyeli geri takıp eski halimize döndük böylece dublek maceram sona ermiş oldu.
Eee birsürü arkadaş sorunsuzca kullanıyor
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
ya bende önereceğim kuzenime. tubeless'a çeviripte memnun kalmayan varsa söylesin lütfen. yoksa mototal kendi yapmadığı için kötülüyor diye düşüneceğim.
valla benimki olmadı artık yapamadılarmı bilmem. ama sonuçta dediğiniz gibi; yapıpta sorunsuz bi şekilde kullananlarda var.
Jant kaza esnasında atmış.. Benim eski jant da tubeless idi. Lastikçi zımparaladı etti her hava kaçıran lastik değişir mi falan dedi.. Eskisinden daha beter oldu. 3 gün sonra hem jant hem lastik değiştirdim. Bir de bizim arka teker sizinkiler gibi şıppadanak çıkmıyor, Egsoz, disk fren merkezi falan derken adamlar zaten uğraşmaktan kaçıyor.
çok bile yapmış....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
bende 115i gördüm dahada giderdi ama yol bitti
Atıklık: Çember dışının her yerde merkeze eşit uzaklıkta olmaması demektir. Lastik yanaklarının jantla öpüştüğü yerde de açıklık olabilir. Veya jantta çatlak da olabilir. İç lastik kullanmanın avantajı da burda zaten.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)