Bugün bahsettiğim gibi buzmotora gittim. 15 dakikada işlem tamam. Lastik söküldü, içeriden bir mantar yama takıldı ve lastik yerine monte edildi. Çok şükür bir sıkıntı yok.
Gayet sağlam bir uygulamaya benziyor. Bir de yamanın içeride kalan kısmı lastiğin iç yüzeyine yapıştırılıyor. Olay tamam.
İşallah kimsenin başına gelmez ama yorumlardan okuduğum kadarıyla şambriyelli lastiklerle devam etmek iyi bir karar değil.
Tubeless'ten daha mı garanti? Lastiğe vida saplandıktan sonra nasıl sadece iç lastiği değiştirip yola devam edeceksiniz? Vida dışarıdan içeri doğru saplanıyor sonuçta yani iç lastiği patlatması için önce dış lastiği delmesi gerekiyor.
Patladığı zaman da direkt yolda bırakıyor. Tubeless lastikle ise yola devam edebiliyorsunuz.
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Ön teker ise gidon deli gibi sallanmaya başlar, motoru durdurana kadar düşmeyicem diye akla karayı seçersin. Arka teker pek tehlikeli değil aa lastik patlamış dersin sağa çekersin.
Dış lastik delinse bile iç lastik değiştirilip dış lastik yama yapmadan kullanılmaya devam edilebiliyor. Bunu yama tutmayan tubeless lastiklere de yapan çok var. Patlak tubeless lastiğe iç lastik takıp kullanmak yani.
mengü bende cub vardı iç lastikli 2 günde 3 defa patladı işi yetişeceğim içinde ittirecek vaktim yoktu bindim gittim sonuç 3 tane iç teker sonra
tubeless e çevirdim 20000 km dir tubeles lastikli motora biniyorum yaptığım sadece hava kontrolü bu
tubeless büyük teknoloji bundan sonra tubeless olmayan motor almam arkadaş yolda kalmak bana göre değil işim gücüm var benim
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Arkadaşlar benim CB 20 liraya 120 km gidiyor alalı 2100 km oldu zamanla yakıt düşer mi sizce ?
Düşmez!!! çünkü durumda bi terslik var, 120 km de 4 litre yaktırtmak imkansız ötesi CB ye! 700cc motosiklet 3.5 litre yakıyor abi CB 4 litre yakamaz.
* Servise derdini anlat komple kontrol ettirt ısrarla.
* Yakıt aldığın benzin istasyonunu değiştir !!!,
* Lastik havalarına bak,
* Jigle açık kalmadığından emin ol,
* Sele altında hava filitresi ağzının açık olduğundan emin ol... ... birsürü sebebi olabilir, ama yinede 4 Litre yakamaz bence. Büyük ihtimal kampanyalı benzinden
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Kardeşim benzini BP den alıyorum ama olabilir yinede bugün bi 20 lira daha alıp tekrar deneyeceğim fark yoksa servis e götürürüm artık hava filtresinin önü açık lastikerde iyi
20 lira alıp stop edene kadar kullanarak deniyosun sanırım.
Abi fark hakkaten çok ciddi 20 liraya yaklaşık 200 km geçilir. Mahalle içi değilde biraz daha merkezi, sık sık denetlenen biyer olursa iyi olur mesela
Ben şimdiye kadar en uzun menzili PO ve Shell de gördüm, en tatlı sürüşte Shell deydi, en ruhsuz sürüşte BP ve Opet' ti, zaten yaptığım yolda kısaydı bunlarda, bi depoda 20-30km kadar.
Çok ufak farklar ama yinede firmadan çok "istasyonun insanlığı" önemli bence. Senin dediğin bi depoda 250km yol, çok çok büyük fark
Sonuçtan bizide haberdar edersen sevinirim.
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
CBR125R kullanıcıyım. PO rezilliktir.Bpde o kadar çekişi hissedemedım. shellden alıyodum değişiklik yapim dedim demez olaydım. Podan aldım 100 kmde 20 tl yakarmı motor yahu. shellden benzın aldıımda 0,105 kurus yakıyodu mtor. benzin istasyonu cok önemli bence. tövbe bi daha PODan benzn almam. SHELL'den şaşmayacan. 100 kmde 9 tl yakıyo.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Depo yu tamamen boşaltıp shelden alıp deneyeceğim bakalım fark o zaman çıkar ortaya
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)