Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Eylül 2012, 17:06
#3101
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
Reklamlar
-
15 Eylül 2012, 17:27
#3102
kısa daha hos. 110 olsun yokuslarda dusmesn stabıl gtsn.brazda ses ıstym yanı bu arada vıtes hzlarnı yazarmsnz
-
15 Eylül 2012, 17:56
#3103
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
kısa daha hos. 110 olsun yokuslarda dusmesn stabıl gtsn.brazda ses ıstym yanı bu arada vıtes hzlarnı yazarmsnz
vites hızı buldgn yere bağlı düz yolmu yoksa yokuşlarla dolu biyermi
-
15 Eylül 2012, 18:41
#3104
duz ya kullanım kıtabnda yazan
-
15 Eylül 2012, 18:55
#3105
Motorun Lastikleri Çok Kötü Ben Yeni Farkına Vardım Tubless Değil Kornası Sinir Bozucu %100 Karşı Taraf Sesi Duyar Farları Cok Kuvettli Sadece Bana Göre Tek Eksiği Lastikler
-
15 Eylül 2012, 19:14
#3106
tubeles olması cokta onemlı dyl paraya kıyıp en az ırc en ıyı mıslen almak farlar guzel gercktn.
-
15 Eylül 2012, 23:17
#3107
Ben Kuşadasında Oturuyorum Yokuşlar Çok Dik Kaçıncı Viteste Çıkmam Daha İyi Olur
-
15 Eylül 2012, 23:30
#3108
kacta yerse onda cık 2 de ckar hatta 3
-
15 Eylül 2012, 23:46
#3109
Ben Yeni Aldım Motoru Daha 2 Gün Önce Daha Rodajdan Çıkmadı Max.60 Yapıyorum Üstüne Çıkarsam Herhangi Bir Sorun Çıkartırmı Bu Arada Daha Km 90 Da
-
15 Eylül 2012, 23:46
#3110
CooLeR adlı üyeden alıntı
Ben Kuşadasında Oturuyorum Yokuşlar Çok Dik Kaçıncı Viteste Çıkmam Daha İyi Olur
1'de çıksan iyi olur çünkü 2'de çekmiyo bu motor dik yokuşlarda. Bi arkadaş istanbul bebek-etiler yokuşunu 2. viteste çıkamamıştı CB125'le iki kişi.
-
15 Eylül 2012, 23:49
#3111
yokus ckma o zaman. Yuh bz 3 kısı ybr ye bındk bı ara kalkısı 2 le yaptk 3 e attk ama yemedı.tork ıyı cb de nasıl ckamaz?
-
15 Eylül 2012, 23:51
#3112
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
yokus ckma o zaman. Yuh bz 3 kısı ybr ye bındk bı ara kalkısı 2 le yaptk 3 e attk ama yemedı.tork ıyı cb de nasıl ckamaz?
Yemişim böyle torku.
cgrdgryl adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar ;
öncelikle motorum 560 km de bugün motorla geziyordum ,çoğunuz boğazdan giderken kurçeşmeyi vs. geçtikten sonra etiler bebek yazan tabeladan girince etilere çıkan rampayı bilir.Bugun ordan çıkarken ben(75 kg),artçım(65kg) birinci vitesten yukarı çıkaramadım motoru gücü yetmedi sizce bu normal mi ? Honda activada var bende aynı rampayı onlada aynı hızda çıkıyorum bi farkı olması gerekir diye düşündüm sonuçta birisi 7hp birisi 11 hp çok ilginc geldi acaba benmi 125 cc den büyük bi güç bekliyorum.Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar .
teşekkürler.
-
15 Eylül 2012, 23:57
#3113
ala ala kullanıcıda sorun var heralde veya devırlenmedn vıtes attırıyorlar.
-
16 Eylül 2012, 00:06
#3114
arkadaşlar bende cb 125e aldım.. inşallah hayırlısı olur...
-
16 Eylül 2012, 00:24
#3115
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
ala ala kullanıcıda sorun var heralde veya devırlenmedn vıtes attırıyorlar.
cb nin cıkmıcagı yokuş yok ama 1 le ama 2 ile.fakat çokta yüksek bi tork bkleme baslangıc ve commuter sınıfı bi motor için yeterli en az ybr kadarda çekişli hızlı.
-
16 Eylül 2012, 01:43
#3116
demirperde adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende cb 125e aldım.. inşallah hayırlısı olur...
CooLeR adlı üyeden alıntı
Ben Yeni Aldım 2 Gün Önce Daha Rodajdan Çıkmadı Max.60 Yapıyorum Üstüne Çıkarsam Herhangi Bir Sorun Çıkartırmı Bu Arada Daha Km 90 Da
Hoşgeldiniz arkadaşlar aramıza, hayırlı olsun motosikletleriniz Hani fotolar
Bu ara bayağa bi arkadaşımız yeni aldı CB sini renklendirelim başlığı iştahımız açılsın, gece gece çıkıp turlamak çeksin canımız
60km üstüne çıkmamaya özen göster, öyle gözle görülür bişey olmaz anlık çıkarsan ama nekadar zorlarsan okadar olumsuz tamamlamış olursun rodajını, buda ilerde ortaya çıkar
CooLeR adlı üyeden alıntı
Ben Kuşadasında Oturuyorum Yokuşlar Çok Dik Kaçıncı Viteste Çıkmam Daha İyi Olur
Yokuşlardan olabildiğince kaçın, daha uzun ama yokuşsuz yollardan gitmeye çalışın! İllaki evin tepenin üstündeyse en rahat viteste hiç zorlamadan çık.
(2.viteste gazı çok açıp motoru zorlayacak kadar dik bi yokuşsa 1. viteste az gaz açıp çık mesela!!!)
Birde rodaj dönemi artçı almayın, 1000 bakımında içindeki metal çer çöp parcacıklarla dolu yağı değiştirene dek !!!
Sık sık vites değiştirerek kullanmaya özen gösterin, 5.vites 60 a sabitleyip gitmek, 1.2.3.4. viteslerin, kavramanın ve diğer herşeyin rodajına hiçbir faydası olmaz.
Kullandığınız viteslerdeki süratleri bile değişken kullanın atıyorum 4. viteste 50kmh sabitleyip gideceğinize 4. vites 40-45-50-55-50-45... ... gibi kullanmaya özen gösterin.
Henüz alışmamış parçalar aşırı ısınır ister istemez ve ısınan parça daha kolay zarar verir bulunduğu yüzeye. Zorladığınızı aklınızdan geçirdiğiniz anda biraz dinlendirin.
Fren yaparken vites düşürerek yapın (bir alt vitese düşürürken çok yüksek devirlere denk gelmeyecek şekilde !!! bu değerler göstergede yazıyor zaten. Atıyorum 4 ten 3 e attıp debriyajı bıraktığınızda gösterge 2 yi göstersin gibi )
Aklıma gelenler olursa eklerim Bunlar benim düşüncelerim değil hemen hemen hepsi Kullanım Kılavuzunda yazıyor zaten. Şu kılavuzu bikaçkez okuyun en fazla 1 saatinizi alır
Sonra 6000 -8000 lere gelince yok keçelerden yağ fışkırdı, yok acaip yakıyor CB, yok motor deli gibi ısınıyor, yok devirlenmiyor, çekmiyor, yokuş çıkmıyor falan dememek için şu 1000 km çok çok dikkatli olun.
1000 km sonra biraz daha isteklerinize cevap verecek, 3000-4000 gibide vites içi süratlerinizi denersiniz ufak ufak. Bu süreç 4000-5000 gibi tam anlamıyla tamamlanmış oluyor. Bu heryerde motor alimleri tarafından bu şekilde açıklanmış
Ama ilk 1000 bırakın eziyet gibi gelsin!!! Sonrasında CB ile hergün sorunsuz, mutlu mesut
" Bu arada ben CB ile artçılı hiçbir yokuşta kalmadım !!! 90 dereceyide çıkarda lastikler şöyle bişey olması lazım "
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
16 Eylül 2012, 02:20
#3117
Her şey iyi hoş,rodajda ne istenirse yapıyorum da,şu artçı almama işi çok sakat hocam.Yani bilirsiniz,öyle durum oluyor ki almak zorunda kalıyorsunuz.Arkadaşınızlasınız hadi şuraya gidelim diyorsunuz ne yani adama 'sen yürü ben motorla' mı diyeceğim?
O yüzden şu alaca bulaca tarhana çorbasına dönen rodaj muhabbetine kötü kötüne bağlanmamayı tercih etmek en iyisi.Motorum 115 değil de 110 yapar,ama ben o adamı yürütmem
-
16 Eylül 2012, 02:44
#3118
Tabi ki bu bi tercih.
Rodaj sadece motor veya son sürate etkili bi unsur değil ki. Rodajda artçı aldığın anda zaten her parçayı iki kat zorlamış olursun.
Ön fren diskinden tutta amortisörlere kadar her parçanın rodajı var!!! Rayına oturmamış tekerlek mili yanlış alışırsa yuvasına sürekli sola çeken bi motosikletin olur.
Zorlanarak artçılı alışırsa geri dönüşü olmayan yaralarda açabilir motosikletinde demek istiyor kılavuz, yani en azından benim anladığım O
Tabiki satmayı düşünmüyorsan veya satacağın kişiye tüm eksiklerini, rodajı nasıl yaptığını dürüstçe anlatacaksan, kendi kullandığın süreç sadece seni bağlar bize laf düşmez tabi
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
16 Eylül 2012, 02:49
#3119
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Tabi ki bu bi tercih.
Rodaj sadece motor veya son sürate etkili bi unsur değil ki. Rodajda artçı aldığın anda zaten her parçayı iki kat zorlamış olursun.
Ön fren diskinden tutta amortisörlere kadar her parçanın rodajı var!!!
Rayına oturmamış tekerlek mili yanlış alışırsa yuvasına sürekli sola çeken bi motosikletin olur.
Zorlanarak artçılı alışırsa geri dönüşü olmayan yaralarda açabilir motosikletinde demek istiyor kılavuz, yani en azından benim anladığım O
Tabiki satmayı düşünmüyorsan veya satacağın kişiye tüm eksiklerini, rodajı nasıl yaptığını dürüstçe anlatacaksan, kendi kullandığın süreç sadece seni bağlar bize laf düşmez tabi
Rulman'ın rodajı olmaz arkadaşım. Çok dik yokuşa vurmadıkça rodajda artçı almanın bence bi zararı yok, ama ilk 300km mümkünse artçı almamalı.
-
16 Eylül 2012, 03:14
#3120
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)