Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Eylül 2012, 20:33
#3001
öncelikle cb forumunda bilgi paylaşmak için bulunan arkadaşlardan, sonrada tekrar özellikle ferdinandd tan oluşturduğum mesaj kirliliğinden ötürü özür diliyorum. kendimi forum başında adam zanneden adamlardan sanıp, forumda bilgisini paylaşmak isteyenlerle, egosunu paylaşmak isteyenler arasında, bilgisini paylaşanların yanına egomla katıldım.
bilgi paylaşmak isteyenlerin mesajlarına cevap verip, ego tatminine gelenleri görmeyerek ilerleme kararımı malesef bozdum. tekrar bu düsturla yola devam edeceğim ve sizlerden oluşturduğum ve kişisel münakaşaya dönüşen mesajlarımdan ötürü özür diliyorum..
Reklamlar
-
11 Eylül 2012, 21:02
#3002
kursattekin adlı üyeden alıntı
az bir okusan yazilanlari cakacaksin ama, mesajlarini sondan, herseye muhalefet amacli yazinca boyle oluyor.
cbr150 kullandim,mesajim sehirici dohc gerekli mi degil, tek silindirde dohc yok icin cevap.
ikinci kisim cbr250 ile kiyasladim cunku dohc kullanilsa da ne guc farkeder denmisti, farkediyor ki cbr150 nerdeyse abisi kadar guclu ve hizli. benim mantigim biraz asar seni kisaca.
yazılanları anladım yanlız sen dohc ile dohc arasında kıyaslama yaptn biri 150 cc dohc li motora sahip dgri 250 cc lik dohc motora sahip öyle dglmi?.kıyaslamanı ohc ile dohc motorlara sahip motorsikletlerle yapsan daha anlaşılır olur.
-
11 Eylül 2012, 21:13
#3003
kursattekin adlı üyeden alıntı
Soracağım şey, bu geçişin ne kadar süreceği? Hani bir yıl desen, bir yıl sonra sana sorucam, "noldu hacı" diye, ama sen şimdi 300-500 yıl..
Bence bu cevap öyle bir konuya verilen en güzel 3-5 ceaptan biriydi. Aslında cevapta sayılmaz gayet mantıklı merak herkesce edilebiecek olan bi soru
Cevabı da 3 yıldı sanırım, inanıyorum ki 3 yıl sonra "noldu hacı" diye soranlardan biri de ben olucam
__________________________________________________ ___________________________
Diğer konulardaki fikrim de, dohc geleceğine ötv, kdv, yıllık vergiler kalksa, beygir tork falan artacağına yakıt iyice azalsa, 100 yerine 150kmh basabileceğime ABS ile durabilsem,
2 kat güç, 10 tane subap olacağına yumuşak hamur tubeless lastiklerle yola zamk gibi tutunabilsem... ahhh keşke (HP de artsa demeyin zaten şehir içi başlangıç motosikleti için çok bile )
Durum böyle olsa zaten, güç arayanda gidip 5000cc motosiklet alabilse
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
12 Eylül 2012, 02:20
#3004
Gardaş forum lüzumsuzlarla dolu, akıllısı bizi bulmazki gelen boş laf yapıp çamur atıyor.Lüzumlu konuşsa bile boşa gidiyor.Sizene gardaş motor kötüyse almayın, altının değerini sarraf bilir.Ayrıca forumda şikayet felan var mı moderatör felan yoksa herkes bildiği gibi konuşuyormu?Laflarım gocunanlara haberiniz ola.
-
12 Eylül 2012, 10:44
#3005
Mahşerin 5 atlısı 1) HONDA CBR 1000 cc 2) YAMAHA R1 1000cc 3) V STORM 1000cc 4) DİKKAT CB125E 5) KAWASAKİ ZZR600 cc
bu CB125e ile geziler keyifli...motor 4500 km'de toto uyuşması azaldı sele yumusadı...
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
-
12 Eylül 2012, 11:32
#3006
karapara, ön far koruma demirini nereden kaça aldın ?
-
12 Eylül 2012, 12:18
#3007
http://imgim.com/06092012705.jpg
http://imgim.com/12092012708.jpg
http://imgim.com/12092012711.jpg
http://imgim.com/12092012710.jpg
cb 125e ile ilgili tecrübi bazı bilgiler paylaşmak isterim arkadaşlar;
motosiklet 6000 km yi biraz geçti, ben seksen kilo civarındayım yine seksen kilo civarında bir artçıyla arka amortisörler en yumuşak ayarında iken yolda bir problem yaşamasam da yol dışı şartlarda amortisörlerin sonuna kadar vurduğu oldu... Hoş ağır bir artçı taşımadan da arka amortisörler yumuşamıyor. Bu şekilde farkı hissedilir şekilde yumuşuyor.
Bir başka mesele; bu tip motosikletleri alanların bir kısmı yol dışında da gider mi acaba diye düşünür; hafif yol dışı şartlar için çok iyi olduğunu hemen söyleyeyim. hem geometrisi hem kilosu hem de torku gayet uygun. ayakta kullanmak istediğinizde de gayet rahat hissediyorsunuz...
Düşme kalkma meselelerinde de endorular gibi fazla hasar almadan tekrar ayakta...
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
-
12 Eylül 2012, 12:39
#3008
cb hakkında bu kadar şey atılıp tutulduktan sonra birşey yazmak gereksiz ama bu motordan almak için sayfaya yorum okumaya gelen arkadaşların hatırına yazıyorum, at gözlüğü kullanan arkadaşlar yazdıklarımı okumasın lütfen.
bi kere bu motor asyanın kopyası değil zaten türkiyede satışa konulmadan evel başka ülkelerde bir iki yıldır satışta. asya bu motoru kopyalamış olabilir ama.
ikinci diyeceğim de çin malı motorların kalite anlamında son yıllar içerisinde bi ivme yakaladıkları foruma girip çıkan bütün arkadaşlar tarafından bilinmekte. o halde safkan çinli bir motor bile olsa honda güvencesi ile satılmakta olduğundan bu motorun benzer çinlilerden 500 600 lira pahalı olması her türlü makul olabilecek bi faktör. honda güvencesi demek servisine gittiğin zaman belli bi disiplin anlayışıyla seni karşılayıp dinledikten sonra senin sıkıntılarına çareler arayıp çözümler üretebilecek birileri ile muhatap olabileceğin anlamına geliyor. çinli motor kullanan arkadaşalar merdiven altı yetkili servisleri çok iyi bildiklerinden ne demek istediğimi daha iyi anlayacaklardır.
son sözüm ise yazımı okumayın dediğim halde yine de okuyan kalın kafalı arkadaşlarıma bu motor 3350tl lik peşin para fiyatıyla türkiye şartlarında her türlü alınıp kullanılabilek hem yakışıklı hem de ihtiyaçları karşılayabilecek hoş bir motor. nerden mi biliyorum? kullanıyorum da oradan kısaca bu motordan alacaksanız gözünüzü bile kırpmayın rahatlıkla alın diyorum.
-
12 Eylül 2012, 13:01
#3009
atiTheSun adlı üyeden alıntı
karapara, ön far koruma demirini nereden kaça aldın ?
Hocam motoru Ankara BORA honda dan alırken koruma demirleri+motor pazarlık ettim ayırmadım ki...
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
-
12 Eylül 2012, 17:43
#3010
Beyler, madem tüm sertifikalarıyla bukadar ufak bir egzoz tüm standartlardan geçiyor,
neden motosikletimizin kuyruğundan bile daha geri taşacak bi egzoz takıyorlar standardına, çok merak ediyorum farklı bi artısı eksisi mi var ki
Bu egzozlarıda firmalar Cbf 125 için üretmiş sonuçta, hadi ses sevmeyende olabilir ( örn ben ) ama bu boyutta bişey taksalar neden olmuyor ki
Motosikletin bütün havasını değiştiriyor bence görsel olarak!
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
12 Eylül 2012, 17:50
#3011
Haklısın egzozun tasarımını bende hiç hoş bulmuyorum,hem uzun hem tipsiz.
-
12 Eylül 2012, 17:52
#3012
kıng veya butce varsa.tek sılındıre bıle adam gbı ses veren akropovic almalı
-
12 Eylül 2012, 18:01
#3013
Ses veya performans istemiyorum ki ben, biraz malzemeden çalsınlar makul boyutta güzel bi formu olsun, gözüm ilk oraya gitmesin istiyorum
125cc motosiklet alıyorsun, zıpır olsun şehir içi sağa sola kaçarım diyorsun, bi bakıyorsun "ahanGGG boru var"
Bi işlevi varsa bukadar uzun olmasının eyvallah, işte onu merak ediyorum!! Sonuçta boyutu değil işlevi önemli
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
12 Eylül 2012, 18:30
#3014
karapara adlı üyeden alıntı
Hocam motoru Ankara BORA honda dan alırken koruma demirleri+motor pazarlık ettim ayırmadım ki...
Bora iyiymiş, efe pazarlığa gelmiyor.. Ankara'da başka yerde 200 liralık RMS 41 lt çantayı da 300 liraya almışım üstelik..
-
12 Eylül 2012, 19:26
#3015
-
12 Eylül 2012, 21:12
#3016
Espaniole adlı üyeden alıntı
Hocam 4 liralık motora 1 liralık egzoz çok enteresan
Arkadaşlar evladımın elciklerini değiştirmeyi düşünüyorum.Stickerlerle uyum olması açısından da şu modeli uygun buldum:
http://img341.imageshack.us/img341/5...20910tn300.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Ve elciklerle beraber ön ve arka pedler de buna uygun değişecek.Sizce nasıl olur benim evlat?
elcikleri değiştirmenin görüntü haricinde bi faydası var mı? Yani daha yumuşak mı ya da kışın ısıtmalı mı oluyor nedir mesele?
-
12 Eylül 2012, 21:16
#3017
mavimotor adlı üyeden alıntı
elcikleri değiştirmenin görüntü haricinde bi faydası var mı? Yani daha yumuşak mı ya da kışın ısıtmalı mı oluyor
nedir mesele?
Ben yararı yok diye biliyorum,yani amaç sadece görüntü.
-
12 Eylül 2012, 21:53
#3018
Bana biri.. su motorun ön amasörleri basılıyormu lütfen biri söylesin ya... azıcık 2-3 cm bile yeterli olur....
Ve simdi secim ybr mi - cb mi kartım 3000 tl limitli +1500 peşin vericem yani 4500 limitim var...
Ybr 1500 Vericem. 2800 kalıcak 24 ay 2800 den 3500 olucak 700 tl faiz var.. 5000 tl gelicek plakasız + ekipmansız...
Cb 1500 vericem 2150 kalıcak 24 ay 2150 den 2850 olucak 700 tl faiz var.. 4350 Tl gelicek plakasiz + ekipmansız...
650 Tl fark var ne yapmamı önerirsiniz ?? 650 Tl kalan ile plaka burda 250 tl 400 kalır 200 kask 200 ceket ... olur..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
12 Eylül 2012, 22:15
#3019
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Bana biri.. su motorun ön amasörleri basılıyormu lütfen biri söylesin ya... azıcık 2-3 cm bile yeterli olur....
Ve simdi secim ybr mi - cb mi kartım 3000 tl limitli +1500 peşin vericem yani 4500 limitim var...
Ybr 1500 Vericem. 2800 kalıcak 24 ay 2800 den 3500 olucak 700 tl faiz var.. 5000 tl gelicek plakasız + ekipmansız...
Cb 1500 vericem 2150 kalıcak 24 ay 2150 den 2850 olucak 700 tl faiz var.. 4350 Tl gelicek plakasiz + ekipmansız...
650 Tl fark var ne yapmamı önerirsiniz ?? 650 Tl kalan ile plaka burda 250 tl 400 kalır 200 kask 200 ceket ... olur..
Her motor basılır rahat ol Cb alacağına bence drift falan al Sen bilirsin tabi
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Eylül 2012, 22:30
#3020
viper17 adlı üyeden alıntı
Her motor basılır rahat ol
Cb alacağına bence drift falan al
Sen bilirsin tabi
Boydan sorun var ne kadar alcak olursa iyi olur drift sürüyorum ybr sürüyorum amma biraz daha alcak olsa daha iyi..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)