geçen sayfalarda bi arkadaş sormuştu cbde alarm soketi varmı diye koltuğun altında var arkadaşlar üzeri kapalı bi soket..
o arkadaş bendim alarmı taktıralı 10 gün oldu genede teşekür ederim
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
motorum çok yakiiyiii dövlet bana bahmir =) koltuk kıçımı acıtıyor diye uzun yola çıkmıyorum,hep kısa yollarda yüksek devir dur kalk ve 2 kişi kullanıyorum, deponunda maşallahı var 13 litre, bi benzinliğe yanaşıyorum 50 tl :D fenalardayım =)
bu arada şöyle güzel bi tri-oval egzoz taksak garantiden çıkar mı motor?
1000 bakımını yaptırdım 1500 e yaklaştı motor, birdahaki bakım kaçta?
Karadeniz - Giresun.
Selamlar arkadaşlar,
cbf150 alarmı nerde ve kaça taktırdın?
Birde ben işlevini bilmiyorum alarmın, sarsıntıda falan mı uyarı sesi veriyor ?
Karaköy den yüksek mukavemetli tekne zinciri alsam bide kryptonite tadında bi kilit, bayaga zorlar heralde kaldırıp götürecek kişiyi.
Kilitte de alarm var zaten kastırırlarken de ses verir 110 db gibi epey kuvvetli bi ses ki ona da çözüm bulurlar bence de neyse Ama kilit fiyatları bayaga yuksek geldi bana, zincir makasın v.s kesemediği sertlikte bile alsam maksimum mt 20 lira o bişey değil.
Düşüncem buydu normalde ama alarm fiyatı makulse bende düşünebilirim. Sonucta kilidin alarmına benzemez yine de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
Hayırlı olsun Serk 1000 bakımı için gerekli gereksiz geziyorum hala 1000 olmadı bende fenalardayım istanbul içi olmiycak bu iş galiba
Ben stickerları bile sormuştum garanti dışı kalırmı hiç begenmiyorum diye, parçalara dokunmadığın sürece sorun yok dediler aynen kurtuldum o stickerlardan. Egsaust ta bi parça olduğuna göre bence sorun olur.
Ayrıca daha da fazla yaktırmak için elinden geleni yapacaksın anlaşılan
__ Bu arada benim selede hissedilir şekilde yumuşama oldu, biyerlerimin alıştığını zannetmiyorum askerde aylarca kaldırım taşına oturdum hiç alışamadan bitti askerlik sele de ilk aldığımda bir nevi kaldırım taşıydı
__ Zincir yağlama operasyonu için kimyasalları topladım bi tek Wurth hhs dry lube ( olmazsa olmaz ) kaldı. Koli ile almazsam 44 küsur, koli ile alırsam 29 liraya geliyor.
Orta sehpaya sağa sola sıçramış üzerindeki yağ, wurth kuru ve ultra tutunabilen güzel bi yağ. Bu yüzden koli ile alıp fazlasını alış fiyatımdan satıcam gibi duruyo
ferdinand o yağdan ilk ben alırım
bu arada koltuk benide rahatsız ediyo ya yumuşasın diye 93 kiloluk cüsseyle giderken zıplıyorum üstündekomik bi görüntü oluyo ama çok sert yahu 20 km yol gidiyorum toto taş gibi oluyobunu koltuk kaplamacıda filan komple söküp sünger yaptırma şansımız olurmu acaba...aynısını yapabilirlermi...
birde,motoru bayiden aldığım gün 30 tl koydum sonra 250 km gitti ama yedeğe geçmedi,bende gittim benzinciye dedim abi fulle yedek depoyuda açtım doldurmaya başladı ve 14.36 litre benzin aldı bunun deposu 13 litre değilmi yedek dahil içinde benzin varken nasıl 14 litre benzin alıyor
ya arkadaşlar bu cb 125 i alalı 2 gün oldu ama motoru çok acayip ısınıyor sizce normal mi bu birde üst kapak contasının oradan çok hafif yag sızdırıyor servise götürecegim olan arkadaşların ki de ısınıyor mu ?
mücahit_89, benimde başıma gelmişti, içinde benzin varken 13 litre daha almıştı. Bazı istasyonlar epey bir hile yapıyor yani. Hani 2,5 litrelik pet şişesini verip ağzına kadar doldurtsan 3 litre çıkar ekranlarında. Ona görede fazla para alır şerefsizler.
www.motorumla.net
hadi ya şimdi bu adam bana kaç litre geçirdigerçekten bundan sonra 5 litrelik şaşalla alıcam benzini bu nedir arkadaş zaten en pahallı benzini kullanıyoruz birde bunlarmı olcak...ama adam baya bi doldurdu depo ağzına geldi sonra bi müddet daha benzin almaya devam etti dedim heralde doldu bırak artık 14 litrede bıraktı...popada bi arıza varsa adam 50 litre benzin koycaktı demek depoyakafam karıştı hiçbişey anlamadım yahu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------
ya şimdi ben adama 50 tl doldur desem ozamanda hile yapamaz dimi litresi belli fiyatı belli fulle dediğimde hile yapma şansımı oluyor anlamadım ben ya....bide bana diyoki bunlar böyle bak salla yine boşalcak diyo13 litre depo zaten içinde benzin var 14 litre alıyor kafa karıştı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
bunları şikayet mi etsem acaba başakşehir 1. etaptaki shell kızdırdırlar bak beni şimdi
50 liralık doldur desen de değişen bir şey olmayacak. Aslında sana 45-46 liralık benzin dolduracak.
Eğer pet şişe ile test etme imkanın varsa iyi olur. Sonrada şikayet edersin.
Bu muhabbete en çok Full Petrol'de rastladım. %7'lik indirim aslında %7'lik şişirilmiş benzinmiş.
www.motorumla.net
ne yapıcaz o zaman nasıl benzin alıcazşimdi bu motor imkansız 13 litreden fazla almıyorsa bende oraya gittiğimde benzinim varsa ki olmasada farketmez 14 litre veriyo bana bu kıstas değilmi,yarın gidip söylicem arabayada mazotu ordan alıyorum 50 litrede çok fark olur o zman...
o zman hepimiz eksik benzin alıyoruz motorlarımız sürekli çok yakıyor
bide arkadaşlar vergi borcunu sorgulamak için motorun bilgilerini yazdım araç bulunamadım diyor daha trafiğe geçmemiş olabilirmi yada neden böyle söylüyor?
Arkadaşlar benim sele şikayetlerim epey azalsada konforumuzu arttırmak adına araştırdım şu tür ürünler en idealleriymiş. Ben bisikletimde de jel sele kılıfı kullanıyorum durum bambaşka oluyor anlatılamaz bi his
Ayrıca en önerileni, karizma çizilmesini göze alacak arkadaşlar varsa
Sele için en uygun malzeme son derece doğal olan "kuzu veya koyun postu"dur!
Eğer bulabiliyorsanız yada ödünç alabiliyorsanız koyun postunu deneyin.
Deneyimli uzun yol endurocuların vazgeçilmezidir.
Yok eğer motosiklete yakıştıramıyorsanız, milyon dolarlık yolcu uçakları ile çoğu savaş uçağının pilot koltukları "post" ile kaplıdır.
Sebebi; yumuşak olması, yapısı itibari postun içinde kalan havanın terlememesi ve terletmemesi.
Alıntı : Hakan Güven
Bana mantıklı gelense, sele orjinaline dokunmamak, sele içi jel uygulama yaptırmamak, post bana uymaz , seleye uygun kılıf motosiklet değiştirirsek hibe edilecek yada yer kaplayan bi çöp olacak bu sebeplerden kendimce eledim.
Uzun yolculuklarda kullanılmak üzere toto altı jel ped veya profesyonel bisiklet taytı çantada çok az yer kaplar, hafif olur, her motorda kullanılabilir, ve en ekonomik çözüm olur.
Petek dokulu olanları ağır yük taşıyacağımız sırt çantalarında omuza denk gelen yerlerde kullanılır gayet ergonomik ve terlemede yapmaz ağrı acı vs hepsini süspanse eder !
Şahsi fikrim !
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------
Tüm işlemlerin bittikten sonra trafik dosyanı hazırlayıp maliyeye gönderiyor vs. vs. işlemler en az bir ay sürebiliyormuş. Senden kaynaklanan bi durum olmadığı için cezai işleme maruz kalmazsın, bir ay sonra gel öde dediler bana da !!!
babamın bisikleti kullanmak için aldığı şort var oturma kısmında sanki sele gibi süngeri var onumu giyeyim şimdiama seleye konan post gibi şeyi beğendim çok konforlu olursadece yağmurdan korumak lazım...[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:05 ----------
Evet en doğrusu o yöntemmiş, bende kullanıyorum evde kuzu postu, sert bi tabure üstünde saatlerce otursamda banamısın demiyo hakkaten, ama trafikte bi tuhaf kaçar
Babanınki standart ped olabilir, jel bambaşka bi dünya ama şortta kayar eder bi tuhaf olur, pantolonun içine tayt olarak giyilse gayet konforlu olur gibi
Bana mantıklı gelen, sele orjinaline dokunmamak, sele içi jel uygulama yaptırmamak, post trafikte bana uymaz , seleye uygun kılıf motosiklet değiştirirsek hibe edilecek yada yer kaplayan bi çöp olacak bu sebeplerden kendimce eledim.
Uzun yolculuklarda kullanılmak üzere toto altı jel ped veya profesyonel bisiklet taytı çantada çok az yer kaplar, hafif olur, her motorda kullanılabilir, ve en ekonomik çözüm olur.
Petek dokulu olanları ağır yük taşıyacağımız sırt çantalarında omuza denk gelen yerlerde kullanılır gayet ergonomik ve terlemede yapmaz ağrı acı vs hepsini süspanse eder !
Şahsi fikrim !
bence seleye kalıcı çözüm bulmak lazım satarkende 2. sahibide faydalanmış olurdediğim bisiklet taytı ama çok iyi durmuyor dışardanbence koltuğun kendi süngerini değiştirmek lazım yada senin verdiğin örneklerde en başta siyah koyun postu var 2 parça oda güzel bi çözüm normalde zaten bütün motorların koltukları okadar rahat olmaz öyle olursa uzun yolda da sorun çözülür...öyle iki parça koyun postu nerden bulcaz oda var
peki koltuğu koltuk kaplamacı içine aynı şekilde yumuşak sünger koyup kaplama yapamaz mı...bunu bi sormak lazım bu daha kesin çözüm olur orjinalliği bozulmaz hem...
Kalıcı çözüm en iyi 2. süt mavi jel fotoğraf örneğindeki gibi uygulanabilir bence, ana yapıyı koruyup sert sele süngerimizden jel kalınlığı kadar sıyrılır, jel ped uygulanıp kaplamamız geri zımbalanır.
Arkadaşın biri kendi denemiş, işçilik iyi olmamış ama teorik olarak işlem budur
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=80205
evet buda güzel bi çözüm jelde olur aslında ama profosyonel yapıcak biyer bulmak lazım...
bende ikeada çalışıyorum orda koyun postu var ama beyaz koltuğa göre kessem istediğim gibi çok konforlu olur heraldeama görenler garipser biraz
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------
ferdinand baya geç oldu ben yatıyorum artık rüyamda koltuk için çözümler görürsem paylaşırımbu arada aklına geldikce seninde paylaş koltuğa çözüm bulmamız lazım ben yumuşamasını bekleyene kadar sakatlık çıkıcak
herkese ii geceler..
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)