motoru sfır alıp motorlu tasıtlar vergisi ilk taksidini ödememek için.
bazısı temmuz 1 den sonra tescil yaptırmak gerekir derken
bazısı agustos 1 ini beklemek lazım diyor. buna dikkat edin.
motoru sfır alıp motorlu tasıtlar vergisi ilk taksidini ödememek için.
bazısı temmuz 1 den sonra tescil yaptırmak gerekir derken
bazısı agustos 1 ini beklemek lazım diyor. buna dikkat edin.
[QUOTE=ferdinandd;2725656]__ HONDA BAYİSİ bana;
1- Fatura
2- Ötv Ödeme Belgesi
3-Yetki Belgesi
4- Uygunluk Belgesi
X- Tahakkuk Fişi ( tahakkuk fişi çok önemli değil ama neolur neolmaz sorarlarsa diye verdi, sanırım olmasada oluyor demek bu! )
5-6 - "2 ADET" Gümrük Müdürlüğüne yazan bi belge verdi, araca ait özelliklerin yazılı olduğu bi belge,
__ ŞÖFÖRLER ODASI - ( genelde ilçe emniyet trafiğin içinde olur )
7-8- "2 ADET" EK-1 belgesi
__ SİGORTA ACENTASI -
9- Zorunlu Mali Sorumluluk Trafik Sigortası belgesi
__ KENDIN-
10- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
Bu 10 adet belgenin hepsinin "2" şer adet fotokopisi, sadece Honda Yetkili Bayii faturasının "3" Adet Fotokopisi gerekiyor,
Birde Emniyetin Yanındaki kırtasiyeden Araç Tescil Dosyası mı neydi adını tam hatırlayamıyorum o dosyadan almam gerekti,
Emniyete bu şekilde gidersen işlem 2 dk bile sürmüyor. Düşüne düşüne yazdım umarım bişey atlamadım , işin rast gider inşallah[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------
teşekkürler rast gitti işim iceriden tanıdık buldum 5 dakika da halloldu ekbire plaka makbuzuna para vermedim kendimede harf sectim toplam plaka ruhsat 146 tl ye maal oldu. artık motora takıp gezmesi kaldı
yarın sultansuyu gezisi var yaklaşıl 10 motor çıkıcaz geziye
Cümleten merhabalar...
Mototal bana CB 125 için 3800, Anes İstoç 3900, D&B Ümraniye 3750, Otosever Şirinevler 3940 TL fiyat verdi. Gaziosmanpaşa Honda -firma adını unuttum- 4000 dedi bir kuruş inmedi..
Sorun soruşturun derim, paranıza yazık.. Bir de Temmuz'da zam geliyor diye bir laf çıktı ki Honda tutulan modeline zort diye zam yapmasıyla meşhurdur.. Özellikle beyaz rengi çok şirin durduğu için kapış kapış gidiyor. Ben de alsaydım onu alacaktım.
CB'yi çok araştırdım, kesinlikle Batı'ya satılmayan bir motor. Asya, Türkiye ve Ukrayna'da satılıyor.. Bilesiniz.. Bazı arkadaşlar da sanırım parça kalitesizliğinden bahsetmiş, kısmen doğru.. Titreşim de var, bu da doğru.. Ama neticede Honda.. Binersin üstüne vurursun kırbacı, Çinliler ile kıyaslamayın yani..
Allah kazadan beladan korusun cümleten..
[QUOTE=gklp45;2726578]o plaka dedikleri ruhsatla beraberdir sanırım cünkü bi takım ruhsat 135,5 tl plaka 10,5 tl ben sadece bunları ödetim trafikte tanıdığım olduğu için bunların dışında 100tl plaka makpuz parası 20-40 arası değişende ek1 belge parası veriliyormuş normalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
saolasın inzel gelicem suan plakam var sadece bursada olduğum için motoru bayiden almadım daha 16 ks 331 ))
Arkadaşlar bir sorum olacak yamaha ybr 125 mi yoksa honda cbf 150 mi yamahanın görüntüsü hoşuma gitmiyor ama sizce hangisi daha sağlam ve yedek parça uygun ikisini arasında ki fiyat ta cbf 300 tl civarı pahalı sizlerin tavsiyesi nedir.
Rodaj süresi ile ilgili cb125e kullanma klavuzunda yazan bölümü paylaşmak isterim.
"RODAJ
İlk 500 kilometrede daha fazla özen göstererek motosikletinizin gelecekteki güvenilirliğini ve performansını garanti altına almış olursunuz.
Bu süre içinde tam gaz kalkışlardan ve ani hızlanmalardan kaçının."
evet arkadaşlar bugun itibari ile motorumu almış bulunuyorum,hiç kullanmadan aldım öncesinde apache'yi denedim titreşim hatsafadaydı vazgeçtim cbf malum zaten,cb'yi beğendim mi evet eksileri ve artıları şöyle bana göre,
eksileri;
-titreşim var ama kesinlikle apache kadar değil,motoru sürerken cbfle hemen hemen aynı hissi veriyor bunu 3 tane cbf kullanmış biri olarak söylüyorum..titreşim yüzünden sorun edenler bence sorun değil.o tatlı devir aralığı dediğimiz devirlerde aynı cbf,rolantide ise cbften farkı yok,yüksek devirde kompresorde biraz titreşim hissediyorsunuz.kıyaslayarak anlatıyorum herkes anlasın diye
-koltuk sert evet uzun yolda yorar şehir içi hiç sıkıntı değil,uzun yol için çare bulmak lazım..
-bende oldu heralde depo hafif sağa sola oynama yapıyor tam sıkılmamış mı ne anlamadım göstermem lazım servise..
artıları;
-motor çok kıvrak yine cbfle kıyaslıyorum hakimiyet çok üstün tam şehir içi motoru.tabi cbften az daha kalıpsız buda ön grenajdan kaynaklanıyor.
-farları çok iyi.
-frenlerde öyle daha iyi gibi geldi bana.
-yüksek vitese geçişte güçlü hissediyorsunuz,4.5. vitesler sanki 2. vites gibi atak hızınızı alabiliyorsunuz..
buda ilk benzin alışımpompacı abi sıkştı bu diyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
ümraniyeden eve gelene kadar tam 50 km olmuş
mücahit hayırlı ugurlu lsun..cbf den neden döndün anlam veremedim..bende cbf cbf diye yanıyorum 1 aya kadar ehliyet alacam bakalım hayırlısı..ne kadar diolardı cbf ye ?
ama canlı duruyor motorun.güle güle kullan... ..
pompacıya ne kadar verdin
ya bu arada, mete abiyi yine banlamışlar :(
birGarip..
eyw sağolsın,
ben cbften dönmedim aslında karışık gibicbfin fiyatı bu olsa cbf alırdım ama çok pahallı d&b motor anahtar teslim 4900 dedi ama motor yok dedi...bunu almamın sebebi işe gidip gelmek için arabayla gidiyorum ona verceğim parayla 7 ayda motor alıyorum hemen hemen hemde motorum olmuş oluyor istediğim zaman satarım.bide artık istanbulda 10 motordan 9'u cbf biraz değişiklik olsun arkadaş
pompacıya 10tl verdim adam bedelsiz duva etti allah razı olsun ondan ne diyim sağolsun...allah herkese kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..
evet bende yeni gördüm motorum yoktu yanına gidemiyodum en kısa zamanda gidicem yanına oda denemk istiyodu cbyi..
Deponun sağa sola oynaması normal, bunun için servise gitmenize gerek yok. Hepsinde durum aynı.
Bu arada hayırlı uğurlu olsun.
Seloo007 ve mücahit_89,
arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah, fotoğraflarda cilli gibi çıkmış güzel makina allah için
Bugün botumun ipini sardığım metal kanca, kotumun paçası yukarı sıyrılmış ve motorun üstündeki honda yazan kısmın kenarından boyayı çizmiş, dellendim titiziz ya bizi bulur böyle şeyler neyse buda nazar boncuğu dedim kendimi avuttum :D
Tekrar tekrar güle güle kullanmanızı dilerim !!!
Bende perşembe günü itibariyle japon motor dan 4100 tl ye motorumu aldım. Bundan hariç bir tane de Zongshen GY 200 motorum var. Epeydir de arkadaşımın cbf 150 sini kullanıyorum. Tabi ki bu motoru Zongshen le karşılaştıracak değilim ama şu titreşim meselesi Zongshen den sonra beni ne kadar rahatsız eder siz düşünün.
CBF le karşılaştıracak olursak bence en önemli artısı manevra kabiliyeti. CBF le yaptığım o geniş dönüşler bunda yok. Oturuşu ve hakimiyet CBF den olumlu yönde farklı. Uzun bir şürüş için konforlu bir motor değil.Söylendiği gibi şehir motoru. Ucuz, az yakıyor olması ve fiyatı cazip. Hani durum musait olsa CBF almaz mıydım? Alırdım elbet inanılmaz konforlu ve sağlam bir motor.
Neyse daha fazla uzatmadan fotolara geçeyim.Elimden geldiğince ayrıntılı fotolar çekmeye çalıştım.Umarım almak isteyen arkadaşlara fikir verir.
Motorun nasıl transfer edildiği ile ilgili fikir versin diye...
Uploaded with ImageShack.us
Ön teker ve bir kaç parça monte ediliyor,akü kabloları takılıyor işlem tamam.
arkadaslar depoyu fullemistim 100 km oldu daha yerinden kıpırdamadı ibre benzin almayı unutcaz herhalde
içimde ölen biri var
Göstergeye bakmayın, doğru göstermiyor.
Yeni CB125 alan arkadaşlar, hayırlı olsun...
www.motorumla.net
Ön teker ve bir kaç parça monte ediliyor,akü kabloları takılıyor işlem tamam.
Start - Stop yok. Pek alışamadım, yokuşta park ederken ilk, zorlandım kafam karıştı. Sonra yan ayaklık aklıma geldi açınca stop ediyor.
Şu anti hırsız zımbırtısı yüzünden bir uzun anahtarı var sormayım.
Sanırım bu vites geçiş numaralarının en iyi göründüğü fotoğraf bu.
Bu kısmın mat olması bence çok şık olmuş.Diğer renklerde parlak.
Bunun ne olduğunu anlamadım.Tahminim parçaların sipariş yada standart kodları olabilir.
Motorun üstünde gelen klavuz (Bendeki ingilizce çıktı) ve avadanlık.
Benimde ilk 100-150 km kıpırdamamıştı nerdeyse, 300 km geldim kırmızı çizgiye yaslandı birden üzerine 50-60 km daha yaptım hala aynı yerde hakikaten göstergeye güvenmemekte fayda var,
yedek depoya güvenerek gittiği yere kadar deniycem sanırım ana depoyu, 400 - 450 gibi bitecek diyo içimden bi ses sizlerin 600 küsurları gördüğünüzü okuyunca şaşırmıştım, hızım düşük, zorlama hiç yok zaten rodaj aşaması henüz. Belkide 1000 sonrası değişir yakıt v.s
yinede 150 - 200 km büyük fark, gerçi 400-450 gibi ana deponun bitmesi sadece tahminim belki okadar bile gidemem
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)