Honda VFR1200 X Crosstourer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Honda VFR1200 X Crosstourer
Bugün itibariyle ulaşabildiğim bazı bilgiler ve fotoğraflar aşağıda. Model ile ilgilendiğim için bir başlığı olmasını istedim. Kullanıcılar deneyimleri hakkında bizleri de bilgilendirirlerse seviniriz.
Teknik Özellikleri;
ENGINE
Type: Liquid-cooled 4-stroke Unicam 16-valve 76° V4
Displacement: 1,237cc
Bore x Stroke: 81mm x 60mm
Compression Ratio: 12:1
Max. Power Output: 95kW / 7,750min-1 (95/1/EC)
Max. Torque: 126Nm / 6,500min-1 (95/1/EC)
FUEL SYSTEM
Carburation: PGM-FI electronic fuel injection
Throttle Bore: 44 mm
Air-cleaner type: Oil-permeated, viscous-type paper filter
Fuel Tank Capacity: 21,5 litres
Fuel Consumption: 16.3 km/l (Tested in D-Mode WMTC mode*)
ELECTRICAL SYSTEM
Ignition System: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Ignition Timing: 8.4° BTDC (idle speed)
Sparkplug Type: NGK: IMR8E-9HES DENSO: VUH24ES DENSO: VUH24ES
Starter: Electric
Battery Capacity: 12V/11.2AH (YTZ14S)
Headlights: Hi 55W / Low 55W
DRIVETRAIN
Clutch: Wet, multiplate *Wet, multiplate, hydraulic 2-clutch
Clutch Operation: * D mode/S mode/Manual mode
Transmission Type: 6-speed
Primary Reduction: 1.738 (73T / 42T)
Gear Ratios
1 2.600 (39T / 15T) *2.250 (36T / 16T)
2 1.600 (32T / 20T) *1.700 (34T / 20T)
3 1.260 (29T / 28T) *1.304 (30T / 23T)
4 1.076 (28T / 26T) *1.107 (31T / 28T)
5 0.961 (25T / 26T) *0.967 (29T / 30T)
6 0.897 (35T / 39T) *0.886 (31T / 35T)
Final Reduction 2.699 (37/39 x 19/17 x 28/11) * 2.706 (39/41 x 19/17 x 28/11)
Final Drive: Enclosed shaft
FRAME
Type: Diamond; aluminium twin-spar
CHASSIS
Dimensions (LxWxH): 2,285mm x 915mm x 1,335mm (w/ std screen and std position)
Wheelbase: 1,595 mm
Caster Angle: 28°
Trail: 107 mm
Turning Radius: 2.7 m
Head turning angle: 40°
Seat Height: 850mm
Ground Clearance: 180mm
Kerb Weight: 275kg (F: 132kg; R: 143kg)
* 285kg (F: 138kg; R: 147kg)
SUSPENSION
Type
Front: 43mm inverted telescopic forks with hydraulic damping, preload and rebound damping adjustment
Rear: Pro-Link with gas-charged damper, preload and stepless rebound damping adjustment
WHEELS
Type
Front: tubeless spoked
Rear: tubeless spoked
Rim Size
Front: 19M/C x MT2.50
Rear: 17M/C x MT4.00
Tyre Size
Front: 110/80-R19
Rear: 150/70-R17
Tyre Pressure
Front: 250kPa
Rear: 290kPa
BRAKES
Type
Front: Dual 310mm disks, Combined ABS
Rear: Single 276mm disk, Combined ABS *DCT version
Fotolar;
Bu da kendisiyle ilk haşır neşir oluşum
Unutmadan... Geçtiğimiz hafta teslim alan birine kaça aldığını sordum 36000TL olduğunu söyledi...
Reklamlar
-
-
Ben Ağustos 2012'de aldım, halen kullanıyorum da benden başka kullanan pek yok heralde ??
-
Var olduğu kesin de buralara pek uğramıyorlar sanırım... Memnun musunuz? Artı ve eksilerini anlatsanız makbule geçer...
-
4aydır kullanıyorum bu makınatı, acıkca soylemek gerekısrse benım için sadece vıtrınde duran bı makınaydı,,taaki test edene kadar .test ettıkten 2 gun sonar benım garajımdaydı.
Honda crosstourer kısaca Honda c.t. bence baslı baslına degısık bı tarz.gs ıle yada ne bılım basak bı enduroyla kıyaslamanız cok sacma, cunkku bu makınekendı basına buyruk bı tarzı olan bişe
ornek. 4000 devre kadar uysal kedı sehır ıcı tork degerlerı geregı scuuter kadar yormayan bı makıne
arazıde cok sert sartlar olmamak kaydıyal tcs sı kapalı modda ve sızınde bıraz becerınızle harıka heyecan veren bı makına
4000 devır sonrası cıldıran yerınde duramıyan bı motor ve onu bır okadar guvenlı hale getıren oturus pozısyonu ve gıdon acısı ve yerınde duramayan bı tork ve hızlanma degerlerı
işin en guzel tarafıda ne bılıyormusunuz, hollandadan sonar motoru bırakmaya karar vermıstım cunku turkıyede yol sartları hakıkaten cok ama cok surprızlı ,,ama işte bu makıne gozlerınızı yoldan ayırmanıza ızın verecek kadar her işin ustesınden gelecegıen ınandıryor siz
gs cılerın alıp ıkı gun sonar begenmemelerı normal cunkı bu makıne race bı makıne
boyu 185 altı ınsanların alıp ıkı gun sonar zorlanacagı bı makıne cunku cok yuksektesınız
vergıye kafayı takanların 6 ay sonar satacagı bı makıne cunku 1200 dııl 1243 cc
ama benım gıbı tarzı herseyın oldugu bı makıne arayanlar ıcın nıkahlanacak bı makıne .
şimdi aradıkalrım bi kişneyen korna sesı cunku hakıkaten atta sehır tutu yapıyormus gıbı hıssı var
bıde guzel bı turcamı
yakıt tuketımıne gelınce oda tam karısık
140 sabıt hız 5.8
120 sabıt hız 5*3
100sabıt hız 4*7
hepsı test edılıp yazıldı saka dııl
varsa ımkanınız ve boyunuz test edın tabı tarzınız karısık bıse ıse...
-
Müdür, bu motor sende kafa yapmış ha, az bin
ne vakit geleyim yanına ?
-
Eskişehir'de bir arkadaşta vardı erken döndüğümden test edemedim
Ümit iyi ettin sonunda bir yazan çıktı bu başlığa...
-
-
Cok guzel makina abi, masallah deyip dilimi isirdim Tekerine tas değmesin.
-
25 Aralık 2013, 01:03
#10
Murat hocam bir tur gezdirsene bisi
-
25 Aralık 2013, 01:14
#11
Teşekkürler Ezel... Sana da hayırlı olsun makinen. Hep beraber keyifli sürüşler inşallah.
Sağol Ahmedim. Seni göremiyozki kardeş gezdirelim. Yarın Ozan'ın tatlısı var haaaa. unutma.
-
31 Aralık 2013, 02:31
#12
Hadi hayırlısı anlaşılan bi bende var bu makina...
-
-
-
-
sailor33 adlı üyeden alıntı
Murat hocam fena yatmışın virajda.
Her zamanki gibi fotojeniksin hocam. Saygı duyuyroum
Sağol Ahmedim. Ancak foto internetten alıntı nitekim benim viraj sitilime de uymuyor. Hem benim CT nin çanta seti de yok keşke olsaydı...
-
T R O E adlı üyeden alıntı
Sağol Ahmedim. Ancak foto internetten alıntı nitekim benim viraj sitilime de uymuyor. Hem benim CT nin çanta seti de yok keşke olsaydı...
hEMEN BİR ÇANTA ÇALIŞMASI YAPAK O ZAMAN
-
sailor33 adlı üyeden alıntı
hEMEN BİR ÇANTA ÇALIŞMASI YAPAK O ZAMAN
Çok para be Ahmedim. Bildiğin Japon Scoter parası...
-
Güzel maknina. Crf250 gibi şasi yamulmuyorsa alınır.
-
Bu gün CT ile yaklasık 150 km yol yaptım.İlk izlenimlerim gayet olumlu.Oldukça güçlü bir makina, gaz hassasiyeti insanı korkutmuyor iyi ayarlanmış. yol tutuş ve viraj kabiliyeti bence çok başarılı hem ön hemde arka fren kulanımında (panik fren) motor iyi,bir kararsızlık yok, ancak düşük hızlarda abs nin devreye girmediği durumlarda ön frende kafa kabul edilebilir ölçülerde dalma denilen olayı yapıyor buda( benim kullandığım tüm motorlar dahil) bence bmw haric her motorda vardır.Bir ara 170 km lerle viran döndüğümü farkettim z 1000sx den sonra bu keyfi yeniden yaşamak güzel oldu.Tur camı olması sebebi ile yukarda rüzgar sıfır ancak bel ve bacaklarda rüzgar var yan karenajlara takılan rüzgar deflektörü ile " bu sorun çözülür diye düşünüyorum siparisini de verdim.Vites aralıklarını çok beğendim komprasyon bazı yorumlarda eksi olarak görülsede ne çok,ne de az, olduğu motor devrine göre çok iyi bence.Dönüşte düzlükte 223 km yi gördü en ufak bir kafa sallama olmadı çanta ile ne olur bilemem.Malzeme kalitesi bence gayet iyi.Sele bmw den daha konforsuz ancak st den daha başarılı.Oturuşu çok dik değil hafif öne eğik ama ben bu tarz oturuşu sevdiğim için aksine keyif aldım.Titreşim sıfır,motorun sesi harika.Çekiş kontrol sistemini parlak asfaltta denedim kaymaya başlar başlamaz devreye giriyor güven verdi diyebilirim.Ben bu makinayı beğendim.Elbetteki bmw ile kıyaslamak iki makinayada haksızlık olur sonuçta arada 40 bin tl fark var.Uzun lafın kısası gözümü karartıp aldım ve iyi ki de almışım diyebilmenin hazzını yaşıyorum.Bu arada yakıt sarfiyatı: ışık yanıp sönerken 50 tl yakıt almıştım oldukça agresif kullanım sonucu 130 km sonra ışık tekrar yanıp sönmeye başladı yorum sizin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler