ARKADAŞLAR ESKİŞEHİR ADALARDA 02.12.2013 TARİHİNDE GECE SAATLERİNDE MOTOSİKLETİM ÇALINDI ASYA RX 250 SİYAH RENKTE KUYRUK GRANAJI KIRIK YAN TARAFINDA 34 NUMARASI VAR GÖREN OLDUYSA LÜTFEN ULAŞSIN 506 324 52 50
ARKADAŞLAR ESKİŞEHİR ADALARDA 02.12.2013 TARİHİNDE GECE SAATLERİNDE MOTOSİKLETİM ÇALINDI ASYA RX 250 SİYAH RENKTE KUYRUK GRANAJI KIRIK YAN TARAFINDA 34 NUMARASI VAR GÖREN OLDUYSA LÜTFEN ULAŞSIN 506 324 52 50
bu motorlar altın kaplama olsa yinede almam sonuçta PRC tövbeliyim.
Çinli diyor made in p.r.c
Prc candir. Ben de insallah bu aksam yeni RX250 mi teslim alacagim. Ve herkese merhaba
Arkadaşlar merhaba. Motorumu aldım bu akşam. Acemiyim hava karanlık yerler yaş, gaz debriyaj ayarını da tutturamayınca yeşil ışıkta sağ şeritte kaydım düştüm yere. Bereket sadece üstüm kirlendi biraz, motorda da çizik bile yok çok şükür (ıslak diye sanırım). Akabinde alıştım otora turladım biraz. Gayet güzel bir motor rahat, görüntü ve ses on numara, gücü benim için şu an fazla bile ama sanırım alışınca süper olacak. Tek saçmalık dijital göstergenin biraz yavaş olması. Devir hız vs geç geliyor.
hayırlı olsun
hayırlı olsun iyi günlerde kullanırsın inşallah
hayırlı olsun okaris kazasız belasız inş. sıfırmı aldın https://www.facebook.com/groups/RX.250.SuperMoto.Cross/
@Okaris Hayırlı olsun, naçizane inciler boncuklar benden, asla foto yükleme ve kimseye verme
Herkese tesekkurler. Sifir aldim motoru. Bugun sabah 7de ciktim evden ortalik sakinken biraz daha motorla birbirimize isinalim diye faydali oldu bayagi. Bir tek debriyajin kavramasi cok yukarida kaliyor bana gore onu da ayarlaticam en kisa zamanda insallah.
okaris sana ilk tavsiyem depo kapağının tırnaklarına iyi bak çok keskinler onları bir zımparayla törpüleyerek körleştirki deponun içine plastik parçaları dökülmesin..
İlk benzini koyarken oan bi baktım zaten forumda okumustum. Plastik de pek dayanıklı gözükmedi gözüme onunla ilgileneceğim. Dün gece birisi sol aynamı kırmış sağolsun... Japonlayacaktım soğuktanmıdır nedir kurumadı japon bi türlü. Bir de debriyajı tam sıkamıyormuşum gibi olmaya başladı bugün. Özellikle hareket halinde değilken vites değiştirmek/ boşa almak çok zorlaştı. Acaba acemiliğimden debriyajı mı sıyırrtım?
Bir konu daha danışacağım acemi olduğum için saçma sıkıntılar yaşıyorum bazen. Nişantaşında bir arabanın yanından geçerken sağkai su oluğuna girdim. Çok da sığ birşey ama iki tekerimde girince bi türlü çıkamadım bir iki kez stop da ettirdim motoru. en sonunda bi şekilde çıktım ama ne yaptığımı bilmiyorum. ön teker sola dönük olmasına rağmen oluktan çıkmak yerine hep kayarak ileri gitti. Böyle bir durumda ne yapılabilir.
Bir şey daha. Bugün motoru yokuş aşağı park ettim. Viteste, disk kilidi ve zincir var. Düşermi acaba
Teşekkürler şimdiden
motorun yeni olduğu için debriyaj vs.ayarsızlıklar olabilir kendin anlamıyosan sık sık servise uğra bi muddet motor yüksek olduğu için alışmakta zorlanabilirsin rodaj bitene kadar sakin sakin..
hayırlı olsun güle güle kullan istanbuldasın beraber gezeriz artık çukur meselesine gelince daha çok olcaka malum tekerler adi hiç tutmuyor küçük çukurdan çıkmak için bile pati koyuyor sanki cross yaparcasına arka kaydırarak çıkıyorum bende bazen uçacam diye korkuom benden tavsiye istanbulda ıslak havada kullanma motoru istanbulun asfaltıda acaiyip kullancaksanda paraya kıyıp 1000 1500 tl arası kalite bi lastik çekeceksin
burada istanbul neresinde oturuon bi ara gezelim senle
Merhaba teşekkürler. Ben Şişli tarafındayım. Lastikleri değiştireceğim galiba virajlarda da motor ufak tefek savrulacakmış gibi hareketler yapıyor hiç güven vermedi lastikler. Onun dışında alışmaya başladım motora ama gezecek kadar değil daha trafiksiz saatlerde kısa mesafelere gidiyorum. Geçen gün bir trafiğe takıldım, acemilikle beraber çok yordu beni. bisikletten daha fazla terletti
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Bu arada arka lastiği de bir numara falan büyütmek istiyorum. Hangi ölçü lastiklere bakmak lazım
Bu motor için Honda Cbr 125 2012. den vazgeçmeye değer mi ? fikirleriniz önemli . normalde bunu almayı düşünüyordum. cep telefonumda satıp CBR alıcam . Cross seviyorum tabiki şuanda 150cc crosum var fakat . Çin malı cross a binmektense . japon malı küçük çaplı sport binmek daha iyidir diye düşünüyorum ? ne dersiniz. CBR için bundan vazgeçmeye değer mi? acil cevap bekliyorum tşekkürleer Birde bu motorun 0-60 veya 0-100 hızlanması kaç saniye ortalama ? perfomansı yani.
http://www.youtube.com/watch?v=RPpsf...ature=youtu.be
boyum 185 sm ve 110 kg ağırlığında yım. motorun arka dişlisi 48 ve biraz yükseltildi beni tatmin ediyor. trazma arkadaşım daha tecrübeli ondan ve sinan arkadaşımızdan daha detaylı bilgi alabilirsin
gezgin yamaha dişlisimi taktın izlenimlerin nasıl 44 diş yeterli olurmu sence
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)