bende şu sıralar CROSS motor arayışındayım,
aklımdaki 3 motor,
APACHE 250 17 HP,
ASYA 250 18 HP,,
motoran 250 19 HP,
Bu 3 motor arasında araştırma ve fiyat veriyorum,
aklıma uyanı değerlendireceğim,
amacım NORMAL KULLANIM ZAMANIMDA süper moto lastiklerim ile,
HAFTA SONLARI YARIM SAAT BİR UĞRAŞMA SONRASI arazi oyunlarım için düşünüyorum,,,
bu kronik sorunları bende duysam fena olmaz,,,
bu arada 0,25...0,50 0,75 MM olayı orjınal silindirdeki çizikleri gidermek adına uyulanan bir işlemdir,
silindir içindedi yaralar derin oldugundan REKTİFİYECİ vermiştir o ölçüyü,
ve 0,75 olarak segman piston değişim ve rektifiye edilir,,,
komple egzoz değiştiren varmı arkadaşlar egzozda katalitik konvertör var değiştirmek istiyorum.
saol centiko ben kopyala yapıştır yapayım demiştim olmadı. zaten bizim tayfa fece sayfası olduğundan buraya uğramıyor artık yazık oldu topiğe.
Beyler bu forumda yokmu yeni almayi araniza katilmayi dusunenlere cvp yazma zahmetine girecek olan banada kronik sorunlari lazim yukarda soruldugu uzere ve sm ile enduro aradinda jant lastikten baska on arka amortisorler gibi yerlerinde farliliklar varmi iki motoru birbirinden ayiran yerler neler saygilar
Eksoz zaten guzel ses veren biseyle degisir karburator de buna uygun biriyle degisse baska bisey varmi kronik dostlar hararet yada krank motor kitleme gibu agir ariza varmi kronik bu gun 27 hp lik apachiye bindim buraz dehset bi makinaydi asya 17 diye bilyorum apachiye yakin tad verirmi sizce
karbüratör zaten 30 tl piyasada var apachiyi forumda inceleyebilirsin kullanan birkaç kişi var güce göre yakıt ve bakım farkı illaki var tabiki
Peki size mondial extreme 250 su soğutmalı yuksek olan ile asya arsinda kadim desem hangisini tavsiye edersiniz kolay parca temini uzun omur ve sağlamlık acisindan
Selam zuppermotocu, gıroscu dostlar.
Bir DRZ400SM sahibi olarak, yaşadığınız sorunlara aşinayım. Hemen küsmeyin motorlarınıza.
Onları sevin okşayın, onlara şefkatle yaklaşın, onların kabahati yok
Japon diye tutturuyorsunuz, hakkınızı vereyim doğru Japon menşeili motosaykıllar daha dayanıklı.
Ama ben de DRZ400SM ile az sorun yaşamadım.
Geçmişimde, Piston silindir, eksantrik zinciri, sübaplar, ıvırı zıvırı derken motoru elime almışlığım var.
Parça yine bulunmuyor yurtdışından(Amerika) bekle de gelsin. Sonra bi usta bul adam gibi taksın parçaları...
Peeehhh, bundan diyorum. Hemen kızmayın çinli dostlarınıza. Barkına(AEA) da her zaman %100 inanmayın. O parası olan için konuşuyor çoğu zaman. Gerçeklikten uzaklaşıyor bazen..
Samimiyetle yazmak istedim..
Gel gelelim, 250 cc enduro klasmanında Bu RX 250 forumu acılar evi gibi olmuş.
Anlaşılan, tecrübeleriniz sonucu, hiç de tavsiye etmiyorsunuz.
Çinlinin kötüsüymüş bu he mi ?
Mondi Xtreme supermoto yu mu önerirsiniz ?
Fikirleri alayım pliiizz...
Selamun aleykum arkadaşlar. size bir sorum olacak! Öncelikle asya cros motorum 250cc 18 bg dir. Arora 200 cc 16 bg normal bir motoru olan arkadaş ve diğerleri rampa yukarı hız konusunda epey fark atıyor, benim bu konuda morelim bozuluyor, Benim motorum neden onları gecemıyor ve bu gücü nerede kaldı, neden kendini gösteremiyor bu nasıl dağ motoru...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Selamun aleykum arkadaşlar. size bir sorum olacak! Öncelikle asya cros motorum 250cc 18 bg dir. Arora 200 cc 16 bg normal bir motoru olan arkadaş ve diğerleri rampa yukarı hız konusunda epey fark atıyor, benim bu konuda morelim bozuluyor, Benim motorum neden onları gecemıyor ve bu gücü nerede kaldı, neden kendini gösteremiyor bu nasıl dağ motoru...
yokuşta iyi bizim motorlar seninkinde bi sıkıntı olmasın düz yolda desen tamam dicemde
https://www.facebook.com/groups/RX.250.SuperMoto.Cross/ Arkadaşlar asya rx 250 kullanıcıları bu fecebook adresindedir bilgi alışverişi için sayfaya gelin artık kimse foruma yazmıyor..
25/02/2015 uzun bir aradan sonra biraz stres atım
Merhaba, cross/enduro tarzı motor arıyorum. hyosung rx 125 sm ile asya rx 250 arasında kaldım. kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi asya dan memnun kalındı mı ?
motor gayet iyi İ(fiyatına göre) bazıları kırılıp dökülüyor diyor ben 2012 den beri biniyorum sipop ayarı dahi yapılmadı hysungda iyidir ancak güç konusunda nasıldır bilemem
Bu soruyu görünce benim de aklıma size yöneltmek gereken sorular geliyor. İki sürücü aynı kiloda mı? Her 2 Motosikleti aynı ivmelenme ile mi kullanıyorlar? Vites geçişlerini aynı sürelerde mi yapıyorlar? 2 motosiklete de Fren tepkimeleri aynı süreçlerde ve aynı sertlikte mi uygulanıyor? Ya da her iki motosiklet aynı çizgi üzerinden hareket ederek yol eğimlerinden aynı oranda mı etkileniyor? Rüzgar her iki motosiklete aynı şiddette mi karşı koyuyor? Kullanıcılar doğru vites seçimi yapabiliyorlar mı? (birisi motosiklet vites isterken vermiyor ise değiştiren önce çıkar) Eğer bunları cevaplarsan yanıta daha kolay ulaşırız
onun motorda bi sıkıntı var bence.. bende karbüratörü değiştirene kadar kasıyordu motor meğer karbüratör arızalıymış.35 tl.ye zıpkın gibi oldu
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)