zaten motorun aparatlarının çok adi olduğu belli ama bence biraz daha sabret hele bir ehliyetimi alayım o zman bakacaz ama biraz sabır biraz dikkat
evet ustanıza götürün ben motoru daha servise bir kere bile götürmedim bi boktan anladıkları yok vede garantiden öyle kolayca parça da değişmiyorlar.eskişehir de enduro cross tarzı motorlarla ilgilenen fatih usta var ben hep oraya götürürüm karbüratör sorunu yok 2-3 bin km dir sorunsuz sıkıntısız biniyorum ne tekleme ne bişe ufak tefek şeyleri zaten ben yapıyorum motordan şimdilik memnunum bakalım hayırlısı buda ufaktan bi gezi bundan daha berbat yerlerde sürüyoruz motorları ama alet ıh demedi şimdiye kadar
işte bu ya trazma banada böyle bir grup lazım müthişsiniz tam benim kafada insanlarsınız keşke birde istanbulda olsanız varya müthiş olurdu ama şu ön kaldırma işini çekmemişsin ya baba üzüldüm yeni vidyolarını bekliom ama ön kaldır
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
valla asfalttaki teker videoları var onları atarım yakında ama arazide zor oluyor biraz pro olmak lazım.gruptaki diğer motorlar yamaha wr450 honda crf450x husqy te 450.video biraz tırım mırım oldu çünkü hava çok sıcaktı götümüzden akan terden gaz çekemiyoduk performans düştü haliyle
gelcek ay sağlam bir usta arıyacağım istanbulda... servisle gerçekten olmuyo..."al kardeşim başından gir bilmem neresinden çık" ne kadar istiyosun şu kadar...yeterki yapsın...evet ustanıza götürün ben motoru daha servise bir kere bile götürmedim bi boktan anladıkları yok vede garantiden öyle kolayca parça da değişmiyorlar.eskişehir de enduro cross tarzı motorlarla ilgilenen fatih usta var ben hep oraya götürürüm karbüratör sorunu yok 2-3 bin km dir sorunsuz sıkıntısız biniyorum ne tekleme ne bişe ufak tefek şeyleri zaten ben yapıyorum motordan şimdilik memnunum bakalım hayırlısı buda ufaktan bi gezi bundan daha berbat yerlerde sürüyoruz motorları ama alet ıh demedi şimdiye kadar
şu anda motordaki sorunlar...
- egsozu değiştirdim fakat yeni egsozda motoru gündelik sürdükçe milim milim yerinden kayıp çıkıyor...
- karbüratörü zaten sıkıntılı teklemeler yapıyo hatta bazen gezerken motor boğuluyo ve motor 5 dakika boyunca çalışmıyo...otobanda yolda kala kalıyosun..:(
- gösterge paneli titreşimden vidalarının olduğu yerden kırıldı ( üçü birden) ve paneli sadece kablosu tutuyo yerinde...aşırı titreşimde yerinden epey çıkıyo...(bunu servise söyleyeceğim , yanlız garantide yapılırmı yapılmazmı bilmiyorum... zannederim suçu kullanıcı hatası diyerek üzerime atacaklar).. gösterge panelide 200 tl idi sanırım..
- motorun sinyal düzeneği kafayı yedi... artık yanıp sönmüyo direk yanıyo far gibin...bazen yanmıyo bile.. kafasına göre...
bunların dışında motorda allaha şükür hiç bir sorun yok
şu anlık....
hocam karbüratör sorununun kesin çözümünü söylüyorum önce karb. iyice temizleyin sonra depodan karbüratöre giden hortumları daha kalite li bir hortumla değiştirin sorun devam ederse gelin beni bulun bende de vardı sorun dediklerimi yaptım 2000 km dir tık yok göstergeyi garantiden değiştirmeleri lazım gerekirse fabrikayı ara darla adamları bunun dışında ben motordaki bütün ıvır zıvır ları söktüğüm için o tarz sorunlarla uğraşmıyorum ne sinyal ne stop ver gazı gitsin hıgaamına
rain planet bunlar küçük sorunlar önemli olan adam gibi bir usta parça varmı var.. boşver servisi
Selam, ilgilisi varsa bende var 260km plakali yeni 5000tl satiyorum.
valla hacılar motor ne patladı ne bişe oldu biraz motordan anlayan adam hallediyor sorunları 3000 km dir sıkıntısız eşşeğe biner gibi biniyorum allaha şükür daha sorun yok sadece yağ değiştirdim bugün çok sert bi gezi yaptık videosunu paylaşacam görün rx nerelere çıkıyor o kadar da kötü değil yemeyin çocuğu
müdür valla o kadar kolay olsa hemen atarım ama bütün videoları kes yapıştır ordan tekerleri seç falan bide pc yavaş olunca işkence oluyor ara ara fırsat buldukça yapıyorum ama bugün gerçekten en sert gezilerden birini yaptık duvarlara vurduk taşlardan sektire sektire gittik valla zincir atması dışında sorun çıkmadı oda zincirim çok salmıştı ondan yani genel olarak motor performanslı grupta birde crf 250l vardı valla ben zıplayarak gittiğim yerlerde zorlanıyordu bazı yerlerde ben çıkardım motoru.crf 250l arazi için çok ağır yani ufak tefek toprak gezileri yapılır onun dışında sert araziye girilmez
peki anlatıyorum dostlar önce karbüratörü motordan ayırıyoruz elimize alıyoruz iyice bir memeleri şamandırayı falan temizliyoruz(pislik şamandıraya dolduğu için şamandra kapatmıyor o yüzden tahliye hortumundan benzin kaçırıyor) memeleri de temizleyince (memeler ! ) karbüratörü bir köşeye koyuyoruz sonra benzin deposundan benzin musluğuna ve musluktan karbüratöre giden orjinal siyah hortumları daha kaliteli plastik hortumlarla değiştiriyoruz çünkü hortumlar kalitesiz olduğundan içindeki çapaklar benzinle birlikte karbüratöre gidiyor ve tıkama yapıyor.bu işlemi yaptıktan sonra kaliteli bir benzin filtresi ve karb. takıyoruz daha sonra iyi bir performans için emme ve egzoz subablarının ayarlarını yapıyoruz bu ısınmayı ve fazla benzin yakmasını engeller motor rahat ve performanslı çalışır bu işlemleri yapın yağını eksik etmeyin hiç bişe olmaz olursa ona da bi çözüm buluruz saygılar
10 numara oldu, eline parmaklarına sağlık ama gene yapabileceğimden değil tabi..))) en azından bikere gözle görüp öğrenmek lazım ki öyle sağlıklı bir temizleme ayar işlemi yapalım karbüratörde
sorsan karbüratör hangisi onu bile bilmiyorum...ama karbüratör olayını halledersem motorda , sanırım başkada bir sorun kalmayacak...
bugün işten eve gelirken otobanda kaldım... motor sürekli tekliyodu zaten, egsozdan aralarda " pat, pattır" sesler...gaza yükleniyosun bir geri çekim var...sanki arkadan biri motoru geri çekiyo...... sonra pat STOP etti otobanın ortasında.. kenara çektim dakikalarca basıyorum marş almıyo.....motorla kala kaldım.... daha öncede olmuştu 10 dakika sonra çalışmıştı.......bu allahtan fazla sürmedi 5 dakika sonra aldı......
ustaya bunu anlatmıştım daha önce olduğunda... "sübap ayarlarından ayarlarız , yaparız demişti....ama karbüratör demekki pislik topluyo ondan oluyo....yahu piyasada güzel karbüratör yokmu alalım onu takalım..sizinde bildiğiniz...neyse bakıcaz bunada...
saolasın trazma üstad...bunu aşacağız inşallah...hayırlısı bakalaım...
dostlar olayın iyi karb. alakası yok en iyisini de alsanız o pislikler onu da tıkar hortumları ve filtreyi değiştirin tekleme tıtlama kalmaz.stop etme olayı için emme subabı sıkıdır onu ayarlatın oda gider bide hava filtresini temizleyin tamamdır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)