38'mi off, ön dişli değerleriniz nedir arkadaşlar?
38'mi off, ön dişli değerleriniz nedir arkadaşlar?
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Haydaa kardeş, ne kıyaslaması, bendekide gtü bklu taklit , çin yapısı bir alet, yanlışmı anlaşıldım nedir?
Ancak bu oranlar neye göre nasıl hesaplanıyor, benim hanzo'nun dişli küçültmeye gerçekten ihtiyacı var, zira vites aralıkları çok kısa, tork'tan feragat etmeye niyetim var, bu yüzden soruyor, araştırıyorum . (başka bir kimse olsa izahat bile etmez, görmezden gelirdim, değerimi bil )
bende onu diyorum belki senin dişli kombinasyonunla fark vardır. cünkü gücü iletirken arada birkac dişli sistem aktarmadan geciyor
sonra ön dişliye geliyor
demek istediğim belki onların dişli küçük olabilir ama ona göre de sazımanı vardır. motor devirin cabuk bitiyorsa tabiki arkayı
küçült yada kolay yoldan önü büyüt.
ben seni dogru anladım mı bilemedim ama sende beni yanlıs anladın
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Carbondioxin senin motor zaten güçlü değilmi Apachi XZ250RM neden ihtiyaç duyuon bana göre senin motor işçilik bakımındanda bizden çok ilerde tek teker yapabilionmu motorunla
arkadaşlar motorumuz bilindiği üzere malezya meyşeyli bir motor... burdada bir tanıtım videosu var ...
adamların egsozuyla bizim ülkede takılan egsoz farklı... zaten bizim burdaki egsoz farkını farkettirdi bikaç haftada...inşallah asya motor bir çözüm bulur..ama en iyi yöntem yine kaliteli bir egsoz taktırmakta..
İşçilik olarak iyi olduğunu düşünmüyorum açıkçası, ancak motor'u (motor bloğu) hakikaten güçlü, bunun olumlu yanı tartışılmaz ancak, olumsuz yönleride var, benzin sarfiyatı, gücün en deli kısmının yüksek devirde vermesi gibi.
Sorunum ise şu, 13 ön ---- 51 arka dişli ile vitesler çok çabuk tükeniyor, sonucunda ise ses(egzost) rahatsız ediyor(beni,elbette insanlarıda )
Sürat kısmı ile ilgilenmiyorum ancak, bilgi olsun 13-51 dişli oranı 17 sm teker jantlar ile geçen ay sollama yapar iken 130 kmh'yi gördüm ve son idi, dijital sayaçın doğruluğunu yanyana iken çeşitli süratlerde Honda cbf150 ile doğruladım, ancak şuan cross lastik ve jantlar takılı iken yine sollama yapınca, max 118 kmh'i gördü, tabii motor patlayacak kadar çabucak devirleri bitiriyor, artık 9binmi 12 mi bilmem onu bile son viteste bitiriyor, bir vites daha olsa onuda üstüne bitirir, hasılı kelam motor/aktarma organları vitesi çabucak bitiriyor.
Benim isteğim ise, son hız elbette olsun ve bir köşede dursun (nemee lazım), dişliler ile ilgili en iyi kombinasyonu bulup denemek, devirlenme aralığını mümkün olduğu kadar yükseltmek.
Pek tabii sesleri duyuyorum ee denesene, işte bilgileri tam olarak aldıktan sonra gayet tabii(ölmez isem) deneyeceğim durum bu.
Tekteker akrobasi vs gibi aksiyonlar ile hiç işim olmaz, ancak istem dışı mucurlu yerlere dalmaya bayılıyorum ihihihi
dostum o zaman sen kolay yoldan öne 14 dişli yada 15 diş dişli tak
arka dişli küçülünce zinciri kısaltmak gerekecek birde arka masaya cok carpıyor kasislerde.
tecrübeyle sabitledim. hem ön dişli ucuz ve nispeten arkaya göre cok daha kolay
trazma tekere geliomu motor senin dişli fiyatına baktımda çok pahalı
Beyleeeeer bana öyle hemen kırılmayacağına güvenebileceğim zincir lazım, bizim motora uyumlu ve çok da pahalı olmayan kaliteli denilebilecek zincir var mı? bilgisi olan varsa link atarsa yada İstanbul'da şurda burda var derse gidip bir bakayım
herhangi biryerden çekoslavak diye soruştur hem kalite hem ucuz
arkadaşlar motora motul tam sentetik yağ koydum 20 50 sanki vitesler zorlaştı..viteslerle ilgili problem yaşayan varmı
az önce karbüratörü değiştirdim asyanın sitesinde 182 tl yazmışlar parçacıdan 35 tl ye aldım üstelik mikuni sakın orjinal diye almayın standart 200 250 karbüratörü piyasada heryerde var.
Dostum yağı yaz kış 10-40 koy... Eğer çok soğuk oluyorsa kışın 5-40 yapabilirsin... bu motorcularada kanıp gidip castrol mastrol lafıyla litresine 35 lira verme... al bi normal benzinli araçlara göre 4 litrelik bi bidon ortalama orta kalitedekiler 50 lira... castrol alıp 1000 kmde değiştireceğine diğerini kafana estiğinde yağ kararmaya başladığında değiştirirsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Asya ayrı başına motordan daha büyük dert zaten her zaman dile getiriyorum... bunun karbüratörü zaten dandik bende almayı düşünüyorum sen nerden temin ettin?
walla kardeşim atarsan çok sevinirim çünkü çok merak ediyorum istanbulda olsaydın senden dersde alırdım videonu bekliom sabırsızlıkla
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)