arkadaşlar formu baştan sona okudum.bu motosiklet şimdiye kadar gördüklerimin en gösterişli ve aynı zamanda en adisidir.
nedenlerini yazıyorum:
1-montajdan sonra test için bindiğinde zincir koparak ön zincir kapağı ve vites müşürü kırıldı.(fabrikada bu parçalar yok)
2-motosiklette hali hazırda bulunan benzin filtresi piyasada örneği yok denecek kadar kalitesizdir ki bu yüzden arazide kaldım.
3-deponun içerisindeki plastik parçalar yüzünden iki kere depoyu temizlettim.depoya yapışan parçacıklar hala problem oluşturuyor.
4-araziye ilk gittiğimde zincir muhafazası titreşimden kırıldı
5-egzoz koruması perçinlerinden atarak elimde kaldı.yenisini taktırdım 100 km lik bir kullanım sonucu arka sinyali ve yan grenajı eritti.yine perçinler attı.
6-motorun üzerindeki yapıştırmalar ilk yıkamada söküldü.
7-yanımda takım çantası ile dolaşmama rağmen civata toplamakla başa çıkamadım .en son egzoz motor bağlantı yerinden düştü.
8-ön farı üç sefer değiştirdim yine geçti en son zenon far taktırdım kiti ile birlikte.
9-sinyallerin su alması en küçük problem
10-ayak marşını usta dahil kimse çalıştıramadı arazide elektirik kesti yine bir sürü eziyet..
11-orta amortisör patladı sebebini servis dahil kimse bilmiyor (bu arada akrobat değilim normal şartlarda kullanıyorum)
12-seksen kmh yi geçtiği an gaz kesiyor gaz kesici varmış dağ motoru olduğu için ne alakaysa...gaz kesiciyi söktürmek istediğimde fabrikadaki usta dahil kimse yerini bilmiyor
Bunlara rağmen asya 250 rx almayı düşünen varsa 650 km deki motosikletimi 4000 tl ye satıyorum hepinize keyifli sürüşler