demişsin ama dandik marka dandik kalite ben takla attım kırılmadı full plastik
demişsin ama dandik marka dandik kalite ben takla attım kırılmadı full plastik
BENİM SÖYLEDİGİM İLANLARDAKİ MOTORLA RX DEKİ MOTOR AYNI GÖRÜNTÜ OLARAK VE ŞEKİL OLARAK ONLARADA 30 HP YAZMIŞLAR BU BİR ALDATMACAMI YOKSA BAŞKA BİR OLAYMI WAR EGZOST DESEN RX İN EGZOSTUDA ÇOK BÜYÜK HALA ANLAYAMADIM ARKADAŞIM ÇOK ENTERESAN BİR OLAY 2 FARKLI MARKA AYNI MOTOR KULLANMIŞLAR
TUNCTEPE YANLIŞ YERE YAZDIN HERHALDE
Bakımları yapılmış yaza hazır rx... Maşallah tuu
MAŞALLAH MAŞALLAH ALLAH NAZARDAN KORUSUN YAZIN TOZU DUMANA KATACAZ ARTIK
CİLLOP GİBİ
merhaba arkadaşlar, asya rx'in sanırım bir üst modelini getirmiş. göze çarpan farklar ise göstergenin dijital olması ve silindir şeklinin değişik olması. bir önceki modelin silindirinde herhangi bir girintisi çıkıntısı yoktu yeni modelde ise durum tam tersi. merak ettiğim bu iki silindir yapısı arsında ki fark nedir, avantajı var mıdır yoksa sadece şekil amaçlı mı yapılmıştır. soğutma açısından bir artısı varmıdır.
(adnanmuhacir) DEDİĞNDEN BİR ŞEY ANLAMADIM ARKADAŞIM SİLİNDİR DERKEN NEYİ KAST ETTİN ÖN AMÖRTİSÖRÜMÜ YOKSA MOTOR BLOĞUNUMU HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM AYRICA BİZDEKİ MODELLERDE DİJİTAL GÖSTERGELİ DAHA AÇIKLAYACI YAZARMISIN SANIRIM FORUMUN SADECE 2 SAYFASINI OKUMUŞSUN
yeterince açık yazmadığım sizin anlamamanızdan anlaşılıyor. Günlük konuşma dilini fazla yansıtmışım yazıya. Konu ilk açıldığından itibaren takip ediyorum sadece burayı değil str ve x treme başlıklarınıda takip ediyorum. Çok fazla yazmadığım yada tam anlaşılmayan bir yazımdan bu sonucu çıkarmanız benim için üzücü oldu. telafi etmeye çalışayım.
sormak istediğim soruya gelince bahsetiğim silindir, motor bloğuydu. ( ondan da kastım dıştan baktığında bütün olarak görünen kısım) ilk ithal edilen ve şimdi internet sitelerinde olan resimleri karşılaştırma fırsatınız olursa (motor bloğunu) aradaki farktan ne kastettiğim sanırım daha rahat anlaşılır. motor yapılarının (şekil olarak) farklılıkları var ancak isim olarak farklı bir şekilde adlandırılıyor mu bilmiyorum. bu nedenle ilk mesajımda biri girintili çıkıntılı diğerini düz diye betimlemeye çalıştım. öğrenmek istediğim mesele de bu, ikisi arasında ki farkın bir önemi var mıdır, varsa nedir? umarım derdimi anlatabilmişimdir.
iki modelinde resim linklerini buraya yazarsan daha rahat yorum yapılabilir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
http://www.asyamotor.com.tr/?page=urun-detay&id=75&udpage=galeri
buradan sm modelinin afiş resmindeki motor bloğuna birde altta motor bloğu daha net görünen 9. resme dikkat ediniz. afiş resmindeki motosiklet analog göstergeli ama aşağıda ayrıntılı resimlere baktığınızda dijital gösterge gözünüze çarpacaktır. bu sefer kastım daha net anlaşılmıştır umarım.
yani daha net anlasıldı ama asya nın sitedeki resimlerinde sorun var bence o dediğin çizgili blok farklı hatta resimlerin birinde zongshen yazıyor, ve hatta çizgili motor itecekliye benziyor, zincirli dahi değil
bence resimler stüdyo cekimi değilde kolaya kacılıp netten toplanmışa benziyor
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
cem arkadaşım haklı olabilirsin, bu farklılık dikkatimi çekti acaba bir farklılık yaratıyor mu da böyle bir değişiklik var diye merak ettim.
çizgili bloklar genelde hava sogutmalı modellerde havanın temas yüzeyini arttırmak ve sogutma kapasitesini arttırmak için kullanılır
sıvı sogutmalılarda bu işi radyatör üstlendiği için böyle bir yüzeyle ugrasmaya gerek kalmaz, daha düz daha ince ve hafif olan bir tasarım yapılır
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
rx de her iki motor bloğu şeklide sıvı soğutmalı değil mi ?
EVET ARKADAŞIM ŞİMDİ ANLADIM DERDİNİ HİÇ KAFANA TAKMA ANLATAYIM SÖYLEDİĞİN GİRİNTİLİ ÇIKINTILI MOTOR BLOĞU HAVA SOĞUTMALI RADYATÖRÜ YOK ZATEN BU MODELDE SATILMIYOR TÜRKİYEDE DİĞER MODELDE SU SOĞUTMALI TÜRKİYEDEKİ MODELİ YANİ BENİM VE FORUMDAKİ BİR ÇOK KİŞİDE OLAN MODEL GEL GELELİM DİJİTAL GÖSTERGEYE BEN MOTORU ALDIM YERDE ARADIĞIMDA CROSS MODELİNE ANALOG GÖSTERGESİ VARDI SUPERMOTO MODELİNDE İSE DİJİTAL EKRAN WARDIR AYRICA SUPERMOTONUN LASTİKLERİ ALİMÜNYOM ALAŞIM JANTTIR SENDEKİ KAFA KARIŞIKLIININ SEBEBİ ASYA FİRMASI DENEN GERZEKLERİN YANLIŞ FOTO KOYMALARIDIR BELKİ DİĞERMODELLERDE WARDIR TR AMA 6000 TL VERİLMEZ TR DEKİ MODEL
SU SOĞUTMALI ALİMUNYUM JANT DİJİTAL GÖSTERGELİDİR
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
ÜSTELİK BU FOTOĞRAF OLAYI YÜZÜNDEN FORUMDAKİ BİR ARKADAŞ ASYA FABRİKA MÜDÜRÜNÜ ARAMIŞTI RESİMLERİ DEGİŞTİMİŞLERDİ AMA YİNE AYNI HATAYI YAPMIŞLAR AMA SEN YİNEDE DİKKAT ET DİJİTAL GÖSTERGELİ OLANI AL FORUMUN İLK BAŞLARINDA BUNLA İLGİLİ OLAYLAR YAZILMIŞTIR YANİ SEN DĞİLSİN İLK AKLI KARIŞAN
suatt22, bu resim karmaşası epey kafa karıştırmış vede karıştırmaya devam ediyor demekki. asya'nın yeni koyduğu resimlerde ki motor bloğunda gördüğüm beyaz plastik, şerit şeklinde ki malzeme radyatör peteği değil mi. sen girintili çıkıntılı olanın hava soğutmalı olduğunu vede radyatörü olmadığını söyleyince grenajın sökülmüş halde koydukları resimde ki şeyin (artık ne ise o) radyatör olduğu kanısına vardım. Bu yine resim karmaşası mı yoksa radyatör peteğimi. radyatör peteği ise "girintili çıkıntılı" motor bloğunda sıvı soğutma var anlamına mı geliyor.
arkadaslar cizgili blok zongshen blogu ve hava sogutmalı kim ne derse desin
o beyaz plastikte havayı silindire yönlendirmek için, yuki izcilerde oldugu gibi
resimdeki blok benim motorun blokla aynı. eklediğim resim mondial max ın resmidir
sizi şaşırtan radyatör benzeri plastiklerin ayrıntılı resmi yuki izci 250 de net gözüküyor onunda resmi
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)