Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

    REKLAM ALANI
  1. #521
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Onurkahraman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum haklı olabilirsin, haklısın hatta daha öncede bahsetmiştik zaten bu hız konusundan ben kadranın yalancısıyım.. =))
    Manet koruma konusunda da söylemiş bulundum siparişi, artık iptal edilmez heralde..

    Bi alır bakarım çok pahalı bişey değil zaten 15 lira flan.. olmadı senin önerdiğinden sipariş ederiz..

    Bu gidon çapını nasıl öğrenip söyliycez? biliyomusun rx250 nin ebatını?
    Sürat konusnda ben de takıntı yapmak istemem ama sadece söyleyim dedim, yoksa benimki de bir ara sapıttı, daha çeyrek gaz bile vermeden 6.viteste 90 ı deviriyordu

    Eğer ürün kargoya verilmediyse iptal ettirebiliyorsun, seçenekler arasında olması gerek. O siteyi sık kullanırım, aklında bulunsun diye söylüyorum.

    Şekil olarak takmak için güzel ürünler. Ama daha motorumun 3. günü fren manetini kırmış ve birdaha uygun birtanesini bulamamış biri olarak diyorum ki, harbi manet koruma alın. Daha geçen gün pratik yaparken düştüm, koruma yüzeyi bildiğin kazınmıştı. Yani maneti kesin kırmıştım eğer koruma olmasaydı.

    Gidon çapını da şöyle söyleyim, bu 7/8" aynı zamanda 22mm gidon diye geçer. 1-1/8" ise 28 mm gidon diye geçer diğer tabirle. Sen gidonun göbeğine doğru olan kısmı ölçeceksin, çapını.

    Genelde kumanda ve tutamak kısımlarında gidon çapları 22mm'dir. Ama bizim motorlarda gidon ortaya doğru kalınlaşıyor, ve 28mm oluyor. O yüzden bana 22mm lik aparat olmuyor, 28lik lazım.

    Sizin gidona bak, ortaya doğru kalınlaşma felan var mı. Kalınlaşma varsa büyük ihtimalle 28mm işini görecektir. Kabaca çapını-çevresini ölç işte.

    1-1/8" (28mm) aparat istiyorum diye not düş, mesaj at satıcıya. Ozaman 2-3 dolar daha fazla ücret alıyorlar. Fakat fiyat farkına değecek bir bağlantı geliyor. Ama sakın "ben küçük aparatı da uydururum" diye düşünme
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Kle 500
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürat konusnda ben de takıntı yapmak istemem ama sadece söyleyim dedim, yoksa benimki de bir ara sapıttı, daha çeyrek gaz bile vermeden 6.viteste 90 ı deviriyordu

    Eğer ürün kargoya verilmediyse iptal ettirebiliyorsun, seçenekler arasında olması gerek. O siteyi sık kullanırım, aklında bulunsun diye söylüyorum.

    Şekil olarak takmak için güzel ürünler. Ama daha motorumun 3. günü fren manetini kırmış ve birdaha uygun birtanesini bulamamış biri olarak diyorum ki, harbi manet koruma alın. Daha geçen gün pratik yaparken düştüm, koruma yüzeyi bildiğin kazınmıştı. Yani maneti kesin kırmıştım eğer koruma olmasaydı.

    Gidon çapını da şöyle söyleyim, bu 7/8" aynı zamanda 22mm gidon diye geçer. 1-1/8" ise 28 mm gidon diye geçer diğer tabirle. Sen gidonun göbeğine doğru olan kısmı ölçeceksin, çapını.

    Genelde kumanda ve tutamak kısımlarında gidon çapları 22mm'dir. Ama bizim motorlarda gidon ortaya doğru kalınlaşıyor, ve 28mm oluyor. O yüzden bana 22mm lik aparat olmuyor, 28lik lazım.

    Sizin gidona bak, ortaya doğru kalınlaşma felan var mı. Kalınlaşma varsa büyük ihtimalle 28mm işini görecektir. Kabaca çapını-çevresini ölç işte.

    1-1/8" (28mm) aparat istiyorum diye not düş, mesaj at satıcıya. Ozaman 2-3 dolar daha fazla ücret alıyorlar. Fakat fiyat farkına değecek bir bağlantı geliyor. Ama sakın "ben küçük aparatı da uydururum" diye düşünme
    İptal ettim bakalım bi araştırayım, dediğin değerlere filan bi bakım da ona göre alayım.. ktm de çift taraflı değil de rüzgarlık gibi olanı vardı,90 lira diyor

  3. #523
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Onurkahraman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İptal ettim bakalım bi araştırayım, dediğin değerlere filan bi bakım da ona göre alayım.. ktm de çift taraflı değil de rüzgarlık gibi olanı vardı,90 lira diyor
    Arkadaşım, inan hiç araştırmana gerek yok. Benim gönderdiğim link piyasadaki en ucuz linki. Bu ürünü aynı sitede 50$ a kadar satan da görürsün. Ben 40 küsür dolara bağlantı aparatsız almıştım ebay'dan. Dayanıklılık olarak da TR de satılan 100-150 tl ye kadar olan birkaç elcik korumadan daha sağlam. Hatta arkadaşım bizzat test etti, daha pahalıya aldığı koruma ile düştü ve anında kırıldı, çünkü sadece plastikti. Bunların içinde aliminyum var, ben ve diğer arkadaş toplamda 5-6 kez net test etmişiszdir.

    Hani sen de benim gibi kazık yeme diye yazıyorum Kesin sonucu verdim sana
    #sürenadam

  4. #524

    Üyelik
    12 Şubat 2013
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allahım, daha neler duyacağız.... IQ felan tavan yapmış o adamlarda, sen neden onların sözünü dikkate alıyorsun.

    Modeli kötülemek istemem ama madem Ankaradasın bir ara gel benim motora bak. Asyanınkinden daha sorunsuz ve başarılı olduğunu düşünüyorum. Gerçi şuanda mondialin elinde de yok bu modeller ama fikir sahibi olursun. İlla da istanbula gitcem diyorsan fuara git, orada görebilirsin belki. Çünkü sadece bu motoru görmek için okadar yol tepilmez.
    evet motorunu gördüm ama aşşa yukarı aynı modeller boyutu flan bi bakmak istiyorum seninde uygun olduğun ve havalarında güzel olduğu bigün eğer mümkünse ?

  5. #525
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı player21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motorunu gördüm ama aşşa yukarı aynı modeller boyutu flan bi bakmak istiyorum seninde uygun olduğun ve havalarında güzel olduğu bigün eğer mümkünse ?
    Ben RX zannedip de gelme diye dedim

    Tabi, ama ben akşam 6.30 da işten çıkıyorum, o yüzden hava felan kararmış oluyor genelde. Bu haftasonu da fuardayız, sonrasında en kısa zamanda diyeyim.. ?
    #sürenadam

  6. #526

    Üyelik
    12 Şubat 2013
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben RX zannedip de gelme diye dedim

    Tabi, ama ben akşam 6.30 da işten çıkıyorum, o yüzden hava felan kararmış oluyor genelde. Bu haftasonu da fuardayız, sonrasında en kısa zamanda diyeyim.. ?

    Tamam en kısa zamanda diyelim haftaya haftasonu musait olursan =)

  7. #527
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Alıntı Onurkahraman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2, 3 defa ufak tefekten düştüm.. sadece bacağımın motorun altında kaldığında radyatör sızdırmaya başladı.. motor kendi başına düştüğünde genelde radyatörün o uç noktaları yere temas etmiyor gidondan dolayı.. ama bi düşüşümde bacağım yerle, radyatör arasında kaldı o sebepten ezildi.. çok dert edilcek bişey değil.. zaten yazın orayada bi parça uydurcam, tamamıyla hallolcak, çok sorun etme.. gerçi bendeki süpermoto olduğundan pek düşceğimi düşünmüyorum ama araziye girince lastikten kayıp düştüğüm oluyor ufak tefek, cross yapanlar için nasıldır tam bilmiyorum bide onlardan yorum almak lazım
    ben enduro modelinden bahsediyorum, arazide düşmekle şehirde düşmek farklı.. zemin girintili çıkıntılı arazide, düştüğüm zaman radyatöre taş kaya bişeyler denk gelebilme ihtimali yüksek ondan korkum var..
    ilk endurom STR 250 daha arazide bismillah ilk düşüşümde sol motor kapağı kayaya denk geldi ve kırılmıştı motorun pekmezi oracıkta akmıştı. şanssızlık beni bulur yani..
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  8. #528
    SOFİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-R
    Cross lastiklerinin markasını tam hatırlamıyorum şuan, ama hız yüksekse aşırı bir titreşim yapmıyor. Titreşimin yoğun olduğu bir hız aralığı vardır o hızla gidildiğinde daha fazla hissediliyor atıyorum 80km/s hızla giderken daha fazla yapıyor ama 120km/s hızla giderken daha az yapıyor. Bir hızdan sonra lastikteki dişler lastiğin devrine bağlı olarak yol lastiği gibi işlev görüyor (Fren ve yol tutuş açısından söylemiyorum).

    Fren konusunda çok tecrûbem olmadı arazide çok başarılı kilitlese bile zaten zemin toprak olduğundan iş görüyor. Asfaltta ise ön tekerin fren kaynaklı kayma ihtimali düşük olduğundan kontrol lü bir şekilde ön ve arka frenleme yaptığında çok rahat seni durdurur. Ani fren yapman gerekiyorsa işte o sakıncalı olabiliyor zira arka lastik genelde tek bir diş üzerinde iken frenliyorsun ve durma mesafesi haliyle uzuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    Alıntı sgurdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben enduro modelinden bahsediyorum, arazide düşmekle şehirde düşmek farklı.. zemin girintili çıkıntılı arazide, düştüğüm zaman radyatöre taş kaya bişeyler denk gelebilme ihtimali yüksek ondan korkum var..
    ilk endurom STR 250 daha arazide bismillah ilk düşüşümde sol motor kapağı kayaya denk geldi ve kırılmıştı motorun pekmezi oracıkta akmıştı. şanssızlık beni bulur yani..
    Evet radyatörler açıkta, ama motor asfaltta yada düz toprakta düştüğünde gidon üzerine düşüyor, gidon aşırı sağa yada aşırı sola dönmüyor buda gidonun düşme esnasında katlanıp bütün yükü radyatörlere yüklemesine izin vermiyor. Ama eğer hard cross yapıcam diyorsan dediğin gibi arazide motoru yatırır ve kaydırırsan taşa felan vurdugunda işin biter

  9. #529

    Üyelik
    28 Mart 2006
    motorun güncel fiyatı nedir diye sahibinden'e baktım peşin 5250ye de var. yaşadığınız şehirde fiyatlar nasıl, ya da siz kaça aldınız. anladığım kadarıyla cross sm fiyat farkı yok

  10. #530
    pegasso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Motosikleti
    Suzuki Burgman An400 (Satıldı)
    Bu motorla 3-5 defa arazide adam gibi düş, o radyatorler her türlü ya patlar ya çatlar. Gidon falan onu engelleyemez. Alan arkadaşlar nasıl yapacaklar bilmiyorum ama ozel bir radyator koruma yaptırmaları gerek.

  11. #531
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    bende sırf bu yüzden motoru çok beğenmeme rağmen vazgeçtim. Bunu tasarlayanlar nasıl düşünmüyor anlamıyorum..
    Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250

  12. #532

    Üyelik
    12 Şubat 2013
    Alıntı dogan2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun güncel fiyatı nedir diye sahibinden'e baktım peşin 5250ye de var. yaşadığınız şehirde fiyatlar nasıl, ya da siz kaça aldınız. anladığım kadarıyla cross sm fiyat farkı yok
    İstanbulda bi yer 5500 fiyat verdi ama fuar başladığında fiyat artar dedi

  13. #533
    SOFİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-R
    Sağlam şekilde 1 kere düşersende radyatör hasar görür düz zeminde düştügünde bir sorun oluşturmuyor ben motoru durdugu yerde yan düşürdüm bir sorun oluşmadı. Yük radyatörde olsaydı o agırlıga bile gelemez hasar görürdü. Biçimli düşmeye bakın motordan besmelesiz binmeyin :p :D Şekil itibariyle motor tam göze hitap ediyor kendi adıma konuşmak gerekirse 4000 tl için harika bir motor.

  14. #534
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bizim aletlerdeki şaseyle bütünleşik motor koruma demiri çok iyi ayarlanmış ve denemelerime göre çok iyi iş yapıyor. Bu asyada da olsaymış iyiymiş aslında...
    #sürenadam

  15. #535
    SOFİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-R
    Motorun eksilerinden birisi radyatörleri açıkta yani o konuda haklı millet bu konuyu anca birey olarak aşmak gerek fabrika motorları geri çagırıp biz buna koruyucu koymuşuz demeyeceğine göre yapılacak birşey yok. Ama sırf bu sebeptende motordan vazgeçmesi en azından benim için mümkün değil. Sağ 431 TL Sol 223 TL felandı diye hatırlıyorum. Bir diğer konu ise titreşimden dolayı açılma eğilimine giren vida ve somunlar bunlarada dikkat edilmeli basit bir somun sökülmesiyle çok büyük sorunlar açabilir. 300 km kullandım sele ve yolcu ayaklıgı kendi kendine söküldü.

  16. #536
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı SOFİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun eksilerinden birisi radyatörleri açıkta yani o konuda haklı millet bu konuyu anca birey olarak aşmak gerek fabrika motorları geri çagırıp biz buna koruyucu koymuşuz demeyeceğine göre yapılacak birşey yok. Ama sırf bu sebeptende motordan vazgeçmesi en azından benim için mümkün değil. Sağ 431 TL Sol 223 TL felandı diye hatırlıyorum. Bir diğer konu ise titreşimden dolayı açılma eğilimine giren vida ve somunlar bunlarada dikkat edilmeli basit bir somun sökülmesiyle çok büyük sorunlar açabilir. 300 km kullandım sele ve yolcu ayaklıgı kendi kendine söküldü.
    Vida ve somun gevşemeleri için civata yapıştırıcısı kullanın kafanız rahat etsin arkadaşlar.

    http://www.westmarine.com.tr/Urun/vi...-242-mavi/611/

    Başka markaların da yapıştırıcıları var araştırabilirsiniz.

  17. #537

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Kle 500
    Arkadaşlar o kadar motorun orasına bu olcak burasına bu olcak derdinde iseniz kıyacaksınız paraya bi 10-15 bin verip husaberg, husqvarna alıp ikinci katın damından atlıycaksınız.. çin malı 6bin liraya, parasına göre bu kadar.. ki bence parasına göre mükemmel..hyundai-volvo gibi düşünün biraz

  18. #538
    pegasso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Motosikleti
    Suzuki Burgman An400 (Satıldı)
    Onur bey damdan atlamayacağız ama en azından taştan tepeden atlanacak tabi. Enduro makine bu. Şehirde bineceksem giderim scooter alırım ki bende var bence şehir içinde en rahat motor onlar. . Bu arada SM olarak kullananlara sozum yok. Ben enduro amaçlı kullanımdan bahsediyorum. Şehir içi kaç km hız yapmış, vidaları mı gevşemiş, rüzgar mı alıyormu ben pek o kısmıyla ilgilenmiyorum. Ama tipini gerçekten çok beğendim. Gösterişli duruyor

  19. #539

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Ya aslında o değilde benim bu aralar Bumoto lar çok hoşma gitmeye başladılar çok şahane yapmışlar Hafif aprilia ya benzesede çok hoş bence 248cc 17 hp Süpermoto 6,500 tl
    http://www.bu-moto.com/modelDetay.aspx?id=67
    Sado

  20. #540
    SOFİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2013
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-R
    Tipini begendiğini söylüyorsun bu geçerli bir sebep alman için fiyat/performans da uygunsa bence al en fazla gidersin kendin bi koruma yaptırıp siyaha boyatırsın


27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)