80-90 ile giderken 2. vitese çekebiliyor musunuz ??? Daha doğrusu debriyajı bıraktığınızda arka teker kitlenmiyorsa göstergede çok ciddi sapmalar var demektir bence...
80-90 ile giderken 2. vitese çekebiliyor musunuz ??? Daha doğrusu debriyajı bıraktığınızda arka teker kitlenmiyorsa göstergede çok ciddi sapmalar var demektir bence...
#sürenadam
Motorumu sonunda getirebildim kardeşlerim. Artık bir rx250 cross daha var forumda
Motor fiyatına göre tek kelimeyle 10 numara 5 yıldız :D bu kadarını beklemiyordum hele 0 dan 110 'a bu kadar çabuk vurması beni çok şaşırttı. Hayran kaldıgım diger özellik 5. vites hariç (5. viteste denemedim) hızınız düşük olsada asla boğulmadan gazlıyor. toplamda 170 kg 2 kişi bindik virajlı ve dik yokuşlarda asla bayılma yok. Motorun, motorundan yana hiç bir problemi yok gibi görünüyor şimdilik.
dediğin gibi 10 numara ama bi karburatorden yolda bırakınca görürüm=)) dün düzceye doğru gitmeye başladım 120 km yol gittim motr bi boğulmaya başladı.. ha kaldım ha kalcam, yusuf yusuf gazı o ince ayarda motoru istop ettirmeden geleblmk için öldüm.. 1 saatte gittiğim yolu 3,5 saatte geldim 50yi geçmedi motor.. sonra istanbula yaklaştım bişey tak etti, motor eskisinden iyi gitmeye başladı=))) çok fantastik motor
Fantastik olan sizsiniz İnsan bir durur bakar, bişeyler ters gidiyor diye en azından. O şekilde devam etmeniz daha da zor bir duruma sokabilirdi. Belki jikle takılı kaldı yada benzeri bişey. Kendi kendine tak diye düzeldiyse siz de tespit edip düzeltebilirdini en baştan
#sürenadam
Reeeiiss akşam vakti yoldasın, elde bi tane her duruma karşı '20lik sigorta, bi tane 8-9, bi tane 9-10 anahtar var açık ağız... grenajları sökmek için alyan anahtarı yok, anahtarlar yetişmiyor civataya =))).. yusuf yusuf etmişim sabah işe yetişcem diye, durup baktım koltuğu falan söktüm, bişey olmasın diye dua ede ede =)) sen de diyosun ki yapaydın gardaş =)))
Bahsettiğin olayı dün bendede yaptı ama neden oldugunu bende çözemedim bi ara gaz yemiyordu sonradan düzeldi. Öncesinde 110 - 120 arası bayagı 30 - 40 km hız kesmeden gittim sonra durdum baktım motor gaza cevap vermiyor senin yaptıgın gibi yavaşca eve döndüm eve yakınlamıştım zaten 1 saat felan motoru kendi haline bıraktım sonra çalıştırdım hiç birşey yok motorda eskisi gibi
bu motoru da seçeneklerim arasında düşünüyorum ama şu radyatörü beni çok korkutuyor. arazide düşüp kalkıcaz allahın emri. o radyatör çok savunmasız, dışarıda kalmış. sırf bu yüzden vazgeçsem mi diye düşünüyorum.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Supermoto kullanan arkadaşlara bişey sormak istiyorum bi kaç motora baktıktan sonra aklıma bunu koydum ve bi bakmak için ankara bayilerine gittim bi tanesi bende yok dedi diğeri ise şu açıklamayı yapıp kafamı baya karıştırdı " asya daha süpermoto üretmedi o süpermoto satılanlar cross un tekerleri değişmişidir dedi ve vibrasyon farkı çok dedi" şimdi süpermoto kullanan arkadaşlar bi bilginiz varmı acaba bu konu hakkında ?
Bide ankara'da bulamadığım için motora bakmaya sanırım istanbula gelcem bayi tavsiyesi olan varmı ilgilenirler flan die ?
Allahım, daha neler duyacağız.... IQ felan tavan yapmış o adamlarda, sen neden onların sözünü dikkate alıyorsun.
Modeli kötülemek istemem ama madem Ankaradasın bir ara gel benim motora bak. Asyanınkinden daha sorunsuz ve başarılı olduğunu düşünüyorum. Gerçi şuanda mondialin elinde de yok bu modeller ama fikir sahibi olursun. İlla da istanbula gitcem diyorsan fuara git, orada görebilirsin belki. Çünkü sadece bu motoru görmek için okadar yol tepilmez.
#sürenadam
sele altında öyle scooterlardaki gibi tık açıp kullanablceğin bi alan yok.. ben cebime alıyorum çıkarken.. ama uğraşırsan motorun sağına soluna bi yerine uydurabilirsin ufak bişey
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------
anladığım kadarıyla yüksek hızlarda 100den sonra genelde, motor biraz zorlandığında tahminmce karbüratorden kaynaklı bi sebepten benzin yetişmiyor, yada kesik kesik geliyor.. sonra boğuluyor motor.. bazen 110-120 yapıyor, biraz gittikten sonra boğulmaya başladığı anda debriyajı sıkıyorum, 10-15 saniye bekliyorum genelde kendine geliyor.. filtrelerde mi karbüratrde mi bi sorun var çözemedim daha.. garantiden değişcek parçaları geldiğinde ona da baktırcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
2, 3 defa ufak tefekten düştüm.. sadece bacağımın motorun altında kaldığında radyatör sızdırmaya başladı.. motor kendi başına düştüğünde genelde radyatörün o uç noktaları yere temas etmiyor gidondan dolayı.. ama bi düşüşümde bacağım yerle, radyatör arasında kaldı o sebepten ezildi.. çok dert edilcek bişey değil.. zaten yazın orayada bi parça uydurcam, tamamıyla hallolcak, çok sorun etme.. gerçi bendeki süpermoto olduğundan pek düşceğimi düşünmüyorum ama araziye girince lastikten kayıp düştüğüm oluyor ufak tefek, cross yapanlar için nasıldır tam bilmiyorum bide onlardan yorum almak lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
Sorunu tam olarak anlayamadım ama bende rx250 sm yi alcağımda babamla ufak tefek bi al alma sıkıntısı yaşamıştım.. Bi bayinin babama dediği 'Abi Allah aşkına hiç bu civarda böyle motora binen adam gördün mü? Eşşek gibi binmesi dert inmesi dert, titreşimi çok, bi bak etrafına hiç var mı?' idi =))))) Milletin, özellikle de motosiklet bayiilerinin dediğini kesinlikle takma derim.. hepsi işine geldiği gibi, çoğu da bilmediği halde konuşuyor..tarz olarak kafana oturmuşsa kendnce araştırmanı yap, kafana yatanı al... Ayrıca AsyaMotor zaten cross veya süpermoto üretmiyor.. üreten firma 'ORİON' dan alıp, kendi damgasını vurup satıyor.. Almadan önce baya araştırmıştım.. O Orion'da eski ağaç testeresi üreten bi firmaymış=)))
Vibrasyonu sorarsan, iki üç gün önce aralıksız 120 km şehirler arası yol gittim.. büyük çoğunluğunda bi otobüsün arkasına, hava boşluğuna girdim.. 130-140 arası, motor ortalama 8000-8500 devirlerde devam ettim.. Garip gelebilir ama indiğimde en ufak bi kıç ağrısı olmadı =))) ya ben kendimi çok kaptırdım ya da gerçekten öyle.. Bi de şunu farkettim.. 5000 devirin altı ve 7500 devrin üstü titreşim çok az.. 5000-7500 arası daha titreşimli..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------
Daha önce kullandığım motorlar, çok az titreşimi olan genelde naked yol motorlarıydı... Bu motordan almak isteyen arkadaşların yaşadığı akıllardaki soruları bende yaşadım.. ama şu an gerçekten hiç pişman değilim ve titreşimi diğer tarzlara göre daha çok olmasına rağmen belki ben alıştığımdan bana zevkli geliyor.. çünkü bi racing yada naked gibi rutine bağlayıp tam gaz gitmiyorsun.. kaldırım inip çıkıyorsun, tepe çukur zıplıyorsun, ayakta kullanıyorsun devamlı bi hareket içindesin ve ben büyük ihtimal bu yüzendir bi titreşim hisstemiyorum.. indiğimde sağım solum ağrımıyor.. ilk aldğımda baya bi uyuşukluk yaşıyordum, bu tarzın sürüşüne yabancı olduğum içinmiş.. şimdi düz yolda bile giderken ayakta kullanmaktan zevk alıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
Bu konu daha önceden de bahsettiğim gibi kronik bide...yakında bi krabüratr değiştirriz gibi geliyor.. çok sıkıştırdğına bi yerlerden hava alıyor ve motor boğuluyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Ayrıca merak ettiğim bişey cross lastiğiyle o hızlarda gitmek sorun çıkarmıyor mu? frenlemede, ani manevra ve virajlarda.. Üzerinde hangi marka-model lastik var.. 'sm' lastikleriyle arazide sorun yaşadığım için almayı süşünüyorum bi çift cross da... ama işte asfaltta sorun yaşamak istemiyorum.. arazinin telafisi oluyorda, otoyolda giderken üstümüzden geçerler
Synanur gerçekten çok güzel olur özelden telefonunu yazarsan seninle iletişime geçip motoruna bi bakmak isterim.
"Sorunu tam olarak anlayamadım ama bende rx250 sm yi alcağımda babamla ufak tefek bi al alma sıkıntısı yaşamıştım.. Bi bayinin babama dediği 'Abi Allah aşkına hiç bu civarda böyle motora binen adam gördün mü? Eşşek gibi binmesi dert inmesi dert, titreşimi çok, bi bak etrafına hiç var mı?' idi =))))) Milletin, özellikle de motosiklet bayiilerinin dediğini kesinlikle takma derim.. hepsi işine geldiği gibi, çoğu da bilmediği halde konuşuyor..tarz olarak kafana oturmuşsa kendnce araştırmanı yap, kafana yatanı al... Ayrıca AsyaMotor zaten cross veya süpermoto üretmiyor.. üreten firma 'ORİON' dan alıp, kendi damgasını vurup satıyor.. Almadan önce baya araştırmıştım.. O Orion'da eski ağaç testeresi üreten bi firmaymış=)))"
onurkahraman arkadaşım gerçekten yorumunu çok beğendim kafama yatan bi motor zaten çok fazlada dere tepe çıkmıcam şehiriçi kullanım için almayı düşünüyorum ve motorun olan heybetinide beğeniorum inip binmesi tek dert olsun =) ama şöylede bi sorunum var ankarada bu motor yok istanbula gelip almak lazım ama ankaraya kadar kullanmak istemiyorum ne yalan söliyim alcağım yer kargo falanda sormam lazım yani ve onur hocam istanbula gelirsem bana yardımcı olurmusun ?
Dostum 'onurkahramannn@hotmail.com' faceten bul beni ekle.. Yardımcı olurum her türlü, faceten msj yaz telefondan da görüşürüz.. dikkat et kendine
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Dostum manet koruman geldi mi? bende' http://dx.com/p/mp043-cool-windproof-motorcycle-handlebar-guard-protector-orange-black-2-pcs-167177 ' bundan veya ' http://dx.com/p/cool-windproof-motorcycle-handlebar-guard-protector-black-yellow-silver-grey-2-pcs-167365?rt=1&p=2&m=2&r=3&k=1&t=1&s=166943&u=167365 ' sipariş etmeyi düşünüyorum da bi yorumunu almak istedim
[QUOTE=Onurkahraman;2944309]Dostum 'onurkahramannn@hotmail.com' faceten bul beni ekle.. Yardımcı olurum her türlü, faceten msj yaz telefondan da görüşürüz.. dikkat et kendine[COLOR="Silver"]
ekledim hocam ve turuncu yaptığın yerler baya hoşuma gitti tekerin düz bassın =)
Hocam yanlış anlama ama bu motorların 130-140 yaptığı felan yok. Okuyucuları yanıltmamak adına yazıyorum. Göstergelerimiz ciddi sıkıntılı. Zaten şehirler arası otobüslerin de ortalama 130-140 gittiği görülmemiştir neredeyse. Ortalama olarak bir otobüsün yaptığı kadar yani ~110 kmh(iyi ihtimal) ile gitmişsinizdir.
Buarada benim motoru profilden görmüşsündür herhalde, mondial. İletişime geçeriz
Bunlar şekil şemal olarak güzeller. Ancak manet koruma özellikleri yok. İşlevsel olarak hiç bir özellikleri yok. Rüzgarı kesmeleri de söz konusu değil hani. Şekil olarak güzeller ama. Yanlız söyleyeyim, önceki motorumda benzer bişey kullanmıştım, bağlantısı sadece 1 noktadan ve o da manetlerin vida yerleri. O yüzden manetlerin vidaları yetersiz gelebiliyor uzunluk olarak yada bu plastiği sabitlemek için çok sıktığınızda fren ve debriyaj maneti kasma yapıyor, bıraktığınızda geri salmıyor kendini. Ayrıca nekadar sıkarsanız sıkın, en ufak temasta yada ciddi rüzgarda bu plastik dönüveriyor.
Kısacası adam gibi koruma alın, bunlara para vermeyin derim...;
http://www.aliexpress.com/store/product/Handguard-for-KTM-Hand-guards-motorcross-off-road-motorcycles-Red-Color-Free-Shipping/908779_523007221.html
3 kere test edildi, fazlasıyla sağlam. Sipariş geçmeden önce gidonunuzun 1-1/8" mi yoksa 7/8" mi olduğunu belirtin, ona göre bağlantı aparatı yolluyorlar.
#sürenadam
Dostum haklı olabilirsin, haklısın hatta daha öncede bahsetmiştik zaten bu hız konusundan ben kadranın yalancısıyım.. =))
Manet koruma konusunda da söylemiş bulundum siparişi, artık iptal edilmez heralde..
Bi alır bakarım çok pahalı bişey değil zaten 15 lira flan.. olmadı senin önerdiğinden sipariş ederiz..
Bu gidon çapını nasıl öğrenip söyliycez? biliyomusun rx250 nin ebatını?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)